Että naiset seurustelis ennemmin putinin kanssa kuin sinkut palstan sinkkumiehen kanssa.
Oon kyllä sitä mieltä
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
False. Onhan täällä palstamiesten kanssa seurustelleita naisiakin.
𝕵𝖆𝖘𝖚- Anonyymi
Itse sen sijaan seurustelisin mielummin palstan sinkkunaisen kanssa, kun Putlerin tai sinkkumiehen kanssa, siis jos olisin itsekin vapaa eli sinkku.
𝕵𝖆𝖘𝖚 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sen sijaan seurustelisin mielummin palstan sinkkunaisen kanssa, kun Putlerin tai sinkkumiehen kanssa, siis jos olisin itsekin vapaa eli sinkku.
𝕵𝖆𝖘𝖚Jiimen on friendzonella wink wink..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jiimen on friendzonella wink wink..
Kelju juttu. Hän taisi kumminkin tykätä Lillistä aikalailla, jos oikein ymmärsin muutamat tekstit täällä.
𝕵𝖆𝖘𝖚 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelju juttu. Hän taisi kumminkin tykätä Lillistä aikalailla, jos oikein ymmärsin muutamat tekstit täällä.
𝕵𝖆𝖘𝖚Vaan mikäpä mä olen sanomaan mitään, kun ei kuulu mulle.
𝕵𝖆𝖘𝖚
- Anonyymi
Palstan ätmi ei kelpaa naisille. Putin kelpaa koska on rikas.
- Anonyymi
Onkohan Putin samalla sinkkuristeilyllä Emberizin kanssa?
- Anonyymi
Putin on itse avoimesti kertonu oman omaisuutensa. Putin ei oo rikas koska on kansan presidentti. Putinilla on pari volgaa, lada niva, teltta mallinen asuntovaunu ja 70 neliön asunto Pietarissa.
- Anonyymi
Psycho 3 jännityselokuva, on mielenkiintoinen.... mutta erityisestä avaruusjuttuja, voiager jooh jaksoja tuosta tv-srjasta. Star Trek Voyager, matkaaja.
- Anonyymi
Auto-ongelma phinta laatua jos omistat Ford Mustangin :D
- Anonyymi
Jos mä oisin nainen, niin kyllä mieluummin seurustelisin putinin kanssa kun semmosen mikä ite oon. Ois tosi romanttista lähtee putinin kanssa ajelulle Lada nivalla Moskovan yöhön.
- Anonyymi
minä piän aika paljon noista avasruus-sarjoista, noissa on jännittäviä s3ikkailuja.
- Anonyymi
Onneksi ei ole pakko tehdä kumpaakaa.
- Anonyymi
Ai että, kumman kaa? Toooosi paha. Siis todella vaikea valinta... Jään pohtimaan asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745009Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.153398Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2321213Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912