Nämä kaksi aikanaan Miehen logiikassa (eri nimillä) kirjoitelleet pariutuvat aikanaan. Vieläkö palstapari palaa yhteen? Joko puhelinlangat laulavat? M.wurst teki jo aloitteen.😊 itse romantikkona toivon, että kohta kirjoittelevat parina palstalle💘
Randombypasser ja m.wurst
20
230
Vastaukset
- Anonyymi
Oho, oliko Miehen Logiikassa oikeita palstapareja?
- Anonyymi
Oon luullut että m.wurst olisi mies
- Anonyymi
Makkaraahan se on?
- Anonyymi
Jotkut tykkää naismaisista miehistä?
- Anonyymi
meetwursti... mutta niin menepä jonnekin jos loukkaanut keskussairaalaan oikein, mottootorisänkykin on sitten jota voi sääää kaukosätimellä.
- Anonyymi
Onko tää totta? Kiinnostavaa🤔
- Anonyymi
Mitä luultavimmin randomi ottaa metwurstin vain hetken huviksi, lukitsee sitten jonnekin huoneistoon kuolemaan nälkään ja janoon ja häviää itse paikalta muka jonkun kiireellinen pakkopoistuminen -tekosyyn nojalla.
-harmiseikirj- Ai katos, tämähän on mielenkiintoista. Kun sulla on noin vahva näkemys, niin varmaan on sitten nippu hyviä todisteitakin? Ja minkä ihmeen aloitteen, kansalaisaloitteenko? No sen mä missasin kyllä.
- Anonyymi
Pitkän tauon jälkeen m.wurst palasi palstalle vastaamaan exänsä aloitukseen ja laittoi soittamiseen vihjailevia biisejä 🥰💘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkän tauon jälkeen m.wurst palasi palstalle vastaamaan exänsä aloitukseen ja laittoi soittamiseen vihjailevia biisejä 🥰💘
Asuikos wursti Rovaniemellä?
Anonyymi kirjoitti:
Pitkän tauon jälkeen m.wurst palasi palstalle vastaamaan exänsä aloitukseen ja laittoi soittamiseen vihjailevia biisejä 🥰💘
Mulla on kyllä mennyt totaalisen ohi mikään soittamiseen viittaava biisi, mutta en ole jaksanut jokaista aloittamiini musaketjuihin linkattua biisiä kuunnella.
Niin tuo nyt ei kyllä ole minkäänlainen todiste mistään, koitapa olla analyyttisempi ja anna tilalle jotain konkreettista.
Ja exällä on numero, ei tartte vihjailla mitään, sen kun ottaa kapulan käteensä jos on asiaa.Anonyymi kirjoitti:
Asuikos wursti Rovaniemellä?
Wurstin tuotantolaitos sijaitsee Järvenpäässä.
Anonyymi kirjoitti:
Pitkän tauon jälkeen m.wurst palasi palstalle vastaamaan exänsä aloitukseen ja laittoi soittamiseen vihjailevia biisejä 🥰💘
Mun piti ihan tarkistaa mitä olin laittanu,
Ilmeisesti tarkoitat sitä Tyynen pimpelipompelia..
Koska kyseessä oli vappumusiikkia käsittelevä ketju, ajattelin kys. kappaleen sopivan vappuhupailuun..
Mitähän "vihjeitä" olisinkaan antanut jos olisin laittanut jonku 'rullaatirullaan'..- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
Mun piti ihan tarkistaa mitä olin laittanu,
Ilmeisesti tarkoitat sitä Tyynen pimpelipompelia..
Koska kyseessä oli vappumusiikkia käsittelevä ketju, ajattelin kys. kappaleen sopivan vappuhupailuun..
Mitähän "vihjeitä" olisinkaan antanut jos olisin laittanut jonku 'rullaatirullaan'..Mukavaa kuitenkin että olette nuin hyvissä väleissä🥰😍💘
Tämä tosiaan ON sinkkupalsta! :D
No tuohon sinkkupalsta-ajatukseen nähden olisi kai kohtuutonta ryhtyä etsimään täältä eksäänsä?
randombypasser kirjoitti:
No tuohon sinkkupalsta-ajatukseen nähden olisi kai kohtuutonta ryhtyä etsimään täältä eksäänsä?
Sinkkupalstalaisten mielialoista keskusteltaessa itselle tulee ennemmin mieleen epätoivo kuin kohtuullisuus.
Kollimaattori kirjoitti:
Sinkkupalstalaisten mielialoista keskusteltaessa itselle tulee ennemmin mieleen epätoivo kuin kohtuullisuus.
Olet kyllä hiton oikeassa 😂😂
Mää kun luulin olevani syrjäytynyt no-life,
Mut näköjään on mulla siihen vielä matkaa..
Reiluun kahteen vuoteen en ole näille palstoille mitään kirjoittanut, en tiedä pitäisikö tästä huomiosta olla🤩 vaiko🤔Palstallahan pääsee eroon no-life -kuvitelmista ihan vain rekkautumalla, sen jälkeen huomio on taattua tehtaan takuulla, jos vain vähänkin vaivautuu johonkin rekkuna kommentoimaan. Pitäisi varmaan ehdottaa tuota keinoa sos-terv ammattilaisille...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542754
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11925- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650- 82631
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565