Kiinnostunut mies voi olla pitämättä yhteyttä naiseen? T. Toista viikkoa
Montako päivää, viikkoa tai kuukautta
16
306
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymys kertoo ettei mies ole kiinnostunut
- Anonyymi
Näin tämän myös ajattelin.
- Anonyymi
Mies pitää yhteyttä, tekee tikusta asiaa ja vastaa nopeasti jos on kiinnostunut.
- Anonyymi
Aika nopeasti laantuu?
- Anonyymi
Vantaalainen orkkutesti paljastaa tekopyhyydenkin.
- Anonyymi
Riippuu paljon siitä onko hän naimisissa vai sinkku ja minkä ikäinen mies on. Tuo "toista viikkoa" viittaa jo miehen olevan parisuhteessa seksuaalisesti hyvin aktiivisen naisen kanssa ja lisäksi jos mies on yli 40v. voi odotusaika venyä hyvin kuukaudeksikin tai ylikin. Ja voihan miehellä sitä paitsi olla kierroksessa useitakin aktiivisessa tilassa olevia panoja, eikä aikataulut natzaa, tai jopa fyysinen rajoitus on muodostunut esteeksi
- Anonyymi
Vaikka yli puoli vuotta.
- Anonyymi
Siinä ei taida olla kuin kiinnostusta paljon, vaihtoehdot vähissä.?
- Anonyymi
Meinaatko jatkaa vielä kauankin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei taida olla kuin kiinnostusta paljon, vaihtoehdot vähissä.?
Hän on mulle ollut koko ajan ainoa. Numero uno, kuten Italiassa sanotaan.
Ja vaikka olen yrittänyt etsiä toista kun hänen tunteensa ovat ystävyystasolla, niin eipä niitä vaihtoehtoja ole tullut vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on mulle ollut koko ajan ainoa. Numero uno, kuten Italiassa sanotaan.
Ja vaikka olen yrittänyt etsiä toista kun hänen tunteensa ovat ystävyystasolla, niin eipä niitä vaihtoehtoja ole tullut vastaan.Miksi sitten annat hänet ymmärtää ettei ole edes ystävä? Numero Uno jonka viesteihin ei edes vastata. Tunteille ei tietenkään voi tehdä mitään mutta niiden kanssa pitää oppia elämään..
- Anonyymi
Loppuelämän.
Terkkuja tutuille. - Anonyymi
Varanumeroihin otetaan yhteyttä milloin huvittaa, mutta todellinen kiinnostuksen kohde yritetään pitää myös miehestä kiinnostuneena, ettei kukaan vie sitä pois.
- Anonyymi
Viikko hiljaisuutta ja tietää olevansa varalla?
- Anonyymi
Nähtävästi voi pitää pitkiäkin taukoja uutistenselausten välissä. Ainakin vanhemmat ukkomiehet, jotka eivät koskaan aikuistu.
Pelailu on heille välttämätön huume , jota ilman eivät osaa elää.
Onnea vaan ap::lle- Anonyymi
Jotain suurta tyydytystä he tästä saavat kun manipuloinnin ja valehtelun avulla saavat jonkun hetkeksi pauloihinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja
Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit1681988Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"
Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli91466Pääsikö Martti
Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎1741247Etkö voisi
Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki761016Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus
Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html72976- 37858
Mitäs ajattelisit
Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?73826Petit miestäsi
Pettäisit myös minut. Sinulle ei merkitse rehellisyys mitään. Naisilla on selkäranka. Käärmellä sitä ei ole. Älä enää vaivaa minua.58797- 62761
Osui suomalaisia omaan nilkkaan terroristien hyysääminen
Muthei, eihän täällä pitäisi niitä olla kun kaikkien taustat on tarkastettu ennen maahan tuloa. Vai oliko sittenkään. Nyt tämä hyysääminen saa aikaan171704