Biisi ymmärrettiinb väärin sillä moni paheksui heitä epäisänmaallisiksi mutta oikeastihan pasifismissa ei ole kyse epäisänmaallisuudesta.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ihmiset ovat aina sotineet ja tulevat aina sotimaan.
- Anonyymi
Niinpä ihminen ei opi milloinkaan. Ihminen on pahin peto.
- Anonyymi
nyt täytyy sanoa että minä joka tein tuon postauksen armeija biisistä niin nykyään oon sitä mieltä että pasifismi on hyvä asia, mutta en ole sellainen pasifisti joka kieltäisi armeijan ja sodan. On nimittäin sellaisiakin pasifisteja jotka ei kiellä kokonaan armeijaa ja sotaa ja on sellaisia pasifisteja jotka kieltää ihan kokonaan sodan ja armeijan. Näin sanoi minulle eräs henkilö joka on korkeakoulutettu. Sen hänen kommentin jälkeen päätin muuttaa kantani ja hän kritisoi juuri sitä että totaalipasifimi on epäloogista koska silloinhan esim venäjä voisi ihan milloin tahansa vallata suomen jos suomi ei kamppailisi vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45707
- 20649
- 53608
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48600- 76576
- 46569
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan183514- 41512