Ihana mies työpaikalta, on siihen kohta mahdollisuus. Olemme jo turhan pitkään tässä kierrelleet ja kaarrelleet, aion ilmaista haluni sinulle ja sinä teet peliliikkeesi, mikäli minut tahdot ❤
Jos haluat minut
27
2071
Vastaukset
- Anonyymi
Tahdon tahdon naisen ihanaisen. Vaikka ei menekkään Jiille.
- Anonyymi
No kun tosiaankin MENEE Jiille ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun tosiaankin MENEE Jiille ...
Oho. Tämäpäs on uutta. Minne suuntaan Suomea menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Tämäpäs on uutta. Minne suuntaan Suomea menee?
Itäsuomeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itäsuomeen
Ei mene itään, älä omi
- ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene itään, älä omi
- apMinne sit? Pohjoiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne sit? Pohjoiseen?
Sivusta, voihan sitä Pohjoisessakin liikkuja tehhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, voihan sitä Pohjoisessakin liikkuja tehhä.
Mene itekses.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene itekses.
Miksi se pitää kommentoija jos ei nappaa, luulekko sie että mie sinun evväät syön?
- Anonyymi
Olen unelmoinut siitä, mutta tiedän että tämä ei ole minulle. Unelmointi jatkuu silti. SN
- Anonyymi
Toivottavasti unelmasi toteutuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti unelmasi toteutuu
Harvoin varmaan toteutuvat. Onneksi näen unia sinusta ja niissä unelmat toteutuvat
- Anonyymi
Sori, mut en ole kiinnostunut kiertopalkinnoista
- Anonyymi
No ei hätää, ei viesti sinulle ollut enkä ole kiertopalkinto
- Anonyymi
Sehän mukavaa kuulla, että vihdoin tapahtuu jotain. Odottan innolla. :)
J...- Anonyymi
Miten se raivaripuoli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se raivaripuoli
Raivarit ne tulee ja menee 😁
Jos et pysty villikissaa kesyttämään, niin olen väärä nainen sinulle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se raivaripuoli
Ei haittaa. Vaikea vaan kuvitella hätä raivoissaan. :)
J... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa. Vaikea vaan kuvitella hätä raivoissaan. :)
J...Oletko töis abc llä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se raivaripuoli
Rakkaudesta ne hevosetkin potkii
- Anonyymi
Et sinä aloittajanainen ole mitään aikomassa ilmaista, todista tämä vääräksi.
Kirjoittelet vaan.- Anonyymi
Olen aikani odotellut että tunteeni viilenisivät- näin ei todellakaan ole käynyt.
Tästä syystä olen tullut siihen tulokseen että jotain on tehtävä, sekin että tulisin torjutuksi on parempi vaihtoehto kuin tämä nykyinen olotila.
Jos tässä huonosti käy ja särjen sydämeni, niin voinpahan sitten alkaa toipumaan ja ehkä joskus vielä unohtamaankin tämän miehen.
Mikäli hän haluaa minut niin sitten olen maailan onnellisin nainen❣️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aikani odotellut että tunteeni viilenisivät- näin ei todellakaan ole käynyt.
Tästä syystä olen tullut siihen tulokseen että jotain on tehtävä, sekin että tulisin torjutuksi on parempi vaihtoehto kuin tämä nykyinen olotila.
Jos tässä huonosti käy ja särjen sydämeni, niin voinpahan sitten alkaa toipumaan ja ehkä joskus vielä unohtamaankin tämän miehen.
Mikäli hän haluaa minut niin sitten olen maailan onnellisin nainen❣️Hienoa. Ja anteeksi että epäilin aikomuksiasi. Toivotan sinulle onnea koitokseesi ja hyvää kevättä. Olet rohkea, kun otat asian puheeksi.
👍💛 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa. Ja anteeksi että epäilin aikomuksiasi. Toivotan sinulle onnea koitokseesi ja hyvää kevättä. Olet rohkea, kun otat asian puheeksi.
👍💛Kerroin tunteeni - korvissa humiseva jännitys- kiusallisen tuntuinen pitkä silmiin tuijotus- ja lopulta lämmin pitkä suudelma ja maailman ihanin halaus❤mies sanoi että oli yllättynyt aloitteellisuudestani, mutta todella positiivisesti yllättynyt!
Hän myös kertoi tunteensa minua kohtaan ja olemme nyt yhdessä. Rohkeutta palstalaisille, IRL.
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin tunteeni - korvissa humiseva jännitys- kiusallisen tuntuinen pitkä silmiin tuijotus- ja lopulta lämmin pitkä suudelma ja maailman ihanin halaus❤mies sanoi että oli yllättynyt aloitteellisuudestani, mutta todella positiivisesti yllättynyt!
Hän myös kertoi tunteensa minua kohtaan ja olemme nyt yhdessä. Rohkeutta palstalaisille, IRL.
-apOi miten mahtavaa, onnea!
- Anonyymi
Vihdoikin! Tiedä etukäteen kuitenkin, että... JAG ÄLSKAR DIG OÄNDLIGT MYCKET!!! 💕
-4116 - Anonyymi
”…ja sinä teet peliliikkeesi…”
Peliliikkeesi? Oletko olenkaan tosissasi mukana, jos tämä kaikki on vain jotain peliliikkeitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721924
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,761402Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821364Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101087Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391016Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!209941- 94804
- 85785
- 38775
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49745