Randombypasser ja m.wurst

Anonyymi

Nämä kaksi aikanaan Miehen logiikassa (eri nimillä) kirjoitelleet pariutuvat aikanaan. Vieläkö palstapari palaa yhteen? Joko puhelinlangat laulavat? M.wurst teki jo aloitteen.😊 itse romantikkona toivon, että kohta kirjoittelevat parina palstalle💘

20

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oho, oliko Miehen Logiikassa oikeita palstapareja?

    • Anonyymi

      Oon luullut että m.wurst olisi mies

      • Anonyymi

        Makkaraahan se on?


    • Anonyymi

      Jotkut tykkää naismaisista miehistä?

    • Anonyymi

      meetwursti... mutta niin menepä jonnekin jos loukkaanut keskussairaalaan oikein, mottootorisänkykin on sitten jota voi sääää kaukosätimellä.

    • Anonyymi

      Onko tää totta? Kiinnostavaa🤔

    • Anonyymi

      Mitä luultavimmin randomi ottaa metwurstin vain hetken huviksi, lukitsee sitten jonnekin huoneistoon kuolemaan nälkään ja janoon ja häviää itse paikalta muka jonkun kiireellinen pakkopoistuminen -tekosyyn nojalla.

      -harmiseikirj-

    • Ai katos, tämähän on mielenkiintoista. Kun sulla on noin vahva näkemys, niin varmaan on sitten nippu hyviä todisteitakin? Ja minkä ihmeen aloitteen, kansalaisaloitteenko? No sen mä missasin kyllä.

      • Anonyymi

        Pitkän tauon jälkeen m.wurst palasi palstalle vastaamaan exänsä aloitukseen ja laittoi soittamiseen vihjailevia biisejä 🥰💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän tauon jälkeen m.wurst palasi palstalle vastaamaan exänsä aloitukseen ja laittoi soittamiseen vihjailevia biisejä 🥰💘

        Asuikos wursti Rovaniemellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän tauon jälkeen m.wurst palasi palstalle vastaamaan exänsä aloitukseen ja laittoi soittamiseen vihjailevia biisejä 🥰💘

        Mulla on kyllä mennyt totaalisen ohi mikään soittamiseen viittaava biisi, mutta en ole jaksanut jokaista aloittamiini musaketjuihin linkattua biisiä kuunnella.

        Niin tuo nyt ei kyllä ole minkäänlainen todiste mistään, koitapa olla analyyttisempi ja anna tilalle jotain konkreettista.

        Ja exällä on numero, ei tartte vihjailla mitään, sen kun ottaa kapulan käteensä jos on asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asuikos wursti Rovaniemellä?

        Wurstin tuotantolaitos sijaitsee Järvenpäässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän tauon jälkeen m.wurst palasi palstalle vastaamaan exänsä aloitukseen ja laittoi soittamiseen vihjailevia biisejä 🥰💘

        Mun piti ihan tarkistaa mitä olin laittanu,
        Ilmeisesti tarkoitat sitä Tyynen pimpelipompelia..
        Koska kyseessä oli vappumusiikkia käsittelevä ketju, ajattelin kys. kappaleen sopivan vappuhupailuun..

        Mitähän "vihjeitä" olisinkaan antanut jos olisin laittanut jonku 'rullaatirullaan'..


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Mun piti ihan tarkistaa mitä olin laittanu,
        Ilmeisesti tarkoitat sitä Tyynen pimpelipompelia..
        Koska kyseessä oli vappumusiikkia käsittelevä ketju, ajattelin kys. kappaleen sopivan vappuhupailuun..

        Mitähän "vihjeitä" olisinkaan antanut jos olisin laittanut jonku 'rullaatirullaan'..

        Mukavaa kuitenkin että olette nuin hyvissä väleissä🥰😍💘


    • Tämä tosiaan ON sinkkupalsta! :D

      • No tuohon sinkkupalsta-ajatukseen nähden olisi kai kohtuutonta ryhtyä etsimään täältä eksäänsä?


      • randombypasser kirjoitti:

        No tuohon sinkkupalsta-ajatukseen nähden olisi kai kohtuutonta ryhtyä etsimään täältä eksäänsä?

        Sinkkupalstalaisten mielialoista keskusteltaessa itselle tulee ennemmin mieleen epätoivo kuin kohtuullisuus.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Sinkkupalstalaisten mielialoista keskusteltaessa itselle tulee ennemmin mieleen epätoivo kuin kohtuullisuus.

        Olet kyllä hiton oikeassa 😂😂


    • Mää kun luulin olevani syrjäytynyt no-life,
      Mut näköjään on mulla siihen vielä matkaa..

      Reiluun kahteen vuoteen en ole näille palstoille mitään kirjoittanut, en tiedä pitäisikö tästä huomiosta olla🤩 vaiko🤔

      • Palstallahan pääsee eroon no-life -kuvitelmista ihan vain rekkautumalla, sen jälkeen huomio on taattua tehtaan takuulla, jos vain vähänkin vaivautuu johonkin rekkuna kommentoimaan. Pitäisi varmaan ehdottaa tuota keinoa sos-terv ammattilaisille...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe