helatorstai_nokiaMission

SOC

kävikö kukaan Nokiamissionin kokouksessa helatorstaina , millaisia kokemuksia ja ajatuksia herätti?

6

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JKU

      Olin Helatorstain tapahtumassa ja voin ainakin sanoa että koin siellä todellisen Jumalan pyhyyden läsnäolon.Ymmärsin sen kuinka suuri ja kaikkivaltias Jumala todella on.Koin siellä sen kuinka Jumala todella vihaa syntiä mutta rakastaa syntistä ihmistä.En koskaan ennemmin ole tuntenut Jumalan läsnäoloa yhtä voimmakkaana.

      • Ellei se ole sopimatonta tai mahdotonta niin kerropa millaista se sitten se Jumalan läsnäolo oli. Joskus nimittäin näyttää siltä että suurissa massatapahtumissa ihmiset joutuvat jonkinlaiseen kummalliseen tilaan, jossa he ilmeisesti kokevat jotain sellaista jota he eivät yksinollessaan koe. Tarkoitan tällä sitä, että "puusta katsoen" niin poliittisissa tilaisuuksissa kuin rock-bändien konserteissa ja herätyskokouksissa näyttäisi olevan jotain samanlaisia, tunteita syvästi liikuttavia, aineksia.


      • JKU
        Epiktetos kirjoitti:

        Ellei se ole sopimatonta tai mahdotonta niin kerropa millaista se sitten se Jumalan läsnäolo oli. Joskus nimittäin näyttää siltä että suurissa massatapahtumissa ihmiset joutuvat jonkinlaiseen kummalliseen tilaan, jossa he ilmeisesti kokevat jotain sellaista jota he eivät yksinollessaan koe. Tarkoitan tällä sitä, että "puusta katsoen" niin poliittisissa tilaisuuksissa kuin rock-bändien konserteissa ja herätyskokouksissa näyttäisi olevan jotain samanlaisia, tunteita syvästi liikuttavia, aineksia.

        Ymmärrän jos ajattelet että kokemukseni oli vain jotain joukkosuggestiota.Asian nyt kuitenkin on niin että jo vuosia uskossa olleena en ole vastaavaa kokenut ja ennenkin olen ollut suurissa tilaisuuksissa.Enkä yleensä reagoi tunnemaailmallani herkästi.Voin siis sanoa että se mitä koin oli todellista. Sitä mitä tunsin on vaikea täysin sanoin ilmaista.Jokaisen täytyy se itse kokea.
        En todellakaan ole sellainen ihminen jonka tunnemaailma tempautuu herkästi mukaan...siksi tämä kokemukseni olikin niin ihmeellinen


    • PekkaPakana

      Katselin netistä. Todella selkäpiitäkarmivaa menoa.

      • Voiko Nokia-missiota katsella netissä. Kerro ihmeessä jos viitsit kirjoittaa, millaista menoa ja meininkiä siellä oli.


      • Kuuntelija

        Olen kuunnellut Nokia Mission tilaisuuksia netissä, mutta tietääkseni niitä ei vielä voi katsella! Torstaina en saanut kuunteluyhteyttä toimimaan, muulloin on onnistunut ja hyviä tilaisuuksia on ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe