Ensirakkaus

Anonyymi

Missä iässä viimeistään se täytyy löytää, jos sen haluaa löytää?

16

209

Äänestä

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MISSÄ IÄSSÄ VAAN.

• Anonyymi

toiset ei löydä koskaan kun pääpointti on etsimisessä

• Anonyymi

Oma ensirakkaus oli yläasteella.

Mut en etsinyt ensirakasta, vaan rakasta.

• Anonyymi

Ensi ihastus on sitten eri asia, kun ensirakkaus ja kummankin voi kokea ikään katsomatta koska vaan.

𝕵𝖆𝖘𝖚

• Anonyymi

Minun ensirakkaus taisi olla sellainen heitin lumipalloja tytön ikkunaan, mutta niin unohtuu tuollaiset sitten, rakkaus unohtuu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vaikea sanoa ihan prikulleen, mutta kuitenkin ennen toista rakkautta.

• Anonyymi

10-vuotiaana ensirakkauteni ensin tv-sarjan bruneen ja sitten koulussa blondiin.

• Anonyymi

Toisella luokalla oltiin pusuhippaa ja "hävisin" hipan ja sain pusun p-brunelta. :D

• Anonyymi

Mummielestä ihan snadina. Kaiken parempi heti, ku teekee mieli. 👻

• Minni-Hiiri hameessa kosketti mun sydäntä kun olin 10v.
      (Minni on tyylikkäämpi kuin housuton Iines, jolla on ihan karsee perse)

• Anonyymi

Telkkarissa 80v nainen ja mies meni rakastuneina naimisiin. 10-uutisten loppuklippi.

• Anonyymi

Ei ainakaan eläkkeellä, kun se olisi sitten viimerakkaus.

• Anonyymi

15 vuotiaana. Jos olet yli 15 vuotias niin on jo myöhäistä.

• Anonyymi

Jos ei juo viinaa niin ei ensirakkautta löydä koskaan. Vain viinaa juomalla baareissa tutustuu naisiin ja silloin löytää sen ensirakkauden.
      Tärkeintä on tavata ja tutustua naisiin nuorena jotta rakkautta löytää. Minä join viinaa 14 vuotiaana naapurin tytön kanssa kaveri porukasasa ja se tyttö oli minun ensirakkaus. Olimme yhdessä 5 vuotta.

T viinamies

• Ihastua voi vaikka lapsena, mutta rakastuminen tarvitsee minusta ehkä vähän enemmän kypsyyttä ja/tai kokemusta. Rakastua voi sitten vaikka teini-ikäisenä tai paljon, paljon vanhempanakin.

Ihastuminen ei vaadi ihastuksenkohteen luonteen yms. tuntemista, sillä ihastua voi vaikka jonkun tv-sarjan henkilöön (fiktiohenkilö) tai vaikka johonkin näyttelijään tai laulajaan. Rakastuminen tarvitsee ehkä sitten joitain tietoa henkilön luonteesta, esim. vaikka on keskustellut rakastumisen kohteen kanssa vaikka koulussa/työpaikalla/harrastuspaikassa. Ihastuminen on enemmän ulkoiseen kuten ulkonäköön nojaavaa, rakastuminen hieman syvempää.

Ihastua voi samoihin aikoihin moneen henkilöön, mutta rakastua vain yhteen kerrallaan.

Ihastuminen on yleensä ohimenevää, mutta rakastuminen on mielestäni vähän pysyvämpää.

Rakastuminen voi tuntua vaikka siltä, että on kuin olisi tuntenut henkilön aina.

Itse olen ollut ihastunut monta kertaa, mutta rakastunut ehkä vain yhden kerran.

Jos etsimällä etsii ihmistä, ei välttämättä löydä ketään ja sama jos yrittää väkisin rakastua johonkin. Sama jos etsimällä etsii, siis väkisin jotain tiettyä vaatetta, ei yleensä löydä, mutta sitten kun lakkaa etsimästä, saattaa löytyäkin.

Elämää ei voi ennalta käsikirjoittaa eikä koskaan tiedä kuka tulee vastaan tai mitä tapahtuu. Ihminen ei voi ihan aina itse päättää elämänsä suuntaa.

Hyvää illanjatkoa ja kevättä =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      51
      991
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      984
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      837
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      134
      792
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      121
      766
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      38
      678
    7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      656
    8. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      22
      616
    9. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      610
    10. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      596
    11. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      40
      581
    12. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    13. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      34
      552
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      72
      548
    15. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      526
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      516
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      113
      513
    18. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      47
      505
    19. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      502
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      8
      495
    Aihe