Randombypasser ja m.wurst

Anonyymi

Nämä kaksi aikanaan Miehen logiikassa (eri nimillä) kirjoitelleet pariutuvat aikanaan. Vieläkö palstapari palaa yhteen? Joko puhelinlangat laulavat? M.wurst teki jo aloitteen.😊 itse romantikkona toivon, että kohta kirjoittelevat parina palstalle💘

20

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oho, oliko Miehen Logiikassa oikeita palstapareja?

• Anonyymi

Oon luullut että m.wurst olisi mies

• Anonyymi

Makkaraahan se on?

• Anonyymi

Jotkut tykkää naismaisista miehistä?

• Anonyymi

meetwursti... mutta niin menepä jonnekin jos loukkaanut keskussairaalaan oikein, mottootorisänkykin on sitten jota voi sääää kaukosätimellä.

• Anonyymi

Onko tää totta? Kiinnostavaa🤔

• Anonyymi

Mitä luultavimmin randomi ottaa metwurstin vain hetken huviksi, lukitsee sitten jonnekin huoneistoon kuolemaan nälkään ja janoon ja häviää itse paikalta muka jonkun kiireellinen pakkopoistuminen -tekosyyn nojalla.

-harmiseikirj-

• Ai katos, tämähän on mielenkiintoista. Kun sulla on noin vahva näkemys, niin varmaan on sitten nippu hyviä todisteitakin? Ja minkä ihmeen aloitteen, kansalaisaloitteenko? No sen mä missasin kyllä.

• Anonyymi

Pitkän tauon jälkeen m.wurst palasi palstalle vastaamaan exänsä aloitukseen ja laittoi soittamiseen vihjailevia biisejä 🥰💘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkän tauon jälkeen m.wurst palasi palstalle vastaamaan exänsä aloitukseen ja laittoi soittamiseen vihjailevia biisejä 🥰💘

Asuikos wursti Rovaniemellä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kyllä mennyt totaalisen ohi mikään soittamiseen viittaava biisi, mutta en ole jaksanut jokaista aloittamiini musaketjuihin linkattua biisiä kuunnella.

Niin tuo nyt ei kyllä ole minkäänlainen todiste mistään, koitapa olla analyyttisempi ja anna tilalle jotain konkreettista.

Ja exällä on numero, ei tartte vihjailla mitään, sen kun ottaa kapulan käteensä jos on asiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Asuikos wursti Rovaniemellä?

Wurstin tuotantolaitos sijaitsee Järvenpäässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mun piti ihan tarkistaa mitä olin laittanu,
        Ilmeisesti tarkoitat sitä Tyynen pimpelipompelia..
        Koska kyseessä oli vappumusiikkia käsittelevä ketju, ajattelin kys. kappaleen sopivan vappuhupailuun..

Mitähän "vihjeitä" olisinkaan antanut jos olisin laittanut jonku 'rullaatirullaan'..

• Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

Mun piti ihan tarkistaa mitä olin laittanu,
        Ilmeisesti tarkoitat sitä Tyynen pimpelipompelia..
        Koska kyseessä oli vappumusiikkia käsittelevä ketju, ajattelin kys. kappaleen sopivan vappuhupailuun..

Mitähän "vihjeitä" olisinkaan antanut jos olisin laittanut jonku 'rullaatirullaan'..

Mukavaa kuitenkin että olette nuin hyvissä väleissä🥰😍💘

• Tämä tosiaan ON sinkkupalsta! :D

• No tuohon sinkkupalsta-ajatukseen nähden olisi kai kohtuutonta ryhtyä etsimään täältä eksäänsä?

• randombypasser kirjoitti:

No tuohon sinkkupalsta-ajatukseen nähden olisi kai kohtuutonta ryhtyä etsimään täältä eksäänsä?

Sinkkupalstalaisten mielialoista keskusteltaessa itselle tulee ennemmin mieleen epätoivo kuin kohtuullisuus.

• Kollimaattori kirjoitti:

Sinkkupalstalaisten mielialoista keskusteltaessa itselle tulee ennemmin mieleen epätoivo kuin kohtuullisuus.

Olet kyllä hiton oikeassa 😂😂

• Mää kun luulin olevani syrjäytynyt no-life,
      Mut näköjään on mulla siihen vielä matkaa..

Reiluun kahteen vuoteen en ole näille palstoille mitään kirjoittanut, en tiedä pitäisikö tästä huomiosta olla🤩 vaiko🤔

• Palstallahan pääsee eroon no-life -kuvitelmista ihan vain rekkautumalla, sen jälkeen huomio on taattua tehtaan takuulla, jos vain vähänkin vaivautuu johonkin rekkuna kommentoimaan. Pitäisi varmaan ehdottaa tuota keinoa sos-terv ammattilaisille...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      91
      7462
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3602
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1836
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1040
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      923
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      722
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe