Profetioiden sekamelskaa!

Anonyymi

Itseään mainostava (pastori-profeetta) Pasanen on eräs tämän S24-palstan eksyttäjä.
Nyt hän kehuu, kuinka "paaston jälkeen" hän sai sanoman Herralta.

Raamatun Sanalla ja Hengen syvätutkalla koeteltuna Pasasen "rofetia" on täysin hänen oman päänsä kertomusta ja tulkintaa. Törkeintä on, että hän koettaa ikäänkuin puhua:
"näin sanoo Herra..." Ja tällä tavalla nostaa itsensä kuin Herran äänellä puhuvaksi.

Koko sekava (profetia) on luettavissa:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17421784/profeetan-paastolla-koettelema-profetia

Analyysi ja synteesi em:sta rofetiasta on, että Pasanen kirjoittaa kuin omatekoista "historiikkia" Suomen tilanteesta. Ei Jumala sellaista esitä.

Ja? Tämä on 100% väärä paikka! Ei Herra lähetä sekavia postauksia tänne? Jos kyseessä on Suomen kansalle tärkeä asia.

Pasasen pitää lähettää rohvetia vaikkapa Valtioneuvoston kansliaan, ja pyytää nöyrästi että ne siellä harkitsevat kopioida Pasasen postillan Jokaiseen Suomalaiseen Kotiin! Ja jos ne päättää, ettei Pasasen rohvetiassa ole asiaa Suomen kansalle, niin...?

Jumala ei anna kaikkia tehtäviä kaikille? Pasasen tekstit ovat niin virheellisiäkin, että?
Tässä muutama näyte (suoria lainauksia):

1) "herra sanoi venäjä on googo mikä on munittu minuun pyhiss kirjoituksissa raamatussa ja minä herra..."

KYSYMYS: Mitä tarkoittaa, että 'venäjä on googo venäjä on googo mikä on munittu minuun pyhiss kirjoituksissa raamatussa . Mitä Herra tarkoittaa, että on Venäjö, goog on "munittu"?

2) "pysäytin venäjän karhun että se ei voinnit nielaista sinua suoni ja sinä jäi itsenäiseksi maaksi vaan..

KYSYMYS: Mitä tarkoittaa teksti: " voinnit nielaista sinua suoni.." ??

3) "luotata ja turvaat lihaan ja vereen ihmiseen jenka sieraimissa on henkäys sitä tämä on sinun tapposi sanoo herra kaikkien syntisi kanssa jolla sinä vihastutat minut sanoo herra ja tulet.."

KYSYMYS: Mitä tarkoittaa tämä on sinun tapposi sanoo herra

ALLEKIRJOITUS, PROFEETTA JARI PASANEN

6

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sii allekirjoitus on oli siinä Pasasen rohvetiassa..

• Anonyymi

Käypä aloittaja lukemassa Jari Pasasen teksti Nehemien seurakunnan sivuilla, niin saat muutaman vastauksen kysymykseesi.

• Anonyymi

Kukaan hengellinen ei käy lukemassa jonkun omatekoisen profeetan (?) sivuja.

Näkee jo täällä mitä sorttia mies edustaa!! Kun ei osaa edes äidinkieltä, vaan kirjoittaa näinkin sekavaa:

Alla oleva ote Pasasen aloituksesta:

" "herra sanoi venäjä on googo mikä on munittu minuun pyhiss kirjoituksissa raamatussa ja minä herra..."
        ------------------------------------------------------------------------------------------------
        Miksi Herra olisi "muninut" jonkun googon?

Ällöttävää!

Mies on sekaisin kuin seinäkello ennen. Sitä todistaa jo kielellisen tason sotkut!

Herra varjelkoon moisilta eksyttäjiltä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan hengellinen ei käy lukemassa jonkun omatekoisen profeetan (?) sivuja.

Näkee jo täällä mitä sorttia mies edustaa!! Kun ei osaa edes äidinkieltä, vaan kirjoittaa näinkin sekavaa:

" "herra sanoi venäjä on googo mikä on munittu minuun pyhiss kirjoituksissa raamatussa ja minä herra..."
        ------------------------------------------------------------------------------------------------

Ällöttävää!

Mies on sekaisin kuin seinäkello ennen. Sitä todistaa jo kielellisen tason sotkut!

Herra varjelkoon moisilta eksyttäjiltä!!

Herra sanoi:Venäjä on Goog .mikä on mainittu Minun pyhissä Kirjoituksissa Raamatussa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra sanoi:Venäjä on Goog .mikä on mainittu Minun pyhissä Kirjoituksissa Raamatussa...

Raamatun sanat kyllä tunnetaan ja osataan!

Mutta tämä anti-profeetta pasanen?

Hän vääntää Raamatun Sanaa, ja vielä julkisesti kirjoittaa näin:

Pasanen on eksyttäjä, sekavia kirjoittavat harhaopettaja. Joka koettaa uskotella, että Herra hän kauttaa puhuisi!
        Valhetta!

Valhetta!

Varokaa noita eksytyshenkiä....

• Anonyymi

Tarpeen on tosiaan olla hereillä eikä uskoa jokaista, joka kehuu itseää n rohveetaksi!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      356
      2829
    2. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      2687
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1399
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1159
    5. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      120
      1118
    6. 55
      1020
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      419
      743
    8. Tänään puhutaan loukkauksista

(En huomioi sua röllikkä tänään, koska päänsärkyisenä ei huvita vääntää sun kans riitaa) Ihmisetkokee erilailla asioita. Toiset loukkaantuu pienemmis
      Ikävä
      118
      715
    9. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      23
      702
    10. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      224
      696
    Aihe