Mikko Silvennoinen, jatkuvasti puhuu päälle. Taitaa rakastaa omaa ääntään.
Surkea juontaja suomella
7
1163
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Miksi puhuu esitysten päälle eikä kerro mitä italialaiset juontajat puhuu. Loppuhetkeinä vielä pakko sotkea puheellaan ohjelma.
- Anonyymi
No voiskohan se johtua vaikka siitä, että hän ei osaa ehkä Italiaa? Aika harva meistä osaa sanoa muun italialaisen sanan kuin Pitsa. Vai onko se Pizza. :)
Mikko oli muinaisen Legendaarisen Jyrki-Ohjelman ensimmäinen juontaja (no oli niitä muitakin) joka alkoi 1995 ja loppui oisko ollut 2002. Se oli siis Telkkarissa ja tuli Maikkarilta. - Anonyymi
Joo, säälittävää oli Mikko-pojan julkinen kiitosvirsi. En itse kuullut, kaveri kertoi. Meillä oli tänä vuonnakin selostuskielenä ruotsi vaikka vastustan pakkoruotsia ja en ihan priimasti sitä kieltä osaa. Omahyväistä Silvennoisen poikaa ei vaan kestä. Kenen perään kuolasi ja itki tänä vuonna? Viime vuonna reppana oli ollut kuulemma Tixin perään tirauttanut ihan miehiset itkut.
- Anonyymi
Mainosimmeisten ääniin niin voi kyllästyäkyllä totaalisesti https://youtu.be/C5CMobIcODY
Eikö voikin vain kyllä Tykkään Silvennoisen Mikosta. Tuli tutuksi mulle silloin, kun oli vielä nelosen ohjelmapäällikkö ja Oscar-gaala tuli suorana neloselta (nykyään Yle teemalta) ja hän oli aina studiossa juttelemassa Oscareista muutaman vieraan kanssa. Mikko Silvennoinen muistaakseni sai aikaan sen, että Oscar-gaala näkyy suorana Suomessa.
- Anonyymi
Minun mielestäni Mikko Silvennoinen on hyvä juontaja!
- Anonyymi
Vinkki, kun laittaa tv asetuksista kieleksi englannin, voi kuunnella viisut ilman selostusta.
Ilta Sanomat ei tätä kommenttia julkaissut. Eihän se ole keneltäkään pois, voi hyvät hyssykät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264