Meitä on kolmen hengen porukka. Mulla on siis vain pari kaveria. Kävi ilmi, että toinen kaverini (sanotaan vaikka Sara) kertoi mun henkilökohtaisia asioita (sanotaan vaikka Heidi) Heidille. En pysty enää luottamaan kumpaakaan, sillä varmasti Heidikin oli kertonut mun asioista Saralle. Ilmeisesti Sara oli kertonut kaiken mitä olin kertonut Heidille. Kannattaako ystävyys lopettaa tähän? Mulla siis ei ole muita kavereita.
Kannattaako ystävyys lopettaa tähän?
7
828
Vastaukset
- Anonyymi
Ja siis olemme kaikki täysikäisiä.
- Anonyymi
Tai siis Sara oli kertonut kaiken mitä olin kertonut, niin Heidille
- Anonyymi
Ota ensin puhutteluun, eli kysyt silmiin katsoen molemmilta, yksi kerrallaan, miksi puhuit luottamuksellisia asiotani luvatta? Sen jälkeen teet selväksi ettei ei saa toistua.
- Anonyymi
Saran otat nyt siis puhutteluun niin että olette kahden.
- Anonyymi
Jos te ootte kaikki keskenään ystäviä niin mitä väliä? Voit sä toki sanoa että jos haluat kertoa mun asioita niin kysy mielumin ensin. Säännöt pitää ensin sopia, että niitä noudatetaan. Ei kannata olla liian ehdoton, voi toki sanoa että tämä asia loukkasi minua. Ystäviä harvemmin tulee lisää vanhemmalla iällä. Niistä kannattaa pitää kiinni.
- Anonyymi
Tärkeistä asioista kannattaa aina toiselle mainita, että tää on luottamuksella hänelle kerrottu, ettei sitä saa kertoa muille. Jos tämän jälkeen jää kiinni tällaisen tiedon levittämisestä, silloin kannattaa punnita, onko toinen luottamuksen arvoinen sinulle.
Itse olen nuorempana pettynyt muutaman kerran kaveriin, kun luotin häneen liikaa ja myöhemmin jätin sitten kertomatta asioita hänelle, tuntui olevan lojaalimpi muille kuin minulle. Olin liian hyvä uskoinen.
Myöhemmin minulla oli kaveri joka oli monissa asioissa ehdoton, ymmärsin että sillä meni jo vähän yli ne reakoinnit. Mut jos puhutaan asioista, joita ei haluta muiden korviin silloin on hyvä olla ehdoton. - Anonyymi
Moi. Katkaise ystävyys molempiin! Miten noille idiooteille sanot, että olet idiootti? Ei ihmiset muutu.
Tulet saamaan uusia ystäviä, valitse vain kivoja. Opettele olemaan yksinkin, se ei ole maailmanloppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768