Kun naisen kanssa tulee match niin onko liian "hyökkäävää" kiltisti sanoa että "sulla on kaunis hymy"🙈 vai vedetäänkö siitäkin jo herne nenään.
Nyt osu tosi kivan näköinen ja mielenkiintoisella profiililla että oma (asiallinen) kiinnostus heräsi🙂
Ei itsestäni liian seksuaalinen ilmaisu mutta kaunis hymy toi päivän parhaan fiiliksen.
Saakohan naista kehua....
3
161
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se nainen vetää herneen nenään siitä että kehut hänen hymyä kauniiksi, niin sitten se ei ollut sulle sopiva match.
Kaikki eivät tykkää että ulkonäköä arvostellaan, vaikka olisi miten positiivista sanottavaa.
Mutta eikös se ole vaan hyvä niin saat heti kärkeen tietää ovatko ajatusmaailmanne yhteneväiset? - Anonyymi
Itse en pidä minkäänmoisesta ulkonäön kommentoimisesta. Alkaa jotenkin ahdistaa ja kehuista tulee jotenkin olo, että sanoo vaan säälistä, tietää ettei paljoa kehuja satele ja yrittää vain piristää. Itsetunto romahtaa ja menen kirjaimellisesti itkemään itseni uneen :)
T. Nainen19 - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017427647eu
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049