Pettämisen paljastuminen

Anonyymi

Miltä tuntuu,kun kaikki on paljastunut toisen osapuolen puolisolle?
Onko pelko p*rseessä,koska teidän perheen kulissit romahtaa? Sinunkin puolisosi saa tietää asiasta ihan kohta... enkä sääli sinua tai perhettäsi yhtään.

50

2252

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hra a on täysi kusipää ja ansaitsee kaiken ton.. go girl😛

      • Anonyymi

        Ei osunut, ei ole hra a:sta kyse.


    • Jaa'a... Eiköhän sitä perhettä kannattaisi jo hiukan sääliä, ne tuskin on sulle mitään tehneet? Kannattaa ehkä nukkua yön tai parinkin yli, ennen kuin lähtee toteuttamaan vihansa polttamaa koston agendaa. Ja jos tarkkaan mietit, että perheellinen ihminen toimii kuten olet antanut ymmärtää, niin eiköhän sillä perheellä ole asiat jo perseellään ilman apuasikin, olisin yllättynyt ellei siellä olisi puoliso jo muutenkin lähtökuopissa. Niin haluatko ottaa sen perheen tuhoamisen tunnollesi, kun voisit vain hihitellen katsoa tuhoa sivusta? No oma on elämäsi.

      • Anonyymi

        Etkö sinä haluaisi tietää, että puolisosi pettää sinua? Että saattaa vaikka kantaa HIV:tä tai muuta vastaavaa, mitä on keräillyt kyliltä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä haluaisi tietää, että puolisosi pettää sinua? Että saattaa vaikka kantaa HIV:tä tai muuta vastaavaa, mitä on keräillyt kyliltä?

        Elämä on täynnä riskejä, yhtä hyvin voisin jokaisena päivänä ajaa rekan alle liikenteessä, todennäköisyys sille on huomattavasti suurempikin.

        Tietenkin haluan tietää, jos kumppani suhmuroi jotain selän takana, mutta en silti halua, että siirrymme kyttääjäyhteiskuntaan, jossa jokainen ihmissuhteisiinsa pettynyt lavertelee millon mitäkin ja kenestäkin. Näen sen paljon pahempana kehityssuuntana kuin sen, että joudun itse selvittämään kumppanin suhmuroinnit. Ja ehkä siinä matkalla olemaan vaikka vuoden aisankannattelijana, jonkun naurunalaisena sekä mahdollisesti saaman jonkun jännän taudinkin, joka tosin todistaa kumppanin suhmuroinnin välittömästi eli ongelma ratkaistu.

        Vain sarjapettäjät ovat niin taitavia, ettei henkilön käyttäytyminen ja oleminen muutu miksikään pettämisestä. Tavan ihmisillä käytös ja oleminen muuttuvat voimakkaasti, eikä parisuhdeasioista keskustellessa sille muutokselle tule ikinä loogista selitystä, ennemminkin vain ylimitoitettuja puolustautumisreaktioita, jonka jälkeen tilanne onkin jo kohtalaisen selvitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä haluaisi tietää, että puolisosi pettää sinua? Että saattaa vaikka kantaa HIV:tä tai muuta vastaavaa, mitä on keräillyt kyliltä?

        olipa katkera selityksen yritys


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Elämä on täynnä riskejä, yhtä hyvin voisin jokaisena päivänä ajaa rekan alle liikenteessä, todennäköisyys sille on huomattavasti suurempikin.

        Tietenkin haluan tietää, jos kumppani suhmuroi jotain selän takana, mutta en silti halua, että siirrymme kyttääjäyhteiskuntaan, jossa jokainen ihmissuhteisiinsa pettynyt lavertelee millon mitäkin ja kenestäkin. Näen sen paljon pahempana kehityssuuntana kuin sen, että joudun itse selvittämään kumppanin suhmuroinnit. Ja ehkä siinä matkalla olemaan vaikka vuoden aisankannattelijana, jonkun naurunalaisena sekä mahdollisesti saaman jonkun jännän taudinkin, joka tosin todistaa kumppanin suhmuroinnin välittömästi eli ongelma ratkaistu.

        Vain sarjapettäjät ovat niin taitavia, ettei henkilön käyttäytyminen ja oleminen muutu miksikään pettämisestä. Tavan ihmisillä käytös ja oleminen muuttuvat voimakkaasti, eikä parisuhdeasioista keskustellessa sille muutokselle tule ikinä loogista selitystä, ennemminkin vain ylimitoitettuja puolustautumisreaktioita, jonka jälkeen tilanne onkin jo kohtalaisen selvitetty.

        Hiukan kuulostaa suhmuroitsijalta itseltään, heillehän salailu sopii. Pettäjä on pettäjä eikä muuksi muutu, eli sarjapettäjiä kaikki tyynni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiukan kuulostaa suhmuroitsijalta itseltään, heillehän salailu sopii. Pettäjä on pettäjä eikä muuksi muutu, eli sarjapettäjiä kaikki tyynni.

        Eipä ne kaikki ole sarjapettäjiä, ihminen tekee virheitä ja toiset ottavat niistä opikseen. Turha ryhtyä tuomitsemaan kenenkään tulevaisuutta menneisyyden tekojen valossa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eipä ne kaikki ole sarjapettäjiä, ihminen tekee virheitä ja toiset ottavat niistä opikseen. Turha ryhtyä tuomitsemaan kenenkään tulevaisuutta menneisyyden tekojen valossa.

        Höpöhöpö, ihminen ei muutu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, ihminen ei muutu.

        Voi olet kovin väärässä, ihminen voi muuttua halutessaan todella paljonkin eikä aikaakaan tarvita ikuisuuksia.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Voi olet kovin väärässä, ihminen voi muuttua halutessaan todella paljonkin eikä aikaakaan tarvita ikuisuuksia.

        Ei, vaan sinä olet väärässä, tällaisten peruspiirteiden suhteen ei pysyvää muutosta tapahdu. Kerran pettää, niin tilaisuuden tullen pettää uudemman kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan sinä olet väärässä, tällaisten peruspiirteiden suhteen ei pysyvää muutosta tapahdu. Kerran pettää, niin tilaisuuden tullen pettää uudemman kerran.

        Olettaen, että olisit oikeassa, mitä et ole, niin noin 60-70 prosenttia väestöstä on tuomittuja toistuvaan pettämiseen, mikä taas ei tutkitusti pidä paikkaansa. Ihminen tekee virheitä ja ihminen voi ottaa niistä opikseen, jos haluaa. Päätellen tutkituista toistuvista pettämisistä, joita on keskimäärin vajaa 30 prosenttia kulloisessakin tutkimuksessa, aika iso osa pettäneistä kykenee muuttamaan toimintaansa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olettaen, että olisit oikeassa, mitä et ole, niin noin 60-70 prosenttia väestöstä on tuomittuja toistuvaan pettämiseen, mikä taas ei tutkitusti pidä paikkaansa. Ihminen tekee virheitä ja ihminen voi ottaa niistä opikseen, jos haluaa. Päätellen tutkituista toistuvista pettämisistä, joita on keskimäärin vajaa 30 prosenttia kulloisessakin tutkimuksessa, aika iso osa pettäneistä kykenee muuttamaan toimintaansa.

        Mistähän tutkimuksista herra mahtaa puhua? Esimerkiksi Kayla Knopp ja kumppanit (artikkeli: "Once a Cheater, Always a Cheater? Serial Infidelity Across Subsequent Relationships") raportoivat muun muassa, että aiempi uskottomuus on merkittävä riskitekijä uskottomuudelle tulevissa suhteissa, ja että yksilön todennäköisyys pettää on kolminkertainen mikäli hän on pettänyt aiemmin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olettaen, että olisit oikeassa, mitä et ole, niin noin 60-70 prosenttia väestöstä on tuomittuja toistuvaan pettämiseen, mikä taas ei tutkitusti pidä paikkaansa. Ihminen tekee virheitä ja ihminen voi ottaa niistä opikseen, jos haluaa. Päätellen tutkituista toistuvista pettämisistä, joita on keskimäärin vajaa 30 prosenttia kulloisessakin tutkimuksessa, aika iso osa pettäneistä kykenee muuttamaan toimintaansa.

        vai että ihan tutkittua tietoa 😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän tutkimuksista herra mahtaa puhua? Esimerkiksi Kayla Knopp ja kumppanit (artikkeli: "Once a Cheater, Always a Cheater? Serial Infidelity Across Subsequent Relationships") raportoivat muun muassa, että aiempi uskottomuus on merkittävä riskitekijä uskottomuudelle tulevissa suhteissa, ja että yksilön todennäköisyys pettää on kolminkertainen mikäli hän on pettänyt aiemmin.

        Ai, sain oikein herroittelut, wau. Olen lukenut useammankin tutkimuksen ns. johtopäätelmät aiheesta ja sama toistuu aina. Pääosin vajaa kolmannes ylipäänsä myöntää pettäneensä, vaikka tilastollisesti lukema on noin puolet pettämisistä. Vastaavasti noin puolet pettäneistä ei toista tekoaan, eri syistä johtuen. Loppupäätelmä on ollut poikkeksetta se, että ihminen kykenee halutessaan muuttamaan toimintaansa. Toki pääosin ne tutkimukset on tehty USA:ssa, mutta niinpä näytti olevan tuo mihin itsekin viittasit.

        "Of those who cheated in the first relationship, 45 percent went on to cheat in the second relationship, compared to 18 percent that didn't cheat in the first relationship, but did so in the second."

        Suora lainaus mainitsemasi tutkimuksen kohdasta, jossa käsiteltiin toistuvuuden todennäköisyyttä. 45%, tosin ei matemaattisesti kolminkertainen todennäköisyys kuten sanoit. Vaan jos sinun väittämäsi, kerran pettäjä aina pettäjä pitäisi paikkansa, numeroiden pitäisi olla vähintään 85% ollakseen edes riittävän lähellä totuutta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai, sain oikein herroittelut, wau. Olen lukenut useammankin tutkimuksen ns. johtopäätelmät aiheesta ja sama toistuu aina. Pääosin vajaa kolmannes ylipäänsä myöntää pettäneensä, vaikka tilastollisesti lukema on noin puolet pettämisistä. Vastaavasti noin puolet pettäneistä ei toista tekoaan, eri syistä johtuen. Loppupäätelmä on ollut poikkeksetta se, että ihminen kykenee halutessaan muuttamaan toimintaansa. Toki pääosin ne tutkimukset on tehty USA:ssa, mutta niinpä näytti olevan tuo mihin itsekin viittasit.

        "Of those who cheated in the first relationship, 45 percent went on to cheat in the second relationship, compared to 18 percent that didn't cheat in the first relationship, but did so in the second."

        Suora lainaus mainitsemasi tutkimuksen kohdasta, jossa käsiteltiin toistuvuuden todennäköisyyttä. 45%, tosin ei matemaattisesti kolminkertainen todennäköisyys kuten sanoit. Vaan jos sinun väittämäsi, kerran pettäjä aina pettäjä pitäisi paikkansa, numeroiden pitäisi olla vähintään 85% ollakseen edes riittävän lähellä totuutta.

        Jos ei herroittelu kelpaa, niin rouva tai neiti on hyvä ja antaa lähteet väitteidensä tueksi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai, sain oikein herroittelut, wau. Olen lukenut useammankin tutkimuksen ns. johtopäätelmät aiheesta ja sama toistuu aina. Pääosin vajaa kolmannes ylipäänsä myöntää pettäneensä, vaikka tilastollisesti lukema on noin puolet pettämisistä. Vastaavasti noin puolet pettäneistä ei toista tekoaan, eri syistä johtuen. Loppupäätelmä on ollut poikkeksetta se, että ihminen kykenee halutessaan muuttamaan toimintaansa. Toki pääosin ne tutkimukset on tehty USA:ssa, mutta niinpä näytti olevan tuo mihin itsekin viittasit.

        "Of those who cheated in the first relationship, 45 percent went on to cheat in the second relationship, compared to 18 percent that didn't cheat in the first relationship, but did so in the second."

        Suora lainaus mainitsemasi tutkimuksen kohdasta, jossa käsiteltiin toistuvuuden todennäköisyyttä. 45%, tosin ei matemaattisesti kolminkertainen todennäköisyys kuten sanoit. Vaan jos sinun väittämäsi, kerran pettäjä aina pettäjä pitäisi paikkansa, numeroiden pitäisi olla vähintään 85% ollakseen edes riittävän lähellä totuutta.

        Jatkoa edelliseen, anteeksi, tulisi pyrkiä sukupuolineutraaliin kielenkäyttöön. Saat toki kokea sukupuolesi siten kuin itse haluat. Mutta Dear Mr., Mrs., Ms., Miss, Mx., tai mikä hyvänsä, hyvää yötä ja kauniita unia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei herroittelu kelpaa, niin rouva tai neiti on hyvä ja antaa lähteet väitteidensä tueksi.

        No en ajatellut antaa enempiä lähteitä kuin sinäkään, koska pelkkä teoksen nimi ei varsinaisesti mahdollista väittämäsi faktojen tarkistamista. Mutta jos laitat googlettimeen hakusanoiksi esimerkiksi "infidelity probability" ja lähdet sillä asiaa perkaamaan, niin olet maalissa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No en ajatellut antaa enempiä lähteitä kuin sinäkään, koska pelkkä teoksen nimi ei varsinaisesti mahdollista väittämäsi faktojen tarkistamista. Mutta jos laitat googlettimeen hakusanoiksi esimerkiksi "infidelity probability" ja lähdet sillä asiaa perkaamaan, niin olet maalissa.

        Jätät tiedonhaun muiden harteille. Melkein voisi luulla, ettet itse hanskaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Elämä on täynnä riskejä, yhtä hyvin voisin jokaisena päivänä ajaa rekan alle liikenteessä, todennäköisyys sille on huomattavasti suurempikin.

        Tietenkin haluan tietää, jos kumppani suhmuroi jotain selän takana, mutta en silti halua, että siirrymme kyttääjäyhteiskuntaan, jossa jokainen ihmissuhteisiinsa pettynyt lavertelee millon mitäkin ja kenestäkin. Näen sen paljon pahempana kehityssuuntana kuin sen, että joudun itse selvittämään kumppanin suhmuroinnit. Ja ehkä siinä matkalla olemaan vaikka vuoden aisankannattelijana, jonkun naurunalaisena sekä mahdollisesti saaman jonkun jännän taudinkin, joka tosin todistaa kumppanin suhmuroinnin välittömästi eli ongelma ratkaistu.

        Vain sarjapettäjät ovat niin taitavia, ettei henkilön käyttäytyminen ja oleminen muutu miksikään pettämisestä. Tavan ihmisillä käytös ja oleminen muuttuvat voimakkaasti, eikä parisuhdeasioista keskustellessa sille muutokselle tule ikinä loogista selitystä, ennemminkin vain ylimitoitettuja puolustautumisreaktioita, jonka jälkeen tilanne onkin jo kohtalaisen selvitetty.

        Olen kyllä täysin eri mieltä. Mielestäni juuri se että asioita yritetään piilotella mädättää yhteiskuntaa ja antaa lisää aseita epärehellisille pettureille.


      • Anonyymi

        Pikkupojalla painavaa asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä täysin eri mieltä. Mielestäni juuri se että asioita yritetään piilotella mädättää yhteiskuntaa ja antaa lisää aseita epärehellisille pettureille.

        No edelleenkään se ei ole sinun asiasi mennä korjaamaan naapurin parisuhdetta, ellei sitä sinulta nimenomaisesta tulla naapurin toimesta pyytämään. Samalla tavoin ei ole sinun asiasi mennä tuhoamaan naapurin parisuhdetta, ellei sinua nimenomaisesti sitä naapurin toimesta pyydetä tekemään. Sinä et ole tämän yhteiskunnan tuomari, jonka kuuluu suojella yhteiskuntaa muiden ihmisten tuottamalta mädännäisyydeltä. Sen sijaan sinä olet yksiselitteisesti velvoitettu suojelemaan yhteiskuntaa itse tuottamaltasi mädännäisyydeltä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No edelleenkään se ei ole sinun asiasi mennä korjaamaan naapurin parisuhdetta, ellei sitä sinulta nimenomaisesta tulla naapurin toimesta pyytämään. Samalla tavoin ei ole sinun asiasi mennä tuhoamaan naapurin parisuhdetta, ellei sinua nimenomaisesti sitä naapurin toimesta pyydetä tekemään. Sinä et ole tämän yhteiskunnan tuomari, jonka kuuluu suojella yhteiskuntaa muiden ihmisten tuottamalta mädännäisyydeltä. Sen sijaan sinä olet yksiselitteisesti velvoitettu suojelemaan yhteiskuntaa itse tuottamaltasi mädännäisyydeltä.

        Totuus on tuotava julki. Vaikka itse olisit pettäjäluonne ja haluaisit sen salata.


    • Anonyymi

      Olisin pettäneen puolisoni puolella enkä sinun. Säälittävää tuommoinen paljastamisen katkeruus ja viha.

      • Anonyymi

        Minä ainakin haluaisin tietää jos mua petettäis ja olisin tosi kiitollinen kertojalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin haluaisin tietää jos mua petettäis ja olisin tosi kiitollinen kertojalle.

        Sama. Pidän pettämisen paljastamista oikeana ja rehelliaenä tekona! Salailu on väärin ja valhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Pidän pettämisen paljastamista oikeana ja rehelliaenä tekona! Salailu on väärin ja valhetta.

        Typerää juoruilua. Ei rispektiä.


      • Anonyymi

        niin minäkin
        ja keräisin puolisoni kanssa yhdessä jäljellä olevat sirpaleet
        ja yhdessä liimaisimme niistä uudet, sinun kutsumat "kulissit",
        jotka kuitenkin olisivat aivan oikea kehys suhteellemme ja perheellemme,
        tekisimme kaikkemme lastemme eteen,
        hakisimme ammattiapua perheemme avuksi ja
        yrittäisimme yhdessä vielä, perhe ja parisuhde on aina suuren yrittämisen arvoinen,
        anteeksiannon arvoinen ja tahtomisen arvoinen,
        "tahdon" ei ole vain sana, joka vain helisee vihkialttarilla,
        vaan se on jokapäiväistä tahtomista, t a h t o a elää yhdessä,
        tahtoa kunnioittaa toista, antaa anteeksi, yrittää yhdessä,
        tahtoa elää koko perheelleen, eikä vain ainoastaan itselleen
        omia lapsiaan "uhraten" omien parisuhdepettymysten alttarille,
        vaikka aina onkin olemassa tuollaisia naisia kuin sinä,
        jotka tahallaan ja katkeruuksissaan sotkevat toisten ihmisten elämää ja
        antautuvat suhteeseen aviossa elävän perheen isän kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin haluaisin tietää jos mua petettäis ja olisin tosi kiitollinen kertojalle.

        Niinhän sinä onneton sanot nyt,
        mutta tositilanteessa ampuisit viestintuojan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Pidän pettämisen paljastamista oikeana ja rehelliaenä tekona! Salailu on väärin ja valhetta.

        väärin se on mennä kertomaankin
        vaimolle ja perheelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        väärin se on mennä kertomaankin
        vaimolle ja perheelle

        Ei todellakaan ole.


    • Anonyymi

      Mää haluaisin tietää jos mieheni pettää silläkin uhalla että kulissit romahtaisi. Sillä pettäminen vaikuttaa aivan barmasti perheen sisäisiin suhteisiin vaikka se pysyisikin salassa. Ja kyllä, ensimmäistä kertaa avioliittomme aikana epäilen miestäni ja olemme olleet nuoresta asti yhdessä eli 30v. Hän on elämäni rakkaus ja kyllä, on pelko persiissä. Uskon että pohja putoaisi jalkojeni alta ja kuiluun suistuisin mutta tuonkin uhalla haluaisin tietää. Epävarmuus on pahinta.

      • Anonyymi

        Ja itsekö et ole jäntä pettänyt? Yleensä toista epäilee siitä, mitä on itse tehnyt tai toivoo tekevänsä...


      • Anonyymi

        Kulissitko ne vain sinulle ovat? Sinun oma liittosi ja perheesi - miten voit kutsuakin niitä vain kulisseiksi?
        Mikäli epäilet puolisosi pettävän, niin hän varmasti myös pettää, sen vaistoaa aina ja etenkin noin pitkään jatkuneessa suhteessa, kun toisen ilmeet, eleet, käyttäytymisen, koko olemuksen, puheet, ajatuksissaan olemiset, tuntee jo niin hyvin.
        Kysy puolisoltasi suoraan onko hän pettänyt, nosta kissa pöydälle ja keskustele, todennäköisesti hän ainakin ensimmäisellä kysymiskerralla kieltää kaiken, se kuuluu pettäjän kuvioon, on alitajuista, mutta rauhallisesti kysymistä jatkamalla vastauksen saa ajan kanssa, kun ei anna periksi, mutta rauhallisena pitää pysyä. Sen jälkeen alkaa uudistuminen, keskustelu, kaikki avautuminen, voi tulla puolisolta yllätyksellisiäkin ajatuksia ja tuntemuksia tiedoksi, joita ei ole osannut ikinä ajatellakaan, mutta ensijärkytyksen mentyä puhumista on hyvä jatkaa niin kauan kuin ikinä vain pystyttekin yhdessä puhumaan kaikesta, sen jälkeen on aika päättää yritättekö yhdessä vielä vai eroatteko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itsekö et ole jäntä pettänyt? Yleensä toista epäilee siitä, mitä on itse tehnyt tai toivoo tekevänsä...

        turhia yleistyksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itsekö et ole jäntä pettänyt? Yleensä toista epäilee siitä, mitä on itse tehnyt tai toivoo tekevänsä...

        En ole pettänyt. Olen uskovainen enkä halua sillä alueella tärvelää omaatuntoani. Siittä olen kiitollinen että Jumala on barjellut minut niin että olen jaksanut rakastaa mieatäni eikä ole ollut tarvetta haaveilla muista, tuojaan ei ole itsestään selvyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulissitko ne vain sinulle ovat? Sinun oma liittosi ja perheesi - miten voit kutsuakin niitä vain kulisseiksi?
        Mikäli epäilet puolisosi pettävän, niin hän varmasti myös pettää, sen vaistoaa aina ja etenkin noin pitkään jatkuneessa suhteessa, kun toisen ilmeet, eleet, käyttäytymisen, koko olemuksen, puheet, ajatuksissaan olemiset, tuntee jo niin hyvin.
        Kysy puolisoltasi suoraan onko hän pettänyt, nosta kissa pöydälle ja keskustele, todennäköisesti hän ainakin ensimmäisellä kysymiskerralla kieltää kaiken, se kuuluu pettäjän kuvioon, on alitajuista, mutta rauhallisesti kysymistä jatkamalla vastauksen saa ajan kanssa, kun ei anna periksi, mutta rauhallisena pitää pysyä. Sen jälkeen alkaa uudistuminen, keskustelu, kaikki avautuminen, voi tulla puolisolta yllätyksellisiäkin ajatuksia ja tuntemuksia tiedoksi, joita ei ole osannut ikinä ajatellakaan, mutta ensijärkytyksen mentyä puhumista on hyvä jatkaa niin kauan kuin ikinä vain pystyttekin yhdessä puhumaan kaikesta, sen jälkeen on aika päättää yritättekö yhdessä vielä vai eroatteko.

        Ri ollut pettänyt, saimme keskusteltu ❤️ olo on hirvittävän helpottunut. Kuin voisin jälleen hengittää, kevyt olo. Hänellä on ollut pidempään kovaa työstressiä joka on aiheuttanut hänen käyttäytymisensä. Rakastan häntä. Aijon nyt tukea häntä ja osaltani pyrin tukemaan häntä.


    • Anonyymi

      Ei romahda kulissit. Pettänyt alusta asti. 😋

      • Anonyymi

        Jompikumpi on taloudellisessa riippuvuussuhteessa suhteestanne.
        Epäilee itsenäinen nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jompikumpi on taloudellisessa riippuvuussuhteessa suhteestanne.
        Epäilee itsenäinen nainen

        Ei ole. Et ymmärrä kaikkea tästä elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jompikumpi on taloudellisessa riippuvuussuhteessa suhteestanne.
        Epäilee itsenäinen nainen

        Mikä saa itsenäisen naisen kirjoittamaan suomi palstalla näille petetyille, ehkä huonosti toimeentuleville, ym. Ihmisille. Korotatko itseäsi ja itsetuntoasi suomipalstan avulla. Monella surkeallakin sinun mielestä on aivan oikea hyvä elämä.
        Oman erinomaisuuden esiin tuominen toisten kustannuksella on arveluttavaa.
        Näinköhän on että olet itsenäinen. Taidat tarvita meitä vähenpiarvoisija (sinun mielestä) oman itsetuntosi pönkittämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä saa itsenäisen naisen kirjoittamaan suomi palstalla näille petetyille, ehkä huonosti toimeentuleville, ym. Ihmisille. Korotatko itseäsi ja itsetuntoasi suomipalstan avulla. Monella surkeallakin sinun mielestä on aivan oikea hyvä elämä.
        Oman erinomaisuuden esiin tuominen toisten kustannuksella on arveluttavaa.
        Näinköhän on että olet itsenäinen. Taidat tarvita meitä vähenpiarvoisija (sinun mielestä) oman itsetuntosi pönkittämiseen.

        Ne ovat tuollaisia nuo sosiaalityöntekijät.
        Yksi sossu oikein sanoikin minulle, että hän olisi työtön, jos ei "meikäläisiä" olisi.
        Mikä ajaa ihmisen opiskelemaan sosiaalialaa ja halua työskennellä sillä alalla?
        Yksi syy "puhtaan auttamishalun" lisäksi on juuri tuo mainitsemasi, omanarvontunnon pönkittäminen heikompiosaisten kustannuksella.
        Ihminen on aina susi lajitoverilleen ja mitään puhtaasti auttamishaluisia ja -kykyisiä sote-puolen työntekijöitä ei ole olemassakaan - valitettavasti.
        Raastavia akkoja kaikki sossut.

        tv. meikäläinen ÄTMI


    • Anonyymi

      Muista sinä h or o, että sinullekin kostautuu aikanaan nämä sinun ikävät temppusi,
      miltä silloin tuntuu, kun omaan perheeseesi sattuu?

    • Anonyymi

      Ai, otitko oikein valokuvia tällä kerralla?
      Voin kertoa, että viimeksi kuvaamasi ja postittamasi valokuvat meidän salasuuteluista
      ovat vaimoni anopilla, joka esittelee niitä kaikissa uskovaisten kahvikekkereissä, kuinka paha vävy hänellä on ja tämän näköinen huora hänet on vietellyt. Olet nyt julkisesti huono nainen etkä enää mikään salapano. Olet koko ajan tiennyt, että olen naimisissa.
      Pahaa teit perheellemme ja minulle, mutta myös itsellesi ja yhtään mitään et voittanut, yhä edelleen annat minulle autossa, kun komennan sinut tulemaan salapaikkaamme.
      Yhä edelleen olen naimisissa oman vaimoni kanssa ja tulen aina olemaan, elä sen kanssa, niin nyt antavana kuin tulevaisuudessakin pettyneenä ei-antavana, ehkäpä annat sitten kuitenkin vielä... hah hah!

    • Anonyymi

      No, käytäntö ( terapioiden asiakkaat) on opettanut että ensin tulee pettymys ja syytökset siihen pettäneeseen puolisoon , sitten syy vieritetään perheen ulkopuoliseen henkilöön joka on tullut ns.suhteen väliin. Ja sitten joko lähdetään kokeilemaan saako luottamuksen rakennettua uudelleen ja sitä kautta jatkettua liittoa vai onko valintana ero.

      Se mikä jaksaa hämmästyttää että ei haluta nähdä parisuhteen pettävän osapuolen olleen se valinnan tekijä joka on päättänyt syystä tai toisesta lähteä ”vieraisiin”. ( näitäkin tiedostavia ihmisiä löytyy, jotka ottavat vastuun tekemisistään ja toimivat jatko valintojen mukaan. Mutta turhan harvassa)

    • Anonyymi

      Miksi sinunniin pittee masentoo minut?

      Männee 7han hyvin jos ei oo ketteen joka ei ymmärrä...??

    • Anonyymi

      Tässä perheen kulissit romahtaa

      • Anonyymi

        Mitä on tapahtunut?


    • Anonyymi

      Oletko pettäjän toinen puoli? Tiedätkö, että et tule häntä saamaan ainakaan tuolla keinolla.

    • Anonyymi

      Vaimo petti mutta eipä kiinnostanut vittuakaan siinä tilanteessa mies ja sen perhe. Kaikki energia ja huomio oli kyllä omassa parisuhteessa. Ihan turha lähteä omaa tilannetta korjaamaan toisen kotoa käsin. Meillä juttu vielä akuutti, mutta toisaalta jos ero tulee niin saatan kyllä viihdyttää itseäni hiukan seuraamalla kyseisen miehen kärähtämisen tuskassa piehtarointia. Aika hyvännäköinen rouva on hänelläkin, ehkä koitan ensin sitä kautta. Vähintään silloin jos siellä tulee ero, niin täytyy nussia tämän naisen kanssa tilit tasan exien kanssa. Ehkä saa kuvamateriaalia exänsä kermapiirakasta lähetettäväksi tälle miehelle.... aika näyttää mitä kaikkea keksii...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe