Ei tän pitäny mennä

Anonyymi

Näin. En halunnut susta eroon tms. Sori. Pitää keskustella tästä paremmin sitten, kun on sopiva tilanne

27

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt se meni näin. Olit aika houkutus mutta selvisin siitäkin ilman pahempaa.

• Anonyymi

Niinhän siinä kävi joo. Ehkä parempi kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän siinä kävi joo. Ehkä parempi kaikille.

Olisihan voinut edes tutustua. Mutta eihän siihenkään mikään pakko ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan voinut edes tutustua. Mutta eihän siihenkään mikään pakko ole.

No ei toki, mutta mikä meitä estää? :) Minun puolelta ainakin ok.
        t. aloittaja (joka tykkää kirjoitella kilometrin, viestejä)

• Anonyymi

Tai parempaa. Kokeilematta tutustumatta et voi tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai parempaa. Kokeilematta tutustumatta et voi tietää.

Olet oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei toki, mutta mikä meitä estää? :) Minun puolelta ainakin ok.
        t. aloittaja (joka tykkää kirjoitella kilometrin, viestejä)

Varmaan se ettei näe missään. Viestejä en ala kirjoittamaan eli ilman näkemistä tai puhumista jää tutustumatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan se ettei näe missään. Viestejä en ala kirjoittamaan eli ilman näkemistä tai puhumista jää tutustumatta.

Minä näen häntä kyllä. Terkuin aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä näen häntä kyllä. Terkuin aloittaja.

Ja pitää järjestää näkemistä lisää, jos asia on näin.

• Anonyymi

Pettymykset ruokkii pettymyksiä, silloin odotuksetkaan eivät kovin korkealle kohoa.

• Anonyymi

Tämä ei tarkoita sitä, et toinen ei muka olisi riittävän hyvä toiselle vaan oma usko ei riitä sille, että luottaisi siitä syntyvän parempaa kuin aiemminkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei tarkoita sitä, et toinen ei muka olisi riittävän hyvä toiselle vaan oma usko ei riitä sille, että luottaisi siitä syntyvän parempaa kuin aiemminkaan.

Niin no. Ei voi tietää. Pitäisi ihan toisaalla ottaa asiasta selvää. Tai olisi pitänyt. Kumpaa muotoa itse haluat käyttää.

T.aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no. Ei voi tietää. Pitäisi ihan toisaalla ottaa asiasta selvää. Tai olisi pitänyt. Kumpaa muotoa itse haluat käyttää.

T.aloittaja

Näin se varmaan monesti on. Itsellä päällimmäisenä tunne, että haluaako satuttaa itseään kuinka, kun usko kadonnut aikoinaan paremmasta. Pelkoa, jota ei itsekään ymmärrä tai halua ymmärtää? Siksi tyytyy vain kohtaloonsa, olla yksin. Marttyyriyttäkö, ehkä jotain sinne päin, raskaat pettymykset ruokkii katkeroitumista, helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se varmaan monesti on. Itsellä päällimmäisenä tunne, että haluaako satuttaa itseään kuinka, kun usko kadonnut aikoinaan paremmasta. Pelkoa, jota ei itsekään ymmärrä tai halua ymmärtää? Siksi tyytyy vain kohtaloonsa, olla yksin. Marttyyriyttäkö, ehkä jotain sinne päin, raskaat pettymykset ruokkii katkeroitumista, helposti.

Yksin? Aijaa 😕

• Anonyymi

Keskustelu on hyvä idea.
      Pitää muistaa että, jos sattunut irl niin se auttaa selventämään asioita.
      Jos palstoilla niin privana saattaa toimia mutta julkisena sekoittaa.
      Sivusta

• Anonyymi

Niin no. Privana asiaa on jo avattu. Jos on vain tilaisuus, niin soitan tai sitten kasvotusten. Ei vaan oikein ole sellaiselle niin vaan mahdollisuutta.

• Anonyymi

Taas aloitus mikä olisi voinut ohittaa, sai taas tunteeni pintaan.❤️😢
      N-M

• Anonyymi

Kun tarpeeksi monta kertaa saa turpaansa ja pa#kaa niskaan niin jossain se raja tulee vastaan. En halua keskustella enkä nähdä sinua enää koskaan.

• Anonyymi

Tekstistäsi voisi melkein päätellä, ettei aloitus ole sinulle osoitettu

• Anonyymi

No ei ollu sulle? Toisaalta, jos olisit hän, se en ole MINÄ joka on paskaa niskaas kaatanut. Etkö ymmärrä? Turhaan mulle mökötät!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ollu sulle? Toisaalta, jos olisit hän, se en ole MINÄ joka on paskaa niskaas kaatanut. Etkö ymmärrä? Turhaan mulle mökötät!

Mutta ilmeisesti tiedät jonkun tai joidenkin kaatavan ja tyydyt voivottelemaan asiaa tuntemattomien kesken, ymmärsinkö oikein? En ole edellinen prossesoija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ilmeisesti tiedät jonkun tai joidenkin kaatavan ja tyydyt voivottelemaan asiaa tuntemattomien kesken, ymmärsinkö oikein? En ole edellinen prossesoija

En varmaksi tiedä, koska hän ei puhu, mutta epäilen. On sen verran stressaantuneen oloinen. Haluaisi selvästi sanoa jotain, mutta ei saa suutaan auki. Arvaa onko meilläkään tuhottomasti aikaa kesksutella näistä asioista, kun näemme..Älä pane sanoja suuhuni tai yritä hypätä saappaisiini. Ymmärtäisit, jos olisit minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ha-ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ketuttaako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ha-ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ketuttaako?

Miksi ketuttaisi, kun en ole tehny mitään väärää 👍😊 Tottakai tunnen myötätuntoa häntä kohtaan, kun saa paskaa niskaan, mutta en tiedä miten auttaa.

• Anonyymi

Ihan hyvä että herra A jätti n K
      Tein väärin läksy opittu ja tajuttu
      Nyt olen yhtä oppia rikkaampi kiitos siitä vaikka pahalle se tuntui
      En olisi susta oikeesti halunnut luopua

• Anonyymi

En tiiä kenestä puhut, mutta asia selvä.

• Anonyymi

🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      149
      10891
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5200
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2413
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2113
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1681
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1514
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1221
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      925
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      882
    Aihe