Onko kukaan polttanut

Anonyymi

Päreensä työvoimatoimistossa koskaan virkailijan takia. Oletko alkanut huutaa sille kaikkea vai mitä teit?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerran meni hermot tosiaan kunnolla koska virkailija sanoi asioita minusta jotka ei pidä paikkansa. Väitti että olen työkyvytön ja yritti pakottaa kuntouttavaan. Meni kyllä hermot ja latelin sille kaikki kirosanat mitä osaan. Uhkasin vetää myös pataan ja tein siitä rikosilmoituksen ja valitin kaikkiin tahoihin. Sitten tuli kirje että ne lopettaa asiakkuuteni. Oma asiointi tiedoissa lukee ettei minua kontaktoida. Väittivä minua vaaralliseksi koska haukuin virkailijan lyttyyn. Hyvä vaan ei tarvii käydä siellä enää.

      • Anonyymi

        Hyi kamala millainen olit,ihme ettei virkailija tehnyt sinusta ilmoa poliisille laittomasta uhkailusta, olet kyllä vaarallinen siinä olivat oikeassa, kenenkään ei tarvitse sietää väkivaltamaista käytöstä!


    • Anonyymi

      Ei varmaan kukaan kantasuomalainen ehkä kun somput on mutta kuitenkin saavat rahat kela pankista

    • Anonyymi

      Ei ole vielä koskaan ollut aihetta polttaa päreitään. Osaan toimia virkailijoiden kanssa puhumalla.

    • Anonyymi

      en koskaan. Aina olen Te-virkailijoitten kanssa tullut toimeen. No problemos. Ensimmäisen kerran asioin jo 70 luvun puolella työvoimatoimistossa armeijasta alikessuna päästyäni. Edesmennyt yliluutnantti juhlallisesti minulle Gyltön kasarmilla sotilapassia antaessansa sanoi: "kyllä tekevälle nuorelle miehelle aina töitä löytyy. Hyvää matkaa reserviin ja menestystä elämään ja naimaonnea". Kumarsin, kiitin ja siitä se matka alkoi siviiliin. Heti tosin ei työtä löytynyt niin jouduin elämään valtion työttömyyskorvauksilla. Työvoimatoimiston virkailija sanoi että minulla on oikeus työttömyyskorvauksiin, Se oli runsaasti enemmän kuin armeijan tupakkiaskin suuruinen päiväraha. Aloin siis rikastumaan ja vaurastumaan, Vähän aikaa heiluttelin laiskoja käsiäni. Sitten jo syksyllä työ nappasi tekijäänsä kun sain varmaa vinkkiä virkailijalta työpaikasta että haepas poika sinne hommiin. Ja seuraavana päivänä olin jo hanskat kourassa tuotantolinjalla pakertamassa. Se oli eka työpaikkani jos kesäduuneja ei lasketa lukuun. On ollut pitempiä työjaksoja ja myös niitä työttömyysjaksoja. Olen jopa saanut ollla pitkäaikaistyötönkin 80-luvulla. . Ikinä ei ole ollut hankaluuksia TE-toimiston virkailijan kanssa asioidessa.. Aina on naurettu ja hymyilty. Suosin kasvokkain keskusteluja jos vain mahdollista. Siitä saa enempi. Netin ja puhelimen kanssa asioidesssa asiat voivat jäädä utuisiksi höpinöiksi. Nyt jo eläkkeellä kolme vuotta. Että silleen,

      • Anonyymi

        Epäilemättä olet työvoimavirkailijan unlema- asiakas kun tykkäät ripuloida koko elämänhisoriasi kaikkialle koko ajan.

        Kivat sulle ja hyvä niin. Tämän ei kuitenkaan pidä olla velvoittava niille jotka eivät halua tehdä velvoittavia suunnitelmia kenenkään toisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilemättä olet työvoimavirkailijan unlema- asiakas kun tykkäät ripuloida koko elämänhisoriasi kaikkialle koko ajan.

        Kivat sulle ja hyvä niin. Tämän ei kuitenkaan pidä olla velvoittava niille jotka eivät halua tehdä velvoittavia suunnitelmia kenenkään toisen kanssa.

        Raportoiminen ei kuitenkaan työllistä mihinkään. Työllistää vain vakoilijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raportoiminen ei kuitenkaan työllistä mihinkään. Työllistää vain vakoilijoita.

        Työttömän omien suunnitelmiensa jatkuva vuodattaminen työvoimaviranomaiselle työllistää työvoimaviranomaisia.


    • Anonyymi

      En ole, vaan asiallinen ja sivistynyt olen ollut,huutaminen ja räyhääminen kertoo jotain ihmisen mt ongelmista tms,ja tilanne vaan pahenee sun kannalta jos rupeat huutamaan ja rähisemään kuin vesikauhuinen rakki.

    • Anonyymi

      Ei siinä huutaminen auta, vaikka kuinka ketuttaisi. Asiallinen ja rauhallinen käytös on valttia, sillä halutessaan virkamies voi tehdä elämästä hyvinkin epämiellyttävän pitkäksi aikaa.

      Parasta nauhoittaa kaikki keskustelut TE-virkailijoiden kanssa varmuuden vuoksi. Tarvittaessa voi sitten valittaa tai jopa nostaa syytteen solvauksesta tai kunnianloukkauksesta.

      • Anonyymi

        Ei siinä auta vaikka kuinka virkailija huutaisi, seisoisi päällään, heittelisi itkupotkuraivareita tai provoaisi palstoilla kymmeniä vuosia:)


    • Anonyymi

      Kun joudut ensi kerralla velvoitettuna haastateltavaksi, ja työttömän palvelija kysyy sinulta urasuunnitelmiasi tai mitä tahansa muuta "tilannettasi" koskevaa asiaa, kysy häneltä: "Mitä mun asiat sinulle kuuluu?"

      Tulkaa sitten kertomaan tänne mitä virkailija vastasi.

      • Anonyymi

        Heh heh hee:) Se on kiva kiusata virkailijaa heittäytymällä oikein hankalaksi:) Katotaan kauanko virkailijalla kestää hermot, heh heh hee:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh hee:) Se on kiva kiusata virkailijaa heittäytymällä oikein hankalaksi:) Katotaan kauanko virkailijalla kestää hermot, heh heh hee:)

        Kirjoitin ed. kommentin. En työttömänä työnhakijana ymmärrä mikä kenenkään kiusaamisessa on kivaa.

        Se ei ole ed. kommentin pointti. Jos niin tulkitsit tarkista omat asenteesi. Kysymyksen "Mitä minun asiat sinulle kuuluu?" esittäminen on täysin perusteltu. Se että kuvittelet sen olevan kiusaamista kertoo paljon sinusta itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh hee:) Se on kiva kiusata virkailijaa heittäytymällä oikein hankalaksi:) Katotaan kauanko virkailijalla kestää hermot, heh heh hee:)

        Hah haa saat karenssia ja vittuilua koko rahan edestä hamaan tulevaisuuteen saakka, vai luuletko että ne jää toiseksi. Kokeile jos et usko.


    • Anonyymi

      Onko kukaan virkailija polttanut päreitään työnhakijan vuoksi?

      • Anonyymi

        harvemmin. Kokenut ja ammattimainen TE-toimiston virkailija tuntee työttömien moninaiset metkut ja temput. Onhan hän kouliintunut ja parkkiintunut TE-ammattilainen. Tuhansia ja taas tuhansia työttömiä uransa aikana kuulustellut ja läpivalaissut. Tuskin TE-virkailija polttaa päreitänsä eikä huuda. Miksi ihmeessä. Ei hänellä ole siihen tarvetta, Hän arvioi ja mestaroi halutessansa työttömän huillle ja napsauttaa niskoittelijalle uuden opettavaisen karenssin.


    • Anonyymi

      Kyllä niille voi sanoa ja oikoa asioitajos tarvetta on.Mikäli ei mene perille niin sen esimieheen yhteys.Lahdessa joutunut ihmettelemään virkailijoitten intoa kaivella asiakaitten tietoja ja juoruta niistä niin paljon et ei ehdi tehdä hommiaan.

    • Anonyymi

      En ole, mutta Kuntakokeilussa on kyllä räjähtelevää porukkaa. Homma ei oikein skulaa.

    • Anonyymi

      En nyt varsinaisesti, mutta jonkun kerran on ollut hyvin lähellä.
      Oman kaupungin työvoimatoimistossa oli eräs mies töissä, vastaanottotiskillä joka mm. varasi aikoja neuvojille ja jonka olisi kuulunut tarvittaessa auttaa muissakin asioissa. Neuvoa ainakin. Hän oli aina kaikille helvetin tyly, ei suostunut mitään pientäkään tekemään jne. Siis kaiken kaikkiaan työhönsä ylileipiintynyt, vitun laiska kusipää. Erään kerran musitan, kun yksi nainen purskahti itkuun ja lähti pois, kun tämä mies tylytti häntä aika ronkisti. Ja ko nainen oli tullut vain ilmoittautumaan työttömäksi työnhakijaksi lomauttamisen vuoksi.
      Niin kyllä mä joskus vittuilin ko miehelle rivien välistä, piilovittuiluksi kait sitä sanotaan.. Ja tein erään kerran ihan kiusallani pimeitä töitäkin muutaman viikon ajan, kun oli itsellä tilanne, ettei ollut töitä tarjolla. Siis laillisia, jotain verotonta pikkupuuhaa oli kyllä hieman tarjolla. Tästä kyllä sitten on jo niin kauan aikaa, että tämä suorittamani laittomuus on jo ehtinyt vanhentua.

      • Anonyymi

        Joku ylileipiintynyt joskus heitti p*kaa te- toimistoon. Siitä oli juttu uutisissa. En ihmettele.


      • Anonyymi

        Helppoa se on niillä työttömillä joille pimeitä töitä siinä laittomien bisnesten ohessa riittää. Mikäpä siinä on työttömänä ollessa.

        Väkivaltarikollisille aukenee ovet lääkiksiin ja oikiksiin, kavallus- ja petosrikollisille valtion virkoja ja pedareille lastenhoitoduunia riittää.

        Meille lainkuuliaisille tavallisille työttömille ei ole tarjolla mitään muuta kuin paskaa.


    • Anonyymi

      Monta kertaa mennyt hermot sen takia koska työnhakusuunnitelman pitää tehdä yhdessä työttömän kanssa. En tiedä mitään hirveempiä ihmisiä kuin työkkärin virkailija. Laitan sellaisen putinin kanssa samaan kastiin. Terroristeja ja ihmishirviöitä ne on. Seuraavan kerran jos minu työkkäriin pyydetään niin otan vanhat kaunat esiin ja vaadin avustajaa jotka tuntee lain. Sitten aletaan selvittää kaikkia väärin käytöksiä mitä virkailija on tehnyt. Muuten en aio asioida työkkärissä.

      • Anonyymi

        Wanna be koomikko se siellä yrittää olla hauska. Jälleen kerran.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe