Juomarit eivät peri Jumalna valtakunta ja miten sanotaan haureudesta ?
Room. 13:13
Vaeltakaamme säädyllisesti, niin kuin päivällä, ei mässäyksissä ja juomingeissa, ei haureudessa ja irstaudessa, ei riidassa ja kateudessa,
1. Kor. 6:18
Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan.
1. Kor. 10:8
Älkäämmekä harjoittako haureutta, niinkuin muutamat heistä haureutta harjoittivat, ja heitä kaatui yhtenä päivänä kaksikymmentä kolme tuhatta.
1. Kor. 6:10
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
Miten Suomen kansalle näin vappuna sopii Pyhä Raamatun sanoma ?
21
76
Vastaukset 21
- Anonyymi
Suomen kansa on tehnyt niin paljon syntiä, että nyt kansaa rangaistaan ja kansa joutuu kärsimään venäjän hyökkäykseltä.
On kuitenkin määrätty, että viiniin ja öljyyn älkööt koskeko eli Jumala varjelee uskovia, eikä siperian juna kolistele ainakaan tällä kertaa suomessa. - Anonyymi
Kuin jäitä.... tai siis koraania polttelis.
- Anonyymi
Suomi-neidon neitsyys on palautettava.
Monille nuoreille ensimmäinen krapula , on varmasti ollut suuri ahaa elämys , kun on katumapäällä että miksi on niin epämukava herää putkassa , tai toiset ,että miten pitäisi saada vauva tapettu , joka vatsassa on ? Missä löytyy abortti kliniikka? Ja kaikken lisä yrjöttää , kädet vapisee , hikoilee ja väsyttää kovan päänsäryn kanssa. Tuoreessa muistossa neljäkymmenta vuotta sitten kun sain jättää taakse juominen , Jumalan avulla
Suomen kansa ei palvele eikä kumarra Savis-nimimerkin kaltaisia natZi-venäläisiä satanisteja.
Rakkaat !!!!!
Jaa aina sitä vaan hermostutaan ja aletaan pilkata ? Kas kun et nimitellyt minua vielä kamalaksi ?Savis kirjoitti:
Rakkaat !!!!!
Jaa aina sitä vaan hermostutaan ja aletaan pilkata ? Kas kun et nimitellyt minua vielä kamalaksi ?Sinua ei pilkattu, vaan sanottiin suoraan, että olet natZi-venäläinen satanisti. Mitä tuossa oli vaikea ymmärtää?
- Anonyymi
Vanha VÄINÄMÖINEN ON JO SUOMALAISTEN PARISSA ELIKKÄ PALANNUT
- tämä on henkistä kasvua ja kyllä sen huomaa
-- SLAVA SUOMI JA SUOMALAINEN
ESIINTYKÄÄME ESIMERKILISESTI MAILMAA TURVATEN- Anonyymi
Tämä minun iloni on nyt tullut täydelliseksi. 30Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä. 31Hän, joka ylhäältä tulee, on yli kaikkien. Joka on syntyisin maasta, se on maasta, ja maasta on, mitä hän puhuu; hän, joka taivaasta tulee, on yli kaikkien. 32Ja mitä hän on nähnyt ja kuullut, sitä hän todistaa; ja hänen todistustansa ei kukaan ota vastaan. 33Joka ottaa vastaan hänen todistuksensa, se sinetillä vahvistaa, että Jumala on totinen. 34Sillä hän, jonka Jumala on lähettänyt, puhuu Jumalan sanoja; sillä ei Jumala anna Henkeä mitalla.
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen se, minä, joka puhun sinun kanssasi".
NÄE KUULE KÄSITÄ mikä meissä on mukana
- Anonyymi
Terve vaan Savonorava!
Raamattu on ikivanha juutalaisten kansalliseepos, jossa on paljon hyvää ja paljon huonoa. Rusinat voi toki poimia valikoidusti pullasta. Minä en oikein fanita moniavioisuutta, jalkavaimoja, orjuutta ja esim kehotuksia tappaa kaikki ihmiset jostain joen varrelta. En nyt viitsi kaivaa raamattua esiin, ja hakea kohtaa, jossa se on, mutta jos välttämättä haluat, niin löytyyhän se, kun ehtii. Eikös sitä Susannaakin vanhat pervot ahdistelleet?
Uusi testamentti toki on positiivinen ja siinä on sentään elämänarvoja. Paavali tais suhtautua ikävästi naisten ihmisarvoon. Ja by the way pedofilia on yleisempää uskishörhöjen keskuudessa kuin muualla: 'taivasten valtakunta on lasten', ' tulkaa lasten kaltaisiksi' . Siinä sitä on kasvualustaa pervoilulle, ja huolestuttavasti se on myös kasvanut.- Anonyymi
Kylläpä oli naiivia vääristelyä Raamatusta, yritit hakea lähinnä huonoa sanottavaa olkiukkojesi voimalla. Etkä edes ole perehtynyt VT:n sisltöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä oli naiivia vääristelyä Raamatusta, yritit hakea lähinnä huonoa sanottavaa olkiukkojesi voimalla. Etkä edes ole perehtynyt VT:n sisltöön.
Kirjoitin , että raamatussa on paljon hyvää ja paljon huonoa. Voisko se juutalaisten ylemmyyskuvitelma jumalan valittuna kansana jopa innoittanut rotujen eriarvoisuuskuvitelmia.
Vaikka raamatussa on paljon hyvää ja asiaa, niin sieltä löytyy myös pahuuden siemeniä, joita voi käyttää moniin tarkoituksiin. Vallan välineenä niitä onkin hyödynnetty läpi historian. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin , että raamatussa on paljon hyvää ja paljon huonoa. Voisko se juutalaisten ylemmyyskuvitelma jumalan valittuna kansana jopa innoittanut rotujen eriarvoisuuskuvitelmia.
Vaikka raamatussa on paljon hyvää ja asiaa, niin sieltä löytyy myös pahuuden siemeniä, joita voi käyttää moniin tarkoituksiin. Vallan välineenä niitä onkin hyödynnetty läpi historian.En puhuisi pahuuden "siemenistä" vaan niitä lauseita on käytetty verukkeina pahalle , kyse on tulkinnoista. "Jumalan nimissä" on ylevää viedä omia etuja eteenpäin raa´astikin.
Varmasti ovat juutalaiset hyödyntäneet ylemmyyskuvitelmaansa historian aikana.
- Anonyymi
Ei kun paljas pylly pystyyn, josko se auttaisi jeesusta toiseen tulemiseen.
- Anonyymi
Evoluutiosatu uppoaa moderniin ihmiseen, mutta toivoa ja merkitystä tarjoava Luojasta kertova.Raamattu ei..
- Anonyymi
True-TV kirjoitti:
Mitä merkitystä Raamattu tarjoaa?
Mitä raamatusta puhut? Mikset puhu itsestäsi ja kaltaisistasi?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä raamatusta puhut? Mikset puhu itsestäsi ja kaltaisistasi?
Älähän höpötä. Esitin asiallisen kysymyksen Raamatun tarjoamasta merkityksestä, joka mainittiin aiemmin. Mutta jos sinulla ei ollut siihen lisättävää, jatketaan eteenpäin.
- Anonyymi
Aloittaja tekee raamatusta oman mielensä miekan.
Eikö Rakkaat on niin että Jumala tuntee pahaiten meidän sisin ja motivaatio puhua suloisesti synnistä, joka vie helvettiin, Kirjoitettu on nääs ! Pyhässä Raamatussa.
Juomari ja Haureudentikäjä on synnintekijöitä ja >>
Room. 6:23
Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398