On jukkapalmulle ja Sinkut-palstalle puhumisessa puolen yön jälkeen?
Ei mitään pelkoa vastauksista.. jukkapalmun ymmärtää, mutta missä ovat kaikki villiä yökyöpelisinkkuelämää viettävät?
Mitä yhteistä
10
271
Vastaukset 10
- Anonyymi
Ylimmässä latvassa yksi vihreä vielä elossa?
- Anonyymi
Minä olen kotona häpeämässä itseäni, kirjoitin toki palstalle, mutta sitä ei ilmeisesti julkaista. Ei näköjään sovi natsioikeiston maailmankuvaan.
>simiti< - Anonyymi
Hanki kissa. Sellainen tämän palstan mummeleillakin on. Sitä paitsi vanhukset käyvät aikaisin nukkumaan ja heräävät aikaisin.
- Anonyymi
Mitä yhteistä on tuolla ja pääministerillä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Juhan_af_Grann
salaliittoteoria jutuissa on aika hauskojakin välillä. Mitä jos se jukkapalmu vastaisikin..🤔
- Anonyymi
Luulen että se vastaakin, mutta ihmiskorva ei sitä vaan kuule...
T. Entti
- Anonyymi
Jotenkin huvitti itseäni auto peli dodge vipe3r, koska juurikin swmasnlasinen kuin viiper bvurnout-jutu
- Anonyymi
Tuotas pe4liä dodge viperr racing voi kai perlast ilmsan tiertokonrttin rn y
- Mitä eroa on krokodiililla?
- Ja niiku millä?
- Ei kun pelkällä krokodiililla.
- ? ? ?
- Se ui paremmin kuin kävelee. 🌹👀- Anonyymi
Mitä eroa on krokotiililla?
Sitä vihreämpi mitä ui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341712
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2151110Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.171805Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.258612- 33561
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11524- 187519
- 205507
- 41456
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18433