Miehellä "hirttää" ryyppy päälle

Anonyymi

Taas on miehellä mennyt toista viikkoa humalassa. Kun alkaa ottamaan niin ei osaa lopettaa vaan pyörii ympäri päissään paskat housuissa ja pitää elämää. Koko ajan musat täysillä ja mies kittaa kirkasta viinaa sohvalla. Yöt on ties missä juoppoporukoissa tai jonkun huoran luona. En tiedä yömenoista kun ei kerro tai ei saa selvää mitä yrittää jokeltaa kun aamulla palaa reissuiltaan naama hakattuna ja kaula imettynä. Tälläistä on tämä ollut koko suhteen ajan. Selvin päin katuu ja tekee lupauksia raittiudesta ja saattaa mennä kuukausi kaksikin ihan hyvin ennen kuin taas töistä tullessa kuulee jo matkojen päähän miten stereot raikaa ja mies on tutulla paikallaan sohvannurkassa tillintallin. Kauanko tätä pitää jaksaa??

31

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niii.. kauanko aattelit jaksaa ...njih

    • Anonyymi

      Ja miksi sinä katselet tota puuhaa?

    • Anonyymi

      Mitäpä jos lähtismot jo tänään. Laukkua pakkaamaan ja heippa lappu pöydälle. Elä tuhlaa omaa elämään minkän juoppurytkän hyysäykseen. Olet mahdollistajanakin teet hänelle palveluksen kun jätät. Ehkä ymmärtää ryhdistäytyä.

    • Anonyymi

      Mahtaa olla ryyppyputkien ulkopuolella universumin upein mies, kun olet jaksanut tuollaisia kausia useammankin jo katsella?

    • Anonyymi

      Se on varmasti vaikeaa koska sen viinan kittauksen takana voi olla hieno ihminen.

      • Anonyymi

        Sen varmaan ehkä tiedätkin. Mutta hän tuhoutuu ja sinä samalla. Mieti.


    • Anonyymi

      Tyypillinen suomalainen juoppo nössömies..tosimiehet on raittiita ja vastuullisia

      • Anonyymi

        Seurustelin absolutisti miehen kanssa.
        Selvisi että oli mielipiteineenkin absolutisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurustelin absolutisti miehen kanssa.
        Selvisi että oli mielipiteineenkin absolutisti.

        Sä yllätyit, että absolutistilla on jyrkäy mielipiteet? Eikö tuo nyt ole selvää, että maailmankuva tod.näk. on hyvin mustavalkoinen. Itse esim. en ole absolutisti, vaikkakin voin helposti olla pari vuotta juomatta tippaakaan alkoholia. Vaan jos joskus tekee sitten mieli niin otan. Ei asiasta ole tarpeen tehdä mitään -ismiä ja pitää siitä meteliä. Sen kun vaan on ottamatta.


    • Anonyymi

      Miksi nainen haluaa seurustella juoppo miehen kanssa. Olen sitä aina ihmetellyt. On meitä raittita miehiäkin että ei vaan tunnu kelpaavan. Raittiilla miehellä voisi olla erilainen elämä kuin juoppo miehellä. Itse ainakin kalastelen ja harrastan juttuja ja en juo viinaa. Mukavan rauhallista elämää elän. Aamulla on mukava herätä kun ei ole krapulaa. Huomen aamulla lähden taas veneilemään ja kalaan.

      • Anonyymi

        Kerro sinä, että miksi raittiistakin miehestä voi kuoriutua juoppo, kun elämä tuo eteen vastoinkäymisiä?


    • Anonyymi

      Mies esim. baarissa kertoo vaikkakin pienessä sievässä aika usein suoraan mikä hän on: Intressit ja muut asiat suoraan. Selvinpäin oleva mies-ei tulisi kuuloonkaan että sanoisi omat tuntemukset ja muut tuosta vaan. Kaikki kunnia raittiille miehelle mutta kai se on tämä että tulee jonkinlainen-olkoonkin sitten baarissa-"hei, mulla ihan sama juttu" fiilis. Selviltäpäin olevat miehet..hmm, näyttävät tylsistyneiltä ja sellaisilta ettei tee mieli lähestyä. Saan varmaan piruilua tästä kommentista mutta sanon sen ääneen mitä monet naiset haluaisivat sanoa.

      • Anonyymi

        Ei siis kannata ihmetellä, ettei tuollaisesta miehestä sitten jatkossakaan saa sanaakaan irti selvinpäin. Itse en tuollaista miestä huolisi, mutta kukin makunsa mukaan.


    • Anonyymi

      Miksi sinä valitset elää tuollaisen miehen kanssa? Miksi?

      Onko mielestäsi ihaltavaa elämistä katsoa juoppoa, huolellisesti järkensä sammuttavaa ja Luojan lahjaksia antamiensa aivojen tietoista tuhoamista.

      Mitä kauneutta sinä näet katsoessasi tuollaista? Mitä?

      Sinua, AP , on hyvin vaikea ymmärtää.
      (Mutkumäää luulen ja uskon ettei se enää tuhoo aivojaan... tuo ei uppoa kehenkään - sinuun itseesi vähiten)

    • Anonyymi

      Hahahaha, kait tämä nyt oli provo? Eikai kukaan tervejärkinen, edes vähänkään, katselisi tuollaista ellei ole pakko, joten onko pakko?

      • Anonyymi

        Jostain syystä porukka on sen verran puusilmäistä, että kun naisoletettu, eli joku tenho turusta tms kirjoittaa jotain mitä uskomattominta skeidaa, niin läpi menee kuin väärä raha. Se on kulttuuriimme rakennettua naisvihaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä porukka on sen verran puusilmäistä, että kun naisoletettu, eli joku tenho turusta tms kirjoittaa jotain mitä uskomattominta skeidaa, niin läpi menee kuin väärä raha. Se on kulttuuriimme rakennettua naisvihaa

        Ehkä siinä koetaan oma elämä jotenkin onnistuneeksi kun päästään laukomaan itsestäänselvyyksiä ja moittimaan, en osaa sanoa kunen harrasta, että mitä tyydytystä se tuo. Unohtui mainita edellisessä kommentissa


    • Anonyymi

      Nainen valitsee miehen ja valitsee juopon miehen. Ei naiset ole kovin fiksujakaan ja sitten niiten suhde on kamala.
      Raittiita miehiäkin on mutta ei kelpaa.

      • Anonyymi

        Raitista alkuun esittänyt mies huijaa naisen parisuhteeseen ja paljastaa sitten oikean karvansa.

        Ei ne miehet ole kovin fiksuja kun huijaavat kumppaneitaan ja sitten niiden suhde on kamala.


    • Meistä alkoholisteista pääsee pitkäaikaisesti kuiville 1 - 2 %, vaikka kaikki hoidot on käyty läpi moneen kertaan. Sen varaan ei kannata rakentaa. Mitään ei ole tehtävissä. Ennuste on niin huono, että tuskin missään muussa sairaudessa.

      • Anonyymi

        Pitkäaikaiset alkoholistit pystyvät luopumaan viinasta jos vain haluavat. Kaiken alku on itse päättää:

        nyt riittää jo, olen tarpeeksi tuhonnut jo aivojani.

        Tuon päättämisen kun oikein todella tiedostaa niihin muutamiin , vielä toimiviin, aivosoluihin,
        loppu on helppoa. Apua on paljon saatavana jos tarvitsee. On AA-ryhmät, on sosiaalisen avun ammattitaitajat, (jos vielä) on perhe tukena.

        Mutta kaiken A ja O on itse haluta ja pävttää viinan haitallisuus ja tarpeettomuus.
        Been there, done that!

        Jauhaa tuota 1% - 2% raitustumisvalhetta luo tilaisuuden kuin koiralle veräjästä menon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkäaikaiset alkoholistit pystyvät luopumaan viinasta jos vain haluavat. Kaiken alku on itse päättää:

        nyt riittää jo, olen tarpeeksi tuhonnut jo aivojani.

        Tuon päättämisen kun oikein todella tiedostaa niihin muutamiin , vielä toimiviin, aivosoluihin,
        loppu on helppoa. Apua on paljon saatavana jos tarvitsee. On AA-ryhmät, on sosiaalisen avun ammattitaitajat, (jos vielä) on perhe tukena.

        Mutta kaiken A ja O on itse haluta ja pävttää viinan haitallisuus ja tarpeettomuus.
        Been there, done that!

        Jauhaa tuota 1% - 2% raitustumisvalhetta luo tilaisuuden kuin koiralle veräjästä menon.

        1 - 2 % ei ole toivottu, vaan todellinen luku kaikkien hoitoyritysten jälkeen. Itse olen ollut kuivilla jo 45 vuotta. Sitä ennen join päivittäin keskimäärin 17 pulloa olutta, eli sen verran, kuin alkoholistin kouliintunut maksa maksimissaan polttaa. Ennen ilmiasuista alkoholismia ihmisen maksa polttaa tästä puolet.

        Alkoholismi tunnetaan nykyisin jo sangen hyvin. Se on geneettinen sairaus, johon ei ole hoitoa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        1 - 2 % ei ole toivottu, vaan todellinen luku kaikkien hoitoyritysten jälkeen. Itse olen ollut kuivilla jo 45 vuotta. Sitä ennen join päivittäin keskimäärin 17 pulloa olutta, eli sen verran, kuin alkoholistin kouliintunut maksa maksimissaan polttaa. Ennen ilmiasuista alkoholismia ihmisen maksa polttaa tästä puolet.

        Alkoholismi tunnetaan nykyisin jo sangen hyvin. Se on geneettinen sairaus, johon ei ole hoitoa. 🌹👀

        Teitä on yllättävän paljon. Olin töissä ollessaani eräällä kurssilla, ja illlanistujaisiin oli tuotu pari pulloa viiniä ja muutama tölkki olutta ym. Ajattelin että eiväthän nuo riitä mihinkään, mutta suurin osa porukasta ei voinut ottaa mitään alko-pitoista. Väkevää jäikin, kun lähdettiin nukkumaan.


    • Anonyymi

      Juuri niin kauan kuin päätät ettet ole tuollaisen suhteen arvoinen.

    • Anonyymi

      Kaikenlaisia tyyppejä ne naiset hyysää. Voi herranjestas !

    • Anonyymi

      Jos kuvauksessasi on puoletkaan totta niin ei sitä olisi syytä sietää.

      Ei itse ryyppääminen vaan sen vaikutus käyttäytymiseen.
      Mieheni oli matkatöissä enkä yli kymmeneen vuoteen nähnyt häntä selvänä kuin perjantai illoin hänen tullessaan kotiin. Hän lähti kulloisellekin työpaikakunnalleen maanantaisin aamuyöstä.
      Mies hoiti normaalit viikonlopun puuhat ilman häiriöitä vaikka ryyppäsikin koko ajan. Tai ehkä se häiriöttömyys johtui juuri tuosta kokoajasta. Ei ollut änkyrävaihetta.
      Lähtöaamuina oli taatusti promilleja mutta tiet olivat tyhjiä.

      Jäätyään kotiin jatkui sama tyyli läpi viikon. Kun oli tiedossa johonkin lähteminen niin pisti jarrut päälle edellisenä päivänä.
      Muutaman kotivuoden jälkeen mies teki tavoissaan täyskäännöksen lukuun ottamatta muutamaa jaksoa vuoden aikana.
      Koskaan ei jäänyt tekemättä mitään eikä mitään häiriötä.
      En nähnyt koskaan syytä puuttua mieheni tissutteluun koska ei ollut syytä ja asiaan puuttumisella olisi saattanut olla päinvastainen vaikutus kuin olisi ollut toiveena.
      Tolkku tulee mieheltä itseltään, jos tulee.

      En ollut, enkä ole taloudellisesti riippuvainen joten se ei ole syy yhä kymmenien vuosien jälkeen jatkuvaan yhteiselämäämme.

    • Anonyymi

      Keskimääräinen jaksamisaika on 12 vuotta, kalsarikännisen kanssa vain 8 .
      Paljon se antaa ja kaiken vie, se rakkaus. 😗😅

    • Anonyymi

      Juu ei nainen coca colaa litkivää miestä halua

    • Anonyymi

      Minä olen tavannut 40 v miehiä jotka eivät seksiin kykene koska ei kalu seiso. Miesten elämäntavat on juopottelua ja tupakin polttoa joten ei terveys ole enää kovinkaan hyvä. Ei sellaisen kanssa voi parisuhteeseen alkaa joka ei kykene naista rakastelemaan.
      Onneksi kuitenkin kävi onni ja tapasin yhden 46 v tutun miehen jonka tiesin ettei ole mikään alkoholisti ja tupakkaa ei ole koskaan polttanut. Minä sitten ehdottelin miehelle illanviettoa ja sänkyyn kun päästiin niin miehellä oli kalu kova kuin kivi.

      Kolme kertaa se jaksoi naida minua illan aikana. Oli varmaan kovassa puutteessa ollut ilman naista pitkään. No kyllä se mies olutta sentään juo mutta ei suuria määriä ja liikkuu kyllä vaikka mahaa on niin kuitenkin on terve ja paremmat elämäntavat. Olen sitten yrittänyt miestä saada suhteeseen kanssani ja muuttamaan yhteen mutta mies on työtön.

      Ei halua että joku elättää ja menettäisi tukia jos muuttaisi minun luokse. On meillä jonkinlainen suhde, mies kyllä tulee mielellään yöksi ja luokseni mutta mies on myös kalastaja ja lähtee usein aamulla viideltä jo kalaan ja vikonloppuna myös jos kelit vaan sallii. Syksyyn saakka aikoo kalastaa niin paljon kun ehtii. Seksiä on sitten iltakuuden aikaan useimmiten.

    • Anonyymi

      Kirjoitin kommenttini aikaisemmin baarissa olevista miehistä.
      Tämä poikkeaa alkuperäisen esittämästä kirjoituksesta, pahoitteluni siitä.
      Kyse oli siis miehistä, jotka ovat siis vähän ottaneet ja heitä on helpompi lähestyä kuin absolutisteja/selvinpäin-mentaliteetilla olevia miehiä. He ovat vaikeita lähestyttäviä, joskus jopa ylimielisen oloisia. En halua yleistää mutta näin olen huomannut vaikka baareissa en enää käy.

    • Anonyymi

      Kyllähän miehen pitää ottaakin kunnolla viinaa ja kestää niin kuin mies ettei tule oksea tai muuten sammu! Mikä mies semmonen on että vaan mehua tai teetä juo??? Pahasti pukkaa homopoikafiilinki semmoisesta maitopojusta!! Meillä mies ottaa ainakin perjantaina ja lauantaina sekä lomilla kunnolla myös arkena eikä tosiaan ole mikään alkoholisti!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe