Viiltely on kyllä surullinen

Anonyymi

Turn off tavallaan. Toisaalta nuoruus on nuoruus. Vaikka ois menneisyyttä. Kertoo silti kyllä epävakaudesta ja mt-ongelmista. Mustasukkaisuutta ihan varmasti.

5

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No en mä ota sitä sellaisena, musta se on lähinnä yhden ihmisen pahoinvointia, ahdistusta ja sellaiset asiat on selvitettävissä, jos on halua puhua. Ei välttämättä kumppanin kanssa, mutta ainakin ammattilaisen kanssa. Elämä on vähän sellainen epeli, että jos tänään maailma tuntuu kaatuvan päälle, voi se huomenna olla yhtä kultasadetta, niin se tylsän tasaisuuden ja tasapainon löytäminen on aika arvokasta, mutta sitä ei välttämättä tarvitse saatikka kannatakaan etsiä yksin.

• Anonyymi

Ei välttämättä liity mitenkään mustasukkaisuuteen.

• Anonyymi

Takana voi olla mitä vain, rankkaa kiusaamista, vanhempien rakkautta ja huomiota vaillejäämistä kuin hyväksikäyttöäkin.

• Anonyymi

Moi, oon 13-vuotias ja viiltelen. ei en hae huomiota. Keneltä voisin muutenkaan saada huomiota, mulla on yks kaveri (paras) enkä asu mun vanhempien luona vaan laitoksessa koska mun äitillä on mielenterveysongelmia ja mun iskä on alkoholisti. Päihteet on osa mun elämää ja siitä ei tiiä kukaan paitsi mun paras kaveri (ja ainut) . Mä oon vasta skidi ja kukaan ei hyväksy muo. mun koko luokan vanhemmat, mun koko luokka, mun omat vanhemmat, mun opettaja, kaikki vaa hylkää mut ja toki en ihmettele koska oon tosi ongelmallinen 13-vuotiaaks mut oispa ees joku kuka auttais muo. oon pyytänyt selkeesti apua ihmisiltä keneen joskus luotin (nykyään en keneenkään) mut kukaan ei ihan oikeesti välitä musta. Toki nytte tollasen takii mun on pitåny alkaa ”todistamaan” et tarviin apua koska en haluu olla tällänen. Silti kukaan ei huomaa et oon vaan kadonnut. en käy koulussa (teen itteni tosi tosi kipeeks) ja on kamalaa ajatella et kaikki muut pärjää kouluun menemisestå joka aamu ja ne herää ja lähtee kouluun missä niillä on kavereita ja ne tekee läksyt koulun jälkeen ja syö ja menee pelaamaan jalkapalloa tai menee kauppaan ostaa karkkii koulun jälkee porukoissa tai ylipäätään jaksaa olla. nii ja sitä vois mennä nii paljon huonomminki. en tiiä miks kerroin tän kaikille mut pitäkää itsestänne huolta. ❤️

• Anonyymi

Pidä sinä hyvä lapsi itsestäsi huolta ja hae apua. Avun turvin pärjäät kyllä elämässä, niin ovat monet muutkin pärjänneet. Voimia sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      168
      6174
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1714
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1508
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      922
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      844
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      836
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      789
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      739
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      221
      736
    Aihe