nihkeä kuin Sanna Marin, jonka kanssa tavatessa oli usein tunne jääkalikoiden narskunnasta hyytävässä pakkaskelissä, Vapaavuori kirjoittaa.
KukkoilevaMarinin ylimielinen mopo karannu
11
55
Vastaukset
- Anonyymi
Vasuri Sanna on kylmä porvareita kohtaan
siitä huolimatta, että porvarit luovat työpaikkoja ja siten veronmaksajia ja verotuloja joita sanna saa jakaa omalle porukalleen. - Anonyymi
Juu me saatiin Sipilän kanssa iso potti ja laitettiin vakuutuskuoreen piiloon verottajaa. Tai nuorisosäätiö se meille antoi. Köyhät on niin rumiakin.
- Anonyymi
No voi voi. Tällä jälleen tyhjät tynnyrit kumisee.
- Anonyymi
Nahkatakki ja kaikki ok. Velkaa lisää hyvä tuloo
- Anonyymi
On sanna vetänyt viisi leukaakin
- Anonyymi
On se vaan niin mukava ajatella tämänajan tuskaa, kärsimystä ja hammasten kiristystä kokoomuksen ja persujen riveissä.
- Anonyymi
Aloittaja on Persun oksennus
- Anonyymi
Marin on paras pääministeri ja sekös porvareita ärsyttää :)))
- Anonyymi
Huuhaapunahuuli...ylimielinen,kunee virkamiestensä tekstejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huuhaapunahuuli...ylimielinen,kunee virkamiestensä tekstejä
Sannan sanonta, velkaa ei aina tarvitse maksaa pois. Mites on? Koskeeko vain pääministeriä?
- Anonyymi
Nyt viimeksi ranskalainen Le Figaro ja suomalainen Helsingin Sanomat ovat havainneet millainen tahtopoliitikko on Suomen pääministerinä ja juuri nyt sellaista tarvitaan kun Suomen turvallisuuspoliittinen ympäristö on täydellisesti muuttunut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662