Mies juo cocista

Anonyymi

Siis minun mies juo coca colaa. Jääkapissa on 28 pulloa tai tölkkiä coca cola xeroa. Lisäksi on vichya jotain 10 pulloa. Ruokaa ei mahdu jääkaappiin juuri ollenkaan koska juomat pitää olla aina kylmiä. Pian kyllä pitää jutella tämän addiktin kanssa.

32

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      se minertraalijuomas viddy vooisi ollas grtvrrllisdrmpää.

      Iselläni ihmettelen: miten aika todella kuuma olo en tiedä mistä johtuu.

    • Anonyymi

      Osta sille viinaa ja vie coca colat naapurin lapsille.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Oikea mies juo viinaa ja kaljaa.
        Hintahtava raitis mies juo äitin kanssa muumilimpsaa.
        Naisia ei kiinnosta mammanpojat.

        narumyyjä


    • Anonyymi

      Tuollaisesta saa jo rasvamaksan.

    • Anonyymi

      Pojan koltiainen tuo on eikä mies.

      • Anonyymi

        Aloittaja on jo setämiesiässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on jo setämiesiässä

        Kyllä näin on ja ilmeisesti ikäkriisiä pukkaa pyöreisiin vuosiin


    • Anonyymi

      Cocis on hyvää. Viina pahaa. Harva nainen kelpuuttaa cocis miehen.

    • Koska olen kuivilla oleva alkoholisti, en ole voinut nauttia stiprije dzērieni stipriem vīrīšien eli voimajuomia voimakkaille miehille niin Latvian matkalla kuin pappisseurassa, mutta molemmissa hauskat seuralaiset ovat minua pilkanneet, kun olen tilannut cocista. 🌹👀

      • vīrīšien > vīrīšiem. Anteeksi.


      • Anonyymi

        Olen myös alkoholisti. Kuinka kauan olet ollut juomatta? Mikä oli syy raitistumiseen? Käytkö AA:ssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös alkoholisti. Kuinka kauan olet ollut juomatta? Mikä oli syy raitistumiseen? Käytkö AA:ssa?

        Meistä alkoholisteista vain 1 - 2 % pääsee pitkäaikaisesti kuiville. Tämän tietäen en koskaan edes yrittänut mihinkään hoitoon. Olen ollut kuvilla 45 vuotta. Kentällä ollessani join maksimimäärän, jonka maksa pystyy polttamaan eli keskimäärin 17 pulloa olutta päivässä ja joka päivä.

        Raitistumisen syyksi voinee mainita, että minulla oli kymmenvuotisen juomisen jälkeen runsaasti neurologisia ja psykkisiä häiriöitä. En kuitenkaan koskaan luullut raitistuvani, vaan kuvittelin itseni kohtalon olevan joko dementoituneena mielisairaalan nurkassa tai haudassa.

        Kuiville pääsin erittäin kovin oirein spontaanisti, mutta sitten noin kolmen kuukauden jälkeen, kun ajattelu alkoi hiukan selkiytyä, helluntaiherätykseen. Siellä olin rivijäsenenä viitisen vuotta, valmistuin papiksi ja siirryin luterilaiseen kirkkoon.

        Eräs alkoholistiystävä vei minut kerran AA:han, mutta ei se tuntunut antavan mitään lisää.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Meistä alkoholisteista vain 1 - 2 % pääsee pitkäaikaisesti kuiville. Tämän tietäen en koskaan edes yrittänut mihinkään hoitoon. Olen ollut kuvilla 45 vuotta. Kentällä ollessani join maksimimäärän, jonka maksa pystyy polttamaan eli keskimäärin 17 pulloa olutta päivässä ja joka päivä.

        Raitistumisen syyksi voinee mainita, että minulla oli kymmenvuotisen juomisen jälkeen runsaasti neurologisia ja psykkisiä häiriöitä. En kuitenkaan koskaan luullut raitistuvani, vaan kuvittelin itseni kohtalon olevan joko dementoituneena mielisairaalan nurkassa tai haudassa.

        Kuiville pääsin erittäin kovin oirein spontaanisti, mutta sitten noin kolmen kuukauden jälkeen, kun ajattelu alkoi hiukan selkiytyä, helluntaiherätykseen. Siellä olin rivijäsenenä viitisen vuotta, valmistuin papiksi ja siirryin luterilaiseen kirkkoon.

        Eräs alkoholistiystävä vei minut kerran AA:han, mutta ei se tuntunut antavan mitään lisää.

        Tiedän tuon prosentin. 1-2% on järkyttävän vähän. Aloin juoda 15v sitten eron jälkeen. Ei siis juonut nuorena liikaa. Välissä on ollut neljän vuoden ja vuoden tauko. Tällä erää olen ollut vasta 2 viikkoa raittiina. Olen välillä käynyt AA:ssa. Tavallaan pidän siitä, mutta aina joku fanaatikko on kimpussa määräilemässä, miten tulee raitistua. Toisaalta siellä on paljon ihaniakin ihmisiä. Minun suurin motiivini tällä hetkellä kyllästyminen tupakkaan. En pysty juomaan polttamatta. Aski maksaa 10e, ja keuhkot ovat ihan loppu.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Meistä alkoholisteista vain 1 - 2 % pääsee pitkäaikaisesti kuiville. Tämän tietäen en koskaan edes yrittänut mihinkään hoitoon. Olen ollut kuvilla 45 vuotta. Kentällä ollessani join maksimimäärän, jonka maksa pystyy polttamaan eli keskimäärin 17 pulloa olutta päivässä ja joka päivä.

        Raitistumisen syyksi voinee mainita, että minulla oli kymmenvuotisen juomisen jälkeen runsaasti neurologisia ja psykkisiä häiriöitä. En kuitenkaan koskaan luullut raitistuvani, vaan kuvittelin itseni kohtalon olevan joko dementoituneena mielisairaalan nurkassa tai haudassa.

        Kuiville pääsin erittäin kovin oirein spontaanisti, mutta sitten noin kolmen kuukauden jälkeen, kun ajattelu alkoi hiukan selkiytyä, helluntaiherätykseen. Siellä olin rivijäsenenä viitisen vuotta, valmistuin papiksi ja siirryin luterilaiseen kirkkoon.

        Eräs alkoholistiystävä vei minut kerran AA:han, mutta ei se tuntunut antavan mitään lisää.

        Onnea noin pitkästä raittiudesta. Voit olla ylpeä itsestäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnea noin pitkästä raittiudesta. Voit olla ylpeä itsestäsi.

        Olen kyllä sillä kannalla, ettei ole yliminää, joka voisi päättää puolestani, miten minulla menee. Kiitos kuitenkin!

        Toivotaan, että pääsisit kuiville. Ei alkoholisti kuivillakaan ole terveeseen verrattava. Raskas oire on hoitoresistentti ahdistus, joka vaivaa, olipa sitten kentällä tai kuivilla.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olen kyllä sillä kannalla, ettei ole yliminää, joka voisi päättää puolestani, miten minulla menee. Kiitos kuitenkin!

        Toivotaan, että pääsisit kuiville. Ei alkoholisti kuivillakaan ole terveeseen verrattava. Raskas oire on hoitoresistentti ahdistus, joka vaivaa, olipa sitten kentällä tai kuivilla.

        Niinpä. Aina se muistipaikka päässä vaatii täyttymystä. Jos ei alkoholia, niin jotain muuta. Riippuvuudet ovat sinäänsä mielenkiintoinen aihe. Olen niitä viime aikoina paljon pohtinut. Ei raittius paljon auta, jos seuraavaksi syö itsensä hengiltä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olen kyllä sillä kannalla, ettei ole yliminää, joka voisi päättää puolestani, miten minulla menee. Kiitos kuitenkin!

        Toivotaan, että pääsisit kuiville. Ei alkoholisti kuivillakaan ole terveeseen verrattava. Raskas oire on hoitoresistentti ahdistus, joka vaivaa, olipa sitten kentällä tai kuivilla.

        Jäännösoire, johon alunpitäenkin alettiin juomaan.


    • Anonyymi

      Ameriikan litku sisältää kofeiiniä, että kaikki tullee riippuvaiseksi!🤑🤑

    • Huono hampaille ja lompakolle. Muuten ihan ok.

    • Anonyymi

      Huoh.. Täällä asuu pepsi max -addikti.

      Ymmärrän täysin tuskasi.

    • Anonyymi

      Juon kans coca colaa. Pitäisi juoda viinaa niin alkaisi naiset kiinnostua. Raitis mies ei naisille kelpaa.

    • Anonyymi

      Naisiin tutustuu viinaa juomalla.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Joo joo vissy tuo vaan menninkäisiä paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo vissy tuo vaan menninkäisiä paikalle.

        Vissyn saa poreettomana kun tilaa vettä


    • Anonyymi

      Ehkä tuon määrän suhteen jääkaapissa voisin olla samaa mieltä, mutta miksi limustakin pitää tehdä ongelma väkisin?

      Olen itse juonut limuja koko elämäni ajan koska yksinkertaisesti pidän niistä. Varmasti jotkut ongelmalasit nenällä tämän tosiaan voi nähdä ongelmana tai yleisiä mieltymyksiä orjallisesti noudattavana "poikkeava epäilyttää" - mutta kyseessä ei ole mikään helvetin oikea ongelma vaan se on kulutus ja mielipidevalinta; makukysymys.

      En näe sellaista ihmistä joka tekee tälläisistä lillukanvarsista ongelman vaivan arvoisena, jotain siellä hahmotuskyvyssä tai omien mieltymysten haarukoimisessa tai toisten arvioimisessa objektiivisesti on vialla jos toisten ihmisten limsanjuominenkin on ongelma. Toki ymmärtäisin jos diabeetikko ei noudata terveyttään ylläpitää ruokavaliota tai joku nesteyttää limulla pakonomaisesti 10 litraa päivässä - mutta kun kyse ei ole tästä vaan siitä että juo hiilihapollisia juomia mielummin kuin hanavettä.

      Tässä taas sellainen ensimmäisen maailman ongelma kun posliinikipot on väärin maalattu.

      • Anonyymi

        Limu ei ole ongelma, mutta tuo määrä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Limu ei ole ongelma, mutta tuo määrä on.

        Ex muijalleni musiikki-cd:ni olivat ongelma. Kyllähön mistä tahansa saa pakottamalla ongelman, vaikka kyseessä on yksilölle itselleen neutraali elämäntapavalinta sen sivuilmiöineen.

        Ratkaisu on hankkia oma cola-jääkaappi eikä vääntää tikusta asiaa. Olipa taas vitun vaikeaa?

        Minä olen oppinut koko elämäni katsomaan sivuun naiskumppanieni vammaisuuksia. Otetaan esimerkiksi yhden tapa suljeutua täysin omaan yksinäisyyteensä ja eristää itsensä toisilta kun lapseni tulevat kylään. Ok, sitten on semmoinen. Ei häiritä Riittaa, Riitta saa olla semmoinen kuin on. Ja kuitenkin valitsin tykätä, sopeutua ja kunnioittaa.


    • Anonyymi

      Halvemmaksi tulee, kun tekee juomat soda stream hiilihapotus laitteella.
      Yksi soda stream hiilihapotettu vesipullo jääkaappiin ja sitten kun juo, niin juomalasiin vaan tilkka makutiivistettä ja hiilihapotettua vettä jääkaapista.
      Ei sitä makuainetta tarvi sekoittaa siihen soda stream pulloon, vaan juomalasiin.

      Tuolla cocacolamäärällä on miehen hampaat huonossa kunnossa.
      Ei niitä hiilihapotettuja juomia ole tarkoitus alvariinsa litkiä, sitähän on silloin jatkuva happohyökkäys hampaissa.
      Osta hyvä nainen miehellesi zylitol pastilleja, katkaisevat hampaiden happohyökkäyksen.
      Pastillit on parempia, kuin purukumi, ei jää kumia.
      Tilaat netistä suurpakkauksen zylitol pastilleja sellainen 700kpl tai yli 1000 kpl erän, ei tule kalliiksi, vaan edullisemmaksi, kuin ostaa sellaiseia muutaman kymmen pastillin pikkupusseja ja syö sinäkin nainen zylitol pastilleja.

    • Anonyymi

      Juon coca colaa. Ostin eilen 2 koppaa maksoi 10 euroa koppa. Naiset kuitenkin haluaa viinamiehoä jotka juo viinaa. Viinamies tuo alkosta monta pullloa viinaa kotiin ja juo ja nainen sellaisesta miehestä tykkää.

    • Anonyymi

      Mä juon kans cokista. Se on varmaan niin että näin poikamiehenä, ei oo oikein oppinu kaljan makuun. Viimeks kaljaa taisin juoda kolme vuotta sitten laivalla. Ja toi cokis tosiaan täyttää jääkaapin, mutta toisaalta poikamiehet ei hirveeti mitään kokkaa tai syö.

    • Anonyymi

      Katsokaa tästä, mitä kokis oikeasti on:
      https://t.me/c/1703545168/111
      Kieli on outoa, mutta kuvat kertovat kaiken.

    • Anonyymi

      Minulla on jääkaapissa puolikas Pepsi MAX 0,5L eli noin 2,5 eli juomalasillinen virkistysjuomaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe