Kylläpä tuli meidän sänkyyn vipinää kun pomo sai vaimoltani pimppiä.
Kiitos T. R.
Yöllä kahteen naitiin ei kuivaa hetkeä.
Vaimoni kertoi kuinka työpöydällä seisaaltasi panit pienemmällä mut namulla... Ei häivääkään mustasukkaisuutta. Kiimasempi oli vaimo kuin turkin mustaa iisoa saatuaan..
Kiitos vaimoni otosta..
17
2680
Vastaukset
- AnonyymiTuntuukos nyt isommalta, ehei sama tikkuse on siellä housuissa. Ongelmat ne kannattaa laittaa peitonalle, se on kuin pieru siellä. Jostain se aina livahtaa. 
- AnonyymiKiihottavaa ajatus kun emäntä muhinoi vieraan kanssa. 
 Mun emäntä antoi pomolleen autossa kuun loisteessa luvallani.
 Ukkomies oli pomo näin pienellä paikkakunnalla salaisuus tärkeä.
 Kiva on marjareissulla vaimon kanssa muistella ja naida autossa😘
 Tää vaatii vaan lujan suhteen en oo yhtään mustis vaan kiihotun hirveesti☺️- AnonyymiMinun mieheni pani luvallani lammasta. Kyllä siinä villat pöllysi. 
- AnonyymiSedän tyytyväisenä ,silloin vaimo kiljaisi aivan samalla tavalla mitä olin jo alkuillasta sielä metsässä kuullut jolloin itsekkin ruiskutin spermat vaimooni.Tämä tarina ei ole totta muuta kuin siltä osin että näin kerran salaa vaimoni vieraan miehen kanssa autossa naimassa erään metsätien varressa. 

- AnonyymiVarmaa moni meistä on antanut kirjoituspöydällä. 
 Työtasolla siinä on kiva antaa kun se pinta kiihottavan viilee.
 Mä saisin kotona selkääni jos kertoisin. Ihan mies sulla💓- Anonyymiri ole eika tule 

- Anonyymi5vuoden aikana olen antanut esimiehelleni joku 10kertaa. 
 Ukkomies ollaan kavereita iha ok.
 Mukaan mieheni ei tiedä eikä epäile kun on uskovainen pomo☺️
- AnonyymiMä annan esimielleni torstai iltaisin omaa kulliani.. Rouva sanoo jaksavansa taas viikon ukkoaan sietää😘 
- AnonyymiOnkohan miten yleistä työpaikoilla pidemmät seksi suhteet. 
 Mä 45nainen ollut työkaverini kanssa 9vuotta.
 Ehken noin kerran kuukaudessa.
 Jos saadaan säädettyä.
 Suu seksiä en saa kotona mut tää mies nuolee ekaksi orgun mulle sit vasta nai..
 Kiitos kulta
- Anonyymi23vuotta olemme olleet yvdessä 
 Välillä tiuhempaan mutta ihanaa on ollut.
 Nyt eläke lähenee himot harvenee.
 Mitä olisikaan jäänyt kokematta rakas ml.
 Täydellustä seksiä hulluja juttuja sydän keskusteluja.. Itkit välillä onnesta vapisi orguissa pukeudut sexysti.. Imettiin toisemme kuiviin..
 Nuolut sulle ainakin tuhat orgguun.
 Nait mua vyö gildolla.. Katsoit kun mua toinen mies nai.. Näitä kaikkia me ollaan tehty..
 Jos ei ois uskallettu niin paljon ois jäänä.. Kokematta.. Kiitos ja kumarrus
- AnonyymiOn se niin jokapäiväistä nuo kutijat... - AnonyymiIhanaa kun ihmiset tajuu on vain yksi elämä. 
 Äijäni juoksee hirvimetsällä mä saa
 Juosta kulli metsällä.. T. Vai oka 57v

- AnonyymiR-osastolle kiireen vilkkaan. - AnonyymiTule lähelle 
 Mene pois
 Irene Kristeri
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tule lähelle 
 Mene pois
 Irene KristeriKyllä sinä toivut 
 Hitaasti

- AnonyymiOlis ihanaa jos vaimo kävisi vieraissa ja tulisi märkänä kotiin... 
- AnonyymiKyllä moni vaimo tulee märkänä kotiin kun on luvalla saanut. 
 Meillä varmaan 15vuotta vaimoni seikkaili miesten kanssa luvalla ni.
 Hierojia työkavereita monta muuta. Kivointa oli kun kertoi tuoreeltaan tapahtumista sängyssä mulle.
 Sit peitto pölisi☺️.
 Mustis paskat älkää tähän ruvetko
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727657
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845694
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403835
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät233146
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962795
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422780
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132131
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu872091
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161856