Gomore autovuokraus

Anonyymi

Onko kukaan täällä vuokrannut autoaan Gomore palvelun kautta, ja millaiset kokemukset siitä on?
Itse en voisi edes harkita koko asiaa, koska suuri osa ihmisistä ei kunnioita toisen omaisuutta. Tämä on helposti todettavissa, kuinka esim sähköskuutteja kohdellaan.
Gomore ei varmasti korvaa, jos esimerkiksi nykyään yleinen kaksoiskytkinvoimalinja rikotaan, tai yleensä joku moottorin tai voimansiirron osa hajoaa runnomisen tai väärinkäytön takia. Lommot ja naarmut ovat eri asia, mutta piilevät vauriot tulevat usein vasta myöhemmin esiin, ja silloin turha valittaa.

3

2387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse vuokraan autoa Bloxcarin kautta, koska Gomore vaatii todella paljon työtä. Gomoressa pitää tehdä aina erillisiä sopimuksia ja se on kalliimpi alusta. Ilmoitin ensin vakuutusyhtiöön, että jaan autoa, joten nyt vahinkotilanteessa vakuutus korvaa kolhut ja Bloxcar laskuttaa vakuutuksen omavastuun ja bonukset vuokralaiselta. Mun mielestä kaikki toiminut hyvin vaikka ymmärrän kyllä, että perinteisessä bensakäyttöisessä autossa on paljon enemmän riskejä ns "luontaiseen kulumaan", kuin sähköautossa. Suosittelen silti kokeilemaan auton jakamista!!!

• Anonyymi

Minä laitoin auton vuokralle. laitatutin Keyless-sovelluksen, jotta autoa olisi helppo vuokrata. Lähdin veneelle, merellä ei yhteydet aina toimi. Olin unohtanut, että auto oli vuokrattavissa. Kun tulimme takaisin, tyttäreni otti auton käyttöönsä, paitsi ei ottanut, kun auto ei käynnistynyt. Oli sunnuntai enkä muistanut, että auto oli vuokrattavissa ja autohan oli vuokrattu, Keyless -sovellus oli estänyt auton käynnistyksen mutta, mutta en osannut ajatella tätä, kun a) olin siinä uskossa, että auton ovia ei voi kukaan avata / sulkea, jos minä en ole itse ensin sulkenut niitä sovelluksen kautta b) auto ei ollut parkkipaikalla, joka on sen vuokrauspaikka c9 en muistanut, että auto oli vuokrattavissa. Noh, hinauksen kautta huoltoon, 4 päivää huollossa ja kun keyless-sovellus poistettiin, auto toimi mainiosti. Suututtaa Gomoren tapa suhtautua asiaan sillä minun mielestäni on kyseessä virhe tai ainakin ominaisuus, josta pitäisi varoittaa Keyless-sovelluksen käyttäjiä! Gomore on sitä mieltä, että minun virheeni, heidän sovelluksessa ei ole virhettä. En ikinä, ikinä olisi asennuttanut tuota sovellusta, jos olisin ymmärtänyt, että tällainen on mahdollista! Huonoa onnea toki on, että olin unohtanut sulkea päivän (oma vika) ja minulla oli myös tuo pikavaraus -mahdollisuus. Mutta mielestäni tuossa kohtaa sovelluksessa on virhe. Kun tuon ominaisuuden saisi korjattua, niin palvelu olisi mainio! Yleensä fiksut yritykset ymmärtävät kehittää tuotteitaan tällaisten seikkojen tultua ilmi mutta tässä tapauksessa vaan todettiin, että minun virhe.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10964
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2453
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1554
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1251
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1186
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe