Toissa kesänä ilmastointi tuotti kylmää ilmaa, viime keväänä teetin ilmastointi huollon merkkiliikkeessä ja ilmastointi toimi.
No annas olla, tällä viikolla, kun oli ensimmäinen lämmin päivä, niin ajattelin, että laitetaampas jäähdytystä vähän päälle.
Mitä, mitä, vaikka jäähdytys oli kylmimmässä asennossa, niin ei vaikuttanut puhaltimen ilman lämpötilaan, saman lämpöistä ilmaa puhalsi kuin ilman ilmastoinnin jäähdytystä.
Pusero päällä aikoi tulemaan jo hiki, ei olisi tullut, jos ilmastoinnin jäähdytys toimisi.
Talvella auto on suurimman osan seissyt lämpimässä tallissa.
Ilmastointia on kyllä pidetty päällä ajaessa ja laitettu kylmää puhaltamaan, mutta talven ajot ovat olleet niin lyhyitä, ettei ilmastointi ole juurikaan ehtinyt kauaa päällä olemaan, mutta eihän se saisi sellaisesta mennä toimimattomaksi.
Täytyy viedä auto huoltoon, jos ei anna elonmerkkejä, kun ilma lämpenee.
Eipä se ilmastointi kauaa pelanut
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Talven jäljiltä voi vaikka mitä vikoja, vaikkapa kenno puhki.
Ilmastointi kannattaa pitää aina automaatti asennossa niin se toimii paremmin, myös talvalle. - Anonyymi
Mitäs jos on manuaali ilmastointi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806577- 1481814
- 1131588
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan246863- 41829