Mikko Silvennoinen, jatkuvasti puhuu päälle. Taitaa rakastaa omaa ääntään.
Surkea juontaja suomella
7
1204
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Miksi puhuu esitysten päälle eikä kerro mitä italialaiset juontajat puhuu. Loppuhetkeinä vielä pakko sotkea puheellaan ohjelma.
- Anonyymi
No voiskohan se johtua vaikka siitä, että hän ei osaa ehkä Italiaa? Aika harva meistä osaa sanoa muun italialaisen sanan kuin Pitsa. Vai onko se Pizza. :)
Mikko oli muinaisen Legendaarisen Jyrki-Ohjelman ensimmäinen juontaja (no oli niitä muitakin) joka alkoi 1995 ja loppui oisko ollut 2002. Se oli siis Telkkarissa ja tuli Maikkarilta. - Anonyymi
Joo, säälittävää oli Mikko-pojan julkinen kiitosvirsi. En itse kuullut, kaveri kertoi. Meillä oli tänä vuonnakin selostuskielenä ruotsi vaikka vastustan pakkoruotsia ja en ihan priimasti sitä kieltä osaa. Omahyväistä Silvennoisen poikaa ei vaan kestä. Kenen perään kuolasi ja itki tänä vuonna? Viime vuonna reppana oli ollut kuulemma Tixin perään tirauttanut ihan miehiset itkut.
- Anonyymi
Mainosimmeisten ääniin niin voi kyllästyäkyllä totaalisesti https://youtu.be/C5CMobIcODY
Eikö voikin vain kyllä Tykkään Silvennoisen Mikosta. Tuli tutuksi mulle silloin, kun oli vielä nelosen ohjelmapäällikkö ja Oscar-gaala tuli suorana neloselta (nykyään Yle teemalta) ja hän oli aina studiossa juttelemassa Oscareista muutaman vieraan kanssa. Mikko Silvennoinen muistaakseni sai aikaan sen, että Oscar-gaala näkyy suorana Suomessa.
- Anonyymi
Minun mielestäni Mikko Silvennoinen on hyvä juontaja!
- Anonyymi
Vinkki, kun laittaa tv asetuksista kieleksi englannin, voi kuunnella viisut ilman selostusta.
Ilta Sanomat ei tätä kommenttia julkaissut. Eihän se ole keneltäkään pois, voi hyvät hyssykät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku294997Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova631880HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1091784- 1111660
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291534Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p221896- 71891
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.43803Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54783- 53762