Huomaatteko että aika usein kertoo ihmisestä joka on yksinäinen henkisesti, erakkoluonteinen ja usein kertoo vaikeuksista hänen biisit?Melankolisia sanoituksia hänellä siis paljon.
Motti on yksi Hakulisen sanoituksista joka ei kerro ihmisen henkisestä yksinäisyydestä vaan kertoo talvisodasta mutta motti biisi voi kertoa myös muusta kuten mieleeni tulee se, että ehkä ylipäänsä se voisi se motti tarkoittaa vertauksellisesti vähän laajempaa kuvausta yksilön tavasta reagoida yhteiskunnassa/yhteiskunnan asioihin/ihmisiin eli tässä tullaan taas ehkä siihen sulkeutuneeseen ihmistyyppiin ja siihen joka henkisesti kokee olevansa yksinäinen ns varjoihminen.
Jussi Hakulisen sanoitukset
Anonyymi
1
118
Vastaukset
- Anonyymi
niin taas palaan tähän mun postaukseeni niinku aloin pohtia sitä ku se laulaa "motti murtuu koska vaan" niin voi viitata juuri siihen psykologiaan kun ihmismieli voi olla herkkä ja haavoittuva että tiukka suojamuuri eli motti tässä tapauksessa murtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5406746Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212516Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301132
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51114- 84952
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97919Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 40789