Mies juo cocista

Anonyymi

Siis minun mies juo coca colaa. Jääkapissa on 28 pulloa tai tölkkiä coca cola xeroa. Lisäksi on vichya jotain 10 pulloa. Ruokaa ei mahdu jääkaappiin juuri ollenkaan koska juomat pitää olla aina kylmiä. Pian kyllä pitää jutella tämän addiktin kanssa.

21

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

se minertraalijuomas viddy vooisi ollas grtvrrllisdrmpää.

Iselläni ihmettelen: miten aika todella kuuma olo en tiedä mistä johtuu.

• Anonyymi

Osta sille viinaa ja vie coca colat naapurin lapsille.

T viinamies

• Anonyymi

Oikea mies juo viinaa ja kaljaa.
        Hintahtava raitis mies juo äitin kanssa muumilimpsaa.
        Naisia ei kiinnosta mammanpojat.

narumyyjä

• Anonyymi

Tuollaisesta saa jo rasvamaksan.

• Anonyymi

Pojan koltiainen tuo on eikä mies.

• Anonyymi

Aloittaja on jo setämiesiässä

• Anonyymi

Cocis on hyvää. Viina pahaa. Harva nainen kelpuuttaa cocis miehen.

• Koska olen kuivilla oleva alkoholisti, en ole voinut nauttia stiprije dzērieni stipriem vīrīšien eli voimajuomia voimakkaille miehille niin Latvian matkalla kuin pappisseurassa, mutta molemmissa hauskat seuralaiset ovat minua pilkanneet, kun olen tilannut cocista. 🌹👀

• vīrīšien > vīrīšiem. Anteeksi.

• Anonyymi

Olen myös alkoholisti. Kuinka kauan olet ollut juomatta? Mikä oli syy raitistumiseen? Käytkö AA:ssa?

• Anonyymi kirjoitti:

Olen myös alkoholisti. Kuinka kauan olet ollut juomatta? Mikä oli syy raitistumiseen? Käytkö AA:ssa?

Meistä alkoholisteista vain 1 - 2 % pääsee pitkäaikaisesti kuiville. Tämän tietäen en koskaan edes yrittänut mihinkään hoitoon. Olen ollut kuvilla 45 vuotta. Kentällä ollessani join maksimimäärän, jonka maksa pystyy polttamaan eli keskimäärin 17 pulloa olutta päivässä ja joka päivä.

Raitistumisen syyksi voinee mainita, että minulla oli kymmenvuotisen juomisen jälkeen runsaasti neurologisia ja psykkisiä häiriöitä. En kuitenkaan koskaan luullut raitistuvani, vaan kuvittelin itseni kohtalon olevan joko dementoituneena mielisairaalan nurkassa tai haudassa.

Kuiville pääsin erittäin kovin oirein spontaanisti, mutta sitten noin kolmen kuukauden jälkeen, kun ajattelu alkoi hiukan selkiytyä, helluntaiherätykseen. Siellä olin rivijäsenenä viitisen vuotta, valmistuin papiksi ja siirryin luterilaiseen kirkkoon.

Eräs alkoholistiystävä vei minut kerran AA:han, mutta ei se tuntunut antavan mitään lisää.

• Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

Meistä alkoholisteista vain 1 - 2 % pääsee pitkäaikaisesti kuiville. Tämän tietäen en koskaan edes yrittänut mihinkään hoitoon. Olen ollut kuvilla 45 vuotta. Kentällä ollessani join maksimimäärän, jonka maksa pystyy polttamaan eli keskimäärin 17 pulloa olutta päivässä ja joka päivä.

Raitistumisen syyksi voinee mainita, että minulla oli kymmenvuotisen juomisen jälkeen runsaasti neurologisia ja psykkisiä häiriöitä. En kuitenkaan koskaan luullut raitistuvani, vaan kuvittelin itseni kohtalon olevan joko dementoituneena mielisairaalan nurkassa tai haudassa.

Kuiville pääsin erittäin kovin oirein spontaanisti, mutta sitten noin kolmen kuukauden jälkeen, kun ajattelu alkoi hiukan selkiytyä, helluntaiherätykseen. Siellä olin rivijäsenenä viitisen vuotta, valmistuin papiksi ja siirryin luterilaiseen kirkkoon.

Eräs alkoholistiystävä vei minut kerran AA:han, mutta ei se tuntunut antavan mitään lisää.

Tiedän tuon prosentin. 1-2% on järkyttävän vähän. Aloin juoda 15v sitten eron jälkeen. Ei siis juonut nuorena liikaa. Välissä on ollut neljän vuoden ja vuoden tauko. Tällä erää olen ollut vasta 2 viikkoa raittiina. Olen välillä käynyt AA:ssa. Tavallaan pidän siitä, mutta aina joku fanaatikko on kimpussa määräilemässä, miten tulee raitistua. Toisaalta siellä on paljon ihaniakin ihmisiä. Minun suurin motiivini tällä hetkellä kyllästyminen tupakkaan. En pysty juomaan polttamatta. Aski maksaa 10e, ja keuhkot ovat ihan loppu.

• Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

Onnea noin pitkästä raittiudesta. Voit olla ylpeä itsestäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Onnea noin pitkästä raittiudesta. Voit olla ylpeä itsestäsi.

Olen kyllä sillä kannalla, ettei ole yliminää, joka voisi päättää puolestani, miten minulla menee. Kiitos kuitenkin!

Toivotaan, että pääsisit kuiville. Ei alkoholisti kuivillakaan ole terveeseen verrattava. Raskas oire on hoitoresistentti ahdistus, joka vaivaa, olipa sitten kentällä tai kuivilla.

• Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

Olen kyllä sillä kannalla, ettei ole yliminää, joka voisi päättää puolestani, miten minulla menee. Kiitos kuitenkin!

Toivotaan, että pääsisit kuiville. Ei alkoholisti kuivillakaan ole terveeseen verrattava. Raskas oire on hoitoresistentti ahdistus, joka vaivaa, olipa sitten kentällä tai kuivilla.

Niinpä. Aina se muistipaikka päässä vaatii täyttymystä. Jos ei alkoholia, niin jotain muuta. Riippuvuudet ovat sinäänsä mielenkiintoinen aihe. Olen niitä viime aikoina paljon pohtinut. Ei raittius paljon auta, jos seuraavaksi syö itsensä hengiltä.

• Anonyymi

Ameriikan litku sisältää kofeiiniä, että kaikki tullee riippuvaiseksi!🤑🤑

• Huono hampaille ja lompakolle. Muuten ihan ok.

• Anonyymi

Huoh.. Täällä asuu pepsi max -addikti.

Ymmärrän täysin tuskasi.

• Anonyymi

Juon kans coca colaa. Pitäisi juoda viinaa niin alkaisi naiset kiinnostua. Raitis mies ei naisille kelpaa.

• Anonyymi

Naisiin tutustuu viinaa juomalla.

T viinamies

• Anonyymi

Joo joo vissy tuo vaan menninkäisiä paikalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      415
      6122
    2. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      3874
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2221
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1972
    5. 90
      1889
    6. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      175
      1501
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      469
      1014
    8. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      93
      962
    9. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      237
      960
    10. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      27
      943
    Aihe