Tinder boostit

Anonyymi

Ostin Tinderiin boostin joka on melko kalliskin. Ajattelin että säästän sen ja käytän joskus päiväs aikaan. Noh nyt sitten tässä keskellä yötä selailin tinderiä niin näytölle tuli yhtäkkiä ilmoitus "käytä boostisi" painoin vahingossa siihen niin boosti lähti käyntiin keskellä yötä eli aivan hukkaan meni sekin boosti sitten ja rahat hukkaan.
Vastuutonta Tinderiltä että boosteihin ei tule mitään varmistusta ensin että haluaako käyttää vai ei.

11

2769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei voi kuin nauraa...

    • Anonyymi

      jvarmaan riippuu millaista olet hakemassa, että voihan se paremmin matsata noinkin, jos siellä sattuu joku toinen yökukkuja oleileen, ja no muutenkin miettii milloin se hakemas tyyppinen nyt tod näköisimmin siellä on

    • Anonyymi

      Niih, mikroon pitäisi saada muistutus ettei marsua pidä kuivata siellä. Ei voida olettaa että ihmiset ite osaisi käyttää mitään laitteita, kyllä pitää laitteiden ohjailla ihmistä eikä päinvastoin.

    • Anonyymi

      Oma mielipiteeni on että nää kaikki Tinderin boostit ja muut kilkuttimet ovat aivan täyttä kusetusta.

      Ikinä ei ole niistä ollut mitään hyötyä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.
        Koko Tinderi on toimija aika paska rahan perään toimiva epäkuntoinen surkea sovellutus.
        Vaikka tykkäyksiä on todella paljon ja macthejä myös mukavasti mutta niitä esimerkkejä;
        Mutta mitää seksi ehdotuksia ei kyllä näy , sekin kelpais ,,,,,
        Olen ilmaiskäyttäjä ja jatkuvasti mainostetaan kuinka monesta tykkäyksestä jäin ,,,,
        Ja hups taas useampi kiinnostunut , osta se ja se !
        Sitten parasta laitoin itseni tinderissä älä näytä tilaan, kun menin käymään 150 km päässä kaupungissa ja illalla vasta kun olin ollut jo useamma tunnin kotona laiton takaisin löytämistilako se on , niin jumakekka johan pomppas usea tykkääjä juuri ko. kaupungista ja sitten muutama kanssa jutustellen he huomasivat että välimatkaa oli 150 km vaikka kuulemma he olivat nähneet minut lähellään,,, vaikka tinderi oli ns pois päältä....kusetusta.

        Se valkkaa ketä näyttää saattaa olla että naapuria ei näytetä koskaan jostai syystä mutta tupakoivaa golffaavaa koiran omistajaa kokoa jana vaikken niitä halua.....


    • Anonyymi

      Opit jotain.Jos olet reilu rehti? On jo toukokuu.Mene ihmisten ilmoille löydät livenä sen mitä haet?Livenä aitoja ihmisiä nimen omaan.Miksi pitää hakea netti muokattujen brofilien takaa? Haloo hei.On kevät ihmisiä likkuu puistot kadut,kirjastot,kahvilat,leffa teatterit,kirppu torit,kavilat tai vaikka kaupan kassan luonna katseen ja hymysi kutsuvana kun toisella kassalla joku jonotaa. Ava silmäsi todellisuudelle itse oikealle elämälle,mene ilmaistapahtumin,asukastalot ymm ymm. terv.aito ihminen itä Helsingistä,

    • Ei se ole vastuutonta, vaan osa ansaintalogiikkaa. Ei se Tinderkään pyhällä hengellä pyöri, jostain pitää tulla rahaa ja paljon.

      • Anonyymi

        Niinpä eli tinderi on pelkkä firma joka rahastaa niiltä jotka haluis tavata jonkun ihmisen.

        Tinderiä ei paskaakaan kiinnosta että löytääkö kukaan ketään. Päinvastoin. Luulevat että ihmiset maksavat siitä että jotta joku löytyisi ja että ihmiset ottaisivat maksullisen version.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä eli tinderi on pelkkä firma joka rahastaa niiltä jotka haluis tavata jonkun ihmisen.

        Tinderiä ei paskaakaan kiinnosta että löytääkö kukaan ketään. Päinvastoin. Luulevat että ihmiset maksavat siitä että jotta joku löytyisi ja että ihmiset ottaisivat maksullisen version.

        Osuit tismalleen naulan kantaan.
        Kannattaa aina muistaa, mutta jokaisen liikeyrityksen elinehto ja siten ainoa tavoite on tuottaa voittoa. Ei ne sitä ilkeyttään tee, vaan pysyäkseen hengissä ja jos kaikki menee hyvin, kasvaakseen. Sama tilanne kuin vaikka lapamadolla tai koronalla, ei nekään ilkeyttään tee sairaaksi tai tapa, se on vain niiden tapa pysyä hengissä ja kasvaa (lisääntyä).


    • Anonyymi

      Valittelin vähän sinne muutama vuosi sitten, koska 60e ostos tuotti sellaista vitutusta, että .. Osumia tuli kyllä ja nyrkkejä heilunut - Ei siitä epäilystäkään, mutta että maksullinen palvelu, mille? Antoivat muutamat kuukaudet lisää vitutusta ilmaiseksi valitusteni jälkeen. Myös ihan aivoilla ajatellen mitä Tinderi "antaa", ihmisesi takaisin ja vievät rahasi "vastineeksi". Näyttää olevan taas se vuodenaika kun, etäinen amerikan ämmän ääni alkaa kuulua ja minun pitäisi maksaa vuosi edellä kuvatusta "hienoudesta" - Kannattaa vähän käyttää aivoja ennen kuin niille varkaille maksaa mitään merkittävää summa, sillä tossa niitä naisia kulkee koko ajan vieressä kun ulos lähtee ja hyvä muistisena löytää vaikka kotiovelle, jos vaan kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Kummallista... Ostin Tinder Plussan ja nyt kun kokeilen irtisanoa tilausta niin minulla lukee kohdassa "Maksutilin hallinta" että "Sinulla ei ole tallennettuja kortteja" = eli tuo antaa ymmärtää että minua ei laskutettaisi enää koska heillä ei pitäisi olla enää luottokorttini tietoja... mutta yllätys yllätys minulta edelleen Tinderi laskuttaa joka kuukausi enkä mistään löydä kohtaa jotta voisin peruuttaa tilauksen.

      Tinderi on tehnyt rahastuksen helpoksi mutta rahastuksen lopettamisen vaikeaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2511
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2164
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      41
      2018
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      118
      1324
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1169
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1113
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe