Voiko 60+ mies alkaa ottamaan testosteronia

Anonyymi

Voiko vanhempana alkaa käyttää testosteronia, jotta saisi takaisin nuoruuden elinvoimaa ja ehkäpä isommat lihakset ja jopa paremman erektion? Onko riskit sairastua liian suuret hyötyihin nähden, mitä olette mieltä? Ilmeisesti voi sydämeen vaikuttaa ja haitata verisuonia?

4

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietenkin! Sehän on jokaisen oma asia.
      Aloitin reseptigeelauksen 65v ikäisenä. Samalla viikolla keskiviikkoiset kyykyt ja sunnuntaiset maastavedot olivat palautumista ajatellen liikaa.
      Kävin terveyskeskuksessa. S-Testoni oli 12 eikä tk-lekuri edes harkinnut täydennysteston määräämistä koska väitti ikäiseni alarajan olevan 8.
      Esitin lukeman ja asiani urheilulekurille ja hän kirjoitti reseptin Testogeelille.
      Geelipussukka ei ole ihmelääke mutta auttaa palautumisessa ja aerobisissa harkoissa.
      Mieskunnon suhteen ei ole ollut muita hankaluuksia kuin se, ettei minua 5 vuotta vaimo oikein tahdo pysyä mukana.

Olen nyt 78v ikäinen 80kg painava ukko. Mitään haittaa ei geelauksesta ole ollut.
      Piikkipojat hymyilevät säälien geelille. Kolme kaveriani väitti, ettei geeli imeydy ja vaihtoivat Nebido piikkeihin,

Oma tuotantoni ei ole heikentynyt joten geeli lienee lisänä oman päälle.

Lukemat eivät merkitse mitään asiaa harrastamattomalle mutta mainitsen kuitenkin, että tulin pari tuntia sitten salilta. Vedin tavanomaisen sunnuntain harkkani.
      Mave tai normitangon hack-kyykky. Tein nyt hackin. 4 sarjaa 8:n toistoilla tangon paino 110kg. Olen vanhuuttani tehnyt pitempiä sarjoja yrittäen hidastaa lihaskatoa.
      Viime aikoihin saakka tein kapeaa pyramidia tai maksimissaan tasakiloilla 5:a. Pitempien sarjojen tottumus puuttuu.

En tiedä mikä vaikutus tuolla geelileikittelyllä on mieskuntoon.
      73v ikäinen vaimoni vaivautuu kahdesti viikossa yhteistyhjennykseen. Sen lisäksi vedän viikottain kahdet runkit. Vaimo on silloin omissa harrastuksissaan.

Olen seurannut kehoni koostumusta aina samassa paikassa ja eräs havaintoni on se, että vatsaontelon epäterveellinen viskeraalirasva väheni tasaisen radikalisti laskien 7:ssä vuodessa alle puolen. Ikäni viitearon maksimi on noin 150 kun mitattu oli viimeeksi 67,8.
      Syön ja elän kuten aiemminkin.
      Sapuskatapani ovat vakiintuneet jo aikoja sitten mutta aivan lähivuosina on makeiden musuttamine lisääntynyt.
      Alkoilu ei ole pannassa. Kuurittelen tavallisesti pari kertaa vuodessa kuukauden jaksoissa mutta treenit on syytä aloittaa varovaisesti. Syke nousee turhan helposti.

Jos haluat tehoa niin käänny piikkipoikien puoleen! Heput osaavat neuvoa.

Minun geelini maksavat 32,50€/kk. Rytmitän ostot siten, että joka toinen vuosi saan osan maksutta.

• Jos viitsit, niin laitas mun sähkikseen viestiä.
        Olis tuosta geelistä kysyttävää privasti.

• Anonyymi

Urologilta saattaisi löytyä perusteltu mielipide.
      Tuttavani farmaseutti sanoi reseptimäärätyn korvausteston eri muotoisen käytön olevan varsin yleistä mutta hys hys asenne saattaa johtua kuntosalien laittomien aineksien käytön maineesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2237
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1126
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      980
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      969
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      956
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      915
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      11
      880
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      878
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      870
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      810
    Aihe