Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaalilla ja kasviksilla laihtuu,roskaruuan syömisen lopetus.

Anonyymi

Jos haluatte laihtua syökää vain pääasiassa kaalia ja siihen kylkeen kaikkia muitakin juureksia ja vihanneksia.

Nämä pois kokonaan
Rasva,sokeri,viljatuotteet,maitotuottet,liha.Nämä minäkin jätin pois ja heti alkoi laihtuminen vaikka laihdutan nyt pois viimeisiä kiloja.

Kasviksia ja juureksia syömällä saa syödä päivässä 1,5-2 kiloa ja kalorit pysyy siltikin 1500 kalorissa.Ruokakin on kohtuullisen hyvää kun osaa sen valmistaa.

Missään nimessä EI SAA syödä rasvaisia porsaankyljyksiä tai muuta lihaa.JOS syöt et laihdu.

Liikuntaa saa olla mahdollisimman paljon,koska se nopeuttaa jopa puolella laihtumista.

Minä olen laihtunut siltikin vaikka kalorini on ollut välillä 2 kertaa 4 päivää väliltä 3500-4400.Ne tuli aivan roskaruokaa syömällä.Lopetan nyt sen roskaruokasyömisen koska siitä tulee erittäin huono olo.Sitä kun syö koko ajan on nälkä mutta ruoka ei maistu yhtään.
Olen tullut siihen tulokseen että kannattaa syödä ennemmin paljon hyvää terveellistä ruokaa kuin roskaruokaa .(yhdestä roskaruokapäivästä ei ole välillä mitään haittaa,mutta jos sitä jatkaa 2-3 päivääkin käy huonosti)

Siis pois KOKONAAN leivät,jugurtit,virvoitusjuomat,pullat,puuro,riisi,karkki yms

106

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Tämä tyttö ei laihdu koskaan,koska ruoka ON laihduttamiseen LIIAN tuhtia.

        Sinulla ei dieetti ole koskaan ohi. Johtuuko jäätelöstä yöllä ja karkkisäkillisten vetämisestä salaa?


    • Anonyymi

      Kuulehan nyt. Sinulla on BED-häiriö.

      "Koska toistuva ahmiminen nostaa painoa, ahmintaan taipuvaiset henkilöt pyrkivät säätelemään usein syömistään erilaisilla jyrkillä dieeteillä ja turvautumalla laihduttamiseen painonhallintakeinona. Tämä sekoittaa elimistön nälän ja kylläisyyden säätelyn. Siksi ylipäätään dieetilläolo ja erityisesti aterioiden väliin jättäminen lisäävät selvästi taipumusta ahmintaan.

      Ahmimishimo iskee tavallisesti silloin, kun syömistä on pantattu liian pitkään. Sekä ahmintahäiriössä että lievemmässä ahmimistaipumuksessa tärkein yksittäinen hoitotoimenpide on syömisrytmin säännöllistäminen. Ahmintaongelmaa pahentava kuurilaihduttaminen pitää lopettaa, jonka jälkeen opetellaan syömään säännöllisesti ja ennen kaikkea määrällisesti riittävästi. Säännöllisen ateriarytmin mukaan päivän aikana syödään noin 3–4 tunnin välein valveillaoloaikana. Kun päivään kuuluvat aamupala, lounas, päivällinen ja sopivat välipalat, ahmimisen taajuus vähenee jo ihan siitä syystä, että nälkä ei pääse kasvamaan liian suureksi. Myös joustava ja salliva suhtautuminen ruokaan on tärkeää opetella. Ruoka on tavallista monipuolista ruokaa, johon kuuluu runsaasti kasviksia. Tästä syömistavasta käytetään nimitystä täsmäsyöminen.

      Lievissä tapauksissa ahmintahäiriö ajan mittaan lievittyy itsestään ja saattaa parantua kokonaan pelkällä itsehoidolla. Kun ahmiminen on saatu hallintaan, vodaan ajatella terveydelle haitallisen ylipainon pudottamista. Se pitää tehdä maltillisesti ilman tiukkoja dieettejä, jotka helposti johtavat ahminnan palaamiseen. "
      https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00819

      • Anonyymi

        Tämä kasviksilla ja juureksilla laihdutus ON aivan normaalia terveellistä laihdutusta.
        Jos syöt liian vähän se on epäterveellistä laihduttamista tai erillaiset nestepaastot ja pikadietit.
        Hiilihydraatit on ollut tällä dietillä 200 päivässä mikä on terveellinen määrä.
        Roskaruokapäivänä ne on varmasti 600-800 mikä on aivan liikaa.

        Minulla on ollut vain paha tapa tämä roskaruokien syönti josta pitää päästä nyt eroon.Se alkaa yleensä aivan pienestaä ensin ostaa vähän karkkia ja sitten syö jäätelöä ja muuta roskaa
        Kalorit pomppaa hetkessä 4500 kaloriin ja siitä paskasta tulee huono olo.


      • Anonyymi

        Jos sitä noudattaa 10 päivää peräkkäin laihtuu varmasti.Sekaruokavaliolla painoni pysyi yleensä vain samassa vaikka harrastin liikuntaa 4 tuntia päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sitä noudattaa 10 päivää peräkkäin laihtuu varmasti.Sekaruokavaliolla painoni pysyi yleensä vain samassa vaikka harrastin liikuntaa 4 tuntia päivässä.

        Saan syödä normaalisti kun en laihduta noin 3300 kaloria joka päivä tällä nykyisellä liikuntamäärällä.Se MIKSI olen lihonut aina takaisin on tämä roskaruuan syöminen joka pitäisi nyt lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kasviksilla ja juureksilla laihdutus ON aivan normaalia terveellistä laihdutusta.
        Jos syöt liian vähän se on epäterveellistä laihduttamista tai erillaiset nestepaastot ja pikadietit.
        Hiilihydraatit on ollut tällä dietillä 200 päivässä mikä on terveellinen määrä.
        Roskaruokapäivänä ne on varmasti 600-800 mikä on aivan liikaa.

        Minulla on ollut vain paha tapa tämä roskaruokien syönti josta pitää päästä nyt eroon.Se alkaa yleensä aivan pienestaä ensin ostaa vähän karkkia ja sitten syö jäätelöä ja muuta roskaa
        Kalorit pomppaa hetkessä 4500 kaloriin ja siitä paskasta tulee huono olo.

        Siis mistä saat ne hiilarit? Ellet syö riisiä tai puuroja tai leipää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan syödä normaalisti kun en laihduta noin 3300 kaloria joka päivä tällä nykyisellä liikuntamäärällä.Se MIKSI olen lihonut aina takaisin on tämä roskaruuan syöminen joka pitäisi nyt lopettaa.

        Täytekakkukahvit olen joka aamu syönyt ja fasupalat kahvinnkanssa.karkkia ja kakkuja olen aina tulen aina syömään.


    • Anonyymi

      Aloittajalta kysyn että

      1. eikö enää saakaan syödä karkkia, kakkuja, pullaa?

      2. Kuinka kauan olet niitä "viimeisiä kiloja" laihduttanut

      3. Miksi ne tulevat aina takaisin?

      • Anonyymi

        Ei niitä paljon saa syödä.JOS syö varmasti lihoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä paljon saa syödä.JOS syö varmasti lihoo.

        Et vastannut kysymyksiin.


      • Anonyymi

        Piilotatko edelleen karkkia kellariin ja mässytät yöt karkkia ja jäätelöä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piilotatko edelleen karkkia kellariin ja mässytät yöt karkkia ja jäätelöä?

        Minulla on enään laihdutettavaa enään vielä 3-4 kiloa joten saan kohta vähän herkutellakkin.Minähän saan syödä PALJON koska harrastan liikuntaa erittäin paljon.

        Ennaltaehkäisen lihomista noin30- 40 kiloa vuodessa liikunnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on enään laihdutettavaa enään vielä 3-4 kiloa joten saan kohta vähän herkutellakkin.Minähän saan syödä PALJON koska harrastan liikuntaa erittäin paljon.

        Ennaltaehkäisen lihomista noin30- 40 kiloa vuodessa liikunnalla.

        Eikö sulla ole ollut tota laihdutettavaa jo kymmeniä vuosia etkä vieläkään ole omilla ohjeillas onnistunut.


    • Anonyymi

      Avaajan innoittamana olen alkanut syödä todella runsaasti kuitupitoisia täysjyväviljatuotteita, kalaa sekä vähärasvaista (vaaleaa) lihaa. Kasviksia ja hedelmiä kyytipojaksi sekä ruokaöljyjä kohtuudella.

      • Anonyymi

        Et vamasti laihdu JOS syöt niin tuhtia ruokaa.Jos sinä tuloksia haluat niin pitää syödä erittäin kevyttä ruokaa.
        Nämä riisi kana,puuro yms dietit on täyttä valhetta.Sitten kun syöt vielä liikaa lihaa et varmasti laihdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vamasti laihdu JOS syöt niin tuhtia ruokaa.Jos sinä tuloksia haluat niin pitää syödä erittäin kevyttä ruokaa.
        Nämä riisi kana,puuro yms dietit on täyttä valhetta.Sitten kun syöt vielä liikaa lihaa et varmasti laihdu.

        Sinusta ei ole neuvomaan ketään, ei edes pieniä lapsia. Sen takia olen alkanut tehdä päin vastoin kuin sanot.

        Olen siis tuon BED-ongelmaisen innoittamana alkanut syödä todella runsaasti kuitupitoisia täysjyväviljatuotteita, kalaa sekä vähärasvaista (vaaleaa) lihaa. Kasviksia ja hedelmiä kyytipojaksi sekä ruokaöljyjä kohtuudella.

        Vatsa toimii hyvin, arvioin tai punnitsen syödyt energiat ja paino on laskenut noin puoli kiloa viikossa. Liikuntaa kävelynä 3 - 4 tuntia viikossa. En siis noudata mitään antamaasi ohjetta.


      • Anonyymi

        Saman avaajan innoittamana minä EDELLEEN syön aamupullaa aamupöiväpullaa päiväpullaa iltapäiväpulla iltapullaa yöpullaa päälle täytekakkukahvit viidesti päivässä ja öisin lidlin hedelmätoffeeta kellarissa. Onko tähän suositukseen tullut muutoksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman avaajan innoittamana minä EDELLEEN syön aamupullaa aamupöiväpullaa päiväpullaa iltapäiväpulla iltapullaa yöpullaa päälle täytekakkukahvit viidesti päivässä ja öisin lidlin hedelmätoffeeta kellarissa. Onko tähän suositukseen tullut muutoksia?

        Unohdit spaketin kaakaun ja maradou suklaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit spaketin kaakaun ja maradou suklaan.

        Sinusta saisi joku poika ison ystävän, joka osaa pilkata vähemmän koulutettuja vanhoja setiä ja itse kirjoittaa huolellista kirjakieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta ei ole neuvomaan ketään, ei edes pieniä lapsia. Sen takia olen alkanut tehdä päin vastoin kuin sanot.

        Olen siis tuon BED-ongelmaisen innoittamana alkanut syödä todella runsaasti kuitupitoisia täysjyväviljatuotteita, kalaa sekä vähärasvaista (vaaleaa) lihaa. Kasviksia ja hedelmiä kyytipojaksi sekä ruokaöljyjä kohtuudella.

        Vatsa toimii hyvin, arvioin tai punnitsen syödyt energiat ja paino on laskenut noin puoli kiloa viikossa. Liikuntaa kävelynä 3 - 4 tuntia viikossa. En siis noudata mitään antamaasi ohjetta.

        Suuressa ylipainossa voit laihtua,mutta JOS laihduttaa viimeisiä kiloja ohjelma pitää olla huomattavasti parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit spaketin kaakaun ja maradou suklaan.

        Laihtumisen jälkeen SAA syödä mitä vaan kunhan ei syö liikaa.Se on niin että laihdutuksen aikan EI saa syödä mitä tahansa paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta saisi joku poika ison ystävän, joka osaa pilkata vähemmän koulutettuja vanhoja setiä ja itse kirjoittaa huolellista kirjakieltä.

        Onko se pilkkaa kun toistaa sinun laihdutusvinkkejäsi.

        Eli vieläkö syöt yöllä jäätelöä ja piilotat karkkia itseltä kellariin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihtumisen jälkeen SAA syödä mitä vaan kunhan ei syö liikaa.Se on niin että laihdutuksen aikan EI saa syödä mitä tahansa paskaa.

        Sitten taas on muutama kilo mitä pitää laihduttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman avaajan innoittamana minä EDELLEEN syön aamupullaa aamupöiväpullaa päiväpullaa iltapäiväpulla iltapullaa yöpullaa päälle täytekakkukahvit viidesti päivässä ja öisin lidlin hedelmätoffeeta kellarissa. Onko tähän suositukseen tullut muutoksia?

        Minä käyn vinttikomerollani imemässä sokerista energiajuomaa, jonka jälkeen lähden lenkille.
        Lenkiltä palattuani menen suihkuun ja minulla on pyykkikorissa piilossa suklaapatukoita, joita hotkaisen pari.
        En voi syödä avomieheni nähden.
        Olen laittanut tuoremehupurkkiin sokerista Colaa, jota ryyppään suoraan purkista, eikä mies tiedä mitä juon, vaikka karpalovodkat vetäisisin mehupurkista.
        Laitan salaa voita uuniloheen ja perunamuusiin ja vähän kasvisten sekaankin, voita säilytän kevytmargariinirasiassa.

        Minulla on vaikka kuinka paljon näitä niksejä, rasvattomaan maitopurkkiin kaadan täysmaitoa, jota juon suoraan purkin suulta ja mies luulee minun ottavan kurrihuikat.
        Piiloja löytyy aina kun on kekseliäs.
        Minulla on pakasteessa keksejä, joita syön yöllä salaa kuuman kaakaon kanssa, hyvää, ukko kuorsaa, kaakaokin on piilossa nappipurkissa, hyvää täysmaidossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit spaketin kaakaun ja maradou suklaan.

        Panania. Sitä pitää laittaa täytekakkuun.


      • Anonyymi

        Tuo ei ole minun kirjoitukseni.Kakkua ja karkkia PITÄÄ syödä.Kun syö yöllä niin laihtuu.Minä SYÖN joka yö 500 g jäätelyä ja kaakauta.Karkkia vähän.Päivällä on eri, silloin pyöräilee ja hiihtää niin pitää tietää tarkkaan kalorit ja minulla ne on 2500.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole minun kirjoitukseni.Kakkua ja karkkia PITÄÄ syödä.Kun syö yöllä niin laihtuu.Minä SYÖN joka yö 500 g jäätelyä ja kaakauta.Karkkia vähän.Päivällä on eri, silloin pyöräilee ja hiihtää niin pitää tietää tarkkaan kalorit ja minulla ne on 2500.

        Kaksi impiä tuossa pilailee vuorotellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta saisi joku poika ison ystävän, joka osaa pilkata vähemmän koulutettuja vanhoja setiä ja itse kirjoittaa huolellista kirjakieltä.

        .... ja ison Iitan vierellä on pojan tää elo niin huoleton...Hmm...ei se perus käntty niin lihota ellei sitä sitten syö päivässä pitko kaupalla... hmm..aivan toista on nuo jäätelöt,kakut,pikkuleivät sekä muut sen sortin pikku naposteltavat....


    • Anonyymi

      "Nämä pois kokonaan
      Rasva,sokeri,viljatuotteet,maitotuottet,liha.Nämä minäkin jätin pois ja heti alkoi laihtuminen vaikka laihdutan nyt pois viimeisiä kiloja."

      Eikö hedelmätoffee ja jäätelö sisällä mielestäsi rasvaa, maitoa ja sokeria lainkaan? Entä leipomotuotteet joita kommenttiesi perusteella syöt pellillisiä kerrallaan kuten omenapiirakka ja täytekakku? Ja taasko on menossa ne viimeiset kilot...kylläpä niitä riittää! Sitten vielä ihmettelet että sulle irvaillaan.

      *suojautuu kirveeniskuilta*

      T kn

      • Anonyymi

        Siis tuota. Ei ollut reilu lohkaisu tuossa lopussa. Muista konteksti!


      • Anonyymi

        "En minä mitään hedelmätoffeta ja täytekakkuja syö"

        Entä jäätelöä yöllä?


      • Anonyymi

        Niin ei niitä lasketa mitä syö yöllä ja itseltä salaa kellarissa. 😆

        Dieetti alkaa VASTA päivällä aamiaisfasupalojen ja täytekakkukahvien JÄLKEEN.


      • Anonyymi

        "Minähän nyt laihdutan senkin pöljä."

        Etkös ole sitä tehnyt viimeiset vuodet?


    • Anonyymi

      Suippo silokit kasvaa pelliolla jos on poppamies seikkailia ainesta,koska saadaan cannabis lailliseksi,hyvää krapula lääkettä meinaa

    • Anonyymi

      Uskokaa pois se ON aivan turha yrittää laihduttaa esim rasvaisilla porsaankyljyksiää ja ruisleivällä.

      Tässäkin yksi amerikkalainen ikuisella laihdutuskuurilla oleva nainen.Ei se mitään auta vaikka kaikki kalorit pistää ruokapäiväkirjaan jos ruoka on lihottavaa koska sitä syö kuitenkin liikaa.Se toimii vain silloin kun sitä EI syö ollenkaan.

      https://www.youtube.com/watch?v=wO8ERb9PsgM

      • Anonyymi

        Ei kannata laihduttaa prsaankyljysilläkoska se ei toimi jos ei syö päälle täytekakkukahvit JOTKA imee rasvan rasvaisesta ruasta.On TYPERÄÄ olla KUTEN pulleat naiset YouTude fideolla jotka on ikuisesti laihdutuskuurilla toisin kuin minä jolla on VAIN viimeiset kilot mikä pitää laihduttaa.Siihen on kulunut 37 män vuotta.Mutta ihan nyt just laihutan viimoset kilot Siksi kannattaa syödä VANILIA jäätelyä yöllä.Laitan siivun pakettijäätelyä sulamaan akkukäyttöiseen mononlämmittimeen.Koska EI kannata syö kylmää jäätelyä tai odottaa että kuluu 8 ksan minuuttia.


      • Anonyymi

        Etkö sinäkin ole ikuisella laihdutuskuurilla? Miksi kaltaisiasi nälvit? Laita itsestäsi video kun poljet hampaat irvessä a munat vaahdossa päiväkaudet pyörää ja syöt yökaudet jäätelöä ja karkkia, pullaa ja täytekakkua. Sitten vasta saadaankin nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinäkin ole ikuisella laihdutuskuurilla? Miksi kaltaisiasi nälvit? Laita itsestäsi video kun poljet hampaat irvessä a munat vaahdossa päiväkaudet pyörää ja syöt yökaudet jäätelöä ja karkkia, pullaa ja täytekakkua. Sitten vasta saadaankin nauraa.

        Etkö nyt tajua, että tuo oli se nuori paksupakarainen impi, jolla ei ole vieläkään poikaystävää?


      • Anonyymi

        "Tässäkin yksi amerikkalainen ikuisella laihdutuskuurilla oleva nainen."

        Paljon parempi esimerkki olet kyllä sinä tuosta ikuisella laihdutuskuurilla olosta. Oletko se joka kehuu olevansa tikkulaiha ja jolla "viimeiset"3-4 kg pudotus menossa ollut viimeiset vuodet.

        Mikä on ikäsi, oikeasti? Muistaakseni vuosi sitten olit 73 ? Eikä mikään 60 . Eikö voisi antaa niiden viimeisten kilojen olla, koska vanhuusiällä on ravitsemusasiantuntijoiden mukaan jopa terveyshaitta laihduttaa. Muutama ylikilo ei haittaa yhtään. On pakkomielle tarttua johonkin kolmeen kiloon, koska niiden tiputtaminen, jos siis ikinä ne saisit pois, ei tuo mitään lisäarvoa mihinkään. Varsinkaan terveyteen.

        T kn


    • Anonyymi

      USKO JO TÄMÄ!

      Paras lopputulos omalta kannalta voi onnistua eri tavoilla.

      Olen onnistunut täysjyvärukiilla ja maidolla ja hedelmillä laihduttamaan yli viisi kiloa kuukaudessa. Ei tarvittu kylkeen kaalia tai muita vetelehtijöitä.

    • Anonyymi

      Mistä saat proteiinin? Riittääkö kasvisvalkuainen ja mistä muusta sitä saa kuin palkokasveista? Etkö syö hedelmiäkään ollenkaan? Voiko hiilarit jättää kokonaan pois ruokavaliosta? Miten valmistat kasvisruokia, käytätkö edes kasvisliemikuutioita? Haudutatko uunissa? Ellei yhtään käytä rasvaa, niin miten esim. kaali-kasvislaatikko onnistuu? Meinaan, että liemikuutiossa on hiukan rasvaa, eihän siihen mitään näkyvää kasvisöljyä tarvitse lorottaa.

      • Anonyymi

        Proteenit tulee pienestä lihamäärästä ja jonkin serran sitä saa kasviksista.Valmistan uunissa kaiken ruuan ja syön aina samaa ruokaa jossa on kaikki ravintoaineet
        Mausteita pitää käyttää reilusti,niistä se maku tulee.Pieni rasvamäärä tulee pienestä lihamäärästä ja vähän muustakin.
        Nyt luovun tai yritän luopua kokonaan kahvista jotta jotta kahvipullien tilalta voi syödä enemmän lihaa josta saa proteenia.Kahvin tilalla olen käyttänyt nyt teetä.
        Tämähän voi tuntua monistakin aivan järjettömältä,mutta JOS haluaa laihtua pitää tehdä ruokavalion muutos muuten EI laihdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Proteenit tulee pienestä lihamäärästä ja jonkin serran sitä saa kasviksista.Valmistan uunissa kaiken ruuan ja syön aina samaa ruokaa jossa on kaikki ravintoaineet
        Mausteita pitää käyttää reilusti,niistä se maku tulee.Pieni rasvamäärä tulee pienestä lihamäärästä ja vähän muustakin.
        Nyt luovun tai yritän luopua kokonaan kahvista jotta jotta kahvipullien tilalta voi syödä enemmän lihaa josta saa proteenia.Kahvin tilalla olen käyttänyt nyt teetä.
        Tämähän voi tuntua monistakin aivan järjettömältä,mutta JOS haluaa laihtua pitää tehdä ruokavalion muutos muuten EI laihdu.

        Hiilihydraatit on päivässä noin 200 grammaa ja välillä 400g


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Proteenit tulee pienestä lihamäärästä ja jonkin serran sitä saa kasviksista.Valmistan uunissa kaiken ruuan ja syön aina samaa ruokaa jossa on kaikki ravintoaineet
        Mausteita pitää käyttää reilusti,niistä se maku tulee.Pieni rasvamäärä tulee pienestä lihamäärästä ja vähän muustakin.
        Nyt luovun tai yritän luopua kokonaan kahvista jotta jotta kahvipullien tilalta voi syödä enemmän lihaa josta saa proteenia.Kahvin tilalla olen käyttänyt nyt teetä.
        Tämähän voi tuntua monistakin aivan järjettömältä,mutta JOS haluaa laihtua pitää tehdä ruokavalion muutos muuten EI laihdu.

        Kalorit pienentyy annoksesta heti puolella kun jättää pois lihan ja riisin.
        Lihan osuus ateriasta saa olla vain 30 grammaa ja riisiä ei välttämättä tarvitse ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Proteenit tulee pienestä lihamäärästä ja jonkin serran sitä saa kasviksista.Valmistan uunissa kaiken ruuan ja syön aina samaa ruokaa jossa on kaikki ravintoaineet
        Mausteita pitää käyttää reilusti,niistä se maku tulee.Pieni rasvamäärä tulee pienestä lihamäärästä ja vähän muustakin.
        Nyt luovun tai yritän luopua kokonaan kahvista jotta jotta kahvipullien tilalta voi syödä enemmän lihaa josta saa proteenia.Kahvin tilalla olen käyttänyt nyt teetä.
        Tämähän voi tuntua monistakin aivan järjettömältä,mutta JOS haluaa laihtua pitää tehdä ruokavalion muutos muuten EI laihdu.

        "Nyt luovun tai yritän luopua kokonaan kahvista"

        Ei sinun tarvi luopua kahvista vaan niistä pullista ja kakuista.

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalorit pienentyy annoksesta heti puolella kun jättää pois lihan ja riisin.
        Lihan osuus ateriasta saa olla vain 30 grammaa ja riisiä ei välttämättä tarvitse ollenkaan.

        'Lihan osuus ateriasta saa olla vain 30 grammaa ja riisiä ei välttämättä tarvitse ollenkaan."

        Eikä pullaa eikä kakkuja. Parempi olis syödä vaan lihaa ja riisiä ja jättää ne pullat pois.

        T kn


    • Anonyymi

      Miksei tämä mene perille?? Herkkuja EI tarvi kokonaan jättää.Syö jäätelö ja karkit yöllä niin niitä ei lasketa mukaan.Tällä lailla olen laihduttanut jo 50mentä vuotta.

      • Anonyymi

        Eikö läskiä oikein kiinnosta kasvisten syönti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö läskiä oikein kiinnosta kasvisten syönti.

        Olen TIKKULAIHA.Pihtimittaaja.Pihtimitalla ei voi epäonnistua.Fasupaloilla laihtuu.Niitä pitää syödä vain tarpeeksi.Ne imee muista karkeista ja jäätelöstä rasvan.Ne on törkeän hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö läskiä oikein kiinnosta kasvisten syönti.

        Kasviksia pitää syödä ja niitä voi syödä kuinka paljon vaan.Lisäksi VOI SYÖDÄ herkkuja.Kunnei syö liikaa,fasupaloissa ja karkeissa ei ole rasvaa joka lihottaa.Karkin sokeri ei lihota vaan RASVA.Hedelmätoffeessa on 0,01ksi %rasvaa, siksi se lihottaa.Siksi siirryin syömään nyt palasokeria ja jätin toffeen pois.hiihtoonntarvii ENERKIAA että jaksaa hiihtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen TIKKULAIHA.Pihtimittaaja.Pihtimitalla ei voi epäonnistua.Fasupaloilla laihtuu.Niitä pitää syödä vain tarpeeksi.Ne imee muista karkeista ja jäätelöstä rasvan.Ne on törkeän hyviä.

        Pojilta saisit "fasupaloja" enemmänkin, mutta missä vika?


    • Anonyymi

      >Etkö nyt tajua, että tuo oli se nuori paksupakarainen impi, jolla ei ole vieläkään poikaystävää?

      Käytätkö nuoruutta, naiseutta, tyttöyttä, paksuja pakaroita ja poikaystävän puutetta solvaamistarkoituksessa?

      Sinä olet paha ja muita kiusaava mies, joka luulee olevansa maailmalle kaikkensa antanut keski-ikäinen nainen. Etkö pidä itseäsi muihin verrattuna kummallisena, vaikka olitkin äidinkielen open lemppari?

      • Anonyymi

        Varmaan pitäisi, mutta onko sinusta sitä tekemään?


      • Anonyymi

        Jos pilailuun ryhtyy, pitää sietää pikku lohkaisuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pilailuun ryhtyy, pitää sietää pikku lohkaisuja.

        Sinä olet se pilailija-kopioija, en minä. Yksi pösilö tekee täysin sairaita avauksia, ja toinen pösilö puolustaa avaajan sairaita avauksia ja pitää niitä antoisina.

        Luulen että kyseessä on yksi ja sama henkilö, joka kuvittelee että hän on paikallinen Robin Hood, jolla on tosi kova oikeudentunto! Ilmeisen monipersoonainen henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet se pilailija-kopioija, en minä. Yksi pösilö tekee täysin sairaita avauksia, ja toinen pösilö puolustaa avaajan sairaita avauksia ja pitää niitä antoisina.

        Luulen että kyseessä on yksi ja sama henkilö, joka kuvittelee että hän on paikallinen Robin Hood, jolla on tosi kova oikeudentunto! Ilmeisen monipersoonainen henkilö.

        Massiivikalorihöpöttäjän avaukset ovat poikkeuksetta saaneet aina runsaasti kommentteja osakseen. Nehän olisi helppo haluttaessa sivuuttaa jo otsikon perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Massiivikalorihöpöttäjän avaukset ovat poikkeuksetta saaneet aina runsaasti kommentteja osakseen. Nehän olisi helppo haluttaessa sivuuttaa jo otsikon perusteella.

        Monesko persoona nyt menossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesko persoona nyt menossa?

        Jos minulla on useita persoonallisuuksia, ne ovat pelkästään muiden projektioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulla on useita persoonallisuuksia, ne ovat pelkästään muiden projektioita.

        Niinpä, se mitä sinä ja massiivikalorihöpöttäjä näette omasta peilistänne, ei ole muiden ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, se mitä sinä ja massiivikalorihöpöttäjä näette omasta peilistänne, ei ole muiden ongelma.

        Me olemme joka tapauksessa eri henkilöitä. Sattuneesta syystä 100-prosenttisen varma tieto. En ole myöskään yksikään palstan runsaasti monityydyttymättömiä rasvahappoja pursuavista teinitytöistä. Toivottavasti he löytävät siihen ratkaisun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme joka tapauksessa eri henkilöitä. Sattuneesta syystä 100-prosenttisen varma tieto. En ole myöskään yksikään palstan runsaasti monityydyttymättömiä rasvahappoja pursuavista teinitytöistä. Toivottavasti he löytävät siihen ratkaisun.

        Sattuneesta syystä tiedän 100-prosenttisen varmasti, että olet joko Kanannahkamies, Massiivikalorihöpöttäjä tai Pilailija tai useampi edellä mainituista. Multipersoonilla on tarve esittäytyä sekä itsenään että muina. Multipersoona kun ei voi koskaan olla varma omasta itsestään, eikä hän välttämättä tiedä edes omaa ikäänsä tai sukupuoltaan. Oleellistahan on lisäksi leikkiä fiksumpaa kuin onkaan sekä saada arvostusta ympäristöstään.

        Toivottavasti löydät apua ongelmiisi, niitähän sinulla todellakin on myös ilman teinityttösyndroomaasi.


    • Anonyymi

      Lihominen johtuu siitä ettei osata syödä OIKEIN. Laihduttaa voi vaikka syö herkkuja jos niitä syö vain VÄHÄN.

      Minä syön nytkin vaikka laihdutan kahvin kanssa fasupaloja,omenapiirakkaa,korvapuusteja.
      Niissä on aivan samat kalorit kuin mansikkatäytekakussa.Mansikkatäytelakku jätetään jääkaappiin niin siitä tulee paremman makuista.1600 kaloria päivässä on sen verran suuri määrä että niitä SAA vähän SYÖDÄ. MUTTA nyt en syö karkkia enkä jäätelyä nyt ollenkaan.Sen syöminen alkaa VASTA sitten KUN olen laihtunut täysin laihaksi.Vain yöllä kannattaa syödä ja 500grammaa joka sulatetaan reunoilta sopivan pehmeäksi.Se kuuluu LAIHDUTUKSEEN eikä haittaa sitä että laihtuu KOKO AJAN kuten minä.Mikä siinä ettei tämä mene perille?

      • Anonyymi

        Miksi Impi pilailee?


    • Anonyymi

      Nämä on hyviä kahvin kanssa.
      https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/13322/fasupala-vadelma-lakritsi-400-g/
      Olo ja fiilis on nyt huomattavasti parempi kuin silloin kun join vain pelkät kahvit,ja kahvi maistui myös huomattavasti paremmalta.Nämä on törkeän hyviä.

    • Anonyymi

      Kylläpä luuloja taas riittää

    • Anonyymi

      Syömishäriöiden hoito, potilaan nimi: Massiivikalorihöpöttäjä, mies, ikä 60

      1. Säännöllinen ateriarytmi (ateriat ja välipalat noin 3–4 tunnin välein)

      2. Riittävä ruoka- ja energiamäärä ja ravintoaineiden saanti

      3. Ruokavalion monipuolisuus eli päivittäin ruoka-aineita ruokakolmion jokaisesta ruoka-aineryhmästä

      4. Salliva ja joustava syöminen, johon kuuluu kaikenlaisten, myös energiatiheiden, ruokien syöminen sekä syöminen erilaisissa ruokailutilanteissa, kuten sosiaalisissa tilanteissa.

    • Anonyymi

      Aidon Vegaanin huomaa vartalosta!Vegaani on puhdas petomaisuudesta!

    • Anonyymi

      Näyttää nytkin tulevan vain paskakommentteja.Nyt minulla on korona joten ei voi täysillä laihduttaa koska liikuntaa ei voi harrastaa ollenkaan.
      Korona tulee joskus aivan kaikille.Ei sitä voi millään estää.Se tuli heti kun olin 2 päivää käyttämättä hengityssuojaa.

      Nyt ole luopunut onnistuneesti aamukahvista.Tilalle lasillinen teetä.Se nyt on ainakin aivan varma jos haluaa laihtua pitää jättää kokonaan pois pasta ja riisi .Vähärasvaista lihaa voi syödä jopa100 grammaakin päivässä.

      Karkkia olen aina syönyt PALJON ,ja tulen syömäänkin,mutta nyt kun laihdutan en sitä syö,muuten EI laihdu.

      • Anonyymi

        Onko kyseessä pilailija?

        > Nyt ole luopunut onnistuneesti aamukahvista.

        Mitä onnistumista tuossa on? 2 - 4 kuppia kahvia päivässä on päin vastoin polyfenoleineen elimistölle hyvästä, siis sen verran kuin itse kukin hyvin kahvia sietää. Liika kofeiini tai jatkossa sen puute on tietenkin eri asia, samoin se, miten vatsa sietää kahvia.

        Kahvin vaihtaminen teehen on sama kuin vaihtaisi lohen haukeen tai appelsiinin päärynään.

        > Vähärasvaista lihaa voi syödä jopa100 grammaakin päivässä.

        OK. Viimeksi kirjoitit, että kasvikset ja kaalit ovat muodissa ja mansikkakakku pois muodista. Miksi liha on nyt sallittu?

        Vaikka oletkin pilailija tai höpöukko, jos korona iskee, hiihtämään ei saa varmaan lähteä 2 - 3 viikkoon oireettomista hetkistä lukien. Olepa siis varovainenneljän tunnin retkiesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseessä pilailija?

        > Nyt ole luopunut onnistuneesti aamukahvista.

        Mitä onnistumista tuossa on? 2 - 4 kuppia kahvia päivässä on päin vastoin polyfenoleineen elimistölle hyvästä, siis sen verran kuin itse kukin hyvin kahvia sietää. Liika kofeiini tai jatkossa sen puute on tietenkin eri asia, samoin se, miten vatsa sietää kahvia.

        Kahvin vaihtaminen teehen on sama kuin vaihtaisi lohen haukeen tai appelsiinin päärynään.

        > Vähärasvaista lihaa voi syödä jopa100 grammaakin päivässä.

        OK. Viimeksi kirjoitit, että kasvikset ja kaalit ovat muodissa ja mansikkakakku pois muodista. Miksi liha on nyt sallittu?

        Vaikka oletkin pilailija tai höpöukko, jos korona iskee, hiihtämään ei saa varmaan lähteä 2 - 3 viikkoon oireettomista hetkistä lukien. Olepa siis varovainenneljän tunnin retkiesi kanssa.

        Ei ollut mitään vaikeuksia luopua kahvista.Kokeilin ensin juoda teetä ja jos vielä olisi tehnyt mieli kahvia olisin sitä juonut.Ei ollut mitään tarvetta eikä mielihaluja joten en sitä juonut.Kaloreita tulee nyt päivässä jo pelkästään siitä 400-500 kaloria vähemmän päivässä koska kahvin kanssa söin VÄHÄN omenapiirakkaa ja fasupaloja.
        - salaisuus siihen että kahvia ei tehnyt mieli johuu varmasti siitä juomasta mitä olen käyttänyt.Se on nimittäin paremman makuista kuin kahvi.Aikaisemmin tajusin vaihtaa korvapuustien käyttämisen kahvin juomisen yhteydessä puolet vähempikalorisiin fasupaloihin.

        Tällä hetkellä lihamäärät on vain 30grammaa päivässä.800gramman lounas sisältää vain 600 kaloria.JOS siinä OLISI lihaa ja riisiä se olisi yli 1000 kaloria
        Ruoka on enimmäkseen juureksia 3 eri ruokalajia 2 eri makeaa jälkiruokaa.Nälkää EI ole ollenkaan tällä syömisellä JA ruoka ON erittäin hyvän makuista.
        Lihaa kannattaa syödä kuitenkin herkuttelupäivinä vähän enemmän koska siitä saa proteenia.

        Kalorisäästöt kahvista ja pullista 500 ruuasta 500 = yht 1000 kaloria

        Tämä ruokavalio auttaa moneen muuhunkin vaivaan kuin ylipainoon.Esim Diagetes,korkea verenpaine,nivelsäryt,unettomuus,migreeni yms


      • Anonyymi

        Tämä ei ole minä vaan joku ihan muu.Minä olen TIKKULAIHA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseessä pilailija?

        > Nyt ole luopunut onnistuneesti aamukahvista.

        Mitä onnistumista tuossa on? 2 - 4 kuppia kahvia päivässä on päin vastoin polyfenoleineen elimistölle hyvästä, siis sen verran kuin itse kukin hyvin kahvia sietää. Liika kofeiini tai jatkossa sen puute on tietenkin eri asia, samoin se, miten vatsa sietää kahvia.

        Kahvin vaihtaminen teehen on sama kuin vaihtaisi lohen haukeen tai appelsiinin päärynään.

        > Vähärasvaista lihaa voi syödä jopa100 grammaakin päivässä.

        OK. Viimeksi kirjoitit, että kasvikset ja kaalit ovat muodissa ja mansikkakakku pois muodista. Miksi liha on nyt sallittu?

        Vaikka oletkin pilailija tai höpöukko, jos korona iskee, hiihtämään ei saa varmaan lähteä 2 - 3 viikkoon oireettomista hetkistä lukien. Olepa siis varovainenneljän tunnin retkiesi kanssa.

        "Vaikka oletkin pilailija tai höpöukko, jos korona iskee, hiihtämään ei saa varmaan lähteä 2 - 3 viikkoon oireettomista hetkistä lukien. Olepa siis varovainenneljän tunnin retkiesi kanssa."

        Minä hiihdän vaikka sairaalavuoteelta.Käyn 5den tunnin lenkkejä sukset jalassa ja monot pidän valmiiksi jaloissa sängyssäkin ja akkukäyttöiset mononlämmittimet. Sydänkohtaus on vain tekosyy olla hiihtämättä.Sairaalassa vaadin aamiaiseksi fasupaloja omenapiirakkaa pullaa ja mansikkakakkua ja sanoin pulleille hoitajille että miksi olet noin pullea koska se ärsyttää minua.ja käskin tuomaan pananikakkua ja päivällä kedapin glukoosisiirapilla.Ja päälle täytekakkukahvit.


    • Anonyymi

      Syön nykyään kahvin kanssa korvapuusteja,fasupaloja ja itse tehtyä omenapiirakkaa.Sitä pellillinen ei ole liikaa. Muutama sata grammaa karkkia ei ole iso asia, kun syö muuten kaalia ja vihanneksia.Jäätelö 500g yöllä ei haittaa. Karkkia syön tälläkin kuurilla aivan niinkuin ennenkin.Myös maradou suklaalevy 250 grammaa pari kolme kertaa viikossa.Nyt vain syön monipuolisemmin kaalia ja siihen vihanneksia..Sokeri on hyvä nopeitteen hiilihydraattien lähde liikuntaa harrastavalle laihduttavalle laihduttajalle.Sillä on erittäin suuri merkitys hiihtokuntoon.Nopeita ja hitaita hiilihydraatteja pitää saada kumpiakin yhtä paljon.Kahvin lopetan koska kahvi lihottaa.Tilalle teetä. Aamupalalla pullaa ja fasupaloja.Vellejä ja puuroja en ole koskaan syönyt.Karkkia olen aina syönyt ja tulen AINA syömään.Herkkuja SAA syödä.Nopeat hiilihydraatit tulee syötyä nopeasti ja hitaat hiilihydraatit hitaasti.Jäätelö ei lihota jos sen sulattaa nopeasti mononlämmittimellä.Olen tämän kokeillut ja tämä on ainut oikea tapa laihtua.Nyt joku lihava homo tai tyhmä läski impi joka laihduttaa ikuisesti tulee taas sanomaan jotain mutta se ei ole minä vaan joku muu.

      • Anonyymi

        On siinä kakussakin ravintoa vehnäjauhoja,sokeri,rasvaa,kananmunia.Näillä laihtua ja pysyy terveenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siinä kakussakin ravintoa vehnäjauhoja,sokeri,rasvaa,kananmunia.Näillä laihtua ja pysyy terveenä.

        TAAS TULI NÄITÄ PASKAKOMMENNTEJA

        NÄMÄ ON NIITÄ

        Tämä ei ole minä vaan joku ihan muu.Minä olen TIKKULAIHA.
        Äänestä
        Anonyymi
        12.05.2022 19:37
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseessä pilailija?

        > Nyt ole luopunut onnistuneesti aamukahvista.

        Mitä onnistumista tuossa on? 2 - 4 kuppia kahvia päivässä on päin vastoin polyfenoleineen elimistölle hyvästä, siis sen verran kuin itse kukin hyvin kahvia sietää. Liika kofeiini tai jatkossa sen puute on tietenkin eri asia, samoin se, miten vatsa sietää kahvia.

        Kahvin vaihtaminen teehen on sama kuin vaihtaisi lohen haukeen tai appelsiinin päärynään.

        > Vähärasvaista lihaa voi syödä jopa100 grammaakin päivässä.

        OK. Viimeksi kirjoitit, että kasvikset ja kaalit ovat muodissa ja mansikkakakku pois muodista. Miksi liha on nyt sallittu?

        Vaikka oletkin pilailija tai höpöukko, jos korona iskee, hiihtämään ei saa varmaan lähteä 2 - 3 viikkoon oireettomista hetkistä lukien. Olepa siis varovainenneljän tunnin retkiesi kanssa.

        "Vaikka oletkin pilailija tai höpöukko, jos korona iskee, hiihtämään ei saa varmaan lähteä 2 - 3 viikkoon oireettomista hetkistä lukien. Olepa siis varovainenneljän tunnin retkiesi kanssa."

        Minä hiihdän vaikka sairaalavuoteelta.Käyn 5den tunnin lenkkejä sukset jalassa ja monot pidän valmiiksi jaloissa sängyssäkin ja akkukäyttöiset mononlämmittimet. Sydänkohtaus on vain tekosyy olla hiihtämättä.Sairaalassa vaadin aamiaiseksi fasupaloja omenapiirakkaa pullaa ja mansikkakakkua ja sanoin pulleille hoitajille että miksi olet noin pullea koska se ärsyttää minua.ja käskin tuomaan pananikakkua ja päivällä kedapin glukoosisiirapilla.Ja päälle täytekakkukahvit.
        Äänestä

        Anonyymi
        12.05.2022 17:31
        UUSI

        Syön nykyään kahvin kanssa korvapuusteja,fasupaloja ja itse tehtyä omenapiirakkaa.Sitä pellillinen ei ole liikaa. Muutama sata grammaa karkkia ei ole iso asia, kun syö muuten kaalia ja vihanneksia.Jäätelö 500g yöllä ei haittaa. Karkkia syön tälläkin kuurilla aivan niinkuin ennenkin.Myös maradou suklaalevy 250 grammaa pari kolme kertaa viikossa.Nyt vain syön monipuolisemmin kaalia ja siihen vihanneksia..Sokeri on hyvä nopeitteen hiilihydraattien lähde liikuntaa harrastavalle laihduttavalle laihduttajalle.Sillä on erittäin suuri merkitys hiihtokuntoon.Nopeita ja hitaita hiilihydraatteja pitää saada kumpiakin yhtä paljon.Kahvin lopetan koska kahvi lihottaa.Tilalle teetä. Aamupalalla pullaa ja fasupaloja.Vellejä ja puuroja en ole koskaan syönyt.Karkkia olen aina syönyt ja tulen AINA syömään.Herkkuja SAA syödä.Nopeat hiilihydraatit tulee syötyä nopeasti ja hitaat hiilihydraatit hitaasti.Jäätelö ei lihota jos sen sulattaa nopeasti mononlämmittimellä.Olen tämän kokeillut ja tämä on ainut oikea tapa laihtua.Nyt joku lihava homo tai tyhmä läski impi joka laihduttaa ikuisesti tulee taas sanomaan jotain mutta se ei ole minä vaan joku muu.
        Äänestä

        Anonyymi
        12.05.2022 17:39
        UUSI

        On siinä kakussakin ravintoa vehnäjauhoja,sokeri,rasvaa,kananmunia.Näillä laihtua ja pysyy terveenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TAAS TULI NÄITÄ PASKAKOMMENNTEJA

        NÄMÄ ON NIITÄ

        Tämä ei ole minä vaan joku ihan muu.Minä olen TIKKULAIHA.
        Äänestä
        Anonyymi
        12.05.2022 19:37
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseessä pilailija?

        > Nyt ole luopunut onnistuneesti aamukahvista.

        Mitä onnistumista tuossa on? 2 - 4 kuppia kahvia päivässä on päin vastoin polyfenoleineen elimistölle hyvästä, siis sen verran kuin itse kukin hyvin kahvia sietää. Liika kofeiini tai jatkossa sen puute on tietenkin eri asia, samoin se, miten vatsa sietää kahvia.

        Kahvin vaihtaminen teehen on sama kuin vaihtaisi lohen haukeen tai appelsiinin päärynään.

        > Vähärasvaista lihaa voi syödä jopa100 grammaakin päivässä.

        OK. Viimeksi kirjoitit, että kasvikset ja kaalit ovat muodissa ja mansikkakakku pois muodista. Miksi liha on nyt sallittu?

        Vaikka oletkin pilailija tai höpöukko, jos korona iskee, hiihtämään ei saa varmaan lähteä 2 - 3 viikkoon oireettomista hetkistä lukien. Olepa siis varovainenneljän tunnin retkiesi kanssa.

        "Vaikka oletkin pilailija tai höpöukko, jos korona iskee, hiihtämään ei saa varmaan lähteä 2 - 3 viikkoon oireettomista hetkistä lukien. Olepa siis varovainenneljän tunnin retkiesi kanssa."

        Minä hiihdän vaikka sairaalavuoteelta.Käyn 5den tunnin lenkkejä sukset jalassa ja monot pidän valmiiksi jaloissa sängyssäkin ja akkukäyttöiset mononlämmittimet. Sydänkohtaus on vain tekosyy olla hiihtämättä.Sairaalassa vaadin aamiaiseksi fasupaloja omenapiirakkaa pullaa ja mansikkakakkua ja sanoin pulleille hoitajille että miksi olet noin pullea koska se ärsyttää minua.ja käskin tuomaan pananikakkua ja päivällä kedapin glukoosisiirapilla.Ja päälle täytekakkukahvit.
        Äänestä

        Anonyymi
        12.05.2022 17:31
        UUSI

        Syön nykyään kahvin kanssa korvapuusteja,fasupaloja ja itse tehtyä omenapiirakkaa.Sitä pellillinen ei ole liikaa. Muutama sata grammaa karkkia ei ole iso asia, kun syö muuten kaalia ja vihanneksia.Jäätelö 500g yöllä ei haittaa. Karkkia syön tälläkin kuurilla aivan niinkuin ennenkin.Myös maradou suklaalevy 250 grammaa pari kolme kertaa viikossa.Nyt vain syön monipuolisemmin kaalia ja siihen vihanneksia..Sokeri on hyvä nopeitteen hiilihydraattien lähde liikuntaa harrastavalle laihduttavalle laihduttajalle.Sillä on erittäin suuri merkitys hiihtokuntoon.Nopeita ja hitaita hiilihydraatteja pitää saada kumpiakin yhtä paljon.Kahvin lopetan koska kahvi lihottaa.Tilalle teetä. Aamupalalla pullaa ja fasupaloja.Vellejä ja puuroja en ole koskaan syönyt.Karkkia olen aina syönyt ja tulen AINA syömään.Herkkuja SAA syödä.Nopeat hiilihydraatit tulee syötyä nopeasti ja hitaat hiilihydraatit hitaasti.Jäätelö ei lihota jos sen sulattaa nopeasti mononlämmittimellä.Olen tämän kokeillut ja tämä on ainut oikea tapa laihtua.Nyt joku lihava homo tai tyhmä läski impi joka laihduttaa ikuisesti tulee taas sanomaan jotain mutta se ei ole minä vaan joku muu.
        Äänestä

        Anonyymi
        12.05.2022 17:39
        UUSI

        On siinä kakussakin ravintoa vehnäjauhoja,sokeri,rasvaa,kananmunia.Näillä laihtua ja pysyy terveenä.

        JA NÄMÄKIN ON NIITÄ PASKAKOMMENTTEJA

        "Vaikka oletkin pilailija tai höpöukko, jos korona iskee, hiihtämään ei saa varmaan lähteä 2 - 3 viikkoon oireettomista hetkistä lukien. Olepa siis varovainenneljän tunnin retkiesi kanssa."

        Minä hiihdän vaikka sairaalavuoteelta.Käyn 5den tunnin lenkkejä sukset jalassa ja monot pidän valmiiksi jaloissa sängyssäkin ja akkukäyttöiset mononlämmittimet. Sydänkohtaus on vain tekosyy olla hiihtämättä.Sairaalassa vaadin aamiaiseksi fasupaloja omenapiirakkaa pullaa ja mansikkakakkua ja sanoin pulleille hoitajille että miksi olet noin pullea koska se ärsyttää minua.ja käskin tuomaan pananikakkua ja päivällä kedapin glukoosisiirapilla.Ja päälle täytekakkukahvit.
        Äänestä

        Anonyymi
        12.05.2022 17:31
        UUSI

        Syön nykyään kahvin kanssa korvapuusteja,fasupaloja ja itse tehtyä omenapiirakkaa.Sitä pellillinen ei ole liikaa. Muutama sata grammaa karkkia ei ole iso asia, kun syö muuten kaalia ja vihanneksia.Jäätelö 500g yöllä ei haittaa. Karkkia syön tälläkin kuurilla aivan

        niinkuin ennenkin.Myös maradou suklaalevy 250 grammaa pari kolme kertaa viikossa.Nyt vain syön monipuolisemmin kaalia ja siihen vihanneksia..Sokeri on hyvä nopeitteen hiilihydraattien lähde liikuntaa harrastavalle laihduttavalle laihduttajalle.Sillä on erittäin suuri merkitys hiihtokuntoon.Nopeita ja hitaita hiilihydraatteja pitää saada kumpiakin yhtä paljon.Kahvin lopetan koska kahvi lihottaa.Tilalle teetä. Aamupalalla pullaa ja fasupaloja.Vellejä ja puuroja en ole koskaan syönyt.Karkkia olen aina syönyt ja tulen AINA syömään.Herkkuja SAA syödä.Nopeat hiilihydraatit tulee syötyä nopeasti ja hitaat hiilihydraatit hitaasti.Jäätelö ei lihota jos sen sulattaa nopeasti mononlämmittimellä.Olen tämän kokeillut ja tämä on ainut oikea tapa laihtua.Nyt joku lihava homo tai tyhmä läski impi joka laihduttaa ikuisesti tulee taas sanomaan jotain mutta se ei ole minä vaan joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA NÄMÄKIN ON NIITÄ PASKAKOMMENTTEJA

        "Vaikka oletkin pilailija tai höpöukko, jos korona iskee, hiihtämään ei saa varmaan lähteä 2 - 3 viikkoon oireettomista hetkistä lukien. Olepa siis varovainenneljän tunnin retkiesi kanssa."

        Minä hiihdän vaikka sairaalavuoteelta.Käyn 5den tunnin lenkkejä sukset jalassa ja monot pidän valmiiksi jaloissa sängyssäkin ja akkukäyttöiset mononlämmittimet. Sydänkohtaus on vain tekosyy olla hiihtämättä.Sairaalassa vaadin aamiaiseksi fasupaloja omenapiirakkaa pullaa ja mansikkakakkua ja sanoin pulleille hoitajille että miksi olet noin pullea koska se ärsyttää minua.ja käskin tuomaan pananikakkua ja päivällä kedapin glukoosisiirapilla.Ja päälle täytekakkukahvit.
        Äänestä

        Anonyymi
        12.05.2022 17:31
        UUSI

        Syön nykyään kahvin kanssa korvapuusteja,fasupaloja ja itse tehtyä omenapiirakkaa.Sitä pellillinen ei ole liikaa. Muutama sata grammaa karkkia ei ole iso asia, kun syö muuten kaalia ja vihanneksia.Jäätelö 500g yöllä ei haittaa. Karkkia syön tälläkin kuurilla aivan

        niinkuin ennenkin.Myös maradou suklaalevy 250 grammaa pari kolme kertaa viikossa.Nyt vain syön monipuolisemmin kaalia ja siihen vihanneksia..Sokeri on hyvä nopeitteen hiilihydraattien lähde liikuntaa harrastavalle laihduttavalle laihduttajalle.Sillä on erittäin suuri merkitys hiihtokuntoon.Nopeita ja hitaita hiilihydraatteja pitää saada kumpiakin yhtä paljon.Kahvin lopetan koska kahvi lihottaa.Tilalle teetä. Aamupalalla pullaa ja fasupaloja.Vellejä ja puuroja en ole koskaan syönyt.Karkkia olen aina syönyt ja tulen AINA syömään.Herkkuja SAA syödä.Nopeat hiilihydraatit tulee syötyä nopeasti ja hitaat hiilihydraatit hitaasti.Jäätelö ei lihota jos sen sulattaa nopeasti mononlämmittimellä.Olen tämän kokeillut ja tämä on ainut oikea tapa laihtua.Nyt joku lihava homo tai tyhmä läski impi joka laihduttaa ikuisesti tulee taas sanomaan jotain mutta se ei ole minä vaan joku muu.

        Älä syö piitakoita.Ne lihottaa eniten.Tilalla lidlin hedelmäkarkkia 563lme krammaa.


    • Anonyymi

      Minulla on siis ruokalautasella porkkanaa,kaalia,lanttua,perunaa yms .Ruoka on hyvää JA sitä SAA syödä PALJON

      • Anonyymi

        Siis terveellistä JA ravitsevaa ruokaa,eikä mitään paskaa kuten pitsoja,hampurilaisia,lihapiitakoita yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis terveellistä JA ravitsevaa ruokaa,eikä mitään paskaa kuten pitsoja,hampurilaisia,lihapiitakoita yms

        Sikshän te lihotte,kun te syötte niin paskaa ruokaa.


      • Anonyymi

        Saa saa ja lisäksi voi HYVIN syödä herkkujakin eikä se haittaa jos ei mene herkutteluksi ja syö vähän.Minulla se vähän on pellillinen omenapiirakkaa fasupaloja kedapia karkkia maradou suklaata pananikakkua mansikkakakkua korkeintaan päivässä.Pullaa ei kannata syödä liikaa,vain aamupulla päiväpulla iltapulla ja yöpulla.Laihdutan nyt viimeisiä 3ea kiloa joten jätin pois iltapäiväpullan ettei mene herkutteluksi.kahvi lihottaa joten senkin vaihdoin teehen ja sen kanssa syön palan mansikkakakkua.Tämä on AINOA tapa laihtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis terveellistä JA ravitsevaa ruokaa,eikä mitään paskaa kuten pitsoja,hampurilaisia,lihapiitakoita yms

        Joo ei missään tapauksessa piirakoita.Mielummin fasupaloja, ne imee TEHOKKAASTI vyötärörasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikshän te lihotte,kun te syötte niin paskaa ruokaa.

        "Sikshän te lihotte,kun te syötte niin paskaa ruokaa."

        Ei kai karkki ja kakku nyt muuta olekaan. Ja jäätelö keskellä yötä kertoo sekin vähän oudosta suhtautumisesta syömiseen.
        Että yöllä voi sitä paskaa ruokaa syödä sitten?

        T kn


    • Anonyymi

      TAAS TULI PASKAKOMMENTTEJA

      Saa saa ja lisäksi voi HYVIN syödä herkkujakin eikä se haittaa jos ei mene herkutteluksi ja syö vähän.Minulla se vähän on pellillinen omenapiirakkaa fasupaloja kedapia karkkia maradou suklaata pananikakkua mansikkakakkua korkeintaan päivässä.Pullaa ei kannata syödä liikaa,vain aamupulla päiväpulla iltapulla ja yöpulla.Laihdutan nyt viimeisiä 3ea kiloa joten jätin pois iltapäiväpullan ettei mene herkutteluksi.kahvi lihottaa joten senkin vaihdoin teehen ja sen kanssa syön palan mansikkakakkua.Tämä on AINOA tapa laihtua.
      Äänestä
      Anonyymi
      12.05.2022 22:10
      UUSI

      Anonyymi kirjoitti:

      Siis terveellistä JA ravitsevaa ruokaa,eikä mitään paskaa kuten pitsoja,hampurilaisia,lihapiitakoita yms

      Joo ei missään tapauksessa piirakoita.Mielummin fasupaloja, ne imee TEHOKKAASTI vyötärörasvaa.

      • Anonyymi

        Vieläkään sinulla ei ole tyydyttävää seksisuhdetta, vaikka monet ikätovereistasi ovat jo monta vuotta olleet aktiivisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkään sinulla ei ole tyydyttävää seksisuhdetta, vaikka monet ikätovereistasi ovat jo monta vuotta olleet aktiivisia?

        Aloititko itse 8-vuotiaana vai? Ilmeisesti jonkun sukulaisesi kanssa. Pahoittelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloititko itse 8-vuotiaana vai? Ilmeisesti jonkun sukulaisesi kanssa. Pahoittelut.

        En minä 8-vuotiaana osannut kirjoittaa niin hyvin kuin sinä. Luulin sinua jopa 14-17-vuotiaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä 8-vuotiaana osannut kirjoittaa niin hyvin kuin sinä. Luulin sinua jopa 14-17-vuotiaaksi.

        Et kuitenkaan kieltänyt sitä, ettetkö olisi aloittanut sukukaisesi kanssa. Asia ymmärretty, se selittää monta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuitenkaan kieltänyt sitä, ettetkö olisi aloittanut sukukaisesi kanssa. Asia ymmärretty, se selittää monta asiaa.

        Juu en ole kieltänyt :) Tyttö tykittää nyt täysillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en ole kieltänyt :) Tyttö tykittää nyt täysillä.

        Kappas - miesoletettu pitää tykkileikeistä.


    • Anonyymi

      "Pliis."

      12-16 -vuotias Teinityttöpoikamies on Massiivikalorihöpöttäjän kanssa samanlainen keski-ikäinen höpöukko, ja heillä kahdella on se yhteinen piirre, että he kaipaavat jatkuvaa huomioita. Huomiota keinolla millä hyvänsä. Heillä molemmilla on siis sama teema, ja he saattavat kirjoittajina olla jopa yksi ja sama henkilö.

      Näiden kahden kintereillä pyörii jatkuvasti eräs äidinkielen opettaja, Välituntivalvoja, joka kertoo kaikille lukijoille, jos kaksikkoa kiusataan tai ellei kaksikolle olla lempeitä. Se on kummallista, ja tuo vartija-poliisi eli Välituntivalvoja saattaa myös olla joko jompi kumpi kaksikosta, tai tietenkin vain joku lapsena koulukiusattu. Tämä kyseinen koulukiusattu Välituntivalvoja myös huolehtii kuviteltujen teini-ikäisten sukupuolitarpeista, pakaroista sekä kuukautisista.

      Me kaikki olemme varmasti koulukiusaamista vastaan, sillä se näkyy aikuisena mitä kummallisimpina traumoina. Myös epätavanomainen paino oirehtii kummallisina traumoina. Yhteiskunta on valitettavan epätäydellinen, eikä kykene tarjoamaan kaikille tarjokkaille apua pääongelmiin. Onneksi kaikki teini-ikäiset höpöukot ovat kuitenkin turvassa parodiahorisontin takana, jonka foorumin Pilailija on juuri heitä varten luonut.

      Kuten muualla sanottua, itse pistän rahani pantiksi siitä, että sekä Teinityttöpoikamies että Massiivikalorihöpöttäjä ovat keksittyjä hahmoja, joiden takana on joko pilailija, trollaaja tai Välituntivalvoja. Jokaisella pienellä paikkakunnalla, samoin kuin kirjoitusfoorumilla, on oma ns. kylähullunsa eli antaa kaikkien kukkien kukkia. Tämä erilaisuuden ja tahallisten kirjoitusvirheiden lempeä savuverho on kuitenkin nähty.

    • Anonyymi

      Eli hyvästi mukava elämä

    • Anonyymi

      Buumerit tarttuu trollin syötteihin kuin kalat

    • Anonyymi

      Kaalista pystyy tekemään erittäin hyvää ruokaa.

      • Anonyymi

        Kyllä, kaalin kanssa kun sotkee vettä ja suolaa, saa keittoa.


      • Anonyymi

        Käyttäkää yläpäätä eikä alapäätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kaalin kanssa kun sotkee vettä ja suolaa, saa keittoa.

        Ei kannata syödä kaalikeittoa koska on olemassa huomattavati paremmankin makuista ruokaa missä ON vain vähän kaloreita.Pitää käyttää järkiä.


    • Anonyymi

      Jären käyttö sallittu.

      • Anonyymi

        Sären käyttö. Miksi ette käyttäisi särkiä? Kaali pois ja särkiä tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sären käyttö. Miksi ette käyttäisi särkiä? Kaali pois ja särkiä tilalle.

        Miksi emme söisi kaalilaatikkoa? Ilman siirappia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi emme söisi kaalilaatikkoa? Ilman siirappia.

        Ei se eroa kaalikeitosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi emme söisi kaalilaatikkoa? Ilman siirappia.

        Kaali ilman siitappia tietenkin.Sitten voi syödä 853 krammaa karkkia ja aamulla fasupaloja päälle täytekakkukahvit.Yöllä voi syödä jäätelyä ja oottaa että tulee kesä niin voi syödä päivälläkin.Kun nyt syö kaalia niin kesällä voi jättää sen pois ja ottaa tilalle jäätelyä ja täytekakkukahvit useammin.Herkutella VOI jos sitä ei ole liikaa.Ettekö te vieläkään ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaali ilman siitappia tietenkin.Sitten voi syödä 853 krammaa karkkia ja aamulla fasupaloja päälle täytekakkukahvit.Yöllä voi syödä jäätelyä ja oottaa että tulee kesä niin voi syödä päivälläkin.Kun nyt syö kaalia niin kesällä voi jättää sen pois ja ottaa tilalle jäätelyä ja täytekakkukahvit useammin.Herkutella VOI jos sitä ei ole liikaa.Ettekö te vieläkään ymmärrä.

        Ikätoverisi saavat siirappia pojilta.


    • Anonyymi

      Käyttäkää nyt sitä järkiä.

      • Anonyymi

        Kohta on yli 7000 vastausta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe