Ensirakkaus

Anonyymi

Missä iässä viimeistään se täytyy löytää, jos sen haluaa löytää?

16

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MISSÄ IÄSSÄ VAAN.

    • Anonyymi

      toiset ei löydä koskaan kun pääpointti on etsimisessä

    • Anonyymi

      Oma ensirakkaus oli yläasteella.

      Mut en etsinyt ensirakasta, vaan rakasta.

    • Anonyymi

      Ensi ihastus on sitten eri asia, kun ensirakkaus ja kummankin voi kokea ikään katsomatta koska vaan.

      𝕵𝖆𝖘𝖚

    • Anonyymi

      Minun ensirakkaus taisi olla sellainen heitin lumipalloja tytön ikkunaan, mutta niin unohtuu tuollaiset sitten, rakkaus unohtuu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaikea sanoa ihan prikulleen, mutta kuitenkin ennen toista rakkautta.

    • Anonyymi

      10-vuotiaana ensirakkauteni ensin tv-sarjan bruneen ja sitten koulussa blondiin.

      • Anonyymi

        Toisella luokalla oltiin pusuhippaa ja "hävisin" hipan ja sain pusun p-brunelta. :D


    • Anonyymi

      Mummielestä ihan snadina. Kaiken parempi heti, ku teekee mieli. 👻

    • Minni-Hiiri hameessa kosketti mun sydäntä kun olin 10v.
      (Minni on tyylikkäämpi kuin housuton Iines, jolla on ihan karsee perse)

    • Anonyymi

      Telkkarissa 80v nainen ja mies meni rakastuneina naimisiin. 10-uutisten loppuklippi.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan eläkkeellä, kun se olisi sitten viimerakkaus.

    • Anonyymi

      15 vuotiaana. Jos olet yli 15 vuotias niin on jo myöhäistä.

    • Anonyymi

      Jos ei juo viinaa niin ei ensirakkautta löydä koskaan. Vain viinaa juomalla baareissa tutustuu naisiin ja silloin löytää sen ensirakkauden.
      Tärkeintä on tavata ja tutustua naisiin nuorena jotta rakkautta löytää. Minä join viinaa 14 vuotiaana naapurin tytön kanssa kaveri porukasasa ja se tyttö oli minun ensirakkaus. Olimme yhdessä 5 vuotta.

      T viinamies

    • Ihastua voi vaikka lapsena, mutta rakastuminen tarvitsee minusta ehkä vähän enemmän kypsyyttä ja/tai kokemusta. Rakastua voi sitten vaikka teini-ikäisenä tai paljon, paljon vanhempanakin.

      Ihastuminen ei vaadi ihastuksenkohteen luonteen yms. tuntemista, sillä ihastua voi vaikka jonkun tv-sarjan henkilöön (fiktiohenkilö) tai vaikka johonkin näyttelijään tai laulajaan. Rakastuminen tarvitsee ehkä sitten joitain tietoa henkilön luonteesta, esim. vaikka on keskustellut rakastumisen kohteen kanssa vaikka koulussa/työpaikalla/harrastuspaikassa. Ihastuminen on enemmän ulkoiseen kuten ulkonäköön nojaavaa, rakastuminen hieman syvempää.

      Ihastua voi samoihin aikoihin moneen henkilöön, mutta rakastua vain yhteen kerrallaan.

      Ihastuminen on yleensä ohimenevää, mutta rakastuminen on mielestäni vähän pysyvämpää.

      Rakastuminen voi tuntua vaikka siltä, että on kuin olisi tuntenut henkilön aina.

      Itse olen ollut ihastunut monta kertaa, mutta rakastunut ehkä vain yhden kerran.

      Jos etsimällä etsii ihmistä, ei välttämättä löydä ketään ja sama jos yrittää väkisin rakastua johonkin. Sama jos etsimällä etsii, siis väkisin jotain tiettyä vaatetta, ei yleensä löydä, mutta sitten kun lakkaa etsimästä, saattaa löytyäkin.

      Elämää ei voi ennalta käsikirjoittaa eikä koskaan tiedä kuka tulee vastaan tai mitä tapahtuu. Ihminen ei voi ihan aina itse päättää elämänsä suuntaa.

      Hyvää illanjatkoa ja kevättä =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe