En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä vai pitäisikö vain antaa olla kun yhteydenpito lapsiin on niin vaikeata. Vanhempi tytär suuttui kuukausi siten enkä ole sen jälkeen kuullut tästä mitään, eikä vastaa viesteihin. Suuttumisen syy oli tämän puoliso, jota syystäkin kritisoin.
Nuorempi taas suuttunut ties mistä. Nyt tällä hetkellä isosisarensa puolesta ja lisäksi puuttumisesta tyttärensä kasvatukseen. Enään ei tiedä mitä uskaltaa sanoa vai olisi ko se kaikkei n parasta vain lyödä välit poikki molempiin? En oikein taida jaksaa tätä loputtomiin jatkuvaa eripuraa.
Välit tulehtuneet molempiin tyttäriin
Anonyymi
1
884
Vastaukset 1
- Anonyymi
Anna olla. "Joka syyttä suuttuu, se lahjatta leppyy."
Hanki itsellesi paljon muuta tekemistä, mene muiden ihmisten seuraan, ilmaisiin tapahtumiin, luennoille, ryhmämatkoille jne..
Hanki oma elämä ja anna lastesi olla rauhassa.
Kyllä he aikanaan ottavat yhteyttä. Ihan vuoren varmasti. 100%sti.
Sali heidän elää omaa elämäänsä ja sinä omaasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680