10 neitsyttä, joista 5 viisasta, 5 tyhmää

Anonyymi

Jumalan Kuningasvaltakunta on ylöstempauksen hetkellä maan päällä 10 neitsyen kaltainen, joista 5 on oleva tyhmää, 5 on oleva viisasta. Mikä erottaa lopulta tyhmät viisaista? Öljy.

Miten? Tyhmillä Öljy loppuu. Viisailla se ei lopu. Kaikilla neitsyillä Öljy/Öljyä on ALUSSA.

" Se päivä ei tule ennen kuin luopumus ENSIN tapahtuu"

MAikä päivä? Ylöskorjuun päivä, jona viisaat neitsyet korjataan Jeesuksen luokse.

-Hei Selef Urge, mitä se luopumus oikein tarkoittaa? Mitä Öljy tarkoittaa?

Niin....no Öljy on Pyhä Henki eli Jumalan Elävä Sinetti omissaan Jumalan lapsissa. Nämä Jumalan Pyhän Hengen saaneet elävät Jumalan neuvossa. Elävät parannusta tehden. Molemmat kompastelevat välillä niin tyhmät kuin viisaatkin. Tyhmät alkavat luistamaan parannuksenteosta, tyhmät alkavat pelaamaan/leikkimään synnillä, hakemaan "iloa" synnistä sydämeensä, jossa asuu Pyhä Henki. Pyhän Hengen lisäksi viisaan neitsyen sydämessä asuvat myös Isä ja Poika, sillä onko Jumala jaettu? Vai jakamaton? Sela. Eivätkö Isä ja Poika aterioi yhdessä lastensa kanssa eläen heissä Pyhässä Hengessä?Sela.

-Joo, okei S,elef Urge en tiedä tajuanko, mutta kai mä tajuan. Eli syntielämä ilman sydämestä tehtyä parannuksentekoa on se luopumus eli avioero?

Juuri näin. Hyvin oivallettu. Oletpa yllättävän fiksu.

-Öööh, kiitos.

Tyhmät neitsyet ottavat avioeron Jeesuksesta tietämättään tukahduttamalla Öljyn/Pyhän Hengen sydämessään synnillä. Tämä on yksi tapa ymmärtää luopumus.

Puhdassydämiset saavat nähdä Jumalan. Syntisydämiset taas eivät saa nähdä Jumalaa? Uudessa Maassa asuu Jumala Jeesuksen verellä kauttaaltaan puhdistetettujen lastensa keskellä.

Me kaikki kompastumme syntiin, mutta nousemmeko pois synnistä armoa, apua Herralta pyytäen loppuun asti vai saako synnin verkko sinut saaliikseen lopulta, avioeroon Jeesuksesta?

Jeesushan on Sulhasemme. Tiedämme mikä satuttaa Sulhastamme. Tiedämme myös kuinka pitää Hänet tyytyväisenä. Vai emmekö tiedä?

Jompikumpi neitsyt, ainakin odotan Jeesusta, ylöskorjuuta ja rakkauttakin löytyy syömmestäin jne. Jeesus on mun Herra.

Selef Urge

60

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lannistutkohan ja kadotukseen joudut? Oletkohan puhdas neitsyt?

    • Anonyymi

      Lapsena Kristittyjen kasteessa saadaan tyhjään ja puhtaaseen sydämeen lahjaksi oikeata Pyhää Henkeä, jota tuossa Öljyllä tarkoitetaan.

      Jenkkilahkojen uudestikasteissa Pyhä Henki poistuu ihmisestä ja tilalle pumpataan synteettistä Amerikasta tuotua öljyä.

      • Anonyymi

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.


    • Anonyymi

      Ei nyt osunut ihan kohdalleen, sori vaan, siinä lukee:

      3 Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
      4 Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.

      Siis tyhmillä ei ollut kaiken aikaa muuta, kuin vain ne lamppunsa, ei siis öljyä !

      Siis tuo kertoo kykyajasta jossa siis moni itse itseään uskovaksi nimittävä ja Herraa odottava ei koskaan ole saanut Pyhää Henkeä, vaan ovat uudestisyntymättömiä siis, ja siten ilman Henkeä, eli öljyä !

      Tässä edellä kirjoittaa yksi hyvä esimerkki, joka kuvittelee harhoissaan saaneensa Pyhän Hengen muka vauvakasteessa !

      Mutta sehän ei toki ole totta, vaan suurta valhetta vain !

      Näet vain OMAKOHTAISELLA uskolla voi pelastua, eikä vauva kykene uskomaan mitään eikä siten voi tulla uskoon.

      Toisen ihmisen / ihmisten uskolla ei voi tulla autuaaksi, eli vanhemmat eivät voi pelastaa lastaan millään heidän omalla uskollaan.

      Uudestisyntyminen vaatii sen, että evankeliumin sanan kuulemisella ihminen itse ymmärtää asiat, eikä vauva siten voi millään tulla uskoon eikä saada siten Pyhää Henkeä jossain vauva kasteessa !

      1. Kor. 4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.

      No niin, mutta kuten nyt näemme tästä eksytetystä ihmisestä sen, mitä tuo Raamatunpaikka todistaa, on kaksi eri uskovaisten joukkoa, jotka odottavat Herraa !

      1) Oikeasti evankeliumin kautta uudestisyntyneet, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen, eli joilla on se öljy lampuissaan !

      2) Sitten ovat nämä oikeasti uskosta osattomat, jotka on eksytetty luulemaan olevansa pelastettuja, vaikka sitä eivät ole !

      Ja kun tuolle jälkimmäiselle joukolle lopulta selviää se, Herran tullessa, että he eivät olekaan pelastettuja, niin heitä ohjaavat viisaat neitsyet menemään evankelistojen luo pelastusta etsimään, eli "ostamaan" öljyä, siis tähän tapaan:

      Jes. 52:3 Sillä näin sanoo Herra: Ilmaiseksi teidät myytiin, rahatta teidät lunastetaan.

      Jes. 55:1 Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
      .

      • Anonyymi

        Raamatun mukaa oikea Pyhä Henki annetaan synneistä puhdistetttuun sydämeen Kristittyjen kasteessa.

        Ei missään lahkkolaisten kaatobileissä eikä hurmostouhuissa. Niiden lähde on antikristilliset Parhamilaiset villitsevät henget ja riivaajien opit.

        1. Kor. 12:13 Kristittyjen kasteessa saadaan lahjaksi oikea Pyhä uskon Henki.

        Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

        Helluntailaisuus on antikristillinen terveen kristinuskon vastavoima. Heiltä puuttuu kokonaan Jeesuksen Totuuden Henki.

        Ylivainion 1403 parantuneeksi "Tsiisuksen nimessä" julistetut tapaukset oliva kaikki täysin perättömiä markkinapuheita lahkoon jäsenien saamiseksi. Kukaan ei parantunut yhtään mistään. Monet uskoi parantuneensa ja jätti lääkkeet ottamatta kohtalokkain seurauksin.
        Eihä siellä ole voinut silloin olla mitään Jeesuksen kasteeseen lähettämää Totuuden Henkeä kenessäkään helluntailaisessa!
        Uskonnolliset teveydellä puoskaroivat pitäisi saada vastuuseen teoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaa oikea Pyhä Henki annetaan synneistä puhdistetttuun sydämeen Kristittyjen kasteessa.

        Ei missään lahkkolaisten kaatobileissä eikä hurmostouhuissa. Niiden lähde on antikristilliset Parhamilaiset villitsevät henget ja riivaajien opit.

        1. Kor. 12:13 Kristittyjen kasteessa saadaan lahjaksi oikea Pyhä uskon Henki.

        Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

        Helluntailaisuus on antikristillinen terveen kristinuskon vastavoima. Heiltä puuttuu kokonaan Jeesuksen Totuuden Henki.

        Ylivainion 1403 parantuneeksi "Tsiisuksen nimessä" julistetut tapaukset oliva kaikki täysin perättömiä markkinapuheita lahkoon jäsenien saamiseksi. Kukaan ei parantunut yhtään mistään. Monet uskoi parantuneensa ja jätti lääkkeet ottamatta kohtalokkain seurauksin.
        Eihä siellä ole voinut silloin olla mitään Jeesuksen kasteeseen lähettämää Totuuden Henkeä kenessäkään helluntailaisessa!
        Uskonnolliset teveydellä puoskaroivat pitäisi saada vastuuseen teoistaan.

        38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
        39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
        39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsia

        Helluntailaisten ja Ambomaan kastamattomilta pakanalapsilta puuttuu Pyhä Henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaa oikea Pyhä Henki annetaan synneistä puhdistetttuun sydämeen Kristittyjen kasteessa.

        Ei missään lahkkolaisten kaatobileissä eikä hurmostouhuissa. Niiden lähde on antikristilliset Parhamilaiset villitsevät henget ja riivaajien opit.

        1. Kor. 12:13 Kristittyjen kasteessa saadaan lahjaksi oikea Pyhä uskon Henki.

        Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

        Helluntailaisuus on antikristillinen terveen kristinuskon vastavoima. Heiltä puuttuu kokonaan Jeesuksen Totuuden Henki.

        Ylivainion 1403 parantuneeksi "Tsiisuksen nimessä" julistetut tapaukset oliva kaikki täysin perättömiä markkinapuheita lahkoon jäsenien saamiseksi. Kukaan ei parantunut yhtään mistään. Monet uskoi parantuneensa ja jätti lääkkeet ottamatta kohtalokkain seurauksin.
        Eihä siellä ole voinut silloin olla mitään Jeesuksen kasteeseen lähettämää Totuuden Henkeä kenessäkään helluntailaisessa!
        Uskonnolliset teveydellä puoskaroivat pitäisi saada vastuuseen teoistaan.

        Höpö höpö !

        Vesikaste kuului lakiliittoon ja siten Raamatussa kastettiin juutalaisia, jotka tunnustautuivat siten parannusta tehden uskomaan Jeesukseen !

        Paavali ITSE kirjoittaa näin siitä, mihin Jeesus hänet ohjeisti:

        1. Kor. 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan

        Toistan, jotta menee perille:

        1. Kor. 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan


    • Anonyymi

      Raamatun mukaan oikea Raamatun tarkoittama uudestisyntyminen Jumalan tekona tapahtuu vain ja ainostaan Kristittyjen yhdessä kasteessa vedestä ja Hengestä Jumalan sanan voimasta.

      Ei missään helluntailaisten hurmoskokouksissa eikä uskonratkaisuissa eikä heidän vesikasteissaan, joissa ihminen ei saa yhtään mitään.

      Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan." Kristillinen kaste on Jumalan armoteko, uudestisyntymisen peso. Peso=kaste. Raamatun mukaan.

      Raamatusta löytyy yksi kohta, jossa Jeesus puhuu "elävästä vedestä", mutta siinä kohtaa heti korjataan, että tässä nimenomaisessa jakeessa Jeesus tarkoittaa "elävällä vedellä" Henkeä. Jeesus ei sanonut Nikodemukselle että ihmisen pitää uudestisyntyä "Hengestä ja Hengestä". Jeesus sanoi kasteesta kyselemään tulleelle Nikodemukselle, että kaikkien ihmisten vauvasta vaariin asti on synnyttävä kasteen vedestä ja Hengestä uudeksi päästäkseen sisälle Jumalan valtakuntaan Jeesuksen opetuslapseksi. Mitään poikkeuksia ei ole, eikä mitään ikärajaa, kaikkien on synnyttävä kasteen vedestä ja Hengestä päästäkseen sisälle Jumalan valtakuntaan Jeesuksen opetuslapseksi.

      Hellunailaiset vääntävät Jeesuksen puheet kieroon, poistamalla Jeesuksen suusta sanan "vedestä" ja korvaavat sen Parhamin keksimillä termeillä ihan muuksi, mitä Jeesus on alunperin sanonut.

      Joh.3:5

      "Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan."

      2. Piet. 3:5

      "Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta."

      1. Joh. 5:8 (Kristittyjen kaste, ei lahkokaste .

      "Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat."

    • Anonyymi

      Raamatun mukaan ihminen syntyy uudeksi Kristillisessä kasteesta Jumalan voimasta ja Jumala liittää kasteessa puhdistamansa sielun Kristuksen ruumiiseen. Se tarkoittaa pelastusta kadotuksen alta ja ikuisen elämän lahjan saamista Kristittyjen yhdessä kasteessa, jota helluntailaisilla ei ole ollenkaan.
      Kasteessa ihminen saa lahjaksi uskon Hengen lahjan.

      1. Kor. 12:13

      Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

      2. Kor. 4:13

      Meillä on sama uskon Henki, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun."

      Room. 8:9

      " Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

      • Anonyymi

        Ei muuten synny !

        Vaan Pyhän Hengen kasteessa !

        Vesi ei pelasta yhtään ketään, eikä siten vesikaste !

        Vesikaste kuului lakiliittoon ja siten Raamatussa kastettiin juutalaisia, jotka tunnustautuivat siten parannusta tehden uskomaan Jeesukseen !

        Paavali ITSE kirjoittaa näin siitä, mihin Jeesus hänet ohjeisti:

        1. Kor. 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan

        Toistan, jotta menee perille:

        1. Kor. 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan


      • Anonyymi

        Miksi muuten riehut täällä vauvakaste oppeinesi ?

        Etsitkö sinä viimeinkin omakohtaista pelastusta ???

        Onko sinua vihdoin viimein alkanut pelottaa se, että vauvakaste ei pelastakkaan ?

        Nyt sinun todella itsesi kannattaa miettiä, että oletko sinä itse noiden tyhmien neitsyiden joukossa !

        Älä anna pelastuksen mennä ohi omalla kohdallasi !

        Ano Jeesusta vapahtamaan sinut sinun synneistäsi ja vapahtamaan valheistasi, jotka olet mennyt uskomaan, kuten tuo älytön ja Raamatun vastainen "vauvakaste pelastaa oppi" !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten synny !

        Vaan Pyhän Hengen kasteessa !

        Vesi ei pelasta yhtään ketään, eikä siten vesikaste !

        Vesikaste kuului lakiliittoon ja siten Raamatussa kastettiin juutalaisia, jotka tunnustautuivat siten parannusta tehden uskomaan Jeesukseen !

        Paavali ITSE kirjoittaa näin siitä, mihin Jeesus hänet ohjeisti:

        1. Kor. 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan

        Toistan, jotta menee perille:

        1. Kor. 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan

        Paavali kastoi paljon ihmisiä, vaikka ei ollut oikea apostoli, jolle Jeesus antoi kastekäskyn viimeisinä sanoinaan Galilean vuorella. Matt.28:18-20
        Kastekäsky 11 apostolille oli Jeesuksen eli Ylipäällikön viimeinen Päiväkäsky maan päällä.
        Käsky on tarkoitettu toteltavaksi.

        Paavali oli vielä tappohommissa eikä nähnyt eikä kuullut helluntain keili-ihettä.

        Yrittivät sitä Korintossa kovasti matkia - huonolla menestykseltä.

        Hurmosmolotusta vain tuli suusta, jota Paavali kehotti jatkamaan ja sanoi sitä salakieliseksi rukoiluksi, mutta kun luet Korinttolaiskirjettä eteenpäin, niin Paavali muutti puheitaan ja sanoi ettei se ole mitään rukousta, vaan merkityksetöntä molotusta eli hurmoskieltä.
        Paavali käyttää siitä sanaa "glossolalia" hurmoskieli, mikä ei tarkoita yhtään mitään.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali kastoi paljon ihmisiä, vaikka ei ollut oikea apostoli, jolle Jeesus antoi kastekäskyn viimeisinä sanoinaan Galilean vuorella. Matt.28:18-20
        Kastekäsky 11 apostolille oli Jeesuksen eli Ylipäällikön viimeinen Päiväkäsky maan päällä.
        Käsky on tarkoitettu toteltavaksi.

        Paavali oli vielä tappohommissa eikä nähnyt eikä kuullut helluntain keili-ihettä.

        Yrittivät sitä Korintossa kovasti matkia - huonolla menestykseltä.

        Hurmosmolotusta vain tuli suusta, jota Paavali kehotti jatkamaan ja sanoi sitä salakieliseksi rukoiluksi, mutta kun luet Korinttolaiskirjettä eteenpäin, niin Paavali muutti puheitaan ja sanoi ettei se ole mitään rukousta, vaan merkityksetöntä molotusta eli hurmoskieltä.
        Paavali käyttää siitä sanaa "glossolalia" hurmoskieli, mikä ei tarkoita yhtään mitään.

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

        Olet todella sekaisin omine Raamatun tulkintoinesi !

        En edes viitsi kirjoittaa tämän enempää.


    • Anonyymi

      Juo vaan viinaa ja sillä hyvä.

      • Anonyymi

        Saarn. 9:7

        Tule siis, syö leipäsi ilolla ja juo viinisi hyvillä mielin, sillä jo aikaa on Jumala hyväksynyt nuo tekosi.

        Niin mene siis ja syö leipäs ilolla, ja juo viinas hyvällä mielellä; sillä sinun työs kelpaa Jumalalle. (Biblia 1776)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarn. 9:7

        Tule siis, syö leipäsi ilolla ja juo viinisi hyvillä mielin, sillä jo aikaa on Jumala hyväksynyt nuo tekosi.

        Niin mene siis ja syö leipäs ilolla, ja juo viinas hyvällä mielellä; sillä sinun työs kelpaa Jumalalle. (Biblia 1776)

        Lahkolaiset estää Jumalan hyvä tahdon toteumisen ja ahdistaa ihmisen nurkkaan raskailla säännöillä ja painostuksella, joita eivät itsekään aio noudattaa.

        Hagg. 1:11

        Ja minä olen poudan kutsunut, sekä maan että vuorten päälle, jyväin, viinan, öljyn ja kaiken päälle, mitä maasta tulee, ihmisten ja karjan päälle, ja kaiken kätten työn päälle.

        Matt. 11:19

        Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.

        Luuk. 7:34

        Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanien ja syntisten ystävää:

        Joh. 2:10

        Ja sanoi hänelle: jokainen antaa ensisti hyvää viinaa, ja kuin juovutaan, niin sitte huonompaa: sinä kätkit hyvän viinan tähän asti.


    • Anonyymi

      Matt.25:1 Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan. Matt.25:5-7 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat. Mutta yösydännä kuului huuto: Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan. Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon. Ilm.14:4-5 Nämä ovat ne, jotka eivät ole saatuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle, eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.

    • Anonyymi

      Kummatkohan pysyvät kauimmin neitsyinä?

    • Anonyymi

      Maan päällä niitä hääjuhlia vietetään, ei missään pilven päällä.

      Mark. 14:25

      Totisesti minä sanon teille: minä en juo enää viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena Jumalan valtakunnassa."

      Mutta minä sanon teille: en suinkaan minä silleen juo tästä viinapuun hedelmästä, siihen päivään asti kuin minä juon teidän kanssanne sen uuden minun Isäni valtakunnassa. (Biblia 1776)

      • Anonyymi

        Rahaa ei saa antaa lahkoille kymmenyksinä. Se on Jumalan pilkkaamista. Saatana ottaa kunnian rahasta, joka on rahan jumala.

        5. Moos. 14:26

        ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.


    • Anonyymi

      Liittämällä helluntailaiseksi hyväksyy hiljaisesti Parhamin ja Olssenin teot ja tulee niistä osalliseksi.
      Silloin kun synnintekijällä ei ole omia lapsia, niin synnin seuraukset laitetaan siihen lahkoon liittyvien maksettaviksi tavalla tai toisella. Sairautta, lapsettomuutta, eroja, homoutta tms. keinoja, joiden kautta Jumala puhuu ihmiselle.

      Helluntailaisten pitäisi julkisesti tunnustaa lahkojensa perustajien syntivelka ja rukoilla sen puolesta.

      4. Moos. 14:18

      'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

      Valit. 5:7

      Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.

      3. Moos. 26:40

      Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan,

    • Anonyymi

      Hellarit eivät koskaan puhu koko totuutta.

      Sitä esimerkiksi, vaikka synnit saa Jumalalta anteeksi, niin syntiä seuraa aina rangaistus.Jumalan oikeudenmukaisuuden laki vaatii syntiä seuraavan rangaistuksen täytäntöönpanon jollekin.

      2. Sam. 12:13

      Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

      2. Sam. 12:15

      Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

      18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.

      On iso riski liittyä sodomiamiesten perustamaan lahkoon.

      • Anonyymi

        "Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan"


    • Anonyymi

      2Moos.32:30-35 Seuraavana päivänä Mooses sanoi kansalle: Te olette tehneet suuren eynnin. Minä nousen nyt Herran tykö - jos ehkä voisin sovittaa teidän rikoksensa. Ja Mooses palasi Herran tykö ja sanoi: Voi, tämä kansa on tehnyt suuren synnin! He ovat tehneet itselleen jumalan kullasta. Jospa nyt antaisit heidän rikoksensa anteeksi! Mutta jos et, niin pyyhi minut pois kirjastasi, johon kirjoitat. Mutta Herra vastasi Moosekselle: Joka on tehnyt syntiä minua vastaan, se minä pyyhin pois kirjastani. Mene nyt ja johdata kansa siihen paikkaan, josta minä olen sinulle puhunut; katso, minun enkelini käy sinun edelläsi. Mutta kostoni päivänä minä kostan heille heidän rikoksensa. Niin Herra rankaisi kansaa, koska he olivat teettäneet vasikan, jonka Aaron teki.

      • Anonyymi

        Syntiä seuraa aina rangaistus. Jumalan oikeuden mukaisuude vaatimus edellyttää, että syntiä seuraa aina rangaistus, vaikka synnin saisi anteeksi.

        Sellaiset Raamatun totuudet ja monet muut totuudet helluntailaiset salaavat tarkasti, koska ne ei sovi Parhamin keksimään harhaoppiin mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntiä seuraa aina rangaistus. Jumalan oikeuden mukaisuude vaatimus edellyttää, että syntiä seuraa aina rangaistus, vaikka synnin saisi anteeksi.

        Sellaiset Raamatun totuudet ja monet muut totuudet helluntailaiset salaavat tarkasti, koska ne ei sovi Parhamin keksimään harhaoppiin mitenkään.

        Valit. 5:7

        Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.

        Room. 5:12

        Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. [1. Moos. 2:17, 1. Moos. 3:6,19; Ps. 51:7]

        Hoos. 13:16

        (14:1) Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki. [Joel 2:12; Sak. 1:3; Mal. 3:7]

        Puhumalla pelkästä rakkauden kaksoiskästystä ihmisiä eksytetään hyvin tehokkaasti.


    • Anonyymi

      Ps.69:23-29 Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi, ansaksi noille suruttomille. Soetkoon heidän silmänsä, niin etteivät näe, ja saata heidän lanteensa alati horjumaan. Vuodata vihastuksesi heidän päällensä, yllättäköön heidät sinun vihasi hehku. Joutukoon heidän leiripaikkansa autioksi, älköön heidän majoissansa asukasta olko. Sillä he vainoavat sitä, jota sinä olet lyönyt, he juttelevat niiden tuskista, joita sinä olet haavottanut. Lisää heille rikosta rikoksen päälle, ja sinun vanhurskauteesi he älkööt pääskö. Pyyhittäköön heidät pois elämän kirjasta, älköönkä heitä kirjoitettako vanhurskasten lukuun. Ap.t.1:20.

    • Anonyymi

      Raamattu tuntee perisynnin eli syntiinlankeemuksen ,jonka takia kaikki ihmiset tuli syntisiksi.
      Raamattu tuntee sukukirouksen, synti laitetaan maksuun koko suvulle.
      Raamattu tuntee syntien rangaistuksen sälyttämiselle lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen.
      Yleinen rangaistus on lapsettomuus (Jumala kieltää perillisten tulon)
      Talotja tilat jää ilman perillisiä, on yleinen rangaistus Raamatussa.
      Synti tarttuu ihmisestä toiseen pelkästään menemällä syntisen lahkolaisen käsien alle.
      Siksi Hindut ei kättele toisiaan ollenkaan, koska synnit voi siirtyä ihmisestä toiseen kosketuksen kautta.
      Älä anna lahkopeijoonin ojennella käsiään päällesi.

    • Tärkeää raamatunkohtaa kyllä.
      Nykyään on paljon kristittyjä jotka elävät muotomenoissa ollen uskonnollisia.
      Se ,että tuntisi sydämmessään Jeesuksen ja olisi Hengessä elämisen ymmärrys ,mutta kuten raamattu sanoo.....mutta Henkeä heissä ei ole ja he ovat kuin pilvet jotka ovat kaikkien tuulten puhallettavissa tai meren aallot .
      Kiinteää Kristus kalliota heillä ei ole .
      Se on ikävää ...mutta todellista nykyaikana.

    • Anonyymi

      Herralla toki on viskimensä. Raamattu antaa selkeää viestiä erottelun ajasta.

      • Anonyymi

        Nam viskiä!


    • Anonyymi

      Room.11:7-14 Miten siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut, mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet, niinkuin kirjoitettu on: Jumala on antanut heille uneliaisuuden hengen, silmät, etteivät he näkisi, ja korvat, etteivät he kuulisi, tähän päivään asti. Ja Daavid sanoo: Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi ja ansaksi ja lankeemukseksi ja kostoksi, soetkoon heidän silmänsä, etteivät he näkisi; ja paina yhäti heidän selkänsä kumaraan. Minä siis sanon: eivät kaiketi he ole sitä varten kompastuneet, että lankeaisivat? Pois se! Vaan heidän lankeemuksensa kautta tuli pelastus pakanoille, että he itse syttyisivät kiivauteen. Mutta jos heidän lankeemuksensa on maailmalle rikkaudeksi ja heidän vajautensa pakanoille rikkaudeksi, kuinka paljon enemmän heidän läyteytensä! Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkani kunniassa, sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisia, ja pelastaakseni edes muutamia heistä. Room.15:15-16

      • Paavalilta todella hienoa tekstiä siitä ,kuinka Jumala antaa kaikille nähtäväksi askelmerkit lopunajassa ennen Herran paluuta.
        Ne ovat 1.Israelin paatumus päättyy ja silloin lähes kaikki raamatun ennustukset ovat tähän liittyen toteutuneet.
        Silloin on myös evankeliumi julistettu.
        Silloin on vain tyyntynyt tuuli joka odottaa hetkeä ,että rattaat pyörähtää NAKS RAKS ja tapahtumat vyöryy ja pahuus yltyy raakuuteen kun Jumala ei ohjaa kansoja ,jotka ovat paljastuneet saatanan ohjaamiksi ja saatanan olemus antikristuksessa saa hetkensä.
        Se on pimeyttä ennen aamun kajoa ja valoa joka häikäisee.


    • Anonyymi

      Kyseessä ei olleet neitsyet vaan morsiusneidot!

      Oletko tyhmääkin tyhmempi! Kuka huusi sulhanen saapuu? Ole sinä vaan niiden nukkuvien puolueessa. Minä noudatan Jeesuksen käskyä, kun hän sanoo: Valvokaa! Minä kuulun siihen kolmanteen porukkaan, joka EI nuku. Siihen, joka sanoo: Sulhanen saapuu!

      “Sulhasen viipyessä he kaikki tulivat unisiksi ja nukkuivat. Mutta keskellä yötä kuului huuto: ’Sulhanen saapuu! Menkää häntä vastaan!’ Silloin kaikki morsiusneidot heräsivät ja panivat lamppunsa kuntoon.” (Matt 25:5-7, FinRK)

    • Anonyymi

      Ruotsissa Knutbyn helluntaiseurakunnassa kun yksi pastoreista julisti itsensä Kristuksen morsiameksi, niin toiset pastorit tappoivat hänet.

      En tiedä tarkemmin oliko ne tyhmiä vai viisaita, mutta helluntailaisittan uskovia ja uudestisyntyneitä ja helluntailaisten uskovien upotuskasteen ottaneita.

    • Anonyymi

      5Moos.29:4 Mutta tähän päivään asti Herra ei vielä ole antanut teille sydäntä ymmärtääksenne ja silmiä nähdäksenne ja korvia kuulaksenne. Jes.6:8-10 Ja minä kuulin Herran äänen sanovan: Kenetkä minä lähetän? Kuka menee meidän puolestamme? Minä sanoin: Katso, tässä minä olen, lähetä minut. Niin hän sanoi: Mene ja sano tälle kansalle: Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö. Paaduta tämän kansan sydän, koveta sen korvat, sokaise sen silmät, ettei se näkisi silmillään, ei kuulisi korvillaan, ei ymmärtäisi sydämellään eikä kääntyisi ja parannetuksi tulisi. Jes.29:10 Sillä Herra on vuodattanut teidän päällenne raskaan unen hengen ja sulkenut teidän silmänne - profeettanne, ja peittänyt teidän päänne - näkijänne. Hes. 12:1-3 Ja minulle tuli tämä Herran sana: Ihmislapsi, sinä asut uppiniskaisen suvun keskellä, niiden joilla on silmät nähdä, mutta eivät näe, ja korvat kuulla, mutta eivät kuule; sillä he ovat uppiniskainen suku. Sinä, ihmislapsi, tee itsellesi matkavarusteet ja mene päiväiseen aikaan heidän silmäisä edessä pakkosiitolaisuuteen; sinun on mentävä pakkosiirtolaisuuteen omalta paikkakunnaltasi toiseen paikkakuntaan heidän silmäinsä edessä. Ehkäpä he näkevät sen, sillä he ovat uppiniskanen suku. Matt.13:14-16 Ja heistä käy toteen Esaiaan ennustus, joka sanoo: Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö. Sillä paatunut on tämän kansan sydän, ja korvillaan he työläästi kuulevat, ja silmänsä he ovat ummistaneet, etteivät he näkisi silmillään, eivät kuulisi korvillaan, eivät ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi. Mutta autuaat ovat teidän silmänne, koska ne näkevät, ja teidän korvanne, koska ne kuulevat.

    • Anonyymi

      Luuk.8:4-15 Kun paljon kansaa kokoontui ja ihmisiä kulki joka kaupungista hänen tykönsä, puhui hän vertauksilla: Kylväjä meni kylvämään siementänsä. Ja hänen kylvätessään putosi osa tien oheen ja se tallautui, ja taivaan linnut söivät sen. Ja osa putosi kalliolle, ja oraalle noustuaan se kuivettui, kun sillä ei ollut kosteutta. Ja osa putosi orjantappurain sekaan, ja orjantappurat kasvoivat mukana ja tukahuttivat sen. Ja osa putosi hyvään maahan, kasvoi ja teki satakertaisen hedelmän. Tämän sanottuaan hän lausui suurella äänellä: Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon. Niin hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä, mitä tämä vertaus merkitsi. Hän sanoi: Teidän on annettu tuntea Jumalan valtakunnan salaisuudet, mutta muille ne esitetään vertauksissa, että he, vaikka näkevät, eivät näkisi, ja vaikka kuulevat, eivät ymmärtäisi. Vertaus on tämä: siemen on Jumalan sana. Mikä tien oheen putosivat, ovat ne, jotka kuulevat, mutta sitten perkele tulee ja ottaa sanan pois heidän sydämestään, etteivät he uskoisi ja pelastuisi. Ja minä kalliolle putosivat, ovat ne, jotka kuullessaan sanan ottavat sen ilolla vastaan, mutta jolla ei ole juurta: ainoastaan ajaksi he uskovat ja kiusauksen hetkellä luopuvat. Mikä taas orjantappuroihin putosi, ne ovat ne, jotka kuulevat, mutta vaeltaessaan tukehtuvat tämän elämän huoliin, rikkauteen ja hekumoihin, eivätkä tuota kypsää hedelmää. Mutta minä hyvään maahan putosi, ne ovat ne, jotka sanan kuutuansa säilyttävät sen vilpittömässä ja hyvässä sydämessä ja tuottavat hedelmän kärsivällisyydessä.

    • Anonyymi

      Ap.t.16:14-15 Ja eräs Lyydiä niminen purppuranmyyjä Tyatiran kaupungista, jumalaapelkääväinen nainen, oli kuulemassa; ja Herra avasi hänen sydämensä ottsmaan vaarin siitä, mitä Paavali puhui. Ja kun hänet ja hänen perhekuntansa oli kastettu, pyysi hän meitä sanoen: Jos te pidätte minua Hrraan uskovaisena, niin tulkaa minun kotiini ja majailkaa siellä. Ja hän vaati meitä. Hebr.10:35-39 Älkää siis heittäkö pois uskallustanne, joka palkka on suuri. Sillä te tarvitsette kestäväisyyttä, tehdäksenne Jumalan tahdon ja saadaksenne sen, mikä luvattu on. Sillä vähän, aivan vähän aikaa vielä, niin tulee hän, joka tuleva on, eikä viivyttele; mutta minun vanhurskaani on elävä uskossa, ja jos hän vetäytyy pois, ei minun sieluni mielisty häneen. Mutta me emme ole niitä, jotka vetäytyvät pois omaksi kadotusksekseen, vaan niitä, jotka uskovat sielunsa pelastukseksi.

    • Anonyymi

      Miksi helluntailaiset piiloittavat television jos tulee vieraita, joku liina päällä, koska on synti katsoa tvc;tä?

      Miksi helluntailaiset eivät luovu koko omaisuudestaan autot kuuluisi lahjoittaa ukrainalaisille ja omakotitalotkin?

      • Anonyymi

        Miksi vedestä ja hengestä uudesti syntynyt ja kristillisessä kasteessa pyhän hengen saanut, vauva ei luovu tuttipullosta? Tuttipullon voisi luovuttaa ukrainalaisille!
        Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vedestä ja hengestä uudesti syntynyt ja kristillisessä kasteessa pyhän hengen saanut, vauva ei luovu tuttipullosta? Tuttipullon voisi luovuttaa ukrainalaisille!
        Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on.

        Käärme oli kavalin kedon eläimistä. Helvetin syvyydessä on oleva ikuisen tuomion paikka Kiiitävällä Käärmeellä, saatanalla.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Luuk.14:33 Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni. Ap.t.20:33-35 En minä ole halunnut kenenkää hopeata tai kultaa tai vaateita; te tiedätte itse, että nämä minun käteni ovat työllänsä hankineet, mitä minä ja seuralaiseni olemme tarvinneet. Kaikessa minä olen osoittanut teille, että näin työtä tehden tulee huolehtia heikoista ja muistaa nämä Herran Jeesuksen sanat, jotka hän itse sanoi: Autuaampi on antaa kuin ottaa. Luuk.6:30-41

    • Anonyymi

      " Ja kun hänet ja hänen perhekuntansa oli kastettu, pyysi hän meitä sanoen: Jos te pidätte minua Herraan uskovaisena",

      Kristukseen kasteessa liitettyjä alettiin kutsua uskovaisiksi, kreikaksi "pistou"
      ei ennen kastetta kukaan ollut Kristitty.

      Koko perheen kastaminen todisti, että Lyydia totteli Jumalan sanaa ja huolehti myös perhekuntalaisten pelastuksesta.

      "Mutta jos joku ei pidä huolta omaisistaan ja varsinkaan ei perhekuntalaisistaan, niin hän on kieltänyt uskon ja on uskotonta pahempi. "

      Helluntailaisuus on antikristillinen uskonlahko. Paha eksytys!

    • Anonyymi

      Neitsyet kuvannevat juutalaisia vihan aikana. Nythän pyhän hengen saa tullessaan uskoon, eikä sitä voi menettää. Vihan aikana on toisin. Viisaat neitsyet pysyvät Jeesukseen, Messiaaseensa uskossa ja Jumalan tahdossa ja ovat valmiit, kun kutsu häihin tulee. En ole ihan selvillä siitä, onko kyseessä erillinen tempaus taivaaseen vai Jeesuksen paluu morsiamensa kanssa maan päälle. Ehkä häitä juhlitaan vielä täällä maan päällä. Jos joku teistä on ymmärtänyt tämän kohdan, kertoisitteko.

    • Anonyymi

      Outoa tuo Raamatussa öjjyn kanssa puuhastelu.
      Mihin sitä öljyä niin paljon tarvitaan, kun ei ole autojakaan ?

    • >>Neitsyet kuvannevat juutalaisia vihan aikana. Nythän pyhän hengen saa tullessaan uskoon, eikä sitä voi menettää. >>

      Kuvannevat kristittyjä ennen vihan aikaa. Eivät juutalaisia.

      • Anonyymi

        Tyhmät neitsyet ovat matkoijoita niitä, jotka näyttelevät Jeesuksen omaa. Tyhmiä neitsyitä löytyy mm. luterilaisesta ja adventtikirkosta.


      • Anonyymi

        Juutalaisissa on paljon kristittyjä.

        Olet katolilaisen porton jäsenenä. Onkohan se tyhmyyden osoitus, röyhkeyden merkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaisissa on paljon kristittyjä.

        Olet katolilaisen porton jäsenenä. Onkohan se tyhmyyden osoitus, röyhkeyden merkki?

        Nyt meni puurot ja vellit sekaisin. Sitä joko on juutalainen tai kristitty. Molempia ei voi olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni puurot ja vellit sekaisin. Sitä joko on juutalainen tai kristitty. Molempia ei voi olla!

        Höpö höpö!

        Ylpeitä Herra vihaa, nöyrille Hän antaa armon.

        Tunnen juutalaisia kristittyjä. Yksi on TV7 :n Israel News uutisankkuri. Jonathan Hesse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmät neitsyet ovat matkoijoita niitä, jotka näyttelevät Jeesuksen omaa. Tyhmiä neitsyitä löytyy mm. luterilaisesta ja adventtikirkosta.

        Kyllä ne aikojen lopussa tyhmät neitsyet paljastuvat, kuka on ollut tyhmä neitsyt.

        1234567---


    • Pitäisikö liittyä Luterilaiseen kirkkoon?
      😄😄😄😄😄

    • Anonyymi

      Juutalaiset on Jumalan valittu kansa ja Juutalaisuus on Jeesuksenkin usko.

      Ei Jeesus koskaan vaihtanut Juutalaista uskoa mihinkään keinotekoiseen "kristinuskoon"

      Kaikki uskonsankarit Raamatussa uskovat suoraan Jumalaan ja tottelevat Jumalan käskyjä.

      Helluntailaiset pysyköön Parhamin keksimien harhaoppiensa kanssa kaukana Juutalaisista.

      • Anonyymi

        Jeesus ei edes pyytänyt rukoilemaan itseään, vaan Isää taivaassa.


    • Anonyymi

      2Kor.11:1-2 Jospa kärsitte minulta hiukan mielettömyyttäkin Ja minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen. Ef.1:4 niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidän olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa, Ef.5:25-27 Miehet rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiksi sen edestä, että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen vedellä pesten, sanan kautta, saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraaa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteenton. Kol.1:22

    • >>Juutalaiset on Jumalan valittu kansa ja Juutalaisuus on Jeesuksenkin usko.>>

      Jeesuksen puheissa paikoin viittauksia pallomaahan. Ei kovin juutalaista uskoa.
      😄😄😄😄😄

    • >>Kaikki uskonsankarit Raamatussa uskovat suoraan Jumalaan ja tottelevat Jumalan käskyjä.>>

      Jeesus kysyi Paavalilta: Saul miksi vainoat minua.

      Paavali vastaa: Koska noudatan Jumalan käskyjä.
      😄😄😄😄😄

    • Anonyymi

      Luterilaisen pride-kirkon jäsenet eivät tarvitse uskoa eikä ristinuskoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe