Oletteko koskaan nähneet kiusaajaa jonka kiusauksen kohde ei olisi sellainen tai sellaisessa asemassa (esim. alainen, sairas tai vammainen), että ei voi antaa samalla mitalla takaisin? En minäkään. Eli kyse ei ole mistään vahvemman laista vaan täysin halpamaisesta pelkurin käytöksestä, sadismista jota kiusaaja tekee, koska itse on heikko ja henkisesti kehitysvammainen.
Oletteko koskaan nähneet kiusaajaa
6
107
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkää että omat vikansa ja häpeänsä paljastuisivat, niin siksi käyttää muita. Ilman niitä juuri syitä ei kiusaksi, kuten normaalit ihmisetkään eivät kiusaa.
- Anonyymi
Kiusaaja on raukkamainen ihminen. Ja ne, jotka havaitsevat kiusaamista, eivätkä tee mitään, ovat myös jollain tapaa surkeita tyyppejä. Sota on ihmisen pahuutta makromittakaavassa sekä työpaikkakiusaaminen ja perheväkivalta mikromittakaavassa.
- Anonyymi
Hyvinkin totta.
Kiusaajat ovat henkisesti VAJAITA . - Anonyymi
alaisetkin voivat kiusata pomoansa. Ei mitenkään harvinaista. Koulun isoa vahvaa killtiä poikaa kiusaavat joskus pienemmät kersat. Iso ei uskalla laittaa kampoihin ettei joudu syytetyksi pienempiensä kolhimisesta.
- Anonyymi
Helsingissä on poikkeuksellisen paljon kiusaajia niin poliisissa, turvallisuusaloilla, eri virastoissa, kaupungilla jopa naapurit ovat kiusaajia ja keksivät valituksen aiheita tai puhuvat paskaa tai häiritsevät tahalleen itse. Ihan sama mikä ala, lattiatasolta ylempiin yhteiskuntaluokkiin ja ihan korkeimmille tasoille asti täynnä pelkkää kiusaamista, työpaikkasavustamista, henkistä ja fyysistä väkivaltaa, manipulointia, kateutta, kaunaa jne.
- Anonyymi
Jopa kouluissa on enemmän kiusaamista ja rikollisuutta henkilökunnan keskuudessa kuin missään muualla. Mistähän johtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737