Lakshmi Center

Anonyymi

Lakshmi Center, onko kellään kokemuksia? Mitä kaikkea tekevät? Onko hyvä palvelu? Ammattitaito?

22

1981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin edullinen miesten brassivahaus paikka. Satu K. osaa nää hommat.

      • Anonyymi

        Tämä satuhan on ollut viikon jo Tampereella keskustan tuntumassa hostellin tapaisessa pitämässä vastaanottoa. Ja menee sinne kuulemma juhannuksen jälkeen jatkamaan.. kiire täytyy olla..onkohan sama tyttö??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä satuhan on ollut viikon jo Tampereella keskustan tuntumassa hostellin tapaisessa pitämässä vastaanottoa. Ja menee sinne kuulemma juhannuksen jälkeen jatkamaan.. kiire täytyy olla..onkohan sama tyttö??

        Voi p... ! Tuota ei olis tänne pitänyt kertoa! Toivottavasti on pessyt hyvin kätensä ennenkuin aloittaa täällä...


    • Anonyymi

      Voi kun ihmiset tietäisi...........yleensäkin, minkälaiset ihmiset teitä hoitaa ja koskettaa.. ehkä hyvä ettei tiedä.....

    • Anonyymi

      Yrityksen johto voisi herätä, mihin kaikkeen tämä toiminimi nykyään liitetään..

    • Anonyymi

      Kerro lisää, vaikka voin arvatakin..

    • Anonyymi

      Siis onks tää "hieronta" paikka vai kauneushoitola, vai kumpaakin??

      • Anonyymi

        On kumpaakin ja vähän muutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kumpaakin ja vähän muutakin.

        Tämä selitti aika paljon. Eli ei ole kyse pelkästä huhusta?


    • Anonyymi

      Saa sieltä mukavia palveluita virka ajan ulkopuolella... suosittelen!!

    • Anonyymi

      Kannattaa jättää väliin nuo extra palvelut.... jos oma terveys on tärkeä..

    • Anonyymi

      Kannattaa käyttää omaa päättelykykyä..
      "hierontapalvelut" ja kauneudenhoito ei oikein kuulu saman katon alle!

    • Anonyymi

      Vähän outo paikka, kosmetologin puhelin numero ei ole käytössä?? Ainoastaan ajanvaraus nettipalvelimen kautta?!

      • Anonyymi

        Taitaa olla joku feikki juttu! Eihän tilkantielle kosmetologiin saa yhteyttä! Mitähän tämä firma touhuaa???


    • Anonyymi

      Ammattitaito..???? Tän kosmetologin ammattitaito on kyllä ihan toisella alalla.

    • Anonyymi

      Voisko joku vastata alkuperäiseen kysymykseen tästä paikasta??
      Vaikuttaa, että jotain outoa on?!?!

      • Anonyymi

        Outoa on, siinä olet oikeassa. Tämä ns. kosmetologi on kyllä ammatiltaan ihan toisen alan palvelun tarjoaja. Lähinnä miehille erilaisia "hoitoja", jo useamman vuoden ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa on, siinä olet oikeassa. Tämä ns. kosmetologi on kyllä ammatiltaan ihan toisen alan palvelun tarjoaja. Lähinnä miehille erilaisia "hoitoja", jo useamman vuoden ajan.

        Ei ole kosmetologi!!!
        On opiskelija vasta ja harjoittelee!!!!
        Törkeää käyttää kosmetologin titteliä!!!!
        Huijausta ja kuluttajan pettämistä!!!!


    • Anonyymi

      Tais omistaja herätä,,! Sai opiskelija kenkää! Oli liian monipuolista palvelu iltaisin ..... miehille..

    • Anonyymi

      Nimestä päätellen, perustuuko tämä kiinalaisiin luontaistuotteisiin ja perinteisiin??
      Olis mukava tietää?

    • Anonyymi

      Kyseessä olevassa paikassa en ole asioinut, mutta Lakshimi tuotteita ja ayeverda ideologiaa käyttäviä kosmetologi /hierontapalveluja löytyy muitakin jos kiinnostaa.
      Itse käynyt jalka ja kasvohoidossa sekä dren hieronnassa. Koen että on mun juttu ja käyn jatkossakin.

      • Anonyymi

        Kiitos! Tämä valaisi hyvin mistä on kysymys. Tuntuu olevan vähän tietoa liikkeellä tästä paikasta. Nyt uskallan ottaa yhteyttä. Täytyypä tutustua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      131
      1352
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1044
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      305
      828
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      638
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe