Hierojan työtä kaikilla mausteilla.
Mitä pidetään oikeana työnä
16
108
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeaa työtä
- Anonyymi
Käsityötä arvostetaan ei teollista.
- Anonyymi
Kuka tahansa ei ole hieroja
- Anonyymi
Hierojalla on taito hyppysissään
Tuntee tietää osaa. - Anonyymi
Iskee arvaamatta kohteeseen ja kas kipu lakkaa.
- Anonyymi
Niskan alueelle mätkäisee voimalla
- Anonyymi
Selän nitkaisu lapaluiden väliin kova isku ja vääntö välitön helpotus.
- Anonyymi
Nopea riuhtaisu lantion seudulta jalat ilmaan.
- Anonyymi
Korvista kiinni pää ylös ja pudotus
- Anonyymi
Iskuja tasaisesti ruumiiseen ja voitelu.
Tämän jälkeen on valmis. - Anonyymi
Sarjahieroja ei petä laadussa.
- Anonyymi
Kunnon tuutti ja pampulla ellei tokene muutoin.
- Anonyymi
Tarjoat sitä, vai mietit onko se oikeaa työtä ?
- Anonyymi
no kai toi aika perustavassa mielessä työtä on kun tuotantovälineenään oma keho palauttaa toista tuottavaksi
- Anonyymi
No yök. Ne mausteet vois siitä hommasta jättää pois. Työ työnä ja pervoilut sun muut sitte vapaa-aikana. Kaikki ei halua suihkuun hierurin kanssa🤮
- Anonyymi
Mieshierojat vain tuntuvat tarjoavan usein extrapalveluita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506