Ukraina voitaisiin julistaa voittajaksi suoraan

Anonyymi

On aivan selvä, että Ukraina voittaa sympatiaäänikllä, siksi varsinainen voittaja tänä vuonna on se joka tulee toiselle sijalle!

Ukraina voitaisiin jo heti julistaa voittajaksi ja kisata ainoastaan toisesta sijasta.

38

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukraina voi saada sodan takia sympatiaääniä, mutta minusta se ei ole oikein reilua muita kisaajia kohtaan. Minusta kenenkään kisaajan ei pitäisi saada erityiskohtelua.

      Myös naapurimaiden äänestely vain siksi, että ovat naapurimaita pitäisi olla kielletty. Kappaletta ja esittäjää pitäisi äänestää vain ainoastaan sen takia, että on

      a) pitänyt kappaleesta
      b) kappale on tehty hyvin ja esitetty hyvin

      Nykyään Euroviisut ei enää ole sävellys-ja sanoituskilpailu niin kuin joskus ennen eikä kisassa päde esittäjän/esittäjien äänikään niin kuin vaikka Voicessa. Moni kappale ei jää edes mun mieleen.

      • Anonyymi

        Eihän nämä ole koskaan reiluja, isot maat saa paljon ääniä naapureiltaan ja rahoittajat pääsee aina finaaliin. Pitäisi äänestää pelkän musiikin perusteella tietämättä mikä maa kyseessä, mutta eihän se pysyisi salaisuutena. Ruotsi n "asiantuntijat" taas eivät antaneet pisteitä Blind Channelille vaikka kansa äänesti ja tykkäsi. Nuo asiantuntijat pitäisi poistaa kokonaan.


    • Toki Ukrainalle voi antaa sympatiaa sodan takia ja ajatella ukrainalaisia ihmisiä, jotka joutuu lähtemään kotimaastaan pakoon tai ovat menettäneet kotinsa tai omaisia pommituksissa, mutta jos on lähdetty johonkin kisaan mukaan, niin sodalla ei saisi ratsastaa pisteiden suhteen tai tuomarit ja muut äänestelijät eivät saisi sen perusteella antaa ääniä. Sanotaan vaikka, että Ukrainalla ei olisi kovin hyvä kappale (en tiedä millainen on tänä vuonna) ja sitten saisi paljon pisteitä vain sodan takia ja joku maa, jolla parempi kappale jäisi alhaisemmille pisteille, niin ei se olisi oikein.

      Mutta toisaalta eipä Euroviisuissa ihan aina muutenkaan ole se kaikkein parhain kappale voittanut eikä äänestely muutenkaan ole minusta aina kovin hyvä, kun yksi tai muutama saa enemmän ääniä ja sitten joku saattaa jäädä melkein pisteittä, vaikka ei olisi ollut huonokaan.

      • Eräänlaista rasismia jos Ukraina voittaa ei niin musikillisin avuin. Veikkaan että hekin haluavat että paras voittaa.


      • Anonyymi

        Miten määritellään kenellä on paras kappale? Makuasioista kun ei voi kiistellä.
        Raadit tietysti arvioivat omilla kriteereillään, kuten lauluääni jne. Raatienkin äänissä on aina kuitenkin ollut politikointia ja alueellisia sympatioita. Samoin kuin kansan äänissäkin. Niistä ei pääse eroon Euroviisuissa.
        Minun mielestäni läheskään aina ei Euroviisuja ole paras kappale voittanut, kuten ei esimerkiksi viime vuonnakaan. En itseasiassa oikeastaan ollenkaan tykästynyt Måneskiniin, vielä vähemmä Suomen edustajaan Blind Channelliin. Mutta jos tänä vuonna Ukrainan Kalush Orchestra voittaa, niin silloin toinen suosikkikappaleistani voittaa.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Eräänlaista rasismia jos Ukraina voittaa ei niin musikillisin avuin. Veikkaan että hekin haluavat että paras voittaa.

        Kuka sanoo, ettei Ukraina voi voittaa musiikillisin avuin? Moni voi tykätäkin Ukrainan kappaleesta, minä olen yksi heistä. Ukraina on aina pärjännyt suht. hyvin, voittanut parikin kertaa ja viime vuonnakin tulos oli hyvä. Viime vuoden biisi oli hyvä ja minun mielstäni tämän vuotinen on vielä parempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sanoo, ettei Ukraina voi voittaa musiikillisin avuin? Moni voi tykätäkin Ukrainan kappaleesta, minä olen yksi heistä. Ukraina on aina pärjännyt suht. hyvin, voittanut parikin kertaa ja viime vuonnakin tulos oli hyvä. Viime vuoden biisi oli hyvä ja minun mielstäni tämän vuotinen on vielä parempi.

        En mä tarkoittanut ettei saisi voittaa. Mut jos voitto tulee niin että se tulisi musiikin ansiosta. 😐


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        En mä tarkoittanut ettei saisi voittaa. Mut jos voitto tulee niin että se tulisi musiikin ansiosta. 😐

        No sitä on aika vaikea varsinkin yleisön äänestämisestä tietää, että äänestävätkö he, siksi että tykkäävät kappaleesta/esityksestä, vai jollain muulla perusteella. Raatien periaattessa pitäisi antaa pisteitä musiikillisin/visuaalisin perustein, mutta sekään ei kaikkein maiden kohdalla selvästikään aina pidä täysin paikkaansa.

        Itse aion tänä vuonna äänestää Ukrainaa ja Alankomaita, omien mieltymysteni perusteella.

        Tietysti Euroviisujen arviointiin on aina vaikuttanut myös visuaalinen puoli, ja viime vuosikymmeninä varmaankin koko ajan etenevässä määrin. Että sinällään, jos pelkin musiikillisin perustein käytävää kisaa haluaa, niin katsoo väärää kilpailua.

        Sen ymmärrän, että politiikan haluaisi jättää kokonaisuudesta ulkopuolelle, mutta se ei käytännössä tule koskaan onnistumaan. Yksilöiden äänestysperusteisiin kun ei voi mitenkään vaikuttaa, eikä niitä tietää.
        Monet tällaiset suosikkien muodostamisetkin, voivat tapahtua osin alitajuisesti, ja siten ei voi tietää aina edes miksi joku itselle kolahtaa.

        Tulipa paljon sekavaa tekstiä. Mutta se mitä kai yritän sanoa on, että vaikka Ukraina tänä vuonna voittaisi, niin lopulta emme voi tietää kuinka suuri osuus yleisön äänistä on puhtaita sympatiaääniä, maan tällä hetkellä kokeman tilanteen takia. Ja kuinka moni äänestää koska biisi iskee heihin oikeasti.

        Biisi kuitenkin on aika kova bängeri, ja huiluosuus aika tarttuva korvamato, ihan näin objektiivisestikin asiaa katsoen. Iskee varmaan aika moneen ympäri Eurooppa, kuten Ukrainan viime vuodenkin biisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitä on aika vaikea varsinkin yleisön äänestämisestä tietää, että äänestävätkö he, siksi että tykkäävät kappaleesta/esityksestä, vai jollain muulla perusteella. Raatien periaattessa pitäisi antaa pisteitä musiikillisin/visuaalisin perustein, mutta sekään ei kaikkein maiden kohdalla selvästikään aina pidä täysin paikkaansa.

        Itse aion tänä vuonna äänestää Ukrainaa ja Alankomaita, omien mieltymysteni perusteella.

        Tietysti Euroviisujen arviointiin on aina vaikuttanut myös visuaalinen puoli, ja viime vuosikymmeninä varmaankin koko ajan etenevässä määrin. Että sinällään, jos pelkin musiikillisin perustein käytävää kisaa haluaa, niin katsoo väärää kilpailua.

        Sen ymmärrän, että politiikan haluaisi jättää kokonaisuudesta ulkopuolelle, mutta se ei käytännössä tule koskaan onnistumaan. Yksilöiden äänestysperusteisiin kun ei voi mitenkään vaikuttaa, eikä niitä tietää.
        Monet tällaiset suosikkien muodostamisetkin, voivat tapahtua osin alitajuisesti, ja siten ei voi tietää aina edes miksi joku itselle kolahtaa.

        Tulipa paljon sekavaa tekstiä. Mutta se mitä kai yritän sanoa on, että vaikka Ukraina tänä vuonna voittaisi, niin lopulta emme voi tietää kuinka suuri osuus yleisön äänistä on puhtaita sympatiaääniä, maan tällä hetkellä kokeman tilanteen takia. Ja kuinka moni äänestää koska biisi iskee heihin oikeasti.

        Biisi kuitenkin on aika kova bängeri, ja huiluosuus aika tarttuva korvamato, ihan näin objektiivisestikin asiaa katsoen. Iskee varmaan aika moneen ympäri Eurooppa, kuten Ukrainan viime vuodenkin biisi.

        Hyvin tiivistetty.. Jännä ehtoo tulee. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitä on aika vaikea varsinkin yleisön äänestämisestä tietää, että äänestävätkö he, siksi että tykkäävät kappaleesta/esityksestä, vai jollain muulla perusteella. Raatien periaattessa pitäisi antaa pisteitä musiikillisin/visuaalisin perustein, mutta sekään ei kaikkein maiden kohdalla selvästikään aina pidä täysin paikkaansa.

        Itse aion tänä vuonna äänestää Ukrainaa ja Alankomaita, omien mieltymysteni perusteella.

        Tietysti Euroviisujen arviointiin on aina vaikuttanut myös visuaalinen puoli, ja viime vuosikymmeninä varmaankin koko ajan etenevässä määrin. Että sinällään, jos pelkin musiikillisin perustein käytävää kisaa haluaa, niin katsoo väärää kilpailua.

        Sen ymmärrän, että politiikan haluaisi jättää kokonaisuudesta ulkopuolelle, mutta se ei käytännössä tule koskaan onnistumaan. Yksilöiden äänestysperusteisiin kun ei voi mitenkään vaikuttaa, eikä niitä tietää.
        Monet tällaiset suosikkien muodostamisetkin, voivat tapahtua osin alitajuisesti, ja siten ei voi tietää aina edes miksi joku itselle kolahtaa.

        Tulipa paljon sekavaa tekstiä. Mutta se mitä kai yritän sanoa on, että vaikka Ukraina tänä vuonna voittaisi, niin lopulta emme voi tietää kuinka suuri osuus yleisön äänistä on puhtaita sympatiaääniä, maan tällä hetkellä kokeman tilanteen takia. Ja kuinka moni äänestää koska biisi iskee heihin oikeasti.

        Biisi kuitenkin on aika kova bängeri, ja huiluosuus aika tarttuva korvamato, ihan näin objektiivisestikin asiaa katsoen. Iskee varmaan aika moneen ympäri Eurooppa, kuten Ukrainan viime vuodenkin biisi.

        Nyt on Ukraina kuultu. Ilman sotaa ei voittaisi, ei varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä on aika vaikea varsinkin yleisön äänestämisestä tietää, että äänestävätkö he, siksi että tykkäävät kappaleesta/esityksestä, vai jollain muulla perusteella. Raatien periaattessa pitäisi antaa pisteitä musiikillisin/visuaalisin perustein, mutta sekään ei kaikkein maiden kohdalla selvästikään aina pidä täysin paikkaansa.

        Itse aion tänä vuonna äänestää Ukrainaa ja Alankomaita, omien mieltymysteni perusteella.

        Tietysti Euroviisujen arviointiin on aina vaikuttanut myös visuaalinen puoli, ja viime vuosikymmeninä varmaankin koko ajan etenevässä määrin. Että sinällään, jos pelkin musiikillisin perustein käytävää kisaa haluaa, niin katsoo väärää kilpailua.

        Sen ymmärrän, että politiikan haluaisi jättää kokonaisuudesta ulkopuolelle, mutta se ei käytännössä tule koskaan onnistumaan. Yksilöiden äänestysperusteisiin kun ei voi mitenkään vaikuttaa, eikä niitä tietää.
        Monet tällaiset suosikkien muodostamisetkin, voivat tapahtua osin alitajuisesti, ja siten ei voi tietää aina edes miksi joku itselle kolahtaa.

        Tulipa paljon sekavaa tekstiä. Mutta se mitä kai yritän sanoa on, että vaikka Ukraina tänä vuonna voittaisi, niin lopulta emme voi tietää kuinka suuri osuus yleisön äänistä on puhtaita sympatiaääniä, maan tällä hetkellä kokeman tilanteen takia. Ja kuinka moni äänestää koska biisi iskee heihin oikeasti.

        Biisi kuitenkin on aika kova bängeri, ja huiluosuus aika tarttuva korvamato, ihan näin objektiivisestikin asiaa katsoen. Iskee varmaan aika moneen ympäri Eurooppa, kuten Ukrainan viime vuodenkin biisi.

        Ihme ukrainan kuolaaja? Oletko kenties joku ukrainalainen? Jotenkin pimeää suomalaisten ukrainalässytys joka asiassa nykyään, ihan kuin olisimme naapureita joilla yhteinen historia. Itse olen jyrkästi sitä mieltä että mitkään sodat/konfliktit eivät ole syynä antaa mitään "säälipisteitä" maalle, jos liian vaikeaa esiintyä normaalisti niin kuin muutkin, jääkööt pois.
        Suomella on ollut todella hyviä biisejä kuluneina vuosikymmeninä mutta pelkästään viddumaisen asenteen/ennakkoluulojen takia kukaan ei ole äänestänyt meitä. Ja suomalainen itsekkin ruoskii itseään kun olemme "maailman pasckin kansa" Tämän täytyy muuttua.


    • Anonyymi

      Ensimmäisessä semifinaalissa tulokset mielestäni ihan ok mutta norjan ja moldovan viisuista en oikein pitänyt

    • Anonyymi

      Euroviisut on täyttä sontaa. joskus 70-luvulla musiikki oli vielä ihan ok.

      • Anonyymi

        Nykymusiikki paljon parempaa, eikä 70-luvullakaan parhaat viisussa esiintyneet, vielä huonommat kuin nykyään.


    • Anonyymi

      Ihminen häpäisee itsensä jos katsoo euroviisut.

      • Anonyymi

        Miksi häpäiset itsesi ja vielä netissäkin?


    • Anonyymi

      Ei ole enää mitään jännitystä euroviisuissa kun voittaja on valittu etukäteen. Sama juttu viime vuosina.

    • Anonyymi

      Sympatia ääniä ei tulisi laskea ollenkaan euroviisuissa.
      Minä ole Italian ja Espanjan kannalla sekä vaikka en Suomen euroviisukappaleesta tykkää niin silti myös kannatan Suomea voittoon, kun nyt suomalainen ole.

      • Anonyymi

        Voi olla aika vaikea määrittää mitkä äänet ovat sympatiaääniä. Miten se mielestäsi pitäisi varmentaa, haastatella jokaista Euroviisuissa äänestänyttä henkilökohtaisesti vai?
        Minä aion äänestää Ukrainaa, mutta en sympatian takia, vaan koska se on minun mielestäni yksi parhaista biiseistä ja esityksistä. Se ja Alankomaat ovat kaksi suosikkiani, joita kumpaakin aion finaalissa äänestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla aika vaikea määrittää mitkä äänet ovat sympatiaääniä. Miten se mielestäsi pitäisi varmentaa, haastatella jokaista Euroviisuissa äänestänyttä henkilökohtaisesti vai?
        Minä aion äänestää Ukrainaa, mutta en sympatian takia, vaan koska se on minun mielestäni yksi parhaista biiseistä ja esityksistä. Se ja Alankomaat ovat kaksi suosikkiani, joita kumpaakin aion finaalissa äänestää.

        Terveisiä sinne Naton keskukseen! Ei anneta Ukrainalle pistettäkään! Zero points! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveisiä sinne Naton keskukseen! Ei anneta Ukrainalle pistettäkään! Zero points! 😁

        Miten Nato nyt liittyy yhtään mitenkään tähän?

        Ei kuulosta kovin reilulta diskata yhtä maata vain sen takia, että se voi saada sympatiaääniä. Aika moni muukin maa pitäisi sitten diskata.

        Se on jokaisen oma valinta mitä maata äänestää. Ja ketä jättää äänestämättä. Jotkut varmaan jättää äänestämättä Ukrainaakin sen takia, että ajattelee sen voittavan joka tapauksessa. Vaikka sitten pitäisikin sen esityksestä.

        Juontajatkin taisivat sanoa jommassa kummassa semifinaalissa, että ei ole väliä millä perusteella äänestät, voit äänestää vaikka sen takia, että olet tykästynyt johonkin maahan ollessasi siellä vaihdossa tms. Tärkeintä on että äänestää.

        Itse äänestän musiikin ja esityksen perusteella suosikkejani, eli Alankomaita ja Ukrainaa.

        Monen mielestähän sen perusteella pitäisikin varmaan äänestää, että mistä pitää. Ja olen kyllä pitkälti samaa mieltä, kannattaa äänestää nitä suosikkejaan.
        En tosin pistä pahakseni, jos Ukraina voittaa, vaikka sitten sympatiaäänten avulla. Tottakai toivon että suosikkini voittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveisiä sinne Naton keskukseen! Ei anneta Ukrainalle pistettäkään! Zero points! 😁

        Vituttaisihan se ryssiä entistä enemmän kun Ukraina voittaisi, mutta olisi vaarallista järjestää viisut jos sota jatkuu edelleen.


    • Anonyymi

      Minusta Puolan ja Viron esitykset ovat hyviä.

    • Anonyymi

      Ukraina voi kyllä voittaa tänä vuonna, ja se voi saada paljon myös sympatiaääniä. Sille ei mitään mahda.
      Mutta minua kyllä henkilökohtaisesti ärsyttää se, että väitetään että Ukraina voittaa vain sympatiaäänillä.
      Minusta Ukrainan biisikin tänä vuonna on, ellei paras kaikista, niin vähintään TOP 3:ssa.
      Ennen kisaa se oli minun kakkossuosikki heti Alankomaiden jälkeen, ja nähtyäni molempien esityksen, sanoisin että Ukrainan esitys oli myös hieman Alankomaita parempi, vaikkakin molemmat lunastivat odotukset.
      Ja minä siis aion äänestää finaalissa Ukrainaa, mutta en sympatian takia, vaan koska Ukrainan biisi vaan on todella hyvä.

    • Anonyymi

      Jos ja kun Ukraina voittaa, niin Suomesta lähetetään ensi vuonna JVG ja Värttinä! 😂

      Onhan tuo niin naurettavaa kun katsoo vedonlyöntikertoimia. Hirveää p*skaa se Ukrainan biisi! Enkä suostu antamaan mitään sympatiaääniä!

      • Anonyymi

        En olisi täysin tuota ideaa vastaan. Mutta mieluummin kyllä Teflon Brothers ja Värttinä. Etenkin kun muistaa sen, että viime vuoden UMK:ssa Teflon Brothersin ja Pandoran kappale oli ylivoimaisesti paras kaikista. Tämä siis minun mielipiteeni.

        Ja minun mielipiteeni on, että Ukrainan tämän vuoden biisi on täyttä timanttia! Toinen ihan ehdottomista suosikeistani tänä vuonna. Ja minä en anna myöskään sympatiaääniä. Äänestän Ukrainaa, koska tykkään siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olisi täysin tuota ideaa vastaan. Mutta mieluummin kyllä Teflon Brothers ja Värttinä. Etenkin kun muistaa sen, että viime vuoden UMK:ssa Teflon Brothersin ja Pandoran kappale oli ylivoimaisesti paras kaikista. Tämä siis minun mielipiteeni.

        Ja minun mielipiteeni on, että Ukrainan tämän vuoden biisi on täyttä timanttia! Toinen ihan ehdottomista suosikeistani tänä vuonna. Ja minä en anna myöskään sympatiaääniä. Äänestän Ukrainaa, koska tykkään siitä!

        Ei huono, mutta se ufo-lavaste ja aivoproteesi olivat todella naurettavia, alkuperäinen video paljon parempi.

        Ruotsin kappale muistuttaa aivan jotain Suomen tippunutta ehdokasta.


    • Anonyymi

      Aivan, turhaan suomalaista hävyttömyyttä ja julkeutta on esitellä koko maailmalle.

    • Anonyymi

      Kuka muistaa Ukrainan biisistä yhtään mitään?

      En minäkään, ihan paska biisi, osoittaa vaan sen ettei tämä ole musiikkikilpailu, vaan poliittinen juttu, ei kai kukaan tosissaan tykkää Ukrainan laulusta, mutta silti se nyt voittaa.

      • Anonyymi

        Aika epätodennäköistä että juuri "ryssä" olisi keskustelemassa suomalaisessa keskustelussa..Te jotka näette "ryssiä" jopa mummonne kutomissa villapaidoissa sietäisi harkita lääkkeiden hakua.
        Omanlaista trollaamista tuokin, ryssitellä kaikkea mistä itse ei tykkää.
        ps:ukrainan biisi oli täyttää sontaa.


    • Anonyymi

      Jos tätä ajattelee siltä kantilta, että viisuvoittaja on aina seuraavan vuoden euroviisujen isäntämaa, niin eikö vallitsevassa tilanteessa ois Ukrainan edun mukaista olla äänestämättä Ukrainaa? Miten sodan runtelema maa järjestää moista tapahtumaa?

    • Anonyymi

      Euroviisut ei ole euroviisua nähnytkään. Poliittista ummetusta.

    • Anonyymi

      Euroviisuilla on selvästikkin rasistinen asenne finno-ugrilaisia kansoja kohtaan, vai ettekö ole huomanneet miten Suomi, Viro ja Unkari eivät ikinä voita tai pääse edes top 3 vaikka miten hyvä biisi..

    • Anonyymi

      Kysyin tyttäreltäni Jenniltä 2v jo viime helmikuussa että kuka voittaa Eurojoikut, hän vastasi että " isi uklaina tietysti". Kysyin eilen että voittaaka iskä tänään lotossa päävoiton ja tytön vastaus oli ettet voita, ja sekin ennustus piti paikkansa. Me vaimon ja koko suvun kanssa ollaan koko aamun soiteltu ja päädytty siihen johtopäätökseen että Jenni on meedio joka tietää kaiken tulevan jo etukäteen.

    • Anonyymi

      Ei se paranna Ukrainan hätätilaa että äänestetään Ukrainan viisu voittajaksi. Muutenkin viisut ovat muuttuneet niin ettei laulutaidolla ole väliä. Norjan esitys susinaamareineen tyhmä. Silti se pärjäsi paremmin kuin Suomi.

    • Anonyymi

      Kakkonen on voittaja näissä kisoissa. Ei säälillä pelata.

      • Anonyymi

        Kyllä hurriviisu oli aivan kakkosesta.


    • Jäi kyllä mieleen soimaan Ukrainan kappaleen kertosäe. Ei ihan huono kappale, mutta suosikkejani olivat kuitenkin esim. Englanti ja Sveitsi.

      Sympatiaäänet tai äänestäminen jostain poliittisista syistä tai naapurimaiden äänestäminen vain kun on naapurimaa eivät kuitenkaan ole minusta ihan oikein.

      Ukraina saa kuitenkin mun sympatiat, vaikka Euroviisuissa mulla oli muita suosikkeja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe