Eppu normaali päätti sitten irvailla päättäjille jotka nostaa alkoholi-ja tupakkiveroja. Oma mielipide on se, että on hyvä asia kun nostetaan tupakka&alkoholiveroja.
Eppu normaali-Myrkkyä
4
782
Vastaukset
- Anonyymi
Eppu käytti itse alkoholia reippaasti. Tampereen Työväen Teatterissa oli iso produktio joka peruttiin ko. Syystä. Epuilta vietiin ajokorttiin. Noh tilalle otettiin mopedi, johon riitti 50-luvulla syntyneelle 15 vuoden ikä.
- Anonyymi
Juu muista iltapäivälehtien nasevat jutut.
Eppu valitteli mopomatkan hitautta ja talven kylmyyttä kun koitti käydä teatterilla treeneissä pappatuntsalla. - Anonyymi
Epulle? Kyseisen ihmisen nimi on Martti Syrjä. Eppu Normaali on bändin nimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epulle? Kyseisen ihmisen nimi on Martti Syrjä. Eppu Normaali on bändin nimi
Eppu keskittyi K-vitamiiniin.
Yleensä rokkarit ovat aina jotain puheissaan, mutta touhuavat ihan jotain muuta.
Esimerkiksi Torvinen on kolumneissaan niin siviilipalvelusmiestä mutta niin vain vastustaa Venäjän tappaminen siviilien kohtaloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489