Vaimo muuttunut parissa vuodessa ihan karmean näköiseksi

Anonyymi

Olen aina pitänyt naisten rupsahtamista vain jonain vitsinä ennen kuin ennen hoikka ja kaunis vaimoni alkoi alkuun hiljalleen lihoamaan ja kasvonpiirteet muuttumaan ja nyt ollaan jo tilanteessa että vaimo on suoraan sanoen susiruma läskisäkki. Takaapäin katsoessa menisi ihan lihavasta miehestä. Ei enää näkyvää peppua vaan yhtä lattanaa ihraa ja edessä iso möhömaha isompana kuin ennen terhakat tissit jotka nykyään roikkuu kuin tyhjät patakintaat. Naama on aina samalla hölmöllä ilmeellä, rypyssä ja suupielet alaspäin ja tukka harvennut jo niin että päänahka paistaa. Seksihalut täysin nollissa molemmilla ja itsellä olisi vientiä vieraisiiin tai maksullisiin. Haluaisin erota mutta myös toivoisin että vaimoni ryhdistyisi ja saisi itsensä siihen kuntoon jossa oli kun häneen rakastuin.

93

1695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuollanen ajatteluhan tsemppaa muutokseen. Saattaahan vaimollasi olla kilpirauhasen vajaatoiminta tai sit sinä et enää säväytä...vaimosi kaipaa ihastuminen tunnetta...sit kyllä alkaa tapahtua.

      • Anonyymi

        Jep


    • Anonyymi

      Siinä puhuu naistaan arvostava ja kannustava mies.
      Voi sanoa että jos naisen ei pidä olla edustava työtä varten tapahtuu kotona huonossa parisuhteessa kuvailemasi onnen tila.

      • Anonyymi

        Joo jos nyt aina on naisella naamakin väärinpäin niin kattos aloittaja peiliinm


    • Anonyymi

      Haluaisin kuulla "rupsahtaneiden" näkökulmia tällaiseen muutokseen, että miksi annetaan oman tilan rapistua noin. Minua ainakin ällöttää pienikin ylimääräisen kertyminen. Eikö näitä rupsahtamaan itsensä päästäviä ole milloinkaan haitannut?

      • Anonyymi

        Haittaa varmasti. Et voi tietää mitä toinen kokee ja miltä toisesta tuntuu sisimmässään plus voi olla sairauksia. Henkisellä ja tai fyysisellä puolella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaa varmasti. Et voi tietää mitä toinen kokee ja miltä toisesta tuntuu sisimmässään plus voi olla sairauksia. Henkisellä ja tai fyysisellä puolella

        En niin, siksi haluaisinkin kuulla, että tapahtuuko ajattelussa muutosta. Sairaudet nyt ovat asia erikseen ja niistä luulisi kumppanin tietävän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En niin, siksi haluaisinkin kuulla, että tapahtuuko ajattelussa muutosta. Sairaudet nyt ovat asia erikseen ja niistä luulisi kumppanin tietävän

        Nojaa, minun ajattelussani ainakin on tapahtunut muutosta eli nuorena naisena olin hoikka ja hyvännäköinen ja ajattelin aina, että jossain kohdassa on liikaa läskiä tai muuta vastaavaa vaikka todellakin olin hoikka pitkäsäärinen nainen. Nyt kun läskiä on siellä sun täällä, nautin vartalostani paljon enemmän kuin silloin hoikkana ja epävarmana nuorena naisena.

        Olen ylipainoinen ja kaikki vartalon osat roikkuvat enemmän tai vähemmän. Silti nautin naiseudestani ja jos jotakuta se haittaa että olen tyytyväinen vaikken ole timmissä kunnossa, se on hänen ongelmansa (ilmeisesti tällaisilla ei omia ongelmia ole)

        Entäs mieheni ja seksi? Mieheni on kaljuuntunut ja ryppyinen, ohuet jalat ja muutoinkin aika laiha; silti mielestäni seksikkäin mies, minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojaa, minun ajattelussani ainakin on tapahtunut muutosta eli nuorena naisena olin hoikka ja hyvännäköinen ja ajattelin aina, että jossain kohdassa on liikaa läskiä tai muuta vastaavaa vaikka todellakin olin hoikka pitkäsäärinen nainen. Nyt kun läskiä on siellä sun täällä, nautin vartalostani paljon enemmän kuin silloin hoikkana ja epävarmana nuorena naisena.

        Olen ylipainoinen ja kaikki vartalon osat roikkuvat enemmän tai vähemmän. Silti nautin naiseudestani ja jos jotakuta se haittaa että olen tyytyväinen vaikken ole timmissä kunnossa, se on hänen ongelmansa (ilmeisesti tällaisilla ei omia ongelmia ole)

        Entäs mieheni ja seksi? Mieheni on kaljuuntunut ja ryppyinen, ohuet jalat ja muutoinkin aika laiha; silti mielestäni seksikkäin mies, minulle.

        Harrastatteko liikuntaa?


    • Anonyymi

      Voi hyvää päivää mikä jauhopää olet. Katso itseäsi peilistä ja herää. Et ole yhtään vaimoasi kummoisempi,ei ihme ettei naistasi kiinnosta sinua miellyttää. Tuollainen jauhopään ulosanti vielä. Ihmettelen että sinulla vielä vaimo on. Voiko noin tyhmiä pässejä maa päällään kantaa. Ihan voisit karsinaan mennä määkimään. Pthyi.

      • Anonyymi

        Mene itte!


    • Anonyymi

      Eroa. Yleensä naiset lakkaavat välittämästä ulkomuodostaan kun heillä on mies joka ei ikinä sano mitään positiivista joka polkee heitä alaspäin . Tuntevat olonsa huonoksi ja hakevat lohdutusta muualta vaikkapa herkuista. Naisen pitäisi näyttää kauniille ja jotenkin pysyä yhtä nuorena kuin raskastuessa vaikka mies ei itse pistä tikkua ristiin oman ulkomuotonsa hyväksi. Kun tulee ero nainen piristyy löytää taas itsensä ja alkaa välittää itsestään laittaa itsensä kuntoon ja löytää uuden paremman miehen. Tee molemmille palvelus.

      • Anonyymi

        Rakastuessa *..


      • Anonyymi

        Ei se aina ole niinkään. Joskus vain on niin turvallisessa suhteessa, että siinä on tilaa olla rumempikin ja varsinkin jos mies kehuu ja kehuu aina näyttää miltä tahansa. Toisaalta se on sitä aitoa rakkautta. Sinä et rakasta esim aidosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se aina ole niinkään. Joskus vain on niin turvallisessa suhteessa, että siinä on tilaa olla rumempikin ja varsinkin jos mies kehuu ja kehuu aina näyttää miltä tahansa. Toisaalta se on sitä aitoa rakkautta. Sinä et rakasta esim aidosti.

        Siis aloittaja ei rakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis aloittaja ei rakasta.

        Nii eli miehet puhuu paskaa jokatapauksessa. Parempi kun ollaan kaikki vaan yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se aina ole niinkään. Joskus vain on niin turvallisessa suhteessa, että siinä on tilaa olla rumempikin ja varsinkin jos mies kehuu ja kehuu aina näyttää miltä tahansa. Toisaalta se on sitä aitoa rakkautta. Sinä et rakasta esim aidosti.

        Miehet on kyllä oikeasti niin kaksinaamaisia idiootteja että jokainen tuollainen viisastelija joutaisi naulita palleista seinään. Naisten ulkonäön mollaaminen ja sen kommentointi on elämän tehtävä. Ei ole syytä jos ei ole syytä niin vaihda naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se aina ole niinkään. Joskus vain on niin turvallisessa suhteessa, että siinä on tilaa olla rumempikin ja varsinkin jos mies kehuu ja kehuu aina näyttää miltä tahansa. Toisaalta se on sitä aitoa rakkautta. Sinä et rakasta esim aidosti.

        Ja ihan näin naisena voi sanoa että vaikka se oma kumppani ei olisi kenenkään muun silmissä enää komea niin kyllä se ahdisti sitä silmissäni on. Jos et sellaista rakkautta itsestäsi löydä niin et oikeasti ole ketään rakastanut.


      • Anonyymi

        Itse en ymmärrä tätä. Pidetäänkö itsestä huolta vain kumppanin miellyttämiseksi? Minä en ainakaan ihan itse sietäisi itseäni, jos päästäisin itseni huonoon kuntoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ymmärrä tätä. Pidetäänkö itsestä huolta vain kumppanin miellyttämiseksi? Minä en ainakaan ihan itse sietäisi itseäni, jos päästäisin itseni huonoon kuntoon

        Ihminen masentuu huonossa suhteessa. Kaikki vanhetaan sille nyt ei vaan voi mitään. Se ei tarkoita että olisi päästänyt itsensä huonoon kuntoon jos sitä ei hyväksy toisessa niin sama erota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen masentuu huonossa suhteessa. Kaikki vanhetaan sille nyt ei vaan voi mitään. Se ei tarkoita että olisi päästänyt itsensä huonoon kuntoon jos sitä ei hyväksy toisessa niin sama erota.

        Tässä puhuttiin lihomisesta, ei vanhenemisesta. Minun ei tee mieli syödä mitään jos on huono olla henkiesti. Ilmeisesti olen poikkeus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä puhuttiin lihomisesta, ei vanhenemisesta. Minun ei tee mieli syödä mitään jos on huono olla henkiesti. Ilmeisesti olen poikkeus

        Niin no aloitus onkin niin provo kuin olla voipi. Keino taas päästä haukkumaan naisia. Että elä sinä murehdi. Jos tuo nyt olisi totta kaikki hiusten lähdöstä äkkinäiseen lihominen yms. Todennäköisesti viitaisi johonkin sairauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet on kyllä oikeasti niin kaksinaamaisia idiootteja että jokainen tuollainen viisastelija joutaisi naulita palleista seinään. Naisten ulkonäön mollaaminen ja sen kommentointi on elämän tehtävä. Ei ole syytä jos ei ole syytä niin vaihda naista.

        Mikäs sen hienompaa kuin yleistää jollain kaunaisella tavalla. Silloin saadaan keskustelusta entistä rakentavampi ja asiallisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sen hienompaa kuin yleistää jollain kaunaisella tavalla. Silloin saadaan keskustelusta entistä rakentavampi ja asiallisempi.

        Mitä rakentavaa voi saada aikaan jos aloittaja valittaa että vaimo on ruma, vsnga ja lihava kuinka saan hänestä taas kauniin , nuoren ja hoikan. Ja joku vastaa kun mies rakastaa oikeasti hän valehtelee naiselle että tämä on kaunis vaikka pitää häntä rumana. Eli tilanne jossa nainen itkee kun minä olen niin ruma . Ja mies sanoo että tajuatko sinä edes miten kaunis sinä olet. Käytännössä mies vain valehtelee . Nainen ei voi ikinä luottaa miehen sanoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä rakentavaa voi saada aikaan jos aloittaja valittaa että vaimo on ruma, vsnga ja lihava kuinka saan hänestä taas kauniin , nuoren ja hoikan. Ja joku vastaa kun mies rakastaa oikeasti hän valehtelee naiselle että tämä on kaunis vaikka pitää häntä rumana. Eli tilanne jossa nainen itkee kun minä olen niin ruma . Ja mies sanoo että tajuatko sinä edes miten kaunis sinä olet. Käytännössä mies vain valehtelee . Nainen ei voi ikinä luottaa miehen sanoihin.

        Paljonkin, kun pitää oman viestintänsä fiksuna. Vaihda tyyliäsi ja kokeile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonkin, kun pitää oman viestintänsä fiksuna. Vaihda tyyliäsi ja kokeile.

        En näe siihen täällä naisia vihaavien sovinistien keskellä mitään tarvetta.


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu! Täysin samaa mieltä! Kummasti sitä päivittää kuin huomaamattaan vaate- ja meikkivaraston, jos joku kiinnostava mies on näköpiirissä. Ruokakaan ei niin maistu, ja tulee liikuttua enemmän.

        Ap:n vaimo ei vaan piittaa enää miehestään. En kyllä ihmettele. Moukkamainen törkyturpa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe siihen täällä naisia vihaavien sovinistien keskellä mitään tarvetta.

        Miksi sinä sellaiseen seuraan olet hakeutunut, kun se selvästi tuntuu hyvin pahalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä sellaiseen seuraan olet hakeutunut, kun se selvästi tuntuu hyvin pahalta?

        Tietääkseni en ole. Mulla nyt on sellainen mies että ei ole ikinä rumaksi sanonut tai mitään negatiivista ulkonäöstä. Vaikka oon riihinseinästä revitty . Hänestä tuntuu kuulemma pahinta kun puhun rumasti itsestäni. Mutta niinkui täällä näkee hänkin valehtelee niinkuin kaikki miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet on kyllä oikeasti niin kaksinaamaisia idiootteja että jokainen tuollainen viisastelija joutaisi naulita palleista seinään. Naisten ulkonäön mollaaminen ja sen kommentointi on elämän tehtävä. Ei ole syytä jos ei ole syytä niin vaihda naista.

        Kyllä sutkinvoi kiinnittää plleista seinään! Liimalla jos ei muuten riitä!


    • Anonyymi

      Toivottavasti hän jättää sinut

    • Anonyymi

      Turvallinen suhde saa monet naiset arkistumaan, meikkaus loppuu, herkut maittaa sohvalla ja some kutsuu ja hupsis, mistäs noin 20kg tuli. Itse olen sporttinen vartaloltani ja kumppanilla taas runsaasti kertynyt ylipainoa. Naiset luulee että kyllä ne miehet siinä pysyy vaikka lihoo reilusti, mies voi pysyä vaan halut ei.

      • Anonyymi

        Mikö turvallinen suhde tuo on? Miksi ette vaan eroa? Ei kukaan tarvitse vierelleen ihmistä joka salaa halveksii. Ei se ole rakkautta.


      • Anonyymi

        Kait sä tiedät että kyllä se naises sitä m* lkkua muualtakin saa jos kotona ei tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait sä tiedät että kyllä se naises sitä m* lkkua muualtakin saa jos kotona ei tule.

        Älä ole noin varma, kuka rumaa tai lihavaa naista panee, oma käsi miellyttävämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole noin varma, kuka rumaa tai lihavaa naista panee, oma käsi miellyttävämpi.

        Voi kuule nainen saa aina. Reikä se on rinkelissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole noin varma, kuka rumaa tai lihavaa naista panee, oma käsi miellyttävämpi.

        Yllättyisit kun tietäisit . Itse olen ylipainoinen ollut aina ja vientiä on riittänyt....varattunakin vongataan.
        Ehkä nää läskit on sijoittuneet oikein tai sit se on mun ihana itsevarma luonne kun ylimääräiset 20kg ei tunnu haittaavan. 😏


    • Anonyymi

      harvalukuinen kuvaus

    • Anonyymi

      Ei se muutos toivomalla ja/ tai vieraissa ramppaamalla tapahdu.

      Jos et pysty puhumaan vaimon kanssa asiallisesti aiheesta, niin tuskin tuohon tilanteeseen mitään positiivista muutosta on luvassa.

      Laita vaan suosiolla ne lusikat jakoon ja mene ottamaan itsellesi joku niistä monista tarjokkaista, joita jaloissa pyörii mankumassa.

      Teet siten itsellesi ja vaimollesi suuren palveluksen!

    • Anonyymi

      Naisilla on AINA jokin syy pahaan oloonsa. Se mikä on mielenkiintoista, se vika ei koskaan ole naisessa itsessään. Näillä naisilla omien ongelmiensa projisointi lähellään oleviin ihmisiin saa järkyttäviä muotoja.

      Kun nainen lähestyy vaihdevuosia, koittaa miehelle maanpäällinen helvetti.

      Olen kokenut, olen elänyt, olen kärsinyt. Nyt olen vapaa mies. Uusi suhde nuoren, kauniin, älykkään ja viisaan naisen kanssa, elämä hymyilee.

      • Anonyymi

        Sillekin tulee ne vaihdevuodet sitten taas uuteen. Niihän se menee. Miksiköhän naisilla on paha olla? Miksi kukaan nuori nainen haluaa vanhan miehen kurttusta sitä ja lässähtänyt perää katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillekin tulee ne vaihdevuodet sitten taas uuteen. Niihän se menee. Miksiköhän naisilla on paha olla? Miksi kukaan nuori nainen haluaa vanhan miehen kurttusta sitä ja lässähtänyt perää katsella.

        Eikö sulla oo lusikkaa sopassa


      • Anonyymi

        Hyvä että itse olet kondiksessa. Pidä tuo ja älä päästä itteesi rupsahtamaan iän karttuessa ja muista että kepin pitää seistä, se on tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla oo lusikkaa sopassa

        Oli kuule vatkain kakkutaikinassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla oo lusikkaa sopassa

        Tämäkin herra tässä syyttää entistä vaimoa vaikka koko ajan etsinyt pikkupildee muualta mielessään. Nyt se löytynyt niin nyt elämä hymyilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillekin tulee ne vaihdevuodet sitten taas uuteen. Niihän se menee. Miksiköhän naisilla on paha olla? Miksi kukaan nuori nainen haluaa vanhan miehen kurttusta sitä ja lässähtänyt perää katsella.

        Just mut onhan noita. Taitaa nämä nuoret naiset kuitenkin seksinsä nuorilta miehiltä ja tältä vanhalta saavat sitä isällistä turvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just mut onhan noita. Taitaa nämä nuoret naiset kuitenkin seksinsä nuorilta miehiltä ja tältä vanhalta saavat sitä isällistä turvaa.

        Kyllä se kuvotta kun 40 aviovuuden jälkeen vaihdetaan saman ikäiseen kuib oma lapsenlapsi. Miten miehet kehtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillekin tulee ne vaihdevuodet sitten taas uuteen. Niihän se menee. Miksiköhän naisilla on paha olla? Miksi kukaan nuori nainen haluaa vanhan miehen kurttusta sitä ja lässähtänyt perää katsella.

        Rahan takia?


      • Anonyymi

        Ootko koskaan nähny tätä naista 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahan takia?

        Vallantunnetta. Jollain se pitää itseään pönkittää.


      • Anonyymi

        Odotahan muutama vuosi kun sinä rupsahdat. Sitä saa mitä tilaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotahan muutama vuosi kun sinä rupsahdat. Sitä saa mitä tilaa....

        Pari miestä täs inttää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kuvotta kun 40 aviovuuden jälkeen vaihdetaan saman ikäiseen kuib oma lapsenlapsi. Miten miehet kehtaa.

        Enemmän ihmettelen, että kuka ikäiseni nuori nainen haluaa jonkun ryppyisen papan, kun olisi kuumia ja nuoria uroksiakin tarjolla... tai ehkei sitten heillä ole


    • Anonyymi

      Entäs jos naisellasi mennyt intressi ajat sitten sinuun ja evvk tyyliin elää?

      • Anonyymi

        Näin se usein on.


      • Anonyymi

        Niin eli voisi ehkä panostaa suhteeseen eikös vaan. Mieskin.


    • Anonyymi

      Osta sille kuntosalikortti ja yhdessä menette salille. Niin minä tein mieheni kanssa. Paitsi mieheni ostin itse kortin koska alkoi lihoomaan ja sanoin että nyt loppu laiskottelu. Mieheni kävi sitten salilla joka päivä monta vuotta. Korona aikana on nyt salit olleet aika lailla kiinni mutta muuten ollaan liikuttu ulkona.

      • Anonyymi

        Juuri noin. Ei sitä tarvitse vain vierestä ihmetellä, vaan kannustaa muutokseen lähtemällä itse mukaan


    • Anonyymi

      Siis onko ap rakastunut alunperinkin vain ulkonäköön, eikö luonteella ole merkitystä. Minä ja mies ollaan myös oltu nuoria ja nättiä aikoinaan mutta ikä on on muuttanut meidänkin ulkonäköä molempien. Mua ei haittaa mieheni ylipaino ollenkaan, sisin on tärkein.

      • Anonyymi

        Eihän sitä välttämättä tarvitse olla vain ulkonäköön rakastunut, vaan myös se voi olla tärkeää. Meitä on erilaisia, mikä kenellekin tärkeää ja miten paljon, ei ole oikeaa eikä väärää.
        Minä esimerkiksi en ryhdy suhteeseen sellaisen kanssa, jota ei kiinnosta pitää huolta kehostaan, terveydestään ja ulkonäöstään.


    • Anonyymi

      Onneksi rakastuit luonteeseen..

    • Anonyymi

      Tuskinpa aloittaja enää saa, ah ennen niin ihanaa riivinrautaansa, mitenkään tuunattua taannoiseen loistoonsa?

      • Anonyymi

        Jos rakkaansa saa itsensä kuntoon, toivottavasti ottaa lopuksi eron ja etsii kunnon miehen


    • Anonyymi

      Jaa, ettäkö luonnonlait olis vitsi, kyllä ne on ihmisen päivät luetut. No ehkä seurasi on vienyt elämänilon häneltä ja sitä myöten halun huolehtia itsestään.

      • Anonyymi

        Samaa ajattelen.Jos itekkin eroaisin vittumaisesta ukostani laihtuisin,ja jaksaisin käydä salilla,ja huolehtia taas itsestäni.Hänen seura on todellakin vienyt elämänhaluni,enpä olisi ikinä uskonut että hänen kanssaan on näin tylsää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ajattelen.Jos itekkin eroaisin vittumaisesta ukostani laihtuisin,ja jaksaisin käydä salilla,ja huolehtia taas itsestäni.Hänen seura on todellakin vienyt elämänhaluni,enpä olisi ikinä uskonut että hänen kanssaan on näin tylsää...

        Mikä estää eroamasta?


    • Anonyymi

      Sitten sinä heräsit lätissäsi yksin ilman, että ketään oli ympärillä arvosteltavana

    • Anonyymi

      Sellaisia ne vaimot tuppaa oleen. Tässä onkin hyvä vinkki nuorille, jotka vielä etsii kumppania. Ottakaa vähän semmonen kurpsahtaneeman näkönen kumppani niin siinä ei tapahdu niin suurta muutosta tai kurpsahtaneisuus ei myöhemmin näy niin kovasti. Iän myötä kun ihmiset tuppaa enempi tai vähempi kurpsahtamaan, kunnes lopullisesti kupsahtavat.

    • Anonyymi

      Vai on rupsahtanut ja oliko se tuo lihominen sitä rupsahdusta.
      Tuskin kukaan haluaa rupsahtaa edes seitsemänkymppisenä.

      Joten miten olen vaimoasia kohdellut, onko hän piika sinulla ja mitä sallit hänelle.
      Taitaa olla aika monessa perheessä, että vaimon kuvitellaan olevan äiti, joka passaa joka tilanteessa.
      Mitähän vaimosi vastaisi tuohon kirjoitukseesi.

      Olen yrittänyt pitää huolta itsestäni, toki minulla on omat tulot ja niistä voin ostaa niin tarvittavia asioita, kuten voiteita ja kampaajaa ja tärkein. voin mennä kuuntelemaan vaikka konserttia tai teatteriin. en myöskään suostu olemaan mikään seksiobjekti jatkuvasti. Olen itsenäinen ja näkyvä nainen ja en todellakaan katsele vieraisiin,

      Nainen ei rupsahda jos mies antaa hänen olla itsenäinen nainen. Samoin miehen tulee hyväksyä niin oma vanheneminen ja puolison vanheneminen. Minäkin voisin sanoa rupsahtaneelle miehelleni saman, mutta ymmärrän että kyllä ne rypyt häneenkin tulevat. Puhut vieraisiin menosta, toivottavasti ne vieraat näkevät sinunkin sisimpäsi, josta ei ole hyvää sanottavaa.

    • Anonyymi

      Just äsken käytiin yhdessä saunassa, minä raskausarpinen, raskasrintainen ja selluliittipeffainen, hän ryppyinen, kapeapeffainen ja luiseva. Mutta miten mukavaa oli ja miten mukavaa oli pussailla ja olla toiselle se "paras ja oikea", ihan sama onko timmi tai sileä. Nyt katsotaan yhdessä jääkiekkoa, pientä purtavaa ja juotavaa ja myöhemmin yhdessä nukkumaan ja ehkä jotain muutakin.

      • Anonyymi

        Ihana. Näin sen kuuluu olla, kun on oikeaa Rakkautta. Onnea.


    • Anonyymi

      Ukot ne vasta kurpsahtaakin😁 ähkiessä päällä kasvot roikkuu🙄 kamalaa se läski mahassa mikä löllyy kuin hyytelö😒munaa ei näe ilman suurennuslasia😪jos jotain näet,huomaatkin että se oli peräpukama😭

      • Anonyymi

        Juuri nämä jää pillittämään kun se heille epätäydellinen akka lähtee. Siinä hetkessä ei häntä missiinkään vIhtaisi. Kannattais ajatella mitä suustaan päästää ja arvostaa sitä mitä omistaa. Nenäliinoja säästysi🤷‍♀️


      • Anonyymi

        Hyvin kuvattu.


    • Sen lisäksi, että naiset ovat fiksuja, päteviä ja sitkeitä, he ovat myös kauniita. Kaikkein vähiten elämän varrella rapistuu naisen kauneuden keskus, pars pro toto. 🌹👀

      • Anonyymi

        Totta, naisen aivot eivät yleensä rapistu ennen kuin vasta mahdollisesti korkeassa iässä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta, naisen aivot eivät yleensä rapistu ennen kuin vasta mahdollisesti korkeassa iässä!

        Aivot rapistuvat molemmilla sukupuolilla suunnilleen samaa tahtia, mutta koska naisten elinikä on runsaasti pitempi kuin miesten, huomattavasti useammat naiset ehtivät dementoitua, eivät siis vielä miesten kuoliniässä sen useammat kuin miehetkään. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Aivot rapistuvat molemmilla sukupuolilla suunnilleen samaa tahtia, mutta koska naisten elinikä on runsaasti pitempi kuin miesten, huomattavasti useammat naiset ehtivät dementoitua, eivät siis vielä miesten kuoliniässä sen useammat kuin miehetkään. 🌹👀

        Oli miten oli, olet oikeassa siinä että naisen kauneuden keskus eli aivot rapistuu elämän varrella vähiten!


    • Anonyymi

      Ei se ole miehillä helppoa. Peilistä katsoo läpi elämän komea ja solakka, nuoren näköinen salskea uros. Naiset ja mieskaverit rinnalta rupsahtaa, mutta itse sitä vaan paranee ja nuorenee vuosi vuodelta.

      • Anonyymi

        Jo uuuhhhh... Ihanku eri galaxilta


    • Anonyymi

      Jotenkin jaksoin lukea kärsivällisesti aloituksesi loppuun. Olen nainen ja kauniiksi aina kehuttu jne. mutta näin 48:ssä lähestyessä tilanne on se että pömppömahaa on tullut jota inhoan mutta muuten kait suht ok.
      Minä kerron miksi tämä tapahtui.
      Traagisia menetyksiä,yksinoloa ilman tukea,väkivaltaa ja henkistä väheksymistä miehen taholta jne. Tuleeko siinä mieleen ensiksi että hei, muista ettet korkkaa sitä viinipulloa? Tässä yksi tapaus. Kun elämä pistää sinut matalaksi se myös pistää.Tiedoksi vain.

      • Anonyymi

        Juoppous ei ole puolustus jos on ryypänyt naamansa näyttämään vähäjärkisen hevosen naamalta! Näin se vaan nyt menee!


      • Anonyymi

        Minun taas ei tee mieli laittaa suuhuni mitään, jos on paha olla. En ymmärrä sitä, miksi se suuhun laitettava on monelle ainoa helpotuksen keino, joka heille tulee mieleen. Eikö tosiaan mitään muuta keksi? Miksei vaikka ulos kävelylle lähtö?


    • Anonyymi

      Pyh, minä pidän huolen kunnostani joten se näkyy kropassani mutta mies menee ja kulkee ties missä, olen melkein aina yksin.
      Joten älä huoli vaimosi ulkonäöstä, sillä sisältä päin hän on se sama jonka aikoinaan tapasit, sama henkilö, kuori on vain saanut osumaa elämän taisteluissa.

      Ei se ulkonäkö takaa hyvää parisuhdetta

    • Anonyymi

      Suomalaisnaisten nopea rupsahtaminen onkin yksi suurista mysteereistä, mikä ansaitsisi laajempaa tutkimusta. Sanna Marin on niitä harvoja, joka taitaa menestyksellä taistella sitä vastaan.

      • Anonyymi

        Sanna Marin on vielä nuori. Monissa maistaa naiset ovat hyvin kauniita 20-40 vmutta alkaa jyrkkä alamäki l50 vuotta lähentyessä.
        Luonne on sitten eri asia sillä luonne on se mikä merkitsee, näin muistutuksena.
        Itse pitäisin mielelläni tuon möhömaha perusta is mieheni joka rasvainen tukka pystyssä piereskelee sohvalla reikäisillä kalsarisillaan mutta kun hän on jostain syystä saanut päähänsä että on nuori jälleen vaikka on minua 10v vanhempi ja puolet painavampi. Haikailee nuorten perään ja kuvittelee itse olevansa komea rantaleijona. Käyttäytyy happamasti minua kohtaan.
        Hauskaa tässä on se, että minua taas yrittää iskeä 10v nuoremmat mutta olen uskollinen, en ala pettämään. Olen periaatteellinen ja jämpti.


    • Anonyymi

      Ei voi mitään, mutta aloin nauramaan :). Elävä kuvaus. Lahjoja kirjallisuuteen ?

    • Anonyymi

      Nuorena naiset ovat erittäin ulkonäkökeskeisiä. Pitävät itsestään huota yms. Poika-/miesystävän pitää olla mallitasoa jotta kelpaa.
      Mutta sitten alkaa se alamäki, yleensä viimeistään kun täyttää 40v, nykyään jo 25v. Liikunta vähenee, ruokahalu kasvaa.
      Vaatteet muuttuvat säkeiksi.
      Muutos on kyllä käsittämätön.

      • Anonyymi

        Mutta on se hyvä että se 50v mies pitää hyvän huolen itsestään ja on Tommi, komea, hyvin pukeutuva ja oikea herrasmies joka pitää vaimoaan kuin kukkaa kämmenellään.


    • Anonyymi

      Tämä on hyvin yleinen taustasyy pariterapiaan hakeutumiselle.

    • Anonyymi

      Nauratti, sillä minun ystäväpiirissä kuin myös omassa liitossani tilanne on päinvastainen.
      Miehet ovat isomahaisia ja pukeutuvat reikäisiin sukkiin ja vanhoihin farkkuihin. Tosin vaimot pitävät miehet edes hieman kuosissa muutoin miehillä olisi päällään ei niin siistit vaatteet 😄

      Naiset taas käyvät kampaajilla, käyttävät voiteita, hiustuotteita, värjäyksiä hiuksiin, pukeutuvat siististi, huolehtivat hygieniasta hyvin, lenkkeilevät,, välttelevät liikaa sokeria ja kovia rasvoja, lisä ja väriaineita.

      Näin lähipiirissäni. Hauska aloitus kuitenkin. Hirteishuumoria.

    • Anonyymi

      Oletko mainoksen uhri ja hankkinut uudet silmälasit, jotta näkisit asioita paremmin? Totuus voi joskus yllättää?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe