Festareista yms. Vaan paskaa maku suuhun 😑 Tää on ollut jo vuosia. Korona tuskin helpottanut tilannetta. Huonoa ilmapiiriä esim. Tulee vastaan tosi paljon ja kaikenlaisia outoja ilkeitä paskanaamoja 🤣
Erakoituminen on jotenkin houkuttelevampaa kuin jotkut festarit.
Ei saa olla oma itsensä ja aina joku löytää juuri minut silmätikukseen.
Hullu😍🤘🙆😱 ruma ja läski.
En mene koskaan enää festareille.
Mulle jää nykyään kaikista
Anonyymi
2
1066
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran yks vitun lehmä esim syytti narkkariks 🧐 Oudoilta et millä perusteella
- Anonyymi
Ikää tulee. Ei ole kaikki ennen kuin silloin nuoruudessa. Uusi ikäpolvi uudenlaiset festarit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849