Hierojan työtä kaikilla mausteilla.
Mitä pidetään oikeana työnä
16
96
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeaa työtä
- Anonyymi
Käsityötä arvostetaan ei teollista.
- Anonyymi
Kuka tahansa ei ole hieroja
- Anonyymi
Hierojalla on taito hyppysissään
Tuntee tietää osaa. - Anonyymi
Iskee arvaamatta kohteeseen ja kas kipu lakkaa.
- Anonyymi
Niskan alueelle mätkäisee voimalla
- Anonyymi
Selän nitkaisu lapaluiden väliin kova isku ja vääntö välitön helpotus.
- Anonyymi
Nopea riuhtaisu lantion seudulta jalat ilmaan.
- Anonyymi
Korvista kiinni pää ylös ja pudotus
- Anonyymi
Iskuja tasaisesti ruumiiseen ja voitelu.
Tämän jälkeen on valmis. - Anonyymi
Sarjahieroja ei petä laadussa.
- Anonyymi
Kunnon tuutti ja pampulla ellei tokene muutoin.
- Anonyymi
Tarjoat sitä, vai mietit onko se oikeaa työtä ?
- Anonyymi
no kai toi aika perustavassa mielessä työtä on kun tuotantovälineenään oma keho palauttaa toista tuottavaksi
- Anonyymi
No yök. Ne mausteet vois siitä hommasta jättää pois. Työ työnä ja pervoilut sun muut sitte vapaa-aikana. Kaikki ei halua suihkuun hierurin kanssa🤮
- Anonyymi
Mieshierojat vain tuntuvat tarjoavan usein extrapalveluita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1114377Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572508Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768