Ei ole mitään sinuun liittyvää. Tajusin että olen saattanut vaikuttaa töykeältä. Olet yhä ihanin❤️
Anteeksi jos olen ollut etäinen
11
1190
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on edelleen ykkösenä minun listalla.
K- Anonyymi
Sinä K, K mies, KS whatever oot S:n listalla viimein. S:tanan älykääpä tihrusilmä...
- Anonyymi
Jotenkin tämän päiväinen riitti..
- Anonyymi
Mihin aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin aikaan?
En tiedä oliko se mitä, mutta tuntuu kuin olisit vältellyt koko päivän tarkoituksella. Tiedät ettei tulla näkemään hetkeen.
- Anonyymi
Niin no ehkä minäkin olen vaikuttanut etäiseltä.
- Anonyymi
Höpö höpö... kannattaisiko laittaa nimee tai kaupunkia missä kaivatut on
- Anonyymi
Miksi olet sitten muille ystävällinen mutta et enää minulle? Karkoitat minut vain tuollaisella käytöksellä joten luulet että teet tarkoituksella.
- Anonyymi
Vai peilaanko sinun käytöstä?
- Anonyymi
Jotenkin tulee mieleen toinen vastaava aloitus tuosta olisikohan siitä jo parisen vuotta aikaa.
Teemat alkavat toistaa itseään, lienee aika häipyä pysyvästi. - Anonyymi
Tiedänhän minä sen🤝
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611