Haluaisin tuollaisen naisen

Anonyymi

Kuin fifty shades of grey elokuvassa jota saisin käyttää miten tahdon.
Olis kivaa vaan käskeä naiselta vaatteet pois ja sitten panna.

46

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yym, kuinkahan moni nainen tykkää olla miehelle orja?

      • Yksi? Se joka oli tossa leffassa...


      • randombypasser kirjoitti:

        Yksi? Se joka oli tossa leffassa...

        Heh, ehkä heitä on enemmänkin. Vie sie mie vikisen naisia. Nuo miehet tuppaa kontrollpimaan muutakin elämää kuin vain sängyssä. Tai ovat välinpitämättömiä joko tai.


      • Bätääs kirjoitti:

        Heh, ehkä heitä on enemmänkin. Vie sie mie vikisen naisia. Nuo miehet tuppaa kontrollpimaan muutakin elämää kuin vain sängyssä. Tai ovat välinpitämättömiä joko tai.

        Vaan ehkä joku tykkää, kun mies on valtiaan asemassa ja nainen on polven korkuinen lopulta.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Heh, ehkä heitä on enemmänkin. Vie sie mie vikisen naisia. Nuo miehet tuppaa kontrollpimaan muutakin elämää kuin vain sängyssä. Tai ovat välinpitämättömiä joko tai.

        Grey on narsisti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Grey on narsisti

        Tyypillinen. Suurieleinen, hurmaava, kalliita lahjoja, kontrollointia, manipulointia. Yök sanon minä. Ällöttävä ukko.


      • Bätääs kirjoitti:

        Heh, ehkä heitä on enemmänkin. Vie sie mie vikisen naisia. Nuo miehet tuppaa kontrollpimaan muutakin elämää kuin vain sängyssä. Tai ovat välinpitämättömiä joko tai.

        On kai niitä, kunhan nyt heitin huulena. Luulisin, että se ihan-sama -osasto on se tavallisin.


      • randombypasser kirjoitti:

        On kai niitä, kunhan nyt heitin huulena. Luulisin, että se ihan-sama -osasto on se tavallisin.

        Jep. Hurmaava välinpitämätön retku ja usein ne samat naiset ratkee aina uudestaan näihin tyyppeihin. Ja joka kerta tulee lisää arpee entisten viereen.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Jep. Hurmaava välinpitämätön retku ja usein ne samat naiset ratkee aina uudestaan näihin tyyppeihin. Ja joka kerta tulee lisää arpee entisten viereen.

        Kyllä juuri näin. Vaikeimpia suhteita irrottautua jos sellaseen on koukuttunu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juuri näin. Vaikeimpia suhteita irrottautua jos sellaseen on koukuttunu.

        Ilmeisesti ne valloittajan elkeet on se juttu mitä nämä naiset janoaa syttyäkseen? Ei hellyys, vaan dominointi.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ilmeisesti ne valloittajan elkeet on se juttu mitä nämä naiset janoaa syttyäkseen? Ei hellyys, vaan dominointi.

        Voi siinä olla vielä hellyyskin ja sitten onkin soppa valmis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi siinä olla vielä hellyyskin ja sitten onkin soppa valmis.

        Aivan. Sääli jos antaa kerta toisensa jälkeen sydämensä särettäväksi. Vahingollinen kaava toistuu toistumistaan.


      • Anonyymi

        Aika moni, vaikka se femakkoa haittaakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni, vaikka se femakkoa haittaakin.

        Lähinnä säälittää. Ei haittaa.


      • Bätääs kirjoitti:

        Lähinnä säälittää. Ei haittaa.

        Kun tuollanen ei ole mitään rakkautta. Ihminen ei tiiä mitään rakkaudesta, jos aina on päätynyt retkujen matkaan. Viittaan elokuvan kaltaiseen miestyyppiin kuin Grey.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Heh, ehkä heitä on enemmänkin. Vie sie mie vikisen naisia. Nuo miehet tuppaa kontrollpimaan muutakin elämää kuin vain sängyssä. Tai ovat välinpitämättömiä joko tai.

        Johtavassa asemassa olevat miehet ovat kuulemma domina-naisten ykkösasiakkaita. Kenties sama pätee naisiinkin?

        Itseäni ei nappaa yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtavassa asemassa olevat miehet ovat kuulemma domina-naisten ykkösasiakkaita. Kenties sama pätee naisiinkin?

        Itseäni ei nappaa yhtään.

        Voisin myös hyvin uskoa, että vastaavasti hierarkian pahnanpohjimmaisista löytyy eniten niitä miehiä, jotka tykkäävät olla alistajina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johtavassa asemassa olevat miehet ovat kuulemma domina-naisten ykkösasiakkaita. Kenties sama pätee naisiinkin?

        Itseäni ei nappaa yhtään.

        Juu, uskon. Ei muakaan. Leikilläni olen kyllä joskus väittänyt muutakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin myös hyvin uskoa, että vastaavasti hierarkian pahnanpohjimmaisista löytyy eniten niitä miehiä, jotka tykkäävät olla alistajina.

        Jotka ei muuten saa valtaa ja pääse kontrolloimaan? Kai ihmisellä joka ei ole päässyt tasapainoa maistamaan on tarve hakea sitä sitten erinäisin kiertotein ja tavoin.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Jotka ei muuten saa valtaa ja pääse kontrolloimaan? Kai ihmisellä joka ei ole päässyt tasapainoa maistamaan on tarve hakea sitä sitten erinäisin kiertotein ja tavoin.

        Muistan jutun, kun nainen kertoi miehensä tykkäävän portsarin töistä, kun siinä saa käyttää valtaa siisäänpyrkijöitä kohtaan. Keinot on pikkuhitlereillä monet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan jutun, kun nainen kertoi miehensä tykkäävän portsarin töistä, kun siinä saa käyttää valtaa siisäänpyrkijöitä kohtaan. Keinot on pikkuhitlereillä monet.

        Jestas. Konstit on monet. :D


      • Anonyymi

        No siis yllättävän monilla muutoin elämässään jotenkin "voimakkailla" tuntuu oleman noita alistumisfantasioita - sekä naisilla että miehillä. Kai se jotain tasapainon hakemista on.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Juu, uskon. Ei muakaan. Leikilläni olen kyllä joskus väittänyt muutakin.

        Joskus kyllä olen fantasioinut jostain sitomisfantasioista, siis että mies olisi sidottuna. Mistään piiskaleikistä en syty.


      • Bätääs kirjoitti:

        Jep. Hurmaava välinpitämätön retku ja usein ne samat naiset ratkee aina uudestaan näihin tyyppeihin. Ja joka kerta tulee lisää arpee entisten viereen.

        Se pettymysten toistaminen on mua aina ihmetyttänyt, siis naiset jotka rakastuvat renttuihin -teemassa. On noita ollut tuttavissakin, jotka ihastuvat renttuun ja saavat ennen pitkää pettyä, sitten eron jälkeen jutellessa kertovat suoraan, kuinka kyllä tiesivät että se on renttu, mutta kun... Ja jatko on aina ettei enää ikinä, paitsi että se seuraava on sitten kuitenkin taas renttu joka myös ennalta tiedettiin rentuksi. Niin se, sitä on hankala ymmärtää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus kyllä olen fantasioinut jostain sitomisfantasioista, siis että mies olisi sidottuna. Mistään piiskaleikistä en syty.

        Hyvän kumppanin kanssa voisin hyvin kuvitella suostuvani sidottavaksi, aivan helposti. Naisten osalta sitominen lienee isomman kynnyksen takana, miesten vallankäytön historiallinen taakka yksin takaa sen. Piiskajutut ei kyllä ole mun juttuni.


      • randombypasser kirjoitti:

        Se pettymysten toistaminen on mua aina ihmetyttänyt, siis naiset jotka rakastuvat renttuihin -teemassa. On noita ollut tuttavissakin, jotka ihastuvat renttuun ja saavat ennen pitkää pettyä, sitten eron jälkeen jutellessa kertovat suoraan, kuinka kyllä tiesivät että se on renttu, mutta kun... Ja jatko on aina ettei enää ikinä, paitsi että se seuraava on sitten kuitenkin taas renttu joka myös ennalta tiedettiin rentuksi. Niin se, sitä on hankala ymmärtää.

        Niinpä. Itse mietin just, että mitä kaavaa mä olen noudattanut, vaikka kaikki mun kumppanit on olleet keskenään hyvinkin erilaisia kiltistä hissukasta humma hummaan ja lempeestä aggressiiviseen. Niin yks yhtein nimittäjä on, kukaan ei ole ollut hyvä puhumaan. Ei tunteistaan, ei ajatuksistaan enää alun jälkeen etenkään.

        Eikä kukaan ole ollut halailija tyyppiä tai romanttinen. :D


      • Bätääs kirjoitti:

        Niinpä. Itse mietin just, että mitä kaavaa mä olen noudattanut, vaikka kaikki mun kumppanit on olleet keskenään hyvinkin erilaisia kiltistä hissukasta humma hummaan ja lempeestä aggressiiviseen. Niin yks yhtein nimittäjä on, kukaan ei ole ollut hyvä puhumaan. Ei tunteistaan, ei ajatuksistaan enää alun jälkeen etenkään.

        Eikä kukaan ole ollut halailija tyyppiä tai romanttinen. :D

        No siinähän purit jo ison osan sitä kaavaa auki. Kavereita, jotka eivät ole kovin taitavia ja/tai halukkaita kommunikoimaan omista ajatuksistaan saatikka tunteistaan, eivät myöskään ole läheisyyden perään ja romantiikka on mallia sanoinhan jo kakskyt vuotta sitten kerran, että rakastan, pitääkö sitä aina hokea :)

        No aika tavanomainen kuvaushan tuo on, kieltämättä ja istun joiltain osin tuohon itsekin kuin lapanen käteen. Tosin osaan kyllä puhua, voi että osaankin, mutta läheisyys (iiik) ja romantiikka (täh?) on sama kuin puhuisit mulle swahilia, kuulen kyllä, mutta...

        Olen itse huomaillut exissäni kaavaa helpostikin, viimeisten kahden kohdalla jo tapailu/seukkailuvaiheessa. Sitä analysointia ei vaan pääse ikinä pakoon kun kerran on antennit pystyyn nostanut. Mutta on se toisaalta viihdyttävääkin, seurailla niitä havaintoja ja omia typeriä reagointejaan niihin, joista sitten saa opetella pois, samalla omalle hölmöydelleen virnuillen.


      • randombypasser kirjoitti:

        No siinähän purit jo ison osan sitä kaavaa auki. Kavereita, jotka eivät ole kovin taitavia ja/tai halukkaita kommunikoimaan omista ajatuksistaan saatikka tunteistaan, eivät myöskään ole läheisyyden perään ja romantiikka on mallia sanoinhan jo kakskyt vuotta sitten kerran, että rakastan, pitääkö sitä aina hokea :)

        No aika tavanomainen kuvaushan tuo on, kieltämättä ja istun joiltain osin tuohon itsekin kuin lapanen käteen. Tosin osaan kyllä puhua, voi että osaankin, mutta läheisyys (iiik) ja romantiikka (täh?) on sama kuin puhuisit mulle swahilia, kuulen kyllä, mutta...

        Olen itse huomaillut exissäni kaavaa helpostikin, viimeisten kahden kohdalla jo tapailu/seukkailuvaiheessa. Sitä analysointia ei vaan pääse ikinä pakoon kun kerran on antennit pystyyn nostanut. Mutta on se toisaalta viihdyttävääkin, seurailla niitä havaintoja ja omia typeriä reagointejaan niihin, joista sitten saa opetella pois, samalla omalle hölmöydelleen virnuillen.

        Joo, jännää miten sitä hakeutuu seuraan mistä sitten saa narista, kun ei se halaa jne. :"P

        Siis halanneet joo takaisin useimmiten, jos mä olen tehnyt aloitteen muttei oma-aloitteisesti. Hoksasin tämmösen hassun jutun. Mun on odotettu olevan AINA aloitteen tekijä halipusutteluun tai hempeilyyn ylipäänsä.

        Saamarin toteemipatsaat! :D

        Perin Suomalaisen miehen kuuloista?

        No ehkä se romantiikka on sitä arjen huomioimista, arjessa auttamista. Käytännöllistä laatua?

        Onhan nykyinen kyllä runoillut mulle, siis ei face to face. Mutta kirjoittanut runoja ihan omistuksella, että ehkäpä se nyt on poikkeus kaavassa.

        Ja exä taas oli ja on maailman kiltein mies, en voi olla kehumatta. Avulias ja kohtelias. Tykkäs tehdä yhdessä kaikenlaista näpertelyä. Vaikka ketään ei saisikaan vertailla, mut kehuna nyt nostan tikunnokkaan.

        Kai mä säikähtäisin oikeasti, jos joku mies olis kuten mä. Siis suhteessa mun kanssa, se olis niin epätodellista että huuli ymmyrkäisenä nippaisin itseeni poskesta.

        Kai se erilaisuuskin on sitä balansen hakua?

        Onko sun kaava enempi luonteessa vai naisen ulkonäössä? :)


      • Bätääs kirjoitti:

        Joo, jännää miten sitä hakeutuu seuraan mistä sitten saa narista, kun ei se halaa jne. :"P

        Siis halanneet joo takaisin useimmiten, jos mä olen tehnyt aloitteen muttei oma-aloitteisesti. Hoksasin tämmösen hassun jutun. Mun on odotettu olevan AINA aloitteen tekijä halipusutteluun tai hempeilyyn ylipäänsä.

        Saamarin toteemipatsaat! :D

        Perin Suomalaisen miehen kuuloista?

        No ehkä se romantiikka on sitä arjen huomioimista, arjessa auttamista. Käytännöllistä laatua?

        Onhan nykyinen kyllä runoillut mulle, siis ei face to face. Mutta kirjoittanut runoja ihan omistuksella, että ehkäpä se nyt on poikkeus kaavassa.

        Ja exä taas oli ja on maailman kiltein mies, en voi olla kehumatta. Avulias ja kohtelias. Tykkäs tehdä yhdessä kaikenlaista näpertelyä. Vaikka ketään ei saisikaan vertailla, mut kehuna nyt nostan tikunnokkaan.

        Kai mä säikähtäisin oikeasti, jos joku mies olis kuten mä. Siis suhteessa mun kanssa, se olis niin epätodellista että huuli ymmyrkäisenä nippaisin itseeni poskesta.

        Kai se erilaisuuskin on sitä balansen hakua?

        Onko sun kaava enempi luonteessa vai naisen ulkonäössä? :)

        Tuo kaikki on niin perinteistä suomimiestä, painan pään alas ja nostan käden pystyyn Espoossa.

        Kyllähän ne miehet on harvassa, jotka halipusivat oma-aloitteisesti ellei ole seksi mielessä. Voisi jopa sanoa, että se on syväkoodattu miehen geeneihin ja siitä poisoppiminen on elämän mittainen tehtävä.

        Ei toteemipatsaat, vaan paalut ;)

        Ja kyllä, hirvittävän usein miehen arkiromantiikka on juuri sitä mitä sanoit, auttamista, huolehtimista, hiljaista asioiden hoitamista, huomaamatonta edeltä tekemistä, markkinoiden parhaan pesukoneen ja johdottoman imurin hankkimista.

        Sain edellisessä erossa hyvän läksyn edellä mainitun osalta, ei niinkään suoraan sanoitettuna, mutta itse oivallettuna. Nainen tarvitsee sitä, että saa joka päivä toiselta edes hieman oma-aloitteisia kosketuksia ja vähintään muutaman kerran viikossa sanallisen ja /tai selkeän eleellisen tiedon siitä, että on upea, loistava, haluttava, unelma. Ja näin miehenä, rehellisesti sanoen, ei olisi kovin iso vaiva, ei todellakaan.

        Nyt kun sanoit, niin kaavassani on myös ulkonäköön liittyviä yhtäläisyyksiä, kiitos vinkistä, mutta pääosin kyse on luonneasioista. Olen poskettoman hyvä poimimaan ns. seinäruusuja, niitä varjoihin vetäytyviä hieman hiljaisempia ja arempia naisia, sellaisia joista haistan kilometrien päähän kuinka käsittämättömän upea ja kaunis ihminen siinä on, mutta se jättäytyy jostain syystä taustalle, piiloon, eikä halua tulla esiin, puhjetakseen kukkaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuo kaikki on niin perinteistä suomimiestä, painan pään alas ja nostan käden pystyyn Espoossa.

        Kyllähän ne miehet on harvassa, jotka halipusivat oma-aloitteisesti ellei ole seksi mielessä. Voisi jopa sanoa, että se on syväkoodattu miehen geeneihin ja siitä poisoppiminen on elämän mittainen tehtävä.

        Ei toteemipatsaat, vaan paalut ;)

        Ja kyllä, hirvittävän usein miehen arkiromantiikka on juuri sitä mitä sanoit, auttamista, huolehtimista, hiljaista asioiden hoitamista, huomaamatonta edeltä tekemistä, markkinoiden parhaan pesukoneen ja johdottoman imurin hankkimista.

        Sain edellisessä erossa hyvän läksyn edellä mainitun osalta, ei niinkään suoraan sanoitettuna, mutta itse oivallettuna. Nainen tarvitsee sitä, että saa joka päivä toiselta edes hieman oma-aloitteisia kosketuksia ja vähintään muutaman kerran viikossa sanallisen ja /tai selkeän eleellisen tiedon siitä, että on upea, loistava, haluttava, unelma. Ja näin miehenä, rehellisesti sanoen, ei olisi kovin iso vaiva, ei todellakaan.

        Nyt kun sanoit, niin kaavassani on myös ulkonäköön liittyviä yhtäläisyyksiä, kiitos vinkistä, mutta pääosin kyse on luonneasioista. Olen poskettoman hyvä poimimaan ns. seinäruusuja, niitä varjoihin vetäytyviä hieman hiljaisempia ja arempia naisia, sellaisia joista haistan kilometrien päähän kuinka käsittämättömän upea ja kaunis ihminen siinä on, mutta se jättäytyy jostain syystä taustalle, piiloon, eikä halua tulla esiin, puhjetakseen kukkaan.

        Heh, tyyppi on siellä näin. 🙋‍♂️🙍‍♂️

        Niin, että olen mä nainen selkeesti, koska osaan halipusia ilman et seksi on mielessä. 🙆‍♀️😅 No mun iskä on yks tällainen mies, joka halaa ja pussaa, paijaa ilman et on muuta mielessä kun et toteaa äidille, mä rakastan sua ihan hirveesti. Oot tärkee. Tai ylipäänsä köllöttelee sohvalla pää äidin sylissä ja lopulta kuorsaa siinä.

        Ainii paaluthan se oliki, ups. 😇

        Niin, ei se niin vaikeeta ole sanoa pari kaunista sanaa ja kahmasta kainaloon ees välillä ihan vaan siks että tykkää.

        Mulle tuli ruusulaulu mieleen. 🤣

        Mutta paan tämän.

        https://youtu.be/OM3pV_ISoyk

        😅


      • Bätääs kirjoitti:

        Heh, tyyppi on siellä näin. 🙋‍♂️🙍‍♂️

        Niin, että olen mä nainen selkeesti, koska osaan halipusia ilman et seksi on mielessä. 🙆‍♀️😅 No mun iskä on yks tällainen mies, joka halaa ja pussaa, paijaa ilman et on muuta mielessä kun et toteaa äidille, mä rakastan sua ihan hirveesti. Oot tärkee. Tai ylipäänsä köllöttelee sohvalla pää äidin sylissä ja lopulta kuorsaa siinä.

        Ainii paaluthan se oliki, ups. 😇

        Niin, ei se niin vaikeeta ole sanoa pari kaunista sanaa ja kahmasta kainaloon ees välillä ihan vaan siks että tykkää.

        Mulle tuli ruusulaulu mieleen. 🤣

        Mutta paan tämän.

        https://youtu.be/OM3pV_ISoyk

        😅

        Ehkä tuo kuvais myös hyvin 🤦‍♂️

        Uuuh, iskäs on aika äijä, arvostan 🤟

        Eihän se vaikeeta ole, mutta kun arjessa on miljardi asiaa mielessä ja voi välillä vähän vituttaakin, miksei toisen naamakin, niin äkkiä ne kehut ja hellyydenosoitukset unohtuu. Ja kun sille tielle astuu, niin siitä tulee helposti tapa ja sitten ollaankin kusessa, ei ehkä heti, mutta ennen pitkää.

        Jaa tää vai 😁
        https://www.youtube.com/watch?v=xcwjaJ6MIwY


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehkä tuo kuvais myös hyvin 🤦‍♂️

        Uuuh, iskäs on aika äijä, arvostan 🤟

        Eihän se vaikeeta ole, mutta kun arjessa on miljardi asiaa mielessä ja voi välillä vähän vituttaakin, miksei toisen naamakin, niin äkkiä ne kehut ja hellyydenosoitukset unohtuu. Ja kun sille tielle astuu, niin siitä tulee helposti tapa ja sitten ollaankin kusessa, ei ehkä heti, mutta ennen pitkää.

        Jaa tää vai 😁
        https://www.youtube.com/watch?v=xcwjaJ6MIwY

        Kuvais sekin joo.

        Onhan se sellanen tunteellinen myös sitten äkäisenäkin.. Rräyh.. Mörr.. Äärr.. Perkele.. Jne. 🤬😆

        Iskältä mä olen oppinut näyttämään tunteeni hellyydenosoituksin ja sanoin, että teoin. Äiti ei ole pal tunteitaan näyttänyt eikä vuodatellut. Nyt vasta eläkeiässä hänkin halaa ja puhuu tunteista. Nuorena vierasti niitä myös mun kanssa.

        Oon kai niin isässä kii ollukkin, kun sen kanssa on ollu enemmän yhteistä ja mielenkiintoista tekemistäkin.

        Äiti oli vaan mäkämäkä jäkäjäkä. Määmää ja pää kii.


        Nojuu, voi mennä tuohonkin kyllä.

        Miehet ei osaa puhua tunteistaan, mutta miehet tekeekin sitten parhaimmat ja tunteellisimmat rakkauslaulut ja runot. Ehkä se on miehille väylä?

        Just. 😜👍


      • Bätääs kirjoitti:

        Kuvais sekin joo.

        Onhan se sellanen tunteellinen myös sitten äkäisenäkin.. Rräyh.. Mörr.. Äärr.. Perkele.. Jne. 🤬😆

        Iskältä mä olen oppinut näyttämään tunteeni hellyydenosoituksin ja sanoin, että teoin. Äiti ei ole pal tunteitaan näyttänyt eikä vuodatellut. Nyt vasta eläkeiässä hänkin halaa ja puhuu tunteista. Nuorena vierasti niitä myös mun kanssa.

        Oon kai niin isässä kii ollukkin, kun sen kanssa on ollu enemmän yhteistä ja mielenkiintoista tekemistäkin.

        Äiti oli vaan mäkämäkä jäkäjäkä. Määmää ja pää kii.


        Nojuu, voi mennä tuohonkin kyllä.

        Miehet ei osaa puhua tunteistaan, mutta miehet tekeekin sitten parhaimmat ja tunteellisimmat rakkauslaulut ja runot. Ehkä se on miehille väylä?

        Just. 😜👍

        Muistan et muksuna oli mukavaa, kun iskä tuli töistä kotiin. Se pörrötti mun päätä tai kappas syliin ja suukotteli päätä, ja sanoi mulle et "mitäs isin hiiri, maukku tai kultamurena". Tai joskus sillä oli yllärinä sen aikaista hubba bubbaa, irtokappaleita paperissa. Niitä löyty joka taskusta. :D

        Tai kun iskä opetti mut ajaa autoa, pärrää, kuljin mukana rahtarin repsikkana ja näin suomea. Ne on lapsuudesta mukavia muistoja.

        Aina se on pitäny musta huolta ja auttanut kaikessa mihin on rahkeet riittäny. Yhäkin. On se silleen paras iskä mitä voi toivoa. Vaikka on siinä kuten kaikissa meissä huonotkin puolensa. Mutta rakkautta se ei kitsastele näyttää.

        Yhäkin halaa mua, äitikin kun nähdään. Se tuntuu hyvälle.


      • Bätääs kirjoitti:

        Kuvais sekin joo.

        Onhan se sellanen tunteellinen myös sitten äkäisenäkin.. Rräyh.. Mörr.. Äärr.. Perkele.. Jne. 🤬😆

        Iskältä mä olen oppinut näyttämään tunteeni hellyydenosoituksin ja sanoin, että teoin. Äiti ei ole pal tunteitaan näyttänyt eikä vuodatellut. Nyt vasta eläkeiässä hänkin halaa ja puhuu tunteista. Nuorena vierasti niitä myös mun kanssa.

        Oon kai niin isässä kii ollukkin, kun sen kanssa on ollu enemmän yhteistä ja mielenkiintoista tekemistäkin.

        Äiti oli vaan mäkämäkä jäkäjäkä. Määmää ja pää kii.


        Nojuu, voi mennä tuohonkin kyllä.

        Miehet ei osaa puhua tunteistaan, mutta miehet tekeekin sitten parhaimmat ja tunteellisimmat rakkauslaulut ja runot. Ehkä se on miehille väylä?

        Just. 😜👍

        Miehet on kyllä just semmosia tai siis monet miehet on, ei niistä tunteista niin osata puhua tai välttämättä sinällään osata osoittaakaan niitä arjessa muuten kuin touhuamalla jotain arkista, yhteiseksi hyväksi ns. Tunteita osoitetaan isoina päivinä ja lopun vuotta murahdellaan jotain suupielestä ohi kulkiessa.

        Kirjoittaminen on kaikille hyvä väylä avata mieltään ja sydäntään, usein myös hyvä astinlauta siihen, että saa sanoitettua itseään toiselle, kun ensin purkaa asiat auki itselleen kirjoittamalla.


      • randombypasser kirjoitti:

        Miehet on kyllä just semmosia tai siis monet miehet on, ei niistä tunteista niin osata puhua tai välttämättä sinällään osata osoittaakaan niitä arjessa muuten kuin touhuamalla jotain arkista, yhteiseksi hyväksi ns. Tunteita osoitetaan isoina päivinä ja lopun vuotta murahdellaan jotain suupielestä ohi kulkiessa.

        Kirjoittaminen on kaikille hyvä väylä avata mieltään ja sydäntään, usein myös hyvä astinlauta siihen, että saa sanoitettua itseään toiselle, kun ensin purkaa asiat auki itselleen kirjoittamalla.

        Oisko se vähän tapakulttuuriin liittyvää? Toiset sitten rikkoo niitä tapakulttuurin rajoja ehkä rohkeemmin?

        Kyllä. Kirjoittaminen on hyvä tapa prosessoida. Ja eri näkökulmat myös auttaa joskus oivaltamaan.


      • Bätääs kirjoitti:

        Oisko se vähän tapakulttuuriin liittyvää? Toiset sitten rikkoo niitä tapakulttuurin rajoja ehkä rohkeemmin?

        Kyllä. Kirjoittaminen on hyvä tapa prosessoida. Ja eri näkökulmat myös auttaa joskus oivaltamaan.

        On se varmaan pitkälti just sitä, tapakulttuuria. Tässä yhteiskunnassa se vaatii hiukan kanttiakin osoittaa julkisesti tunteitaan.

        Joop, siihen palsta on hyvä työkalu, saa sekä kirjoittaa, että välitöntä palautetta :)


    • Anonyymi

      Jaahans, täällä on keskusteluissa sado-masokistinen vire. Kuitataan se sillä, että aloittajalta jää saamatta ;)
      No kumpi olin?:) t.sxth

      • Ei se ole sadomaso sellaisenaan, vain dominoiva, niin elä vielä tuomitse toista selibaattiin :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei se ole sadomaso sellaisenaan, vain dominoiva, niin elä vielä tuomitse toista selibaattiin :)

        Eikö? No okei, en tajunnut pelin henkeä, mutta ei se haittaa :"D t.sxth


    • Anonyymi

      Pakko myöntää, että kevyenä leikkinä vois mennä, puolin ja toisin. Jonkinlaiset roolileikit ja mielikuvitusjutut on minun mieleeni Tai oli, kun eipä tässä ole vuosikausiin mitään sellaista ollut. Eikä edes peruspanoa pariin vuoteen... ohoh, sitä on kai tullut vanhaksi.

    • Anonyymi

      Kyl tekis mieli kokeilla seksileluja naisen kanssa. Nainen sidotaan kiinni ja minä käyttelen leluja naisen sisällä ja nainen huutaa nautinnosta.

    • Anonyymi

      Siinä elokuvassa ei paneskella juuri ollenkaan. Vähän tissiä näytetään eikä muuta.

    • Anonyymi

      Koko elokuvan katsoit ymmärtämättä siitä mitään.

    • Anonyymi

      Minä olen naiseni kanssa kaikenlaisia leikkejä leikkinyt ja seksiä on harrastettu vaikka missä. En minä piiskaa tai satuta fyysisesti naistani mutta muuten voi kehitellä kaikenlaisia leikkejä. Naiseni otti kerran suihin bussissa takimmaisella penkillä.

    • Anonyymi

      Osta seksinukke

    • Mää olen jostain syystä aina suhtautunut nuihin 'fifty shades' -leffoihin (ja -kirjoihin) et katsomatta paskaa (ja lukematta..)
      Johtuisko sitte siitä hehkutuksesta mitä niistä on ollu lähes ylenpalttisesti,
      En tiiä, saattaahan se myös olla et minä oon mitään mistään tajuamaton puusilmä ja moukka🤔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1678
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1295
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1202
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      87
      1110
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      855
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      813
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      758
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe