Mitä mieltä olette kestääkö erikulttuuristen suhde vaan ei? Onko kokemuksia ulkomaalaisesta miehestä?
Kestääkö suhde vaan ei
4
736
Vastaukset
- Anonyymi
1.elin ehto 100% tutustut hänen kultuuri uskonto ja menet katsoo hänen kotimaata miten siellä eletään 1kk.Jos haluat oikean rehelisen suhten ja avioliton.On nähtävä kultuuri,eletävä siinä ja todella hänen uskonto ymärettävä ,tiedetävä.Pesetymis,puhtaus rituaalit ja se ei sinun rahalla eletä 3 kk.tällä kotimaamme he ovat mielin kielin ja olet rakauden ihastuksen humassaa sekaisin hänestä. Sitten alkaaa sovitut kohtamiset peruta.Jotta tuntisit ikävää ja ylläri hän tulee.Piku hiljaa aletan käytää sinun rahaa jne. Testatan johdatus olet hänen halinnassasi ja rahasi kuluu enemän..anteksi vain 1 mieli pide.
- Anonyymi
Minulla ystävänä joku vähemistö kulturin mies ollut 22 vuotta/ hän nyt 58v. ja huom.minä lähes 70v.vanhus.Vanha nainen. Hä ilmestyy elämääni kun hänellä ongelmia,hyvinä päivinä häntä ei näy.Voi mennä 1-2-3vuotta.Onko se ystävyttä?Jos vain kontati huonoina päivinä,ei niinä onelisina päivinä kun hänellä nyt oli sitten 4 vaimo ja ero.Eli jokaisen naisen kanssa 1,tytär 4 kpl.On autoa,on hyvä eläke.On ulkomaan matkoja.Huom! Minulla ei ajokorttia,ei autoa koskaan ollut.Naisen eläke aina pienempi kuin miehen.Taas oli kadoksissa ja ovelleni ilmesty 3 päivää sitten.Ero ei voi olla vaimon luona.Aikuinen tyär väsyy kun mies? Vai oliko se ihan eka vaimo joka minun ikäinen ja portti suomen.erosivat aikanaan.Pykikassin ison toi.Sanoin miksi tytär perhe ei pese? Meinasi majoitan kotini hänet kunes saa asunon ymm.Rukin ja passaan. Kävikö tässä 3 iltaa. Nokitti minua.Kyse halinnasta. Kun menään henkilökohtaisuuksin.Pututtaan ihmisen elämä ymm.Sanoin hänelle tässä on puhtaat pyykkisi. Minä otan takaisin minun elämä ja en halua tähän tulaan.En ole velvolinen tarjoo ruokaa sinulle,en yö majaa.En oma koti ostaa mitään mitä pydät jos tulet syömään jne. Sätti minua ja suomalaisia naisina.Sanoin vain.Minä kotini olen pomo.Ole ystävällinen lähde tuossa.ovi. Nin se on jokainen vastaa oma elämä ja ei velvolinen otta ongelma ihminen kotinsa .Joka ei hyvinä päivinä käy, Terveisin Helsinki 94. vanhana näkee lähelle ja todella jokaisen pitäisi otta oma elämä haltuunsa.
- Anonyymi
Ei kestä, koska et tule kestämään. Parin vuoden jälkeen silmäsi avautuu.
- Anonyymi
Mies katosi kuin pieru Saharaan, kun laitoin rahahanat kiinni. Sellainen kokemus itäisen Afrikan sankareista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2852860- 992037
- 911433
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si191253Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!741191Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391051- 481022
Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t461001- 46992
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika42958