Randombypasser ja m.wurst

Anonyymi

Nämä kaksi aikanaan Miehen logiikassa (eri nimillä) kirjoitelleet pariutuvat aikanaan. Vieläkö palstapari palaa yhteen? Joko puhelinlangat laulavat? M.wurst teki jo aloitteen.😊 itse romantikkona toivon, että kohta kirjoittelevat parina palstalle💘

20

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oho, oliko Miehen Logiikassa oikeita palstapareja?

    • Anonyymi

      Oon luullut että m.wurst olisi mies

      • Anonyymi

        Makkaraahan se on?


    • Anonyymi

      Jotkut tykkää naismaisista miehistä?

    • Anonyymi

      meetwursti... mutta niin menepä jonnekin jos loukkaanut keskussairaalaan oikein, mottootorisänkykin on sitten jota voi sääää kaukosätimellä.

    • Anonyymi

      Onko tää totta? Kiinnostavaa🤔

    • Anonyymi

      Mitä luultavimmin randomi ottaa metwurstin vain hetken huviksi, lukitsee sitten jonnekin huoneistoon kuolemaan nälkään ja janoon ja häviää itse paikalta muka jonkun kiireellinen pakkopoistuminen -tekosyyn nojalla.

      -harmiseikirj-

    • Ai katos, tämähän on mielenkiintoista. Kun sulla on noin vahva näkemys, niin varmaan on sitten nippu hyviä todisteitakin? Ja minkä ihmeen aloitteen, kansalaisaloitteenko? No sen mä missasin kyllä.

      • Anonyymi

        Pitkän tauon jälkeen m.wurst palasi palstalle vastaamaan exänsä aloitukseen ja laittoi soittamiseen vihjailevia biisejä 🥰💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän tauon jälkeen m.wurst palasi palstalle vastaamaan exänsä aloitukseen ja laittoi soittamiseen vihjailevia biisejä 🥰💘

        Asuikos wursti Rovaniemellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän tauon jälkeen m.wurst palasi palstalle vastaamaan exänsä aloitukseen ja laittoi soittamiseen vihjailevia biisejä 🥰💘

        Mulla on kyllä mennyt totaalisen ohi mikään soittamiseen viittaava biisi, mutta en ole jaksanut jokaista aloittamiini musaketjuihin linkattua biisiä kuunnella.

        Niin tuo nyt ei kyllä ole minkäänlainen todiste mistään, koitapa olla analyyttisempi ja anna tilalle jotain konkreettista.

        Ja exällä on numero, ei tartte vihjailla mitään, sen kun ottaa kapulan käteensä jos on asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asuikos wursti Rovaniemellä?

        Wurstin tuotantolaitos sijaitsee Järvenpäässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän tauon jälkeen m.wurst palasi palstalle vastaamaan exänsä aloitukseen ja laittoi soittamiseen vihjailevia biisejä 🥰💘

        Mun piti ihan tarkistaa mitä olin laittanu,
        Ilmeisesti tarkoitat sitä Tyynen pimpelipompelia..
        Koska kyseessä oli vappumusiikkia käsittelevä ketju, ajattelin kys. kappaleen sopivan vappuhupailuun..

        Mitähän "vihjeitä" olisinkaan antanut jos olisin laittanut jonku 'rullaatirullaan'..


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Mun piti ihan tarkistaa mitä olin laittanu,
        Ilmeisesti tarkoitat sitä Tyynen pimpelipompelia..
        Koska kyseessä oli vappumusiikkia käsittelevä ketju, ajattelin kys. kappaleen sopivan vappuhupailuun..

        Mitähän "vihjeitä" olisinkaan antanut jos olisin laittanut jonku 'rullaatirullaan'..

        Mukavaa kuitenkin että olette nuin hyvissä väleissä🥰😍💘


    • Tämä tosiaan ON sinkkupalsta! :D

      • No tuohon sinkkupalsta-ajatukseen nähden olisi kai kohtuutonta ryhtyä etsimään täältä eksäänsä?


      • randombypasser kirjoitti:

        No tuohon sinkkupalsta-ajatukseen nähden olisi kai kohtuutonta ryhtyä etsimään täältä eksäänsä?

        Sinkkupalstalaisten mielialoista keskusteltaessa itselle tulee ennemmin mieleen epätoivo kuin kohtuullisuus.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Sinkkupalstalaisten mielialoista keskusteltaessa itselle tulee ennemmin mieleen epätoivo kuin kohtuullisuus.

        Olet kyllä hiton oikeassa 😂😂


    • Mää kun luulin olevani syrjäytynyt no-life,
      Mut näköjään on mulla siihen vielä matkaa..

      Reiluun kahteen vuoteen en ole näille palstoille mitään kirjoittanut, en tiedä pitäisikö tästä huomiosta olla🤩 vaiko🤔

      • Palstallahan pääsee eroon no-life -kuvitelmista ihan vain rekkautumalla, sen jälkeen huomio on taattua tehtaan takuulla, jos vain vähänkin vaivautuu johonkin rekkuna kommentoimaan. Pitäisi varmaan ehdottaa tuota keinoa sos-terv ammattilaisille...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      202
      1622
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1100
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      915
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      86
      802
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      576
    Aihe