Moikka
Oltaisiin vaimoni kanssa kiinnostuneita ryhmäseksistä parin kanssa tai kolmannesta pyörästä. Etsitään 30-45 vuotiaita jotka pitävät itsestään huolta ja ovat hauskaa seuraa.
Onko kenelläkään tietoa mistä tällaista seuraa kannattaa hakea? Jotain parinvaihtosivuja vai löytyykö ihan täältä?
Kiitos
Ryhmäseksiä parin kanssa tai kolmatta pyörää...
Anonyymi
6
2199
Vastaukset
- Anonyymi
Täältäkin varmasti löytyy, mutta xperience united on tähän hyvä sivusto.
Itse M40 Satakunnasta ja kiinnostunut myöskin. - Anonyymi
Tähän se yhteiskunnan moraalittomuus on mennyt, kaikenlainen sikailu voimissaan.
Aikuiset ihmiset! - Anonyymi
Olemme aviopari
N27-vuotias 167cm 54kg
M31-vuotias 176cm 84kg
Olemme eteläsuomesta ja haluaisimme tutustua teihin.- Anonyymi00009
167cm= onehundred and sixseven🤲
- Anonyymi00008
Minä voin kyllä olla kolmas osapuolenne
- Anonyymi00010
Ylimääräinen lokari on kellarissa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109