Hector-Eurooppa

Anonyymi

Poliittinen biisi ja hyvin tärkeä biisi jossa Hector kuvaa sitä että pitää päästä pois suomettuneisuudesta.

13

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hector oli rapa juoppo juntti eikä ymmärtänyt politiikasta mitään

      • Anonyymi

        Hänhän oli/on tietääkseni vasemmistoliiton äänestäjä. Siinä hän on oikeassa kun kuvaa suomettuneisuutta että se ei ole hyvä asia vaan pitää irtaantua liiallisesta kiihkoisänmaallisuudesta. Siitä on tässä biisissä pitkälti kyse. Nythän sen huomaa että mitä on kiihkoisänmaallinen oikeistopolitiikka aiheuttanut maailmalla. Putin, Trump ja monet muut. Mutta sitten on myös kommunistiaate joka on ollut aina haitallinen poliittinen ideologia ihan kuten tämä kiihkoisänmaallinen kova oikeistoaate. Kumpikin joutaisi romukoppaan. Nykyajan ihmiset eivät osaa äänestää. Eivät ne tosin ole muulloinkaan osanneet äänestää. Sitä taas en tiedä Hectorista että mitä hän ajattelee Venäjästä ja Putinista mutta arvaan että ei ole kovin tykästynyt Putiniin. Hectorin mielipidettä en ole kuullut nykyään että mitä ajattelee natosta. Liian usein naton vastustajat leimataan Putinisteiksi mikä on väärin. Itse kannatan Natoa. On toki myös ihmisiä Suomessa jotka ihan oikeasti tykkäävät Putinista ja sen puolueesta. Se on tuomittavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänhän oli/on tietääkseni vasemmistoliiton äänestäjä. Siinä hän on oikeassa kun kuvaa suomettuneisuutta että se ei ole hyvä asia vaan pitää irtaantua liiallisesta kiihkoisänmaallisuudesta. Siitä on tässä biisissä pitkälti kyse. Nythän sen huomaa että mitä on kiihkoisänmaallinen oikeistopolitiikka aiheuttanut maailmalla. Putin, Trump ja monet muut. Mutta sitten on myös kommunistiaate joka on ollut aina haitallinen poliittinen ideologia ihan kuten tämä kiihkoisänmaallinen kova oikeistoaate. Kumpikin joutaisi romukoppaan. Nykyajan ihmiset eivät osaa äänestää. Eivät ne tosin ole muulloinkaan osanneet äänestää. Sitä taas en tiedä Hectorista että mitä hän ajattelee Venäjästä ja Putinista mutta arvaan että ei ole kovin tykästynyt Putiniin. Hectorin mielipidettä en ole kuullut nykyään että mitä ajattelee natosta. Liian usein naton vastustajat leimataan Putinisteiksi mikä on väärin. Itse kannatan Natoa. On toki myös ihmisiä Suomessa jotka ihan oikeasti tykkäävät Putinista ja sen puolueesta. Se on tuomittavaa!

        Hektoria pyydettiin skdl:n ehdokkaaksi.
        Siis kommunistien.
        Oli kuulemma oikein täytynyt miettiä suostumusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hektoria pyydettiin skdl:n ehdokkaaksi.
        Siis kommunistien.
        Oli kuulemma oikein täytynyt miettiä suostumusta...

        Ohoh ok en tienny tuota. Milloin näin oli? Voihan olla että mielipije muuttunut ettei enää ole kommari? Peitsamo toinen tunnettu muusikko on tietääkseni kommari ja hän on sanonut ihailevansa putinia ja sanonut ihailevansa myös perussuomalaiset puolueen jussi Halla-Ahoa. Peitsamo lisäksi haukkui homoja ja Suomea siitä että Suomessa liikaa kehutaan homoja ja sanoi haluavansa muuttaa Venäjälle. Mun puolesta muuttakoon vaan Venäjälle tervemenoa. En pidä peitsamossta ihmisenä mutta sen musiikista pidän eli siis sen sävellyksistä mutta en pidä sen sanoituksista. Onkohan hector sitten täysin samaa mieltä Peitsamon kanssa tiedätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohoh ok en tienny tuota. Milloin näin oli? Voihan olla että mielipije muuttunut ettei enää ole kommari? Peitsamo toinen tunnettu muusikko on tietääkseni kommari ja hän on sanonut ihailevansa putinia ja sanonut ihailevansa myös perussuomalaiset puolueen jussi Halla-Ahoa. Peitsamo lisäksi haukkui homoja ja Suomea siitä että Suomessa liikaa kehutaan homoja ja sanoi haluavansa muuttaa Venäjälle. Mun puolesta muuttakoon vaan Venäjälle tervemenoa. En pidä peitsamossta ihmisenä mutta sen musiikista pidän eli siis sen sävellyksistä mutta en pidä sen sanoituksista. Onkohan hector sitten täysin samaa mieltä Peitsamon kanssa tiedätkö?

        Laita katsoen ylen laadukas haastattelu ohjelma "itse asiassa kuultuna". Sielläkin sivutaa asiaa.
        Juho - Pekka Rantalan ohjelma. Tehty viime vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohoh ok en tienny tuota. Milloin näin oli? Voihan olla että mielipije muuttunut ettei enää ole kommari? Peitsamo toinen tunnettu muusikko on tietääkseni kommari ja hän on sanonut ihailevansa putinia ja sanonut ihailevansa myös perussuomalaiset puolueen jussi Halla-Ahoa. Peitsamo lisäksi haukkui homoja ja Suomea siitä että Suomessa liikaa kehutaan homoja ja sanoi haluavansa muuttaa Venäjälle. Mun puolesta muuttakoon vaan Venäjälle tervemenoa. En pidä peitsamossta ihmisenä mutta sen musiikista pidän eli siis sen sävellyksistä mutta en pidä sen sanoituksista. Onkohan hector sitten täysin samaa mieltä Peitsamon kanssa tiedätkö?

        Petsamo on kovasti etsinyt poliittista ja henkistä ja uskonnollista kotia. Mitä erikoisempi aate sitä varmemmin peitsamo ilmoittaa löytäneensä sielun yhteyden. Viimeksi oli skp:n riveissä. Minulle riittää kun lukee skp:venäläisistä kavereista.
        Venäjän partisaanit survoivat pistimin suomalaisia rajakylien lapsia hengiltä viime sodissa. Heidän kouluttajansa (tai koulutuksen ylin vastuuhenkilö) neuvosto Karjalassa oli Juri Andropov!! Monen taistolaisten kaveri.


    • Anonyymi

      Viimeksi Peitsamo opiskeli teologiaa...

    • Anonyymi

      Eiks kolmensoinnun rockpelle Peitsamo ole tampereen kommunistipuolueen
      jäsen,perus punaniska.

      • Anonyymi

        Peitsamo on hyödyllinen hölmö.


    • Anonyymi

      Lyö kitara Hectorin nuppiin, kun vanhus ei tajua naukumista muutoin lopettaa!!

      • Anonyymi

        ootko niin lapsellinen että luulet mun peesaavan hectorin poliittisiia näkemyksia kun kuuntelen hänen musaa? ei se kuule noin mene aina jokaisen kuuntelijan kohdalla että automaattisesti se menee heti noin. Ei mutta siis nää kommentit herättää hilpeyttä lähinnä minussa. Minä siis en jaa hectorin poliittisia näkemyksiä. En kyllä myöskään kannata toisen ääripään politiikkaa eli äärioikeistoa joka on juuri EU-vastainen ja eurooppakielteinen ja joka haluaa lähinnä yksinvallan ja demokratialle viitata kintaalle ja ihmisoikeuksille sekä tää äärioikeisto on suuri uhka duunareille, työttömille, juopoille, eläkeläisille ja henkisesti sairaille. Nää kaksi poliittista juttua ovat pyramidihuijauksia. Suomen rajan itäpuolella venäjän putin on juuri pyramidihuijauksen , aivopesun harjoittaja, mutta hänen talousoppi ja arvopolitiikka on niin surkealla tasolla ettei putinia voi ottaa vakavasti. Liika nuivuus politiikassa ei johda hyvään sillä talous rapeutuu ja toisen ääripään politiikka johtaa myös talouden näivettymisee. Miksi ylipäänsä musapalstalla pitää suuttua siitä jos kuuntelee vaikkapa hectoria? en mä jaa hectorin poliittisia näkemyksiä. mä oon nimittäin hyvin varma että sunkin kohdalla tämä inho hectorin musaa kohtaan johtuu siitä että sotket politiikan siihen, niin mun neuvoni on että älä sotke politiikkaa musan fanitukseen. Kiitos.Äläkä kommentoi minulle jos ei oo järkevää sanottavaa, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko niin lapsellinen että luulet mun peesaavan hectorin poliittisiia näkemyksia kun kuuntelen hänen musaa? ei se kuule noin mene aina jokaisen kuuntelijan kohdalla että automaattisesti se menee heti noin. Ei mutta siis nää kommentit herättää hilpeyttä lähinnä minussa. Minä siis en jaa hectorin poliittisia näkemyksiä. En kyllä myöskään kannata toisen ääripään politiikkaa eli äärioikeistoa joka on juuri EU-vastainen ja eurooppakielteinen ja joka haluaa lähinnä yksinvallan ja demokratialle viitata kintaalle ja ihmisoikeuksille sekä tää äärioikeisto on suuri uhka duunareille, työttömille, juopoille, eläkeläisille ja henkisesti sairaille. Nää kaksi poliittista juttua ovat pyramidihuijauksia. Suomen rajan itäpuolella venäjän putin on juuri pyramidihuijauksen , aivopesun harjoittaja, mutta hänen talousoppi ja arvopolitiikka on niin surkealla tasolla ettei putinia voi ottaa vakavasti. Liika nuivuus politiikassa ei johda hyvään sillä talous rapeutuu ja toisen ääripään politiikka johtaa myös talouden näivettymisee. Miksi ylipäänsä musapalstalla pitää suuttua siitä jos kuuntelee vaikkapa hectoria? en mä jaa hectorin poliittisia näkemyksiä. mä oon nimittäin hyvin varma että sunkin kohdalla tämä inho hectorin musaa kohtaan johtuu siitä että sotket politiikan siihen, niin mun neuvoni on että älä sotke politiikkaa musan fanitukseen. Kiitos.Äläkä kommentoi minulle jos ei oo järkevää sanottavaa, kiitos.

        korjaan kommenttiani jossa kirjoiti "aivopesun harjoittaja, mutta hänen talousoppi" niin korjaan tuossa kommentissa mutta -sanan otan pois ja laitan tilalle sanan "ja" eli lause menee näin "aivopesun harjoittaja ja hänen talousoppi ja arvopolitiikka joka on äärioikeistoa on niin surkealla tasolla. Niin putin on tosiaan äärioikeistolainen. Entinen venäjän hirmuvaltias josef stalin oli kommunisti mutta putin on samanlainen kuin natsisaksan adolf hitler talousopin ja arvomaailman puolesta. Eli putin kuten hitler haluaa minimoida kustannukset, eli esim työttömät ja henkisesti sairaat näkee hän kuluerinä ja talousoppi kuten hitlerillä perustuu siihen että rahahanat kiinni ja rajuja leikkauksia paljon ja usein. kommunismissa taas rahat loppuu lähinnä kaikilta ylikovan verotuksen takia ja velanotto menee niin hurjaksi että kaikki päättyy katastrofiin. hitlerin ja putinin tyylistä politiikkaa on tehty myös usa:ssa välillä eli kustannusten minimointi. nää sanoo aina että ei voi tehä mukavaa politiikkaa koska mukava politiikka ei ole realismia. raha puhuu. kaikesta hyötyy rikkaat ja suuryritykset. pyramidihuijaus. Kommunismi ja äärioikeisto on pyramidihuijauksia joita kannattaa ihmiset ihan liikaa. On aina maailmanm historian aikana kannattaneet liikaa ja edelleen nykyäänkin. Ihmisiltä vain puuttuu tietämys ja jotkut ihmiset on oikeasti pahoja.


    • Anonyymi

      Hektori suomettunut lopun ikää....
      Tiukka komukka ja Venäjän juoksupoika.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe