Hoitajat: Lähihoitajat 2920 euroa ALAJÄRVI MITEN ON ?

Anonyymi

Kukaan ei saa näin isoa palkaa !!!
Nähty tili otteita ja nyt saa lukea tämmöistä!

17

1090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun vanhemmalla hoitajalla on kaikki ikälisät , 3 vuorotyö ja sunnuntailisiä kyllä se 3 tonnin luokkaa on. Päivätöissä säännöllisessä työajassa perushoitajalla 2600 arvioni mukaan kun kaikki ikälisät. Sairaankuljettaja joka käynyt ammattikorkeakoulun kertyy 4000 euroa kun mukana jonkin verran ylitöitä.

      • Anonyymi

        Mulla kaikki ikälisät niin palkka on n 2500e lähihoitajana. Palkkakuitista selvitetty


    • Anonyymi

      Muhkea on palkka tuppukylässä ja kaikki suo halavalla lähimarketista?

    • Anonyymi

      Kuinkahan moni hoitaja uskaltaa erota töistä?
      Taitaa vaan erota lähellä eläkeikää olevat vassariämmät!

    • Anonyymi

      Älä puhu vassareista. Ne rikkaat sieltä lähtee. Nykyään nuoremmat ja lukee uuden ammatin. Tiijän kun oon ollu keskussairaalassa 30 vuotta.

    • Anonyymi

      Yksityisellä puolella neuvoteltu peruspalkka 2700€, mut kun lisiä tulee melkoisesti, niin brutto ~4000€

    • Anonyymi

      Eikä edes ole työntekijöitä kelle maksaa …..

    • Anonyymi

      Ei kai kukaan palkan takia juuri nyt ole eroamassa. Pakkopiikkien takia kylläkin. Ala ei vedä kun yhä uudelleen samat työpaikat avoinna ja niitä tulee lisää.
      Kultakämmenessä ja Attendolla kuulemma kuitenkin piikittömiä hoitajia myös. Ihan hienoa, mutta myös työpaikkailmoituksissa tulusi olla maininta että kaikki aidosti pätevät huomioidaan.

      • Anonyymi

        Naisetko ei kelpaa enää hoitajiksi kun ovat piikittömiä. No kerrankin miehillä on saumaa


      • Anonyymi

        No piikittömät saa olla puoli vuotta töissä sairastettuaan koronan... Et silleen.


    • Anonyymi

      Kyllä tuo 3000€ raja suurimalla osalla lähihoitajista tulee täyteen.

    • Anonyymi

      No mikä palkka se 3000 € on. Se hän on köyhyysrajan alapuolella.

    • Anonyymi

      Cossu maksaa onnekci olen työtön hoitcu :)

    • Anonyymi

      Menkää nyt ihmiset itseenne ja ottakaa järki käteen jos ette asiaa ymmärrä.
      Peruspalkka = minkä saat kuukaudessa tehdystä työstä valmistuneen.... n. 2100 €
      ns. Ikälisät alkavat tulla muutaman vuoden kuluttua aina muutaman vuoden välein .
      Vuorotyölisät ovat HAITTATYÖLISIÄ,... Vuorotöissä joudut olemaan iltoja, öitä, viikonloppuja ja juhlapyhiä töissä ET JUHLIMASSA, ET VIIKONLOPPUA YSTÄVIEN KANSSA, ET OMASSA SÄNGYSSÄ YÖUNILLA ja nämä lisät vaihtelevat kuukausittain
      0 € - 1000 € IHAN SIITÄ RIIPPUEN MITEN PALJON OLET POISSA KOTOA JA YSTÄVIEN SEURASTA JOTKA SAAVAT VIETTÄÄ NORMAALIA ELÄMÄÄ....
      40 vuotta tehty ja nyt saa nukkua omassa sängyssä yönsä rauhassa ja ottaa vaikka kuppia toisten seurassa.

    • Anonyymi

      Vatipää hoitsut uhkaa joukkoirtisanouta. Ihan ok, ei jää ikävä. Eivät hokaa, että heitä ei kukaan enää ota takaisin töihin. Saadaan tuoretta lihaa te keskuksen asiakkaiksi.

    • Anonyymi

      Sadaan lähärit te keskuksen siipien suojaan, aktivoitumaan :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe