Biisi ymmärrettiinb väärin sillä moni paheksui heitä epäisänmaallisiksi mutta oikeastihan pasifismissa ei ole kyse epäisänmaallisuudesta.
Raptori-Armeija
3
251
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset ovat aina sotineet ja tulevat aina sotimaan.
- Anonyymi
Niinpä ihminen ei opi milloinkaan. Ihminen on pahin peto.
- Anonyymi
nyt täytyy sanoa että minä joka tein tuon postauksen armeija biisistä niin nykyään oon sitä mieltä että pasifismi on hyvä asia, mutta en ole sellainen pasifisti joka kieltäisi armeijan ja sodan. On nimittäin sellaisiakin pasifisteja jotka ei kiellä kokonaan armeijaa ja sotaa ja on sellaisia pasifisteja jotka kieltää ihan kokonaan sodan ja armeijan. Näin sanoi minulle eräs henkilö joka on korkeakoulutettu. Sen hänen kommentin jälkeen päätin muuttaa kantani ja hän kritisoi juuri sitä että totaalipasifimi on epäloogista koska silloinhan esim venäjä voisi ihan milloin tahansa vallata suomen jos suomi ei kamppailisi vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169