Itseään mainostava (pastori-profeetta) Pasanen on eräs tämän S24-palstan eksyttäjä.
Nyt hän kehuu, kuinka "paaston jälkeen" hän sai sanoman Herralta.
Raamatun Sanalla ja Hengen syvätutkalla koeteltuna Pasasen "rofetia" on täysin hänen oman päänsä kertomusta ja tulkintaa. Törkeintä on, että hän koettaa ikäänkuin puhua:
"näin sanoo Herra..." Ja tällä tavalla nostaa itsensä kuin Herran äänellä puhuvaksi.
Koko sekava (profetia) on luettavissa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17421784/profeetan-paastolla-koettelema-profetia
Analyysi ja synteesi em:sta rofetiasta on, että Pasanen kirjoittaa kuin omatekoista "historiikkia" Suomen tilanteesta. Ei Jumala sellaista esitä.
Ja? Tämä on 100% väärä paikka! Ei Herra lähetä sekavia postauksia tänne? Jos kyseessä on Suomen kansalle tärkeä asia.
Pasasen pitää lähettää rohvetia vaikkapa Valtioneuvoston kansliaan, ja pyytää nöyrästi että ne siellä harkitsevat kopioida Pasasen postillan Jokaiseen Suomalaiseen Kotiin! Ja jos ne päättää, ettei Pasasen rohvetiassa ole asiaa Suomen kansalle, niin...?
Jumala ei anna kaikkia tehtäviä kaikille? Pasasen tekstit ovat niin virheellisiäkin, että?
Tässä muutama näyte (suoria lainauksia):
1) "herra sanoi venäjä on googo mikä on munittu minuun pyhiss kirjoituksissa raamatussa ja minä herra..."
KYSYMYS: Mitä tarkoittaa, että 'venäjä on googo venäjä on googo mikä on munittu minuun pyhiss kirjoituksissa raamatussa . Mitä Herra tarkoittaa, että on Venäjö, goog on "munittu"?
2) "pysäytin venäjän karhun että se ei voinnit nielaista sinua suoni ja sinä jäi itsenäiseksi maaksi vaan..
KYSYMYS: Mitä tarkoittaa teksti: " voinnit nielaista sinua suoni.." ??
3) "luotata ja turvaat lihaan ja vereen ihmiseen jenka sieraimissa on henkäys sitä tämä on sinun tapposi sanoo herra kaikkien syntisi kanssa jolla sinä vihastutat minut sanoo herra ja tulet.."
KYSYMYS: Mitä tarkoittaa tämä on sinun tapposi sanoo herra
ALLEKIRJOITUS, PROFEETTA JARI PASANEN
Profetioiden sekamelskaa!
9
88
Vastaukset
- Anonyymi
Sii allekirjoitus on oli siinä Pasasen rohvetiassa..
- Anonyymi
Käypä aloittaja lukemassa Jari Pasasen teksti Nehemien seurakunnan sivuilla, niin saat muutaman vastauksen kysymykseesi.
- Anonyymi
Kukaan hengellinen ei käy lukemassa jonkun omatekoisen profeetan (?) sivuja.
Näkee jo täällä mitä sorttia mies edustaa!! Kun ei osaa edes äidinkieltä, vaan kirjoittaa näinkin sekavaa:
Alla oleva ote Pasasen aloituksesta:
" "herra sanoi venäjä on googo mikä on munittu minuun pyhiss kirjoituksissa raamatussa ja minä herra..."
------------------------------------------------------------------------------------------------
Miksi Herra olisi "muninut" jonkun googon?
Ällöttävää!
Mies on sekaisin kuin seinäkello ennen. Sitä todistaa jo kielellisen tason sotkut!
Herra varjelkoon moisilta eksyttäjiltä!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan hengellinen ei käy lukemassa jonkun omatekoisen profeetan (?) sivuja.
Näkee jo täällä mitä sorttia mies edustaa!! Kun ei osaa edes äidinkieltä, vaan kirjoittaa näinkin sekavaa:
" "herra sanoi venäjä on googo mikä on munittu minuun pyhiss kirjoituksissa raamatussa ja minä herra..."
------------------------------------------------------------------------------------------------
Ällöttävää!
Mies on sekaisin kuin seinäkello ennen. Sitä todistaa jo kielellisen tason sotkut!
Herra varjelkoon moisilta eksyttäjiltä!!Herra sanoi:Venäjä on Goog .mikä on mainittu Minun pyhissä Kirjoituksissa Raamatussa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra sanoi:Venäjä on Goog .mikä on mainittu Minun pyhissä Kirjoituksissa Raamatussa...
Raamatun sanat kyllä tunnetaan ja osataan!
Mutta tämä anti-profeetta pasanen?
Hän vääntää Raamatun Sanaa, ja vielä julkisesti kirjoittaa näin:
Pasanen on eksyttäjä, sekavia kirjoittavat harhaopettaja. Joka koettaa uskotella, että Herra hän kauttaa puhuisi!
Valhetta!
Valhetta!
Varokaa noita eksytyshenkiä.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra sanoi:Venäjä on Goog .mikä on mainittu Minun pyhissä Kirjoituksissa Raamatussa...
O b a ma on Gog ja Venäjä on Magog.
- Anonyymi
Tarpeen on tosiaan olla hereillä eikä uskoa jokaista, joka kehuu itseää n rohveetaksi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665151Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293757Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652257Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501964Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771648- 631365
- 641306
- 2611107
- 471082