Kannattaako ystävyys lopettaa tähän?

Anonyymi

Meitä on kolmen hengen porukka. Mulla on siis vain pari kaveria. Kävi ilmi, että toinen kaverini (sanotaan vaikka Sara) kertoi mun henkilökohtaisia asioita (sanotaan vaikka Heidi) Heidille. En pysty enää luottamaan kumpaakaan, sillä varmasti Heidikin oli kertonut mun asioista Saralle. Ilmeisesti Sara oli kertonut kaiken mitä olin kertonut Heidille. Kannattaako ystävyys lopettaa tähän? Mulla siis ei ole muita kavereita.

7

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja siis olemme kaikki täysikäisiä.

• Anonyymi

Tai siis Sara oli kertonut kaiken mitä olin kertonut, niin Heidille

• Anonyymi

Ota ensin puhutteluun, eli kysyt silmiin katsoen molemmilta, yksi kerrallaan, miksi puhuit luottamuksellisia asiotani luvatta? Sen jälkeen teet selväksi ettei ei saa toistua.

• Anonyymi

Saran otat nyt siis puhutteluun niin että olette kahden.

• Anonyymi

Jos te ootte kaikki keskenään ystäviä niin mitä väliä? Voit sä toki sanoa että jos haluat kertoa mun asioita niin kysy mielumin ensin. Säännöt pitää ensin sopia, että niitä noudatetaan. Ei kannata olla liian ehdoton, voi toki sanoa että tämä asia loukkasi minua. Ystäviä harvemmin tulee lisää vanhemmalla iällä. Niistä kannattaa pitää kiinni.

• Anonyymi

Tärkeistä asioista kannattaa aina toiselle mainita, että tää on luottamuksella hänelle kerrottu, ettei sitä saa kertoa muille. Jos tämän jälkeen jää kiinni tällaisen tiedon levittämisestä, silloin kannattaa punnita, onko toinen luottamuksen arvoinen sinulle.

Itse olen nuorempana pettynyt muutaman kerran kaveriin, kun luotin häneen liikaa ja myöhemmin jätin sitten kertomatta asioita hänelle, tuntui olevan lojaalimpi muille kuin minulle. Olin liian hyvä uskoinen.

Myöhemmin minulla oli kaveri joka oli monissa asioissa ehdoton, ymmärsin että sillä meni jo vähän yli ne reakoinnit. Mut jos puhutaan asioista, joita ei haluta muiden korviin silloin on hyvä olla ehdoton.

• Anonyymi

Moi. Katkaise ystävyys molempiin! Miten noille idiooteille sanot, että olet idiootti? Ei ihmiset muutu.

Tulet saamaan uusia ystäviä, valitse vain kivoja. Opettele olemaan yksinkin, se ei ole maailmanloppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      10
      3379
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1858
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      982
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      948
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe