Olen sitä mieltä, että Jumalasta ei ole mitään todisteita ja Raamatun Jumala on Israelin sadistinen heimojumala, mielikuvitusolento.
Pistä paremmaksi vai pidätkö minua edelleen kreationistina ja kristittynä?
Väännetäänkö kättä?
18
332
Vastaukset
- Anonyymi
Narsisti ei siedä itseään korkeampia asioita, joten tuudittautuu turvallisuuden tunteeseen mielikuvituksensa avulla.
- Anonyymi
>Olen sitä mieltä, että Jumalasta ei ole mitään todisteita
Raamattu ja maailman olemassaolo niin kuin ilmoitettu Raamatussa, on todiste Jumalan puolesta.- Anonyymi
>Raamattu ja maailman olemassaolo niin kuin ilmoitettu Raamatussa, on todiste Jumalan puolesta.
- Raamatun takia soditaan EU:ssa joten poltin Raamattuni Ukrainan sodan alettua.
- Anonyymi
Ole vain sitä mieltä, ihan vapaasti.
- Anonyymi
Juutalaisten kusetus
- Anonyymi
Minä sain luvan todistaa Jumalan olemassaolon. Algoritmi on vapaasti käytettävissä!Oblivion stout...
- Anonyymi
Jumala! Olet silkkaa satua! Vai mitä Jumala?
- Anonyymi
Jumala tässä hei!
Vastaisin, jos kykenisin olemattomuudeltani niin tekemään.
Mooses joutui kirjoittamaan Raamatunkin siksi puolestani.
- Anonyymi
Jumala on kyllä olemassa 100% sesti, mutta ihmiset itse ovat teoillaan ja tottelemattomuudellaan, kadottaneet Jumalan ja vääristelemällä totuutta ja Jumalan sanaa. Näillä palstoilla kävin varoittamassa ihmisiä, mitä seuraa jumalattomuudesta ja maailman rakastamisesta, ihmiset luopuvat Jeesusksesta Kristuksesta, nyt rajat ovat tulleet vastaan, luoja yksin tietää kuinka meille käy. "Älkää rakastako maailmaa, älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin isän rakkaus ei ole hänessä".
- Anonyymi
Väitteisiisi ei usko Erkkikään, vaikka hän sentään uskoo jopa Joulupukkiin.
Jumala on sataprosenttista puppua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitteisiisi ei usko Erkkikään, vaikka hän sentään uskoo jopa Joulupukkiin.
Jumala on sataprosenttista puppua.Se on ihan sama minulle, kuka uskoo ja kuka ei, Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sama minulle, kuka uskoo ja kuka ei, Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä.
Jeesus on täyttä puppua, valetta ja siitä on elämä poissa.
- Anonyymi
Saat olla mitä mieltä haluat. Ihminen jolle jumala on ilmestynyt, taitaa olla asiasta toista mieltä.
- Anonyymi
Ihminen, jolle harhanäyt ilmestyvät, on potilas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen, jolle harhanäyt ilmestyvät, on potilas.
Onneksi siihen on lääkkeitä. Valitettavasti moni ei hurmoksessaan pysty myöntämään sairauttaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi siihen on lääkkeitä. Valitettavasti moni ei hurmoksessaan pysty myöntämään sairauttaan.
No on se hyvä, kun ateistit eivät tiedä totuutta mistää harhanäkylöistä, vaan totuus tulee teille täytenä yllätyksenä, mikäli Jumala teille suo sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on se hyvä, kun ateistit eivät tiedä totuutta mistää harhanäkylöistä, vaan totuus tulee teille täytenä yllätyksenä, mikäli Jumala teille suo sen.
Jumalasi ei suo muuta kuin harhoja sulle, mikä ei ole noin pöhlöstä yllätys.
- Anonyymi
saatko super voimia maapähkinöistä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963