Ensirakkaus

Anonyymi

Missä iässä viimeistään se täytyy löytää, jos sen haluaa löytää?

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MISSÄ IÄSSÄ VAAN.

• Anonyymi

toiset ei löydä koskaan kun pääpointti on etsimisessä

• Anonyymi

Oma ensirakkaus oli yläasteella.

Mut en etsinyt ensirakasta, vaan rakasta.

• Anonyymi

Ensi ihastus on sitten eri asia, kun ensirakkaus ja kummankin voi kokea ikään katsomatta koska vaan.

𝕵𝖆𝖘𝖚

• Anonyymi

Minun ensirakkaus taisi olla sellainen heitin lumipalloja tytön ikkunaan, mutta niin unohtuu tuollaiset sitten, rakkaus unohtuu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vaikea sanoa ihan prikulleen, mutta kuitenkin ennen toista rakkautta.

• Anonyymi

10-vuotiaana ensirakkauteni ensin tv-sarjan bruneen ja sitten koulussa blondiin.

• Anonyymi

Toisella luokalla oltiin pusuhippaa ja "hävisin" hipan ja sain pusun p-brunelta. :D

• Anonyymi

Mummielestä ihan snadina. Kaiken parempi heti, ku teekee mieli. 👻

• Minni-Hiiri hameessa kosketti mun sydäntä kun olin 10v.
      (Minni on tyylikkäämpi kuin housuton Iines, jolla on ihan karsee perse)

• Anonyymi

Telkkarissa 80v nainen ja mies meni rakastuneina naimisiin. 10-uutisten loppuklippi.

• Anonyymi

Ei ainakaan eläkkeellä, kun se olisi sitten viimerakkaus.

• Anonyymi

15 vuotiaana. Jos olet yli 15 vuotias niin on jo myöhäistä.

• Anonyymi

Jos ei juo viinaa niin ei ensirakkautta löydä koskaan. Vain viinaa juomalla baareissa tutustuu naisiin ja silloin löytää sen ensirakkauden.
      Tärkeintä on tavata ja tutustua naisiin nuorena jotta rakkautta löytää. Minä join viinaa 14 vuotiaana naapurin tytön kanssa kaveri porukasasa ja se tyttö oli minun ensirakkaus. Olimme yhdessä 5 vuotta.

T viinamies

• Ihastua voi vaikka lapsena, mutta rakastuminen tarvitsee minusta ehkä vähän enemmän kypsyyttä ja/tai kokemusta. Rakastua voi sitten vaikka teini-ikäisenä tai paljon, paljon vanhempanakin.

Ihastuminen ei vaadi ihastuksenkohteen luonteen yms. tuntemista, sillä ihastua voi vaikka jonkun tv-sarjan henkilöön (fiktiohenkilö) tai vaikka johonkin näyttelijään tai laulajaan. Rakastuminen tarvitsee ehkä sitten joitain tietoa henkilön luonteesta, esim. vaikka on keskustellut rakastumisen kohteen kanssa vaikka koulussa/työpaikalla/harrastuspaikassa. Ihastuminen on enemmän ulkoiseen kuten ulkonäköön nojaavaa, rakastuminen hieman syvempää.

Ihastua voi samoihin aikoihin moneen henkilöön, mutta rakastua vain yhteen kerrallaan.

Ihastuminen on yleensä ohimenevää, mutta rakastuminen on mielestäni vähän pysyvämpää.

Rakastuminen voi tuntua vaikka siltä, että on kuin olisi tuntenut henkilön aina.

Itse olen ollut ihastunut monta kertaa, mutta rakastunut ehkä vain yhden kerran.

Jos etsimällä etsii ihmistä, ei välttämättä löydä ketään ja sama jos yrittää väkisin rakastua johonkin. Sama jos etsimällä etsii, siis väkisin jotain tiettyä vaatetta, ei yleensä löydä, mutta sitten kun lakkaa etsimästä, saattaa löytyäkin.

Elämää ei voi ennalta käsikirjoittaa eikä koskaan tiedä kuka tulee vastaan tai mitä tapahtuu. Ihminen ei voi ihan aina itse päättää elämänsä suuntaa.

Hyvää illanjatkoa ja kevättä =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      67
      4192
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      85
      3783
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3265
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2598
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2457
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      55
      2286
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2115
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1808
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36