Väännetäänkö kättä?

Olen sitä mieltä, että Jumalasta ei ole mitään todisteita ja Raamatun Jumala on Israelin sadistinen heimojumala, mielikuvitusolento.

Pistä paremmaksi vai pidätkö minua edelleen kreationistina ja kristittynä?

18

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Narsisti ei siedä itseään korkeampia asioita, joten tuudittautuu turvallisuuden tunteeseen mielikuvituksensa avulla.

    • Anonyymi

      >Olen sitä mieltä, että Jumalasta ei ole mitään todisteita

      Raamattu ja maailman olemassaolo niin kuin ilmoitettu Raamatussa, on todiste Jumalan puolesta.

      • Anonyymi

        >Raamattu ja maailman olemassaolo niin kuin ilmoitettu Raamatussa, on todiste Jumalan puolesta.
        - Raamatun takia soditaan EU:ssa joten poltin Raamattuni Ukrainan sodan alettua.


    • Anonyymi

      Ole vain sitä mieltä, ihan vapaasti.

    • Anonyymi

      Juutalaisten kusetus

    • Anonyymi

      Minä sain luvan todistaa Jumalan olemassaolon. Algoritmi on vapaasti käytettävissä!Oblivion stout...

    • Anonyymi

      Jumala! Olet silkkaa satua! Vai mitä Jumala?

      • Anonyymi

        Jumala tässä hei!

        Vastaisin, jos kykenisin olemattomuudeltani niin tekemään.
        Mooses joutui kirjoittamaan Raamatunkin siksi puolestani.


    • Anonyymi

      Jumala on kyllä olemassa 100% sesti, mutta ihmiset itse ovat teoillaan ja tottelemattomuudellaan, kadottaneet Jumalan ja vääristelemällä totuutta ja Jumalan sanaa. Näillä palstoilla kävin varoittamassa ihmisiä, mitä seuraa jumalattomuudesta ja maailman rakastamisesta, ihmiset luopuvat Jeesusksesta Kristuksesta, nyt rajat ovat tulleet vastaan, luoja yksin tietää kuinka meille käy. "Älkää rakastako maailmaa, älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin isän rakkaus ei ole hänessä".

      • Anonyymi

        Väitteisiisi ei usko Erkkikään, vaikka hän sentään uskoo jopa Joulupukkiin.
        Jumala on sataprosenttista puppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitteisiisi ei usko Erkkikään, vaikka hän sentään uskoo jopa Joulupukkiin.
        Jumala on sataprosenttista puppua.

        Se on ihan sama minulle, kuka uskoo ja kuka ei, Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan sama minulle, kuka uskoo ja kuka ei, Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä.

        Jeesus on täyttä puppua, valetta ja siitä on elämä poissa.


    • Anonyymi

      Saat olla mitä mieltä haluat. Ihminen jolle jumala on ilmestynyt, taitaa olla asiasta toista mieltä.

      • Anonyymi

        Ihminen, jolle harhanäyt ilmestyvät, on potilas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen, jolle harhanäyt ilmestyvät, on potilas.

        Onneksi siihen on lääkkeitä. Valitettavasti moni ei hurmoksessaan pysty myöntämään sairauttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi siihen on lääkkeitä. Valitettavasti moni ei hurmoksessaan pysty myöntämään sairauttaan.

        No on se hyvä, kun ateistit eivät tiedä totuutta mistää harhanäkylöistä, vaan totuus tulee teille täytenä yllätyksenä, mikäli Jumala teille suo sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on se hyvä, kun ateistit eivät tiedä totuutta mistää harhanäkylöistä, vaan totuus tulee teille täytenä yllätyksenä, mikäli Jumala teille suo sen.

        Jumalasi ei suo muuta kuin harhoja sulle, mikä ei ole noin pöhlöstä yllätys.


    • Anonyymi

      saatko super voimia maapähkinöistä ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe