kävikö kukaan Nokiamissionin kokouksessa helatorstaina , millaisia kokemuksia ja ajatuksia herätti?
helatorstai_nokiaMission
6
555
Vastaukset
- JKU
Olin Helatorstain tapahtumassa ja voin ainakin sanoa että koin siellä todellisen Jumalan pyhyyden läsnäolon.Ymmärsin sen kuinka suuri ja kaikkivaltias Jumala todella on.Koin siellä sen kuinka Jumala todella vihaa syntiä mutta rakastaa syntistä ihmistä.En koskaan ennemmin ole tuntenut Jumalan läsnäoloa yhtä voimmakkaana.
Ellei se ole sopimatonta tai mahdotonta niin kerropa millaista se sitten se Jumalan läsnäolo oli. Joskus nimittäin näyttää siltä että suurissa massatapahtumissa ihmiset joutuvat jonkinlaiseen kummalliseen tilaan, jossa he ilmeisesti kokevat jotain sellaista jota he eivät yksinollessaan koe. Tarkoitan tällä sitä, että "puusta katsoen" niin poliittisissa tilaisuuksissa kuin rock-bändien konserteissa ja herätyskokouksissa näyttäisi olevan jotain samanlaisia, tunteita syvästi liikuttavia, aineksia.
- JKU
Epiktetos kirjoitti:
Ellei se ole sopimatonta tai mahdotonta niin kerropa millaista se sitten se Jumalan läsnäolo oli. Joskus nimittäin näyttää siltä että suurissa massatapahtumissa ihmiset joutuvat jonkinlaiseen kummalliseen tilaan, jossa he ilmeisesti kokevat jotain sellaista jota he eivät yksinollessaan koe. Tarkoitan tällä sitä, että "puusta katsoen" niin poliittisissa tilaisuuksissa kuin rock-bändien konserteissa ja herätyskokouksissa näyttäisi olevan jotain samanlaisia, tunteita syvästi liikuttavia, aineksia.
Ymmärrän jos ajattelet että kokemukseni oli vain jotain joukkosuggestiota.Asian nyt kuitenkin on niin että jo vuosia uskossa olleena en ole vastaavaa kokenut ja ennenkin olen ollut suurissa tilaisuuksissa.Enkä yleensä reagoi tunnemaailmallani herkästi.Voin siis sanoa että se mitä koin oli todellista. Sitä mitä tunsin on vaikea täysin sanoin ilmaista.Jokaisen täytyy se itse kokea.
En todellakaan ole sellainen ihminen jonka tunnemaailma tempautuu herkästi mukaan...siksi tämä kokemukseni olikin niin ihmeellinen
- PekkaPakana
Katselin netistä. Todella selkäpiitäkarmivaa menoa.
Voiko Nokia-missiota katsella netissä. Kerro ihmeessä jos viitsit kirjoittaa, millaista menoa ja meininkiä siellä oli.
- Kuuntelija
Olen kuunnellut Nokia Mission tilaisuuksia netissä, mutta tietääkseni niitä ei vielä voi katsella! Torstaina en saanut kuunteluyhteyttä toimimaan, muulloin on onnistunut ja hyviä tilaisuuksia on ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184161Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4902305Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1411845- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91204- 106727
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681