Kasvisten ja juuresten syömisen vaikutukset,ja kermajäätelön syöntiä kesällä.

Anonyymi

Vaikka söin nyt 2 päivää peräkkäin 4400 kaloria painoni ei noussut ollenkaan eikä pihtimittaustuloksessa eikä vyötärönympärysmitassa tapahtunut mitään muutoksia.Samat noin 4000 kaloria söin noin viikko sitten 4 jänä päivänä peräkkäin.Olin aivan varma että olen lihonut takaisin,mutta kävikin toisin.

Yleensä tällaisesta syömisestä olen aina ennen LIHONUT vähintään 2 kiloa oikeaa läskiä.Näinä suurikalorisina päivinä söin paljon karkkia ja kaikkia muitakin herkkuja
eilenkin söin yöllä 500 grammaa kermajäätelöä.Tarkoitus oli syödä vain 300 grammaa mutta se maistuikin niin hyvin että söin koko paketin.

Se MIKSI EN lihonut johtuu yksinkertaisesti siitä että jos ruokavalio ON suuremmaksi osaksi kevyttä ruokaa ei liho vaikka söisi välillä mitä vain kun liikuntamäärät on samaan aikaan suuria.(pyöräily 3,5 tuntia päivässä)
Tästä asiasta ollaan yleensä sitä mieltä että raskas syönti välillä lihottaa takaisin.

Nyt kannattaa laihduttaa ennen kesää koska sitten kesällä saa syödä kermajäätelöä kuumilla ilmoilla.

Nyt uusi aloitus samalla ruokavaliolla mutta eri liikunnalla pyöräilyn ja jonkun muun liikunnan yhdistelmällä.Pyöräily on hyvä laji mutta vaarallinen liikaa käytettynä selälle.

31

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Painoni on tällä hetkellä 65 kiloa,vyötärönympärysmitta 82 cm,pihtimitta alavatsa 10 mm,ylävatsa 12 mm.Pituus 176 cm.Tavoitepaino 59 kiloa

      • Anonyymi

        Olen syönyt siis paljon ja ruoka ON ollut hyvän makuista.Ruokaannokset saa olla suuria jos keskimääräinen kalorimäärä ON vain 40 kaloria eikä 400 kaloria.
        Ei ruoka ole kuitenkaan ollut mitään gurmetta,mutta kuitenkin kohtuullisen hyvää.
        40x 10=400 kal
        400x 4000 kal

        Karl Fazer Maitosuklaa100 g
        33,00 49,00 11,00 Kal 550

        Pirkka Porkkana100 g
        0,20 5,60 0,60 Kal 33

        Jos tekee oikein hyvää gurme ruokaa,niin siihen pitää laittaa kermaa,juustoa,rasvaa,rasvaista lihaa.Siihen lisäksi vielä leipää jonka päälle erillaisia leikkeitä ja rasvaa.Jos ON laihduttaja näitä EI saa käyttää ollenkaan muuten EI laihdu.

        Minä olen siis entinen lihava ja lihomiseni syy on ollut aina runsas roskaruuan syöminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syönyt siis paljon ja ruoka ON ollut hyvän makuista.Ruokaannokset saa olla suuria jos keskimääräinen kalorimäärä ON vain 40 kaloria eikä 400 kaloria.
        Ei ruoka ole kuitenkaan ollut mitään gurmetta,mutta kuitenkin kohtuullisen hyvää.
        40x 10=400 kal
        400x 4000 kal

        Karl Fazer Maitosuklaa100 g
        33,00 49,00 11,00 Kal 550

        Pirkka Porkkana100 g
        0,20 5,60 0,60 Kal 33

        Jos tekee oikein hyvää gurme ruokaa,niin siihen pitää laittaa kermaa,juustoa,rasvaa,rasvaista lihaa.Siihen lisäksi vielä leipää jonka päälle erillaisia leikkeitä ja rasvaa.Jos ON laihduttaja näitä EI saa käyttää ollenkaan muuten EI laihdu.

        Minä olen siis entinen lihava ja lihomiseni syy on ollut aina runsas roskaruuan syöminen.

        Nyt kannattaa liikkua paljon koska ilmat on siihen sopivan viileät.Kesällä liikkuminen on monin verroin raskaampaa kuumuuden takia.

        Syön jäätelön yleensä niin että leikkaan sen sentin siivuihin isolle lautaselle ja se saa olla pöydällä noin 8 minuttia jotta se sulaa vähän sopivasti.Sitten syön reunoilta jossa se on sopivan pehmeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kannattaa liikkua paljon koska ilmat on siihen sopivan viileät.Kesällä liikkuminen on monin verroin raskaampaa kuumuuden takia.

        Syön jäätelön yleensä niin että leikkaan sen sentin siivuihin isolle lautaselle ja se saa olla pöydällä noin 8 minuttia jotta se sulaa vähän sopivasti.Sitten syön reunoilta jossa se on sopivan pehmeää.

        Minä lämmitän jäätelön mononlämmittimellä koska se on ainut keino poistaa jäätelöstä proteeni ja kolestrooli.jäljelle jää vain laihduttava enerkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kannattaa liikkua paljon koska ilmat on siihen sopivan viileät.Kesällä liikkuminen on monin verroin raskaampaa kuumuuden takia.

        Syön jäätelön yleensä niin että leikkaan sen sentin siivuihin isolle lautaselle ja se saa olla pöydällä noin 8 minuttia jotta se sulaa vähän sopivasti.Sitten syön reunoilta jossa se on sopivan pehmeää.

        "Syön jäätelön yleensä niin että leikkaan sen sentin siivuihin isolle lautaselle ja se saa olla pöydällä noin 8 minuttia jotta se sulaa vähän sopivasti.Sitten syön reunoilta jossa se on sopivan pehmeää."


        Syömishäiriöinen on noin äärettömän keskittynyt askartelemaan herkkunsa äärellä. Mittaatko siivut pihtimitalla ylhäältä ja alhaalta?


    • Anonyymi

      "Nyt kannattaa laihduttaa ennen kesää koska sitten kesällä saa syödä kermajäätelöä kuumilla ilmoilla"

      Kuulostaa että jostain pahasta addiktiosta tosiaan on kyse. Vähän kuin alkoholisti. Yrittää sinnitellä vähän aika kuivilla jo tuleva juomaputki mielessä ja nyt ihan kalenteriin merkattuna että saa sitten retkahtaa luvan kanssa. Herkut on koko ajan koko mielessä ja elämän jopa suunnittelee sitä silmällä pitäen että siinä on tila addiktiolle ja muu on toisarvoista.

      Oletko kokeillut vähähiilihydraattista ruokavaliota? Siinä elimistö ja mieli rauhoittuu kun sokeriririippuvuus (ja alkoholihimo) katkeaa.
      Ei ole sattumaa että alkoholisteilla on lähes aina myös D2. Aluksi vieroitusoireet on pahat mutta sen jälkeen oikein ihmettelee kun ei tee mitään makeaa mieli eikä ole jatkuva nälkä. Eikä totisesti mieti että kiduta itseäsi nyt niin saat kesällä mättää herkkuja.

      Jos haluaa syödä jäätelön niin sen voi käydä ostamassa ihan normaalisti jos tekee mieli. Ei tarvi oottaa kesää ja laihduttaa sitä varten. Ei siitä kenenkään elämä tai ruokavalio kaadu. Se kaatuu liian jyrkkiin odotuksiin ja ehdottomuuteen jonka kanssa ei kukaan jaksa elää.

    • Anonyymi

      Miksi söit noin paljon kaloreita kahden päivän aikana?

      Mitä söit?

    • Anonyymi

      "Näinä suurikalorisina päivinä söin paljon karkkia ja kaikkia muitakin herkkuja
      eilenkin söin yöllä 500 grammaa kermajäätelöä."

      Miksi söit? Ja miksi yöllä? Eikö tuo pikkuhiljaa ala sinunkin hälytyskellojasi kilkuttamaan?

      • Anonyymi

        Ei siinä mitään tapahtunut,vaikka söinkin.EN SIIS LIHONUT yhtään tällä uudella ruokavaliolla.
        Ei minulla ole yhtään edes lihakset pienentynyt,vaikka proteenia on ollut vain 50 grammaa päivässä.Lihakseni on ennemmin kasvanut kuin pienentynyt.


      • Anonyymi

        Puoli kiloa jäätelöä keskellä yötä? 🌚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään tapahtunut,vaikka söinkin.EN SIIS LIHONUT yhtään tällä uudella ruokavaliolla.
        Ei minulla ole yhtään edes lihakset pienentynyt,vaikka proteenia on ollut vain 50 grammaa päivässä.Lihakseni on ennemmin kasvanut kuin pienentynyt.

        Kysymys oli että miksi syöt yöllä ja miksi noin paljon jäätelöä? Samalla kirjoitat että pitää laihduttaa nyt että saa kesällä syödä jäätelöä.

        Syöt kuitenkin jäätelöä öisin jo nyt niin juttusi on aika epäjohdonmukaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään tapahtunut,vaikka söinkin.EN SIIS LIHONUT yhtään tällä uudella ruokavaliolla.
        Ei minulla ole yhtään edes lihakset pienentynyt,vaikka proteenia on ollut vain 50 grammaa päivässä.Lihakseni on ennemmin kasvanut kuin pienentynyt.

        Nyt teen niin jos en välillä syö mitään oikeaa ruokaa koko päivänä syön vain vähän lihaa.
        Tulisesti maustettuja broilerin siipiä ja vähän karkkia.Lihaa on ruokalautasella yleensä vain 30 gramma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys oli että miksi syöt yöllä ja miksi noin paljon jäätelöä? Samalla kirjoitat että pitää laihduttaa nyt että saa kesällä syödä jäätelöä.

        Syöt kuitenkin jäätelöä öisin jo nyt niin juttusi on aika epäjohdonmukaisia.

        Et ole lukenut tarkasti.Jos nyt laihdutat saat sitten kesällä syödä kermajäätelöä.
        Etkä ole lukenut sitäkään että en ole lihonut vaikka olen syönyt välillä paljon.SIIS ERITTÄIN RUNSAASTI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole lukenut tarkasti.Jos nyt laihdutat saat sitten kesällä syödä kermajäätelöä.
        Etkä ole lukenut sitäkään että en ole lihonut vaikka olen syönyt välillä paljon.SIIS ERITTÄIN RUNSAASTI

        Mutta sinähän syöt nyt kermajäätelöä muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole lukenut tarkasti.Jos nyt laihdutat saat sitten kesällä syödä kermajäätelöä.
        Etkä ole lukenut sitäkään että en ole lihonut vaikka olen syönyt välillä paljon.SIIS ERITTÄIN RUNSAASTI

        "Et ole lukenut tarkasti.Jos nyt laihdutat saat sitten kesällä syödä kermajäätelöä.
        Etkä ole lukenut sitäkään että en ole lihonut vaikka olen syönyt välillä paljon.SIIS ERITTÄIN RUNSAASTI"

        Luin hyvin tarkasti. Kun nyt syöt kermajäätelöä ja karkkia öisin, voit syödä kermajäätelöä koko kesän? 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt teen niin jos en välillä syö mitään oikeaa ruokaa koko päivänä syön vain vähän lihaa.
        Tulisesti maustettuja broilerin siipiä ja vähän karkkia.Lihaa on ruokalautasella yleensä vain 30 gramma.

        "Nyt teen niin jos en välillä syö mitään oikeaa ruokaa koko päivänä syön vain vähän lihaa.
        Tulisesti maustettuja broilerin siipiä ja vähän karkkia.Lihaa on ruokalautasella yleensä vain 30 gramma."

        Ei ihme että aivot ei enää pelaa. Ruokalautasella broilerin siipiä ja karkkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinähän syöt nyt kermajäätelöä muutenkin.

        En syö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syö

        Siis juuri kerroit että olet vetänyt yöllä puoli kiloa jäätelöä.

        "eilenkin söin yöllä 500 grammaa kermajäätelöä."


    • Anonyymi

      Ai jaa tämähän olikin se pilailija. 😂

      • Anonyymi

        Niitä kirjoittajia on kolme (kaksi): massiivikalorihöpöukon vaihe 1 ja vaihe 2 (= sama kirjoittaja eri rooleissa) sekä pilailija. Kolmestaan vetävät tätä showta, joissa asiasisältö on nolla. Sinänsä ihan hauskaa showta - viihdetaiteilua a'la parodiahorisontti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä kirjoittajia on kolme (kaksi): massiivikalorihöpöukon vaihe 1 ja vaihe 2 (= sama kirjoittaja eri rooleissa) sekä pilailija. Kolmestaan vetävät tätä showta, joissa asiasisältö on nolla. Sinänsä ihan hauskaa showta - viihdetaiteilua a'la parodiahorisontti.

        Tämä EI ole valhetta,vaan kaikki ON totta.Etkö sinä tosiaan ymmärrä tätä asiaa.
        JOS kalorit on 40 tai 400 ja jane.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä EI ole valhetta,vaan kaikki ON totta.Etkö sinä tosiaan ymmärrä tätä asiaa.
        JOS kalorit on 40 tai 400 ja jane.

        Pyhä kolminaisuus pilailija. Se ON totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä EI ole valhetta,vaan kaikki ON totta.Etkö sinä tosiaan ymmärrä tätä asiaa.
        JOS kalorit on 40 tai 400 ja jane.

        Eikö teillä kymppiluokalla ole ollenkaan läksyjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teillä kymppiluokalla ole ollenkaan läksyjä?

        Opettajat on lakossa, joten ei ole läksyjä...


    • Anonyymi

      Ja höpö höpö

    • Anonyymi

      "Pyöräily on hyvä laji mutta vaarallinen liikaa käytettynä selälle."

      Pyöräily on avauksen valossa vaarallista liikaa käytettynä mielenterveydelle. Onneksi olen autoilija.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tästä havainnosta pisteet. Samaan johtopäätökseen olen päätynyt. Epäselvää kuitenkin onko karkkiin ja sokeriin perustuva ruokavalio pääasiallinen syy vai pakkoneuroosiliikunta.


    • Anonyymi

      Nyt on taas aika laihduttaa että saa syödä kuumilla ilmoilla kermajäätelöä. Ja JOS laihduttaa niin voi jäätelöä syödä YÖLLÄ.

    • Anonyymi

      "Nyt kannattaa laihduttaa ennen kesää koska sitten kesällä saa syödä kermajäätelöä kuumilla ilmoilla."

      Eli laihduttamisen tarkoitus on sulla se, että saat taas ylensyödä? 🙄

    • Anonyymi

      esitän oman hypoteesiteoriani ; ihminen on yksilö eli se mikä toimii toiselle, ei toimi toiselle eli mun kokemus on se, kun kokeilin tuota menetelmääsi niin minulle alkoi tulla lisäkiloja siitäkin huolimatta vaikka liikunta oli todella raskasta. Japitemmän päälle jäätelöt ja suklaat on haitallisia sen vuoksi, koska yleensä nostattaa kolesterolia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe