Ensirakkaus

Anonyymi

Missä iässä viimeistään se täytyy löytää, jos sen haluaa löytää?

16

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MISSÄ IÄSSÄ VAAN.

• Anonyymi

toiset ei löydä koskaan kun pääpointti on etsimisessä

• Anonyymi

Oma ensirakkaus oli yläasteella.

Mut en etsinyt ensirakasta, vaan rakasta.

• Anonyymi

Ensi ihastus on sitten eri asia, kun ensirakkaus ja kummankin voi kokea ikään katsomatta koska vaan.

𝕵𝖆𝖘𝖚

• Anonyymi

Minun ensirakkaus taisi olla sellainen heitin lumipalloja tytön ikkunaan, mutta niin unohtuu tuollaiset sitten, rakkaus unohtuu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vaikea sanoa ihan prikulleen, mutta kuitenkin ennen toista rakkautta.

• Anonyymi

10-vuotiaana ensirakkauteni ensin tv-sarjan bruneen ja sitten koulussa blondiin.

• Anonyymi

Toisella luokalla oltiin pusuhippaa ja "hävisin" hipan ja sain pusun p-brunelta. :D

• Anonyymi

Mummielestä ihan snadina. Kaiken parempi heti, ku teekee mieli. 👻

• Minni-Hiiri hameessa kosketti mun sydäntä kun olin 10v.
      (Minni on tyylikkäämpi kuin housuton Iines, jolla on ihan karsee perse)

• Anonyymi

Telkkarissa 80v nainen ja mies meni rakastuneina naimisiin. 10-uutisten loppuklippi.

• Anonyymi

Ei ainakaan eläkkeellä, kun se olisi sitten viimerakkaus.

• Anonyymi

15 vuotiaana. Jos olet yli 15 vuotias niin on jo myöhäistä.

• Anonyymi

Jos ei juo viinaa niin ei ensirakkautta löydä koskaan. Vain viinaa juomalla baareissa tutustuu naisiin ja silloin löytää sen ensirakkauden.
      Tärkeintä on tavata ja tutustua naisiin nuorena jotta rakkautta löytää. Minä join viinaa 14 vuotiaana naapurin tytön kanssa kaveri porukasasa ja se tyttö oli minun ensirakkaus. Olimme yhdessä 5 vuotta.

T viinamies

• Ihastua voi vaikka lapsena, mutta rakastuminen tarvitsee minusta ehkä vähän enemmän kypsyyttä ja/tai kokemusta. Rakastua voi sitten vaikka teini-ikäisenä tai paljon, paljon vanhempanakin.

Ihastuminen ei vaadi ihastuksenkohteen luonteen yms. tuntemista, sillä ihastua voi vaikka jonkun tv-sarjan henkilöön (fiktiohenkilö) tai vaikka johonkin näyttelijään tai laulajaan. Rakastuminen tarvitsee ehkä sitten joitain tietoa henkilön luonteesta, esim. vaikka on keskustellut rakastumisen kohteen kanssa vaikka koulussa/työpaikalla/harrastuspaikassa. Ihastuminen on enemmän ulkoiseen kuten ulkonäköön nojaavaa, rakastuminen hieman syvempää.

Ihastua voi samoihin aikoihin moneen henkilöön, mutta rakastua vain yhteen kerrallaan.

Ihastuminen on yleensä ohimenevää, mutta rakastuminen on mielestäni vähän pysyvämpää.

Rakastuminen voi tuntua vaikka siltä, että on kuin olisi tuntenut henkilön aina.

Itse olen ollut ihastunut monta kertaa, mutta rakastunut ehkä vain yhden kerran.

Jos etsimällä etsii ihmistä, ei välttämättä löydä ketään ja sama jos yrittää väkisin rakastua johonkin. Sama jos etsimällä etsii, siis väkisin jotain tiettyä vaatetta, ei yleensä löydä, mutta sitten kun lakkaa etsimästä, saattaa löytyäkin.

Elämää ei voi ennalta käsikirjoittaa eikä koskaan tiedä kuka tulee vastaan tai mitä tapahtuu. Ihminen ei voi ihan aina itse päättää elämänsä suuntaa.

Hyvää illanjatkoa ja kevättä =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      125
      4993
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      173
      3752
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      46
      3188
    4. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      22
      3168
    5. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      39
      1727
    6. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      40
      1279
    7. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      38
      1175
    8. Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.

No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      304
      1098
    9. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      30
      1071
    10. Jos hän pyytäisi luokseen!?

Uskaltaisitko mennä?
      Ikävä
      83
      1036
    Aihe