Sanon tämä kerran ja vain kerran

Anonyymi

Olen todella kiltti ja empaattinen ihminen, mutta jos joku alkaa loukata niin minä vttuilen takaisin ja olen siinä aika hyvä, se sattuu yleensä, tiedän sen. Ei mulla muuta tänään teille pikkutroIIit. Enkä toista tätä enää.

63

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostat kammottavalta ihan kaikella tavalla.

      • Anonyymi

        Niin no kyllä sinullakin on tunnetta mukana: raivoa, kaunaa, katkeruutta jne.. tekstistäsi päätellen.

        Sitten kun kykenet kuuntelemaan sen "lutkan" puhetta ja hopinää ilman, että sykkeesi nousee yli 65, sitten voit erotella itsesi "tuntevista" ihmisistä, jos itseäsi sellainen huvittaa. Nyt ei mene läpi ollenkaan tarinointisi.

        Terveisin 65


    • Anonyymi

      Mitä kiksejä sulle veetailu anopalstalla antaa!! Yleensä en ota kantaa tämän tason pyrkyreihin. Tein valitettavan poikkeuksen joka jo kaduttaa!

      • Anonyymi

        Kärkäs ainakin osaat olla, siitä ei ole epäselvää. Kirjoitus kertoo paljon.....
        Empaattisuutta ja huorittelua tuskin tarvitsee esittää samassa tekstissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärkäs ainakin osaat olla, siitä ei ole epäselvää. Kirjoitus kertoo paljon.....
        Empaattisuutta ja huorittelua tuskin tarvitsee esittää samassa tekstissä.

        Palstan vakihuorahan se itse on " empaattisena ja kilttinä". 🤣


      • Anonyymi

        Mitä ilmeisimmin joku on taas kyseenalaistanut palstatrollin sukupuolen taas. Eli kiukuttelet naisille siitä, että esiinnyt naisina netissä, se on huomattu, mutta millaista naiseutta tuottaa nainen joka alentuu väittelijäosapuoleksi eli klovniksi peliisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärkäs ainakin osaat olla, siitä ei ole epäselvää. Kirjoitus kertoo paljon.....
        Empaattisuutta ja huorittelua tuskin tarvitsee esittää samassa tekstissä.

        On suhteelliseen turhaa argumentoida ns järkevästi, sivistyneesti tai teennäisen neutraalisti, jos elää vuodesta toiseen jotain omaa illuusioihin perustuvaa fantasiaa läpi. Et kai mitään pisteitä täällä hae, että teutaroit jonkun naisena esiintyvän turhakkeen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On suhteelliseen turhaa argumentoida ns järkevästi, sivistyneesti tai teennäisen neutraalisti, jos elää vuodesta toiseen jotain omaa illuusioihin perustuvaa fantasiaa läpi. Et kai mitään pisteitä täällä hae, että teutaroit jonkun naisena esiintyvän turhakkeen kanssa?

        Oletko koskaan miettinyt mitem turhaa on tuo oma teutaroimisesi ketjusta toiseen väittämässä kaikkia kirjoittajia miehiksi? Siinä sitä vasta illuusiossa elämistä on kerrakseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On suhteelliseen turhaa argumentoida ns järkevästi, sivistyneesti tai teennäisen neutraalisti, jos elää vuodesta toiseen jotain omaa illuusioihin perustuvaa fantasiaa läpi. Et kai mitään pisteitä täällä hae, että teutaroit jonkun naisena esiintyvän turhakkeen kanssa?

        Olen aika noviisi täällä, joten tietämättömyyteni piikkiin tulee välillä otettua kantaa.
        En ole pisteiden perään muutenkaan, mikä tuntuu pitkälti turhakkeelta sopertaa vastavirtaan.


    • Anonyymi

      Sinä täällä vaan kiusaat muita. Et ole empaattista nähtykään. Ihmis hirviö.

      • Anonyymi

        Yhdyssanat haltuun valtakunta.

        Lisäksi Jumala tuomitsee tuollaisen puheen muita ihmisiä kohtaan. Et pääse taivaaseen


      • Anonyymi

        En kiusaa. Olen täällä ikävöimässä mutta sinä Iumppu et anna sitä tehdä. Sitten kun ikävä on ohi on sinun vuorosi. Minä varoitan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kiusaa. Olen täällä ikävöimässä mutta sinä Iumppu et anna sitä tehdä. Sitten kun ikävä on ohi on sinun vuorosi. Minä varoitan!

        Minä en sinun ikävääsi kaipaa. Pistän palstan kiinni. Siinäpähän uhoot. Paljon kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdyssanat haltuun valtakunta.

        Lisäksi Jumala tuomitsee tuollaisen puheen muita ihmisiä kohtaan. Et pääse taivaaseen

        Eipä tuo kiinnosta taivas .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdyssanat haltuun valtakunta.

        Lisäksi Jumala tuomitsee tuollaisen puheen muita ihmisiä kohtaan. Et pääse taivaaseen

        Mikä ihmeen valtakunta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen valtakunta?

        Yksi miehen luomista hahmoista sekin, yllätyyyyys. Vastailee myös sille omalle hahmolleen välillä yhtä intohimoisesti kuin tuolle eimialle, joka EI myöskään ole t o d e l l i n e n henkilö kuten ei ole sekään joka aiheesta alustaa. m i e l i k u v i t u s t a siis. Selkokieliset uutiset pitää pienen tauon kuten toiset on pitäneet todellisuuden suhteen paussia jo pidemmän aikaa


    • Anonyymi

      Uuu, pelottaa.

    • Anonyymi

      Sillä lailla

    • Anonyymi

      Kiitollisuuteen ei pidä väen väkisin pyrkiä. Niin älkää tehkö.

    • Anonyymi

      Kys kirjoittajasta on tehty ilmoitus. Asia tutkitaan. Uhkailee pahoinpitelyllä ja tappamisella.

      • Anonyymi

        Toivottavasti sinulla on näiden anonyymien kirjoitusten ja laittomien uhkausten suhteen kirjoitusten alkuperä kunnossa. Suomessa ei tuo rikostutkinta oikein toimi sillä perusteella, että minusta tuntuu, että minua uhkaillaan internetissä. Eli jos kynnys ylittyisi, niin nehän joutuisi molo otsassa tekemään oikeita arvioita, eikä esim peesaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sinulla on näiden anonyymien kirjoitusten ja laittomien uhkausten suhteen kirjoitusten alkuperä kunnossa. Suomessa ei tuo rikostutkinta oikein toimi sillä perusteella, että minusta tuntuu, että minua uhkaillaan internetissä. Eli jos kynnys ylittyisi, niin nehän joutuisi molo otsassa tekemään oikeita arvioita, eikä esim peesaamaan

        Tietysti jos haluamme tällaisen näkemysyhteiskunnan, niin minun mielestä Suomen valtio on minulle esimerkiksi maammelaulun omistusoikeudet velkaa, vääryydenkorjausta odotellen


    • Anonyymi

      Tämä ihminen ei selvästikään ole terve tai ymmärrä eroa todellisuuden ja palstan välillä. Hän kokee että hänellä on oikeus uhkailla ja haukkua muita mutta muut eivät saa kirjoittaa mitä haluavat. Hän kokee että muut sotkee hänen kaipailun. Niin no tämä on yleinen sivu eikä niin ollen voi muuta ei voi odottaa. Ja rehellisesti vaikka hän kaipaa en usko että häntä kaivataan. Koska kukaan ei kaipaa ongelmia elämäänsä. Enkä minä ainakaan halua kirjoittaa tai kasata sivuilla jossa tämän kaltainen sekopää raivoaa ja uhkailee. Koen sen pelottavana ja inhottavana.

      • Anonyymi

        Kaivata**...


      • Anonyymi

        Hyvin analysoitu. Komppaan tätä vaikka varmasn saan kuulla olevani eimia, joka todellakaan en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin analysoitu. Komppaan tätä vaikka varmasn saan kuulla olevani eimia, joka todellakaan en ole.

        Ei kannata lähteä tuolle kommunikaationtasolle tuon miehen kanssa, et erotu hänen päässään miksikään muuksi kuin tuoksi luomakseen mielikuvitushahmoksi ja aloittaja on muuten sama mies. Ehkä ei kannata etsiä omaan arkeensa jännitystä tätä kautta, että uuh huomioo apua, hän uhkaa kun oikeasti luulosi kulkee jossain ihan muualla ja uhkaajaksi väittämäsi korkeintaan nostaa toista ylhuulta ivan merkiksi. Mutta tsemppiä ja menestystä nyt kuitenkin


      • Anonyymi

        Mistähän syystä sinä avaat jatkuvasti tällaista melko päivänselvää kuviota ja miksi elät tämän miespuolisen trollaajan rakentaman raja-aidan takana? Minä luen frivien välistä huomionhakua, aika harvaa nyt varmaan oikeasti ahdistaa niin turkaisen paljon jonkun anonyymin puheet. Itse ratsastat näillä huuhaakirjoituksilla luoden jotain omaa vääristynyttä kerrontaasi, et ole trollia parempi. Itseasiassa olet jopa pahempi likaisten motiiviesi kanssa. Rikollisuutta on virheellisen tiedon levityskin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata lähteä tuolle kommunikaationtasolle tuon miehen kanssa, et erotu hänen päässään miksikään muuksi kuin tuoksi luomakseen mielikuvitushahmoksi ja aloittaja on muuten sama mies. Ehkä ei kannata etsiä omaan arkeensa jännitystä tätä kautta, että uuh huomioo apua, hän uhkaa kun oikeasti luulosi kulkee jossain ihan muualla ja uhkaajaksi väittämäsi korkeintaan nostaa toista ylhuulta ivan merkiksi. Mutta tsemppiä ja menestystä nyt kuitenkin

        Oletpas sinä kehitellyt fantasian pienestä kommentista. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän syystä sinä avaat jatkuvasti tällaista melko päivänselvää kuviota ja miksi elät tämän miespuolisen trollaajan rakentaman raja-aidan takana? Minä luen frivien välistä huomionhakua, aika harvaa nyt varmaan oikeasti ahdistaa niin turkaisen paljon jonkun anonyymin puheet. Itse ratsastat näillä huuhaakirjoituksilla luoden jotain omaa vääristynyttä kerrontaasi, et ole trollia parempi. Itseasiassa olet jopa pahempi likaisten motiiviesi kanssa. Rikollisuutta on virheellisen tiedon levityskin

        Kannattaa se oma pääkoppa tutkitaan jos kuvitella tietäväsi mitä minä teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän syystä sinä avaat jatkuvasti tällaista melko päivänselvää kuviota ja miksi elät tämän miespuolisen trollaajan rakentaman raja-aidan takana? Minä luen frivien välistä huomionhakua, aika harvaa nyt varmaan oikeasti ahdistaa niin turkaisen paljon jonkun anonyymin puheet. Itse ratsastat näillä huuhaakirjoituksilla luoden jotain omaa vääristynyttä kerrontaasi, et ole trollia parempi. Itseasiassa olet jopa pahempi likaisten motiiviesi kanssa. Rikollisuutta on virheellisen tiedon levityskin

        Se on vain silmänräpäys kun pakkomielteisen sairaan ihmisen nettiviha voi muuttua oikeaksi väkivallaksi. En suhtautuisi mitenkään kevyesti mihinkää tämmöiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän syystä sinä avaat jatkuvasti tällaista melko päivänselvää kuviota ja miksi elät tämän miespuolisen trollaajan rakentaman raja-aidan takana? Minä luen frivien välistä huomionhakua, aika harvaa nyt varmaan oikeasti ahdistaa niin turkaisen paljon jonkun anonyymin puheet. Itse ratsastat näillä huuhaakirjoituksilla luoden jotain omaa vääristynyttä kerrontaasi, et ole trollia parempi. Itseasiassa olet jopa pahempi likaisten motiiviesi kanssa. Rikollisuutta on virheellisen tiedon levityskin

        Itseasiassa itselläni oli teininä kokemus kuin mieleltään sairas vanhempi mies oli saanut päähänsä että olen ihastunut häneen. Hän soitteli vanhemmilleni ja kertoi sekavia juttuja kuinka käyn hönen ikunan takana öisin yms. Onneksi joutui hoitoon mutta kyllä se oli pelottava kokemus . En oikeastaan edes tiennyt minkä näköinen mies kyseessä jossain ohimennen nähnyt .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa itselläni oli teininä kokemus kuin mieleltään sairas vanhempi mies oli saanut päähänsä että olen ihastunut häneen. Hän soitteli vanhemmilleni ja kertoi sekavia juttuja kuinka käyn hönen ikunan takana öisin yms. Onneksi joutui hoitoon mutta kyllä se oli pelottava kokemus . En oikeastaan edes tiennyt minkä näköinen mies kyseessä jossain ohimennen nähnyt .

        Kaikenlaisia sekopäitä voi olla, esimerkiksi mieleltään sairas vanhempi nainen väittämässä, että joku on ihastunut hänen mieheensä, että häntä vainotaan ja/tai uhkaillaan netissä ja irl, vaikka kumpikaan ei pidä paikkaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa se oma pääkoppa tutkitaan jos kuvitella tietäväsi mitä minä teen.

        Kyllä minä tiedän hyvinkin tarkkaan mitä sinä päivästä toiseen teet ja solvaaminen vain vahvistaa käsitystäni ja omia henkilöprofilointejani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaisia sekopäitä voi olla, esimerkiksi mieleltään sairas vanhempi nainen väittämässä, että joku on ihastunut hänen mieheensä, että häntä vainotaan ja/tai uhkaillaan netissä ja irl, vaikka kumpikaan ei pidä paikkaansa

        Sen takia tämmöiset ovatkin niin pelottavia. Kuitenkin kirjoitukset perustuu joihinkin ihmisiin jotka ovat olemassa eivätkä välttämättä tiedä yhtään mitään mitä heidän selkänsä takana tapahtuu todella .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain silmänräpäys kun pakkomielteisen sairaan ihmisen nettiviha voi muuttua oikeaksi väkivallaksi. En suhtautuisi mitenkään kevyesti mihinkää tämmöiseen.

        Sinulla tuntuu olevan pakkomielle henkilöidä tuo ihminen joksikin tietyksi, ei mene millään muotoa läpi, että näkisit vaivaa siitä, että selvität jostain anonyymista päivät pitkät tai muuten maalailet jotain fantasioita silmittömäksi äityvästä väkivallasta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän hyvinkin tarkkaan mitä sinä päivästä toiseen teet ja solvaaminen vain vahvistaa käsitystäni ja omia henkilöprofilointejani.

        Minä en tietääkseni ole solvannut ketään . Tarkista vaikkapa ylläpidolta tämä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla tuntuu olevan pakkomielle henkilöidä tuo ihminen joksikin tietyksi, ei mene millään muotoa läpi, että näkisit vaivaa siitä, että selvität jostain anonyymista päivät pitkät tai muuten maalailet jotain fantasioita silmittömäksi äityvästä väkivallasta..

        Nettiviha ja myrkynkylväminen taitaa kuulua fraasin viljelijän omaan toimintasuunnitelmaan piti tiivistämäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän hyvinkin tarkkaan mitä sinä päivästä toiseen teet ja solvaaminen vain vahvistaa käsitystäni ja omia henkilöprofilointejani.

        Eikä ole mahdollista tehdä henkilöprofilointia tuntematta ihmistä. Jos tunnet minut seuraat ja arvostelet se on vainontaa ja häiriköintiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla tuntuu olevan pakkomielle henkilöidä tuo ihminen joksikin tietyksi, ei mene millään muotoa läpi, että näkisit vaivaa siitä, että selvität jostain anonyymista päivät pitkät tai muuten maalailet jotain fantasioita silmittömäksi äityvästä väkivallasta..

        Ei tämä oli vain yleisesti toteamus. Onhan näitä nähty. Sinulla tuntuu olevan pakkomielle kääntää kaikki minua koskevaksi. Mitä sinä yritä sillä tehdä? Viedä huomion pois koko jutusta? Minun oleminen ja tekeminen on täysin sivuseikka. Otin vain kantaa miltä nämä viestit tuntuvat. Ja kuinka ne mädättää koko sivuston . Jos sinulla nyt on minuun liittyvää asiaa niin silloin sinä puhut kanssani . Eikö näin? Vai voisikko olla että sinulla ei ole harmiainta aavistusta kuka olen ja yrität vain loukata ja vääntää väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla tuntuu olevan pakkomielle henkilöidä tuo ihminen joksikin tietyksi, ei mene millään muotoa läpi, että näkisit vaivaa siitä, että selvität jostain anonyymista päivät pitkät tai muuten maalailet jotain fantasioita silmittömäksi äityvästä väkivallasta..

        Eikä sinulla oisi laillisestikaan mitään oikeutta kirjoittaa minun asioistani jotka eivät sinulle kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tietääkseni ole solvannut ketään . Tarkista vaikkapa ylläpidolta tämä asia.

        En minä kylläkään käy mitään taistelua ylläpidon kautta, sellainen on vähän lapsellista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole mahdollista tehdä henkilöprofilointia tuntematta ihmistä. Jos tunnet minut seuraat ja arvostelet se on vainontaa ja häiriköintiä.

        Eli arvostelu on vainoamista ja häiriköintiä, ymmärsinkö oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kylläkään käy mitään taistelua ylläpidon kautta, sellainen on vähän lapsellista

        Minä en käy mitään taistelua kenenkään kanssa. En nimettömänä enkm oikeassa elämässäni. Miksi kävisin? Oot ihan seko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä oli vain yleisesti toteamus. Onhan näitä nähty. Sinulla tuntuu olevan pakkomielle kääntää kaikki minua koskevaksi. Mitä sinä yritä sillä tehdä? Viedä huomion pois koko jutusta? Minun oleminen ja tekeminen on täysin sivuseikka. Otin vain kantaa miltä nämä viestit tuntuvat. Ja kuinka ne mädättää koko sivuston . Jos sinulla nyt on minuun liittyvää asiaa niin silloin sinä puhut kanssani . Eikö näin? Vai voisikko olla että sinulla ei ole harmiainta aavistusta kuka olen ja yrität vain loukata ja vääntää väkisin.

        No ihan vaikka sillä perusteella, että nämä sinun juonnot ja julistamiset on aika yhdenmukaisia, niiden sävy on fanaattinen ja pakkomielteinen ja kolmannekseen minun mielestä aloittajamiehen uho on aika yhdentekevää, enkä ymmärrä miksi teet siitä numeroa, ei miulla ole siis tarve viedä asialta huomiota, mutta sen sijaan ihmettelen miksi sinulla on tarve tuoda sitä huomioarvoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sinulla oisi laillisestikaan mitään oikeutta kirjoittaa minun asioistani jotka eivät sinulle kuulu.

        Eli tarkoitatko tällä juridisella seikalla zsitä, että pidät sitä hyvien tapojen vastaisena, että sinun mustamaalaamispuuhiasi kommentoidaan yleisellä nettipalstalla? Jos koet vasta sen asettavan sinut mahdollisesti huonoon valoon, niin mitä siihen sitten sanoisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sinulla oisi laillisestikaan mitään oikeutta kirjoittaa minun asioistani jotka eivät sinulle kuulu.

        En ole riidellyt muiden ihmisten kanssa jos perheessä olevia kinoja ei lasketa. Niin varmaan 12 vuoteen. Ja nekin on sovittu jo ajat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli arvostelu on vainoamista ja häiriköintiä, ymmärsinkö oikein?

        Jos väität tietäväsi toisten liikkeet netissä se on vainoamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan vaikka sillä perusteella, että nämä sinun juonnot ja julistamiset on aika yhdenmukaisia, niiden sävy on fanaattinen ja pakkomielteinen ja kolmannekseen minun mielestä aloittajamiehen uho on aika yhdentekevää, enkä ymmärrä miksi teet siitä numeroa, ei miulla ole siis tarve viedä asialta huomiota, mutta sen sijaan ihmettelen miksi sinulla on tarve tuoda sitä huomioarvoa

        Tämä kylläkin ensimmäisen teksti koko aikana kun olen kirjoittanut tänne mistään tämmöisestä aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tarkoitatko tällä juridisella seikalla zsitä, että pidät sitä hyvien tapojen vastaisena, että sinun mustamaalaamispuuhiasi kommentoidaan yleisellä nettipalstalla? Jos koet vasta sen asettavan sinut mahdollisesti huonoon valoon, niin mitä siihen sitten sanoisi

        Kyllä se vähän niinkuin on laitonta väittää minusta asioita joita en ole tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tarkoitatko tällä juridisella seikalla zsitä, että pidät sitä hyvien tapojen vastaisena, että sinun mustamaalaamispuuhiasi kommentoidaan yleisellä nettipalstalla? Jos koet vasta sen asettavan sinut mahdollisesti huonoon valoon, niin mitä siihen sitten sanoisi

        Millä saisin sen pieneen mieleesi taottua että ME EMME TUNNE?! EMME OLE TUTTUJA! EMME YSTÄVIÄ!? EMME OLE MISSÄÄN TEKEMISISSÄ OLLEETKAAN KOSKAAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia tämmöiset ovatkin niin pelottavia. Kuitenkin kirjoitukset perustuu joihinkin ihmisiin jotka ovat olemassa eivätkä välttämättä tiedä yhtään mitään mitä heidän selkänsä takana tapahtuu todella .

        No niinpä! Mitä täällä lienee taas "tapahtunut" eli joku kirjoittanut, että tällainen ketjullinen saatu aikaan. Inhottaa, miten jotkut saavat massoja liikkeelle mustamaalauksiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä! Mitä täällä lienee taas "tapahtunut" eli joku kirjoittanut, että tällainen ketjullinen saatu aikaan. Inhottaa, miten jotkut saavat massoja liikkeelle mustamaalauksiinsa.

        P.S. Olen uusi tulokas ketjussa, ettei tarvitse muiden kirjoituksista syytellä. Taidankin poistua saman tien...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Olen uusi tulokas ketjussa, ettei tarvitse muiden kirjoituksista syytellä. Taidankin poistua saman tien...

        P.P.S. Piti olla "muiden kirjoituksista keidenkään syytellä", sillä en tarkoittanut henkilöidä hänelle, jolle vastasin! No nyt poistun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Olen uusi tulokas ketjussa, ettei tarvitse muiden kirjoituksista syytellä. Taidankin poistua saman tien...

        Teet niinkuin tykkäät, ja oikeilla jäljillä olet siinä, että mustamaalaaminen tällsisten kirjoitusten taakse on hyvin arveluttavaa toimintaa ja mitä näihin massoihin tulee, niin en tiedä onko muutamaa hännystelijää syytä ainakaan enää kuvata suureksi massaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän hyvinkin tarkkaan mitä sinä päivästä toiseen teet ja solvaaminen vain vahvistaa käsitystäni ja omia henkilöprofilointejani.

        Luuletko ettei se herätä pelkoa minussa ja ahdistusta kun joku sanoo kyllä minä tiedän hyvinkin tarkkaan mitä sinä teet?


    • Anonyymi

      Onko hqauskaa asua paikaassa jonkaq nimi on Kuoleman Laakso eli Death Valley.

    • Anonyymi

      Lukematta vielä ainoatakaan kommenttia, niin voi vanhasta tottumuksesta nauraa jo etukäteen joillekin teinahtaville riemurasioille kun ne luulee ulvovansa oikeaan tuuleen tai kokee jonkun erävoittoon liittyvän elämyksen ym utopiaa

    • Anonyymi

      Minulla on siitä huono kun ei ole vastapuolen isosta porukasta minkäänlaista tietoa. On käytännössä persraiskattu ja isolla porukalla hyökätty päälle vuosikausia mutta ei ole mitään millä hyökätä takaisin kun tosiaan ei ole hyökkääjien traumoista mitään tietoa eikä oikeastaan kiinnostustakaan tietää tai yleensäkään olla tekemisissä mutta pakko kuitenkin on koska ihmisen täytyy käydä töissä ja tienata elantonsa.

    • Anonyymi

      Sää haukut jokaista joka vastaan tulee.

      • Anonyymi

        Kuka muka niin tekee? :d


    • Anonyymi

      Älä viitti inistä tänne. Ketään ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Et sä oo empaattinen etkä kiltti. Ilkeä läski olet.

    • Anonyymi

      Jotenki kuulen tässä virolaisen aksentin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe