WC:n ovi

n20

Pientä galluppia heittäisin ihan ilman mitään pervouksia, että pidättekö vessan ovea lukossa, kun siellä käytte? Jos ette, niin missä vaiheessa suhdetta jätitte oven lukitsematta?

24

5384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysyy kiinni

Ihan ekoilla kerroilla lukossa, mutta sen jälkeen aina vain kiinni. En koskaan käy asioilla ovi auki, kuten esim. ex-poikaystäväni. Hyi helv.., jotain tapoja sentään! (nykyiseni ei tule ovesta kysymättä ensin mikä tilanne ;)

• Oldie

Paitsi etten jaksa yleensä tuupata ovea lukkoon, jätän sen jopa ihan sepposen selälleen silloin tällöin. Lähinnä tämä tuntuu häiritsevän kämppikseni tyttöystävää, mutta hänkin on jo aika pitkälle tottunut tilanteeseen.

• aviovaimo

Kiinni ja lukossa. Niin ollut yli 20 vuotta eli koko yhdessäolo aikamme.

• miranda

meillä, kiinni ja aina lukossa, ainoa huone pienessä kämpässä minkä oven saa lukkoon. Jokin aika sitten teimme vessa remonttia ja ovi oli pitkään pois, oli aivan pakko viritellä jonkinlainen verho suojaksi...

• Jana

Laitan oven kiinni, mutta en lukitse. Joskus jos telkkarissa on tärkeää ohjelmaa, pidän oven raollaan. Taisinpa alkaa toimia näin, kun muutimme yhteen. Poikaystäväni kotona pidin oven lukossa, koska en halunnut, että appiukko tai anoppi olisi minut yllättänyt sieltä. =)

• tähtisiina

Vessan ovi on kiinni. Kun olen sillä "isolla hädällä", niin silloin ovi on myös lukittuna. Yksin kotona ollessa vessan ovi on yleensä auki.

• mari

ovi kiinni tai raollaan tilanteesta riippuen. Voin istua pytyllä ukko vieressä, ei haitaa elämää. Hauska kyssäri. Vieraat on asia erikseen.

• 45vmies

Meillä on ihan miten sattuu, kun haisee pahalle niin vetää kyllä oven kiinni:-)
        Miksi ihmeessä lukita ovi perhepiirissä??
        Ellei muut kestä tieto että tekee tarpeet niin menkööt muualle.
        Käytkö myös suihkussa/saunassa yksin lukkojen takana? Tai kun joku muu on mukana istut saunassa vaatteet päällä: Niin on eteläeuroopassa...

• Ep.

Vessan ovi on kiinni ja lukossa isommalla hädällä ja pisulla ihan auki vaan..

• arkielämä

Aluksi ovi oli aina lukossa.

Kun lapset syntyivät, ovi oli pakko jättää auki ja tapa jäi.(kamalaa muuten huomata,ettei voinut enää edes vessassa käydä rauhassa, kun lapset heti oventakana huutamassa)
      Myöhemminkin ovi oli auki, vaikka lasten murrosikäiset kaverit olivat paikalla, tytöt tai pojat sama juttu.

Joskus meillä on vessassa monta ihmistä yhtäaikaa, lapset ja näiden kavereita.
      Äiti muinoin sanoi, että ne ylimääräiset on paskan kummeja.

Nyt ovi on aina kiinni, mutta ei lukossa. Lapset tulee sinne vapaasti, mutta miehelleni suutun, jos tulee. On nimittäin ruvennut tuntumaan siltä, että se seksin puutteessaan kyttää minua. Katsokaas, ei mee meillä kovin hyvin sillä rintamalla.

• marsu

ihan mahtava kyssäri!
      ennen oli _AINA_ ovi kiinni ja lukossa, mutta jotenkin tän nykyisen (tulista rakkautta ensisilmäyksellä) kanssa ei jotenkin ollutkaan salaisuuksia... kylläpäs kuitenkin isommalla hädällä on ovi kiinni, ei lukossa. ennen mä ajattelin että ovi auki pissailu tappaa romantiikan saman tien mutta ei se tainnutkaan olla niin..

• n27

mä pidän ovea yleensä aina auki, paha tapa, mutta kun siellä vessassa on muuten hitsin ahdasta ja ankeaa... Toisaalta lapsilla tulee kuitenkin aina hätä kun mä olen siellä (vessahätä siis) Lapset laittaa vähän paremmin kiinni ja mies. Toisaalta just sillon mulla aina olis miehelle asiaa kun se on siellä lukkojen takana =)

• noin

Miten joku voi olla kakkoshädällä ovi kiinni? Eihän se haju haihdu minnekään sieltä pois. No en ole parisuhteessa mutta vaikka olisin niin pitäisin oven auki mieluummin kuin kulkisin haisevissa vaatteissa.

• hensku

Itse muutin avomieheni kanssa asumaan vuoden alussa. Nyt ihan viimeisen kuukauden aikana on ovi jäänyt molemmilta varsin usein auki, ainakin jos kyseessä pienempi hätä. Avomieheni tuossa viime viikolla tokaisikin, että meidän suhde alkaa olla aika hyvällä mallilla, kun vessan ovenkin voi jo jättää auki :) Mutta kai tuollainen wc-oven sulkeminen/lukitseminen/auki jättäminen on ihan tottumuskysymys :)

• n28

Vanhankansan viisaus; suhde on menetetty silloin kun kylpyhuonetta voidaan käyttää yhtäaikaa.

Se on pätenyt minuun; kaksi edellistä seurustelusuhdetta kaatunut, ei vessassa käynnin takia vaan muuten, mutta silloin toinen saattoi istua tarpeilla kun toinen pesi hampaita...

Nykyään kuvottaakin. Nyt en riskeeraa mitään, sen verran taikauskoinen olen ja yleensä vanha kansa on asiat tiennytkin... Neljä vuotta yhdessä, yhä jos tulee pissahätä kun olemme suihkussa yhdessä vaadin vetämään vähintään suihkuverhon väliin ja laulamaan, mieluiten pois koko kylppäristä.

Sitä paitsi iän myötä kun on tullut terveysintoilijaksikin enemmän, niin ahdistaa ajatuskin, että samassa tilassa missä pestään hampaat myös paskannetaan. Jokaisessa vessan vetäisyssä ilmaan nousee paskabakteereja miljoonia... Joten en voisi kuvitellakaan enää laittavani hammasharjaa suuhun sonnan hajussa.

Työssä pesen aikuisen ihmisen ulosteita ja seuraan virtsaamista jne, joten minulle ne ovat vain lähinnä ruumiintoimintoja, joihin ei todella liity mitään miehen ja naisen välistä kipinää. Kodissani minun ei tarvitse toisten ulosteita enää haistella. Mieheni onneksi osaa huuhdella pöntön tarvittaessa käsisuihkullakin ja käyttää one-touchia, on muutenkin hyvätapainen ja suht hajuton.

• Jules

Ovi pysyy kiinni kyllä kun käymme tarpeillamme vessassa. En näe siinä mitään ihailtavaa, että lorottaa avoimesti kumppanin nähden, hyi.. mitä kiksejä siitäkin saa..

Meidän mielestämme se kuuluu yleisesti toisen huomioonottamiseen, että ei toista "häiritse" hajulla eikä äänillä. Siitä on seksikkyys kaukana, kun estottomasti kuseskellaan toisen läsnäollessa. Kotona ollessani yksin en tietenkään lukitse ovea, mutta kiinni se on automaattisesti.

• kaisa

Minulla on vessan ovi aina selällään, myös silloin kun uusi tuttavuus on ekaa kertaa kylässä. Ja jos toinen on suihkussa, käyn ihan pokkana pissalla siinä vieressä. Tämä on aina tehonnut jään murtamisessa. Ihan alussa kyllä pitää laittaa ovi kiinni (ei kuitenkaan lukkoon) kun isolla asialla käy, ettei toinen vallan säikähdä...

• n27

WC:n ovi on kiinni, muttei koskaan lukossa. Kun kaksistaan ollaan, niin tietäähän sen, että toinen on vessassa, niin saa siellä rauhassa olla. Toisaalta vessa on niin pieni, ettei sinne oikein kaksi mahtuisikaan.

• Inda

Alusta alkaen on ollut auki, siis ovi suljettuna mutta ei lukossa, ihan vaan sen takia että kyllähän sitä aina huomaa kun toinen menee toilettiin niin ei sinne ryntäile. Jos on esim. vieraita ovi on aina lukossa juuri siitä syystä ettei kukaan sinne tule vahingossa, mutta kahdestaan kotona vessaan ei kävele kun ovi on kiinni. Tosin mies pitää välillä ovea lukossa, taitaa pelätä että teen jonkun yllätysiskun, "täälläkös istut!" :)

• Evita

En lukitse wc:n ovea, paitsi kun meen sille ns. isolle hädälle. Aluksi lukittiin ja n. 1v yhdessä asumisen jälkeen se alkoi meillä jäädä auki. Nykyään (2v. asuttu yhd.)mieheni saattaa tulla kampaamaan hiuksiaan samaan aikaan tai toisin päin, mitä siitä luonnollinen juttu.

• Cajun

Varsinaisilla WC-asioilla asioidessa ovi laitetaan kiinni. Lukkoonhan sitä ei välttämättä tatvitse laittaa tilanteessa, jossa asunnossa ollaan kahden ja toinen tietää muutenkin toisen olevan vessassa, eikä sinne näin ollen ryntää.

Ns. pitemmällä istunnolla tosin laitan oven vanhasta tottumuksesta aina lukkoon. Jokaisella on varmaankin omat tapansa, mutta minä tykkään hoitaa nämä asiat omassa rauhassa.

• Kettu

Ovi on kiinni, ei lukossa. Siinä vaiheessa kun paskalla käydään ovi auki, on toinen muuttunut huonekaluksi.

• mr.sixty

En voi lukita kun ei ole lukkoa, mutta se tietää ettei kannata tulla sisään

• Mimmu

Seurusteltu pian kolme vuotta ja isolla hädällä ovi aina suljettuna (ei lukossa) kummallakin. Pisullakin yleensä suljettuna, mutta jos on joku kiirus tai pitää telkkaa kuulustella samalla niin yleensä sitten raollaan. Mies pitää pisulla yleensä raollaan, että ehtii nopiampaa koneelle. Keskeytykset ei maailmaa kaada, jos koputtaa osaa. Ei sitä nyt ihan törkiäksi sovi heittäytyä, mutta toivottavasti loppuelämä yhessä ja koskaan ei tiedä mitä tapahtuu ja varsinkin vanhana voi olla aikalailla toisen hoidettavana, joten parempi totutella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe