Syntymäpäiväkakku vanhallepojalle

Anonyymi

Olen pienen kylämme ainut vanhapiika 45 vuotias neitokainen.
Kylämme ainut vahapoika täyttää 50 vuotta ja ajattelin tehdä yllätys kakun.
Sellainen hyllyvä vaaleanpunainen mansikan makuinen hyytelökakku, josta olen muotin tehnyt ihan takapuoleni mukaan.
Uskoisin vanhanpojan ilahtuvan tekemästäni syntymäpäiväkakusta, hän kun ei ole naisen takapuolta elämänsä aikana vielä nähnyt.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkos 45-v "neitokainen" nähnyt miehen takapuolta vielä koskaan? :D

      • Anonyymi

        En ole, mutta kenties vanhapoika tarjoaa minulle syntymäpäiväkahvit ja pyydän hänet illalla syntymäpäivä saunaa, mutta vanhapoika on kuulemma niin ujo, että laittaa saunapäivänä munalukon kylpyhuoneen oveen, vaikka ulko-ovikin on lukossa, ettei vain kukaan pääse sisään.


    • Anonyymi

      Olipas suloisesti kirjoitettu. Takapuolikakku kuuluu päällystää tietysti vaaleanpunaisella marsipaanilla. Sisällä kermaa ja suklaata.

      • Anonyymi

        Ei kuules, se on hyytelökaakku, hytisee ja tutisee, kuin laardirouvan pyylevä pyrstö...


    • Anonyymi

      Kakkua tulee.

    • Anonyymi

      Ainakin ideana erinomainen, monenko munan kakku 😁, toivottavasti ei yli 24:n...

    • Anonyymi

      Vahapoika haluaa nuorempaa naista, ei yli 40 v.

      • Anonyymi

        Ei varmaan tuon tempauksen jälkeen pysty ajattelemaan ketään muuta kuin aloittajaa. t.sxth


      • Anonyymi

        0len mieluummin vanhapoika hautaan asti kuin otan 40 työttömän yh Kurpan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0len mieluummin vanhapoika hautaan asti kuin otan 40 työttömän yh Kurpan.

        Juu, kurppa vaan tulee ja imee vanhanpojan kaikki rahet ja omaisuudet.
        Kuulkaas naiset ja neitokaiset, vanhalla pojalla voi olla kohtuullinen omaisuus, kun vanhapoika ei yleensä hummaa, eikä rahaa tuhlaile, on oppinut isovanhemmilta elämän ohjeen, hyvä olla rahea pahanpäivän varalle, eikä ole naistakaan, joka vanhanpojan rahet olisi tuhlannut.
        Puhutaan sadoista tuhansista, joillakin voi olla miljoonia, mutta on myös velaton omakotitalo, auto, metsää ja maata.
        Ennenkaikkea vapaus, ei välttämättä tartte töitä paiskia, kun on rahea säästössä, sieltä ottaa rahea laskujen maksuun ja korkoruloja muutama tonni vuodessa, joilla makselee asumis menot.

        Siihen, jos jonkun kurpan päästäisi, niin kurppahan vallan innostuisi, kun pääsisi setelipesään leuhottelemaan todeten, voi että, täällä on rahea millä mällätä, ei oo vanhapoika rahaa tuhlanut, nuukasti on elänyt, varmaan minulle kaiken säästänyt, nyt minä alan tuhlaamaan, kun ei vanhasta pojasta sellaiseen ole.
        Heti lentoliput Pariisiin, nyt lähtee kurppa Chanelliin shoppailemaan viimesen päälle muotikuteet ja parhaimpiin ravintoloihin, et kurpan vatsaa syötetään gurmee herkkuja.
        Näin kurppa tuhoaa vanhanpojan hartaasti karttuneen omaisuuden iso, iso, iso isän perinnöistä kertyneen omaisuuden.


    • Anonyymi

      Mulla on jatkokehitysidea:
      Jemmaat sinne sisälle hyvän keinovaginan !

      -keinovaginamies-

    • Sairaalan väki teki korvälääkärille synttärikakun, jota koristi suuri korvan kuva. Vakiintumattomia kun olivat, muutamat hoitajat rupesivat tirskumaan.

      - ? ? ?

      - No kun pian gynekologi täyttää 50. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe