Mikko Silvennoinen, jatkuvasti puhuu päälle. Taitaa rakastaa omaa ääntään.
Surkea juontaja suomella
7
1194
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Miksi puhuu esitysten päälle eikä kerro mitä italialaiset juontajat puhuu. Loppuhetkeinä vielä pakko sotkea puheellaan ohjelma.
- Anonyymi
No voiskohan se johtua vaikka siitä, että hän ei osaa ehkä Italiaa? Aika harva meistä osaa sanoa muun italialaisen sanan kuin Pitsa. Vai onko se Pizza. :)
Mikko oli muinaisen Legendaarisen Jyrki-Ohjelman ensimmäinen juontaja (no oli niitä muitakin) joka alkoi 1995 ja loppui oisko ollut 2002. Se oli siis Telkkarissa ja tuli Maikkarilta. - Anonyymi
Joo, säälittävää oli Mikko-pojan julkinen kiitosvirsi. En itse kuullut, kaveri kertoi. Meillä oli tänä vuonnakin selostuskielenä ruotsi vaikka vastustan pakkoruotsia ja en ihan priimasti sitä kieltä osaa. Omahyväistä Silvennoisen poikaa ei vaan kestä. Kenen perään kuolasi ja itki tänä vuonna? Viime vuonna reppana oli ollut kuulemma Tixin perään tirauttanut ihan miehiset itkut.
- Anonyymi
Mainosimmeisten ääniin niin voi kyllästyäkyllä totaalisesti https://youtu.be/C5CMobIcODY
Eikö voikin vain kyllä Tykkään Silvennoisen Mikosta. Tuli tutuksi mulle silloin, kun oli vielä nelosen ohjelmapäällikkö ja Oscar-gaala tuli suorana neloselta (nykyään Yle teemalta) ja hän oli aina studiossa juttelemassa Oscareista muutaman vieraan kanssa. Mikko Silvennoinen muistaakseni sai aikaan sen, että Oscar-gaala näkyy suorana Suomessa.
- Anonyymi
Minun mielestäni Mikko Silvennoinen on hyvä juontaja!
- Anonyymi
Vinkki, kun laittaa tv asetuksista kieleksi englannin, voi kuunnella viisut ilman selostusta.
Ilta Sanomat ei tätä kommenttia julkaissut. Eihän se ole keneltäkään pois, voi hyvät hyssykät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2034276
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463808Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1373261Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.531647Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191578Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341550Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251395Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1181178Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2161071