Mikko Silvennoinen, jatkuvasti puhuu päälle. Taitaa rakastaa omaa ääntään.
Surkea juontaja suomella
7
1173
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Miksi puhuu esitysten päälle eikä kerro mitä italialaiset juontajat puhuu. Loppuhetkeinä vielä pakko sotkea puheellaan ohjelma.
- Anonyymi
No voiskohan se johtua vaikka siitä, että hän ei osaa ehkä Italiaa? Aika harva meistä osaa sanoa muun italialaisen sanan kuin Pitsa. Vai onko se Pizza. :)
Mikko oli muinaisen Legendaarisen Jyrki-Ohjelman ensimmäinen juontaja (no oli niitä muitakin) joka alkoi 1995 ja loppui oisko ollut 2002. Se oli siis Telkkarissa ja tuli Maikkarilta. - Anonyymi
Joo, säälittävää oli Mikko-pojan julkinen kiitosvirsi. En itse kuullut, kaveri kertoi. Meillä oli tänä vuonnakin selostuskielenä ruotsi vaikka vastustan pakkoruotsia ja en ihan priimasti sitä kieltä osaa. Omahyväistä Silvennoisen poikaa ei vaan kestä. Kenen perään kuolasi ja itki tänä vuonna? Viime vuonna reppana oli ollut kuulemma Tixin perään tirauttanut ihan miehiset itkut.
- Anonyymi
Mainosimmeisten ääniin niin voi kyllästyäkyllä totaalisesti https://youtu.be/C5CMobIcODY
Eikö voikin vain kyllä Tykkään Silvennoisen Mikosta. Tuli tutuksi mulle silloin, kun oli vielä nelosen ohjelmapäällikkö ja Oscar-gaala tuli suorana neloselta (nykyään Yle teemalta) ja hän oli aina studiossa juttelemassa Oscareista muutaman vieraan kanssa. Mikko Silvennoinen muistaakseni sai aikaan sen, että Oscar-gaala näkyy suorana Suomessa.
- Anonyymi
Minun mielestäni Mikko Silvennoinen on hyvä juontaja!
- Anonyymi
Vinkki, kun laittaa tv asetuksista kieleksi englannin, voi kuunnella viisut ilman selostusta.
Ilta Sanomat ei tätä kommenttia julkaissut. Eihän se ole keneltäkään pois, voi hyvät hyssykät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477