Makeanhimo ei haittaa

Anonyymi

Minä olen syönyt aina paljon karkkia ja ja muuta makeaa ja tulen aina syömäänkin En ole yhtään lihava vaikka syönkin.
Siitä on vain silloin haittaa jos ei syö mitään muuta tai jos ON laihduttaja.

Jos syö liian paljon makeaa ei tavallinen terveellinen ruoka maistu.Laihtuminenkin on karkin ja muun makean syönnillä erittäin vaikeaa ja laihdutustulokset yleensä huonoja.

10

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mitä sitten teet täällä laihdutuspalstalla jos ei ole painon kanssa ongelmia?

      T kn

      • Anonyymi

        Voihan tästäkin aiheesta silti keskustella.Ei makean himo ole niin paha asia.Sen kun oppii hallitsemaan siitä ei ole mitään haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tästäkin aiheesta silti keskustella.Ei makean himo ole niin paha asia.Sen kun oppii hallitsemaan siitä ei ole mitään haittaa.

        Niin oletko sinä se joka piilottaa karkit kellariin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oletko sinä se joka piilottaa karkit kellariin?

        Se voisikin olla hyvä keino. Itsellä syömishäiriö sitä luokkaa, että on pakko käydä joka päivä kaupassa ja ostaa vain päivän ruokasatsi. Jos esim. ostaisin banaaneita kilon, niin kyllä ne saman päivän aikana menisivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voisikin olla hyvä keino. Itsellä syömishäiriö sitä luokkaa, että on pakko käydä joka päivä kaupassa ja ostaa vain päivän ruokasatsi. Jos esim. ostaisin banaaneita kilon, niin kyllä ne saman päivän aikana menisivät.

        Minä ostan vain yhden bananin kaupassa käydessä koska ne menee muuten pilalle tai niitä syö sitten liikaa.


    • Anonyymi

      "Minä olen syönyt aina paljon karkkia ja ja muuta makeaa ja tulen aina syömäänkin En ole yhtään lihava vaikka syönkin."

      Että niinku aattelit vain tulla piruilemaan ylipainoisille? Syötkö karkkia koska olet alkoholisti vai mitä asiaa hoidat ja korvaat karkilla? Eihän sitä kukaan tarvi mihinkään. Moni alkoholisti hoitaa verensokerin heittelyä sokerilla. Aivot sekoaa muuten. Alkoholistit siis täysdeekut on tikkulaihoja. Kaikilla alkoholisteilla on diabetes. Toinen taas juoksee himoa (viinan, sokerin, naisen, tupakan, huumeen) karkuun neuroottisella liikunnalla. Mun entinen opettaja oli täysin deeku ja keksi sitten että juokseminen vie ajatukset viinasta vähäks aikaa ja endorfiinejä saa silläkin lailla erittymään. Kun ope ei juossut niin joi viinaa ja toisin päin. Oli vielä autonrenkaita kiinnitetty kroppaan ja juoksi keskellä talvea ilman paitaa. Tästä oli lehissäkin. Äärilaidasta äärilaitaan käy addiktin tie.

      • Anonyymi

        En ole alkoholisti vaan täysin raitis.Minäkin OLEN ollut ylipainoinen,mutta olen saanut sen pois omilla menetelmillä mistä olen kirjoitellut tännekkin,mutta niitä on nyt VAIKEA löytää sen kaiken paskakommenttien seasta.
        Laihtuminen tapahtuu aivan itsestään vaikka SYÖ PALJON ja ruoka on hyvää.Olen keksinyt paljon pieniä oivalluksia millä pystyy laihtumaan terveellisesti.Ne oivallukset kun yhdistää laihtuu itsestään vaikka syö hyvin.
        Yksi oivalluksistani mitä olen tehnyt.Runsaasti energiaa sisältävä tuote tulee korvata vähemmän energiaa sisältävällä tuotteella näin siitä saatava kalorimäärä puolittuu Esim pulla omenapiirakalla tai vanukas jugurtilla

        Dr. Oetker Paula Vanukas (Suklaavanilja)1 annos, 125 g
        4,90 21,40 4,00 kal 146

        Valio Jogurtti Mansikka100 g2,00 9,80 3,40 Kal71

        Makean himo EI ole mikään huono asia vaan se pitää opetella vain hallitsemaan oikein.Se on väärin kieltää makeaa itseltään kokonaan jos siitä oikeasti tykkää.Sitä voisi verrata vaikka kieltäytymistä seksistä vaikka haluja siihen olisi.Tai johonkin muuhun asiaan.

        Makean syöminen pitää lopettaa VAIN siinä tapauksessa jos olet liian perso makealle ja et muuta syökkään ja JOS olet laihduttaja sitä EI kannata syödä missään nimessä ollenkaan.
        JOS syöt ET todennäköisesti laihdu ollenkaan VAAN toisinpäin lihot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole alkoholisti vaan täysin raitis.Minäkin OLEN ollut ylipainoinen,mutta olen saanut sen pois omilla menetelmillä mistä olen kirjoitellut tännekkin,mutta niitä on nyt VAIKEA löytää sen kaiken paskakommenttien seasta.
        Laihtuminen tapahtuu aivan itsestään vaikka SYÖ PALJON ja ruoka on hyvää.Olen keksinyt paljon pieniä oivalluksia millä pystyy laihtumaan terveellisesti.Ne oivallukset kun yhdistää laihtuu itsestään vaikka syö hyvin.
        Yksi oivalluksistani mitä olen tehnyt.Runsaasti energiaa sisältävä tuote tulee korvata vähemmän energiaa sisältävällä tuotteella näin siitä saatava kalorimäärä puolittuu Esim pulla omenapiirakalla tai vanukas jugurtilla

        Dr. Oetker Paula Vanukas (Suklaavanilja)1 annos, 125 g
        4,90 21,40 4,00 kal 146

        Valio Jogurtti Mansikka100 g2,00 9,80 3,40 Kal71

        Makean himo EI ole mikään huono asia vaan se pitää opetella vain hallitsemaan oikein.Se on väärin kieltää makeaa itseltään kokonaan jos siitä oikeasti tykkää.Sitä voisi verrata vaikka kieltäytymistä seksistä vaikka haluja siihen olisi.Tai johonkin muuhun asiaan.

        Makean syöminen pitää lopettaa VAIN siinä tapauksessa jos olet liian perso makealle ja et muuta syökkään ja JOS olet laihduttaja sitä EI kannata syödä missään nimessä ollenkaan.
        JOS syöt ET todennäköisesti laihdu ollenkaan VAAN toisinpäin lihot.

        Jos alkaa tulemaan karkista tai jostakin muusta lihottavasta ruuasta vaikka 1000 kaloria päivässä ON sen syöminen on lopetettava kokonaan MUUTEN lihoo 100% varmuudella.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos yön leipää lihoan.Jos syön makeaa lihoan.Jos en liiku 10 000 askelta päivässä lihoan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe