Vanhuksia kuolee kuin torakoita raidiin...

Anonyymi

Kukaan ei välitä enää....tulee monelle mielenkiintoisa vanhuus suomessa..

10

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin siis, jos ei aikaisemmin kuole, niin viimeistään vanhana!

• Anonyymi

Mitähän tässä taas mahdetaan tarkoittaa? Kuolemajonossa vanha, iäkäs ihminen on kyllä etunenässä ja se on luonnon järjestyken mukaan menevä juttu eikä pitäisi olla minkään sortin ihmetyksen aihe. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin

• Anonyymi

Aivan luonnollista että kuollaan vanhuuteen, luoja laski ikärajaa maks 120 vuotta, kun se oli ennen jopa 600 vuotta?

• Anonyymi

Ihme ettei tämä ole vielä ollut sanomalehtien otsikoissa eikä kympin uutisissa: "Vanhuksia kuolee!"

• Anonyymi

Suomessa on 100 prosenttinen kuolleisuus.

• Anonyymi

Yksi ja samako ihminen täällä näitä valitusvirsialoituksia tehtailee?
      Miksi?
      Kun kerran on pääsy nettiin, kyky sitä käyttää ja lukea, niin eikö sieltä mitään muuta mukavampaa tekemistä löydy - jos ei, onkohan se vika jossain ihan muualla kuin vanhustenhoidossa?

• Anonyymi

Kyllä vastuu yhteiskunnalla on surkeaa, esimerkkinä sairaalahoidossa olleet vanhukset lähetetään kotiin, kukaan ei kysy kuinka siellä huonokuntoisena jaksaa, onko ruokaa, mitä jääkaapin sisältö on muutaman viikon sairaalareissun jälkeen, lumityöt pihassa, postilaatikolla kaikki postit, pyykit, hygienia ym. Apteekkiin pitäisi päästä, nykyään kun ei takseja saa.
      Lapset työssä ja asuvat satojen kilometrien päässä, yrittäen tienata jonkinsortin eläkkeen itsellleen.

• Anonyymi

Teidän lasten asia on järjestää omaisenne asumisen puutteet. Varmasti olette olleet tietoisia kotiutuksesta ennakkoon. Ensisijaista on vanhuksenne hyvinvoinnin järjestäminen, työnantaja varmasti ymmärtää tilanteen ja antaa teille vapaata tai lomapäiviä ennakkoon omaisenne asioiden hoitamista varten. Ellei vanhus pärjää nykyisessä asunnossaan alatte etsiä hänelle sopivampaa asumisratkaisua jossa palvelut ja apteekki lähietäisyydellä.

• Anonyymi

viimeisen sairaalareissun jälkeen omaiseni lähetettiin kotiin yllättäen... keskipäivällä sanottiin että nyt kotiin, nyt on ollut kolmeen kertaan peräkkäisinä päivinä ensin verikokeet ja seuraavana päivänä röntgen,on siinä järjestelemistä työpaikalla kun tietää ettei sijaisia todellakaan ole eikä koko kesänä edes lomasijaisia... ei kiittele esimieheni kun olen poissa jatkuvasti vaan todellakin katsoo pahalla silmällä jotka ovat kokopäivänpoissaoloja kun matkaa on satoja kilometrejä. Todella ahdistavaa ja itselle raskaita päiviä.

• Anonyymi

Mieluummin näin päin että vanhuksia kuolee, kuin että nuoria kuolee!

Meistä jokaisen elämä päättyy joskus. Se on väistämättä edessä myös aloittajalla.
      Jokaisen meistä kannattaisi elinaikanaan säästää rahaa/ kerätä myytävää omaisuutta sen verran, että pystyy itse hankkimaan kunnon hoitopaikan itselleen viimeisiksi vuosiksi omilla rahoillaan. Niin minä olen tehnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      130
      3089
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      38
      1467
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1319
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1057
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1047
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1037
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      977
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      949
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      777
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      753
    Aihe