Gomore autovuokraus

Anonyymi

Onko kukaan täällä vuokrannut autoaan Gomore palvelun kautta, ja millaiset kokemukset siitä on?
Itse en voisi edes harkita koko asiaa, koska suuri osa ihmisistä ei kunnioita toisen omaisuutta. Tämä on helposti todettavissa, kuinka esim sähköskuutteja kohdellaan.
Gomore ei varmasti korvaa, jos esimerkiksi nykyään yleinen kaksoiskytkinvoimalinja rikotaan, tai yleensä joku moottorin tai voimansiirron osa hajoaa runnomisen tai väärinkäytön takia. Lommot ja naarmut ovat eri asia, mutta piilevät vauriot tulevat usein vasta myöhemmin esiin, ja silloin turha valittaa.

3

2647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse vuokraan autoa Bloxcarin kautta, koska Gomore vaatii todella paljon työtä. Gomoressa pitää tehdä aina erillisiä sopimuksia ja se on kalliimpi alusta. Ilmoitin ensin vakuutusyhtiöön, että jaan autoa, joten nyt vahinkotilanteessa vakuutus korvaa kolhut ja Bloxcar laskuttaa vakuutuksen omavastuun ja bonukset vuokralaiselta. Mun mielestä kaikki toiminut hyvin vaikka ymmärrän kyllä, että perinteisessä bensakäyttöisessä autossa on paljon enemmän riskejä ns "luontaiseen kulumaan", kuin sähköautossa. Suosittelen silti kokeilemaan auton jakamista!!!

• Anonyymi

Minä laitoin auton vuokralle. laitatutin Keyless-sovelluksen, jotta autoa olisi helppo vuokrata. Lähdin veneelle, merellä ei yhteydet aina toimi. Olin unohtanut, että auto oli vuokrattavissa. Kun tulimme takaisin, tyttäreni otti auton käyttöönsä, paitsi ei ottanut, kun auto ei käynnistynyt. Oli sunnuntai enkä muistanut, että auto oli vuokrattavissa ja autohan oli vuokrattu, Keyless -sovellus oli estänyt auton käynnistyksen mutta, mutta en osannut ajatella tätä, kun a) olin siinä uskossa, että auton ovia ei voi kukaan avata / sulkea, jos minä en ole itse ensin sulkenut niitä sovelluksen kautta b) auto ei ollut parkkipaikalla, joka on sen vuokrauspaikka c9 en muistanut, että auto oli vuokrattavissa. Noh, hinauksen kautta huoltoon, 4 päivää huollossa ja kun keyless-sovellus poistettiin, auto toimi mainiosti. Suututtaa Gomoren tapa suhtautua asiaan sillä minun mielestäni on kyseessä virhe tai ainakin ominaisuus, josta pitäisi varoittaa Keyless-sovelluksen käyttäjiä! Gomore on sitä mieltä, että minun virheeni, heidän sovelluksessa ei ole virhettä. En ikinä, ikinä olisi asennuttanut tuota sovellusta, jos olisin ymmärtänyt, että tällainen on mahdollista! Huonoa onnea toki on, että olin unohtanut sulkea päivän (oma vika) ja minulla oli myös tuo pikavaraus -mahdollisuus. Mutta mielestäni tuossa kohtaa sovelluksessa on virhe. Kun tuon ominaisuuden saisi korjattua, niin palvelu olisi mainio! Yleensä fiksut yritykset ymmärtävät kehittää tuotteitaan tällaisten seikkojen tultua ilmi mutta tässä tapauksessa vaan todettiin, että minun virhe.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      92
      2945
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      91
      2431
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      36
      2237
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2228
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      1756
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      13
      1486
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1277
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1160
    9. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1097
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      119
      1064
    Aihe