Ensirakkaus

Anonyymi

Missä iässä viimeistään se täytyy löytää, jos sen haluaa löytää?

16

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MISSÄ IÄSSÄ VAAN.

• Anonyymi

toiset ei löydä koskaan kun pääpointti on etsimisessä

• Anonyymi

Oma ensirakkaus oli yläasteella.

Mut en etsinyt ensirakasta, vaan rakasta.

• Anonyymi

Ensi ihastus on sitten eri asia, kun ensirakkaus ja kummankin voi kokea ikään katsomatta koska vaan.

𝕵𝖆𝖘𝖚

• Anonyymi

Minun ensirakkaus taisi olla sellainen heitin lumipalloja tytön ikkunaan, mutta niin unohtuu tuollaiset sitten, rakkaus unohtuu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vaikea sanoa ihan prikulleen, mutta kuitenkin ennen toista rakkautta.

• Anonyymi

10-vuotiaana ensirakkauteni ensin tv-sarjan bruneen ja sitten koulussa blondiin.

• Anonyymi

Toisella luokalla oltiin pusuhippaa ja "hävisin" hipan ja sain pusun p-brunelta. :D

• Anonyymi

Mummielestä ihan snadina. Kaiken parempi heti, ku teekee mieli. 👻

• Minni-Hiiri hameessa kosketti mun sydäntä kun olin 10v.
      (Minni on tyylikkäämpi kuin housuton Iines, jolla on ihan karsee perse)

• Anonyymi

Telkkarissa 80v nainen ja mies meni rakastuneina naimisiin. 10-uutisten loppuklippi.

• Anonyymi

Ei ainakaan eläkkeellä, kun se olisi sitten viimerakkaus.

• Anonyymi

15 vuotiaana. Jos olet yli 15 vuotias niin on jo myöhäistä.

• Anonyymi

Jos ei juo viinaa niin ei ensirakkautta löydä koskaan. Vain viinaa juomalla baareissa tutustuu naisiin ja silloin löytää sen ensirakkauden.
      Tärkeintä on tavata ja tutustua naisiin nuorena jotta rakkautta löytää. Minä join viinaa 14 vuotiaana naapurin tytön kanssa kaveri porukasasa ja se tyttö oli minun ensirakkaus. Olimme yhdessä 5 vuotta.

T viinamies

• Ihastua voi vaikka lapsena, mutta rakastuminen tarvitsee minusta ehkä vähän enemmän kypsyyttä ja/tai kokemusta. Rakastua voi sitten vaikka teini-ikäisenä tai paljon, paljon vanhempanakin.

Ihastuminen ei vaadi ihastuksenkohteen luonteen yms. tuntemista, sillä ihastua voi vaikka jonkun tv-sarjan henkilöön (fiktiohenkilö) tai vaikka johonkin näyttelijään tai laulajaan. Rakastuminen tarvitsee ehkä sitten joitain tietoa henkilön luonteesta, esim. vaikka on keskustellut rakastumisen kohteen kanssa vaikka koulussa/työpaikalla/harrastuspaikassa. Ihastuminen on enemmän ulkoiseen kuten ulkonäköön nojaavaa, rakastuminen hieman syvempää.

Ihastua voi samoihin aikoihin moneen henkilöön, mutta rakastua vain yhteen kerrallaan.

Ihastuminen on yleensä ohimenevää, mutta rakastuminen on mielestäni vähän pysyvämpää.

Rakastuminen voi tuntua vaikka siltä, että on kuin olisi tuntenut henkilön aina.

Itse olen ollut ihastunut monta kertaa, mutta rakastunut ehkä vain yhden kerran.

Jos etsimällä etsii ihmistä, ei välttämättä löydä ketään ja sama jos yrittää väkisin rakastua johonkin. Sama jos etsimällä etsii, siis väkisin jotain tiettyä vaatetta, ei yleensä löydä, mutta sitten kun lakkaa etsimästä, saattaa löytyäkin.

Elämää ei voi ennalta käsikirjoittaa eikä koskaan tiedä kuka tulee vastaan tai mitä tapahtuu. Ihminen ei voi ihan aina itse päättää elämänsä suuntaa.

Hyvää illanjatkoa ja kevättä =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      402
      4858
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      156
      2771
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      91
      2369
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      36
      1548
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      46
      1513
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      46
      1500
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      85
      1334
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      155
      1078
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      10
      1065
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      14
      1012
    Aihe