Kestääkö suhde vaan ei

Anonyymi

Mitä mieltä olette kestääkö erikulttuuristen suhde vaan ei? Onko kokemuksia ulkomaalaisesta miehestä?

4

655

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1.elin ehto 100% tutustut hänen kultuuri uskonto ja menet katsoo hänen kotimaata miten siellä eletään 1kk.Jos haluat oikean rehelisen suhten ja avioliton.On nähtävä kultuuri,eletävä siinä ja todella hänen uskonto ymärettävä ,tiedetävä.Pesetymis,puhtaus rituaalit ja se ei sinun rahalla eletä 3 kk.tällä kotimaamme he ovat mielin kielin ja olet rakauden ihastuksen humassaa sekaisin hänestä. Sitten alkaaa sovitut kohtamiset peruta.Jotta tuntisit ikävää ja ylläri hän tulee.Piku hiljaa aletan käytää sinun rahaa jne. Testatan johdatus olet hänen halinnassasi ja rahasi kuluu enemän..anteksi vain 1 mieli pide.

    • Anonyymi

      Minulla ystävänä joku vähemistö kulturin mies ollut 22 vuotta/ hän nyt 58v. ja huom.minä lähes 70v.vanhus.Vanha nainen. Hä ilmestyy elämääni kun hänellä ongelmia,hyvinä päivinä häntä ei näy.Voi mennä 1-2-3vuotta.Onko se ystävyttä?Jos vain kontati huonoina päivinä,ei niinä onelisina päivinä kun hänellä nyt oli sitten 4 vaimo ja ero.Eli jokaisen naisen kanssa 1,tytär 4 kpl.On autoa,on hyvä eläke.On ulkomaan matkoja.Huom! Minulla ei ajokorttia,ei autoa koskaan ollut.Naisen eläke aina pienempi kuin miehen.Taas oli kadoksissa ja ovelleni ilmesty 3 päivää sitten.Ero ei voi olla vaimon luona.Aikuinen tyär väsyy kun mies? Vai oliko se ihan eka vaimo joka minun ikäinen ja portti suomen.erosivat aikanaan.Pykikassin ison toi.Sanoin miksi tytär perhe ei pese? Meinasi majoitan kotini hänet kunes saa asunon ymm.Rukin ja passaan. Kävikö tässä 3 iltaa. Nokitti minua.Kyse halinnasta. Kun menään henkilökohtaisuuksin.Pututtaan ihmisen elämä ymm.Sanoin hänelle tässä on puhtaat pyykkisi. Minä otan takaisin minun elämä ja en halua tähän tulaan.En ole velvolinen tarjoo ruokaa sinulle,en yö majaa.En oma koti ostaa mitään mitä pydät jos tulet syömään jne. Sätti minua ja suomalaisia naisina.Sanoin vain.Minä kotini olen pomo.Ole ystävällinen lähde tuossa.ovi. Nin se on jokainen vastaa oma elämä ja ei velvolinen otta ongelma ihminen kotinsa .Joka ei hyvinä päivinä käy, Terveisin Helsinki 94. vanhana näkee lähelle ja todella jokaisen pitäisi otta oma elämä haltuunsa.

    • Anonyymi

      Ei kestä, koska et tule kestämään. Parin vuoden jälkeen silmäsi avautuu.

    • Anonyymi

      Mies katosi kuin pieru Saharaan, kun laitoin rahahanat kiinni. Sellainen kokemus itäisen Afrikan sankareista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe